Кескіндер арқылы заттардың формаларын түрлендіру.ҚМЖ. 10-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кескіндер арқылы заттардың формаларын түрлендіру.ҚМЖ. 10-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
10.5.2.1Кеңістіктегі бұйымның проекциялау жазықтығына қатынасын білгенін және түсінгенін көрсетеді 10.5.2.2Кеңістіктегі нысанның қалыпын немесебөліктерінің орнын ауыстырып, сызбасын орындау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні

«Графика және жобалау»

Мұғалімнің аты-жөні

Субебаева Нуржаныл Маликовна

Оқулық

10-сынып

Сабақ №3-4 , сабақ тақырыбы

Кескіндер арқылы заттардың формаларын түрлендіру

Оқу мақсаты

(қысқаша)

10.5.2.1Кеңістіктегі бұйымның проекциялау жазықтығына қатынасын білгенін және түсінгенін көрсетеді

10.5.2.2Кеңістіктегі нысанның қалыпын немесебөліктерінің орнын ауыстырып, сызбасын орындау

Оқушының аты-жөні

(оқушы толтырады)




Іс-әрекет реті

Ресурстар

(мұғалім толтырады)

Орындалуы

(оқушы толтырады)

Мағынаны таны

Кеңістіктегі бұйымның проекциялау жазықтығына қатынасын көрсетеді

Кеңістіктегі нысанның қалыпын немесе бөліктерінің орнын ауыстырып, сызбасын орындайды

+ белгісімен танысқан ресурстарыңды белгіле

Жауап бер

1.Екі немесе бірнеше қарапайым (мысалы, сіріңке қорапшасы) заттар формасын мысалға алып, олардың формаларының түрленуін талдаңыз және қарастырыңыз:

Зат бөліктерінің кеңістіктегі өзара қатынасының өзгеруін;

Зат қалпының кеңістіктегі өзгеруін.

а)Оқушылар тапсырманы талдаңыздар:

Заттардың орнын ауыстыру немесе өзгерту арқылы кескіндегі көріністер қалай өзгереді?

б) Заттардың кеңістіктегі бөліктер орнын өзгерту немесе кеңістіктегі орнын толықтай өзгерту (бұру жолы) арқылы әртүрлі көріністер тапсырмасын орындаңыз, фронтальды тәжірбиелік жұмыс үшін қажетті (аксонометрия) көрнекілік кескін бойынша, берілген кеңістіктегі негізгі көрініске жетіспейтін көріністерді (үстіңгі және сол жақ) сызып шығыңыз.

Дескриптор Білім алушы

заттар формаларының түрленуін талдайды және қарастырады;



заттардың кеңістіктегі бөліктер орнын өзгертеді;



заттың кеңістіктегі бөліктерінің қарым- қатынасын бөледі;



заттың бастапқы көрініс орнын белгілейді;



белгілеп алынған көрініс проекциясына байланысты олардың жеке көріністерін сызады;



сызбаны (нобай) тексереді.



Орында











Рефлексия

Мен бүгін ... білдім


+ немесе – белгілерін қой

Мен енді ... білемін

(бағалау критерийлеріне сәйкес)








Мұғалімнен кері байланыс

(ауызша кері байланыс немесе жазбаша ұсыныс)








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.00.2020
2137
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі