|
Пәні |
«Графика және жобалау» |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Субебаева Нуржаныл Маликовна |
|
Оқулық |
10-сынып |
|
Сабақ №3-4 , сабақ тақырыбы |
Кескіндер арқылы заттардың формаларын түрлендіру |
|
Оқу мақсаты (қысқаша) |
10.5.2.1Кеңістіктегі бұйымның проекциялау жазықтығына қатынасын білгенін және түсінгенін көрсетеді 10.5.2.2Кеңістіктегі нысанның қалыпын немесебөліктерінің орнын ауыстырып, сызбасын орындау |
|
Оқушының аты-жөні (оқушы толтырады) |
|
|
Іс-әрекет реті |
Ресурстар (мұғалім толтырады) |
Орындалуы (оқушы толтырады) |
|
Мағынаны таны |
Кеңістіктегі бұйымның проекциялау жазықтығына қатынасын көрсетеді Кеңістіктегі нысанның қалыпын немесе бөліктерінің орнын ауыстырып, сызбасын орындайды |
+ белгісімен танысқан ресурстарыңды белгіле |
|
Жауап бер |
1.Екі немесе бірнеше қарапайым (мысалы, сіріңке қорапшасы) заттар формасын мысалға алып, олардың формаларының түрленуін талдаңыз және қарастырыңыз: Зат бөліктерінің кеңістіктегі өзара қатынасының өзгеруін; Зат қалпының кеңістіктегі өзгеруін. а)Оқушылар тапсырманы талдаңыздар: Заттардың орнын ауыстыру немесе өзгерту арқылы кескіндегі көріністер қалай өзгереді? б) Заттардың кеңістіктегі бөліктер орнын өзгерту немесе кеңістіктегі орнын толықтай өзгерту (бұру жолы) арқылы әртүрлі көріністер тапсырмасын орындаңыз, фронтальды тәжірбиелік жұмыс үшін қажетті (аксонометрия) көрнекілік кескін бойынша, берілген кеңістіктегі негізгі көрініске жетіспейтін көріністерді (үстіңгі және сол жақ) сызып шығыңыз. Дескриптор Білім алушы заттар формаларының түрленуін талдайды және қарастырады;
заттардың кеңістіктегі бөліктер орнын өзгертеді;
заттың кеңістіктегі бөліктерінің қарым- қатынасын бөледі;
заттың бастапқы көрініс орнын белгілейді;
белгілеп алынған көрініс проекциясына байланысты олардың жеке көріністерін сызады;
сызбаны (нобай) тексереді. |
|
|
Орында |
|
|
|
Рефлексия |
Мен бүгін ... білдім |
+ немесе – белгілерін қой |
|
Мен енді ... білемін (бағалау критерийлеріне сәйкес) |
|
|
Мұғалімнен кері байланыс (ауызша кері байланыс немесе жазбаша ұсыныс) |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кескіндер арқылы заттардың формаларын түрлендіру.ҚМЖ. 10-сынып
Кескіндер арқылы заттардың формаларын түрлендіру.ҚМЖ. 10-сынып
|
Пәні |
«Графика және жобалау» |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Субебаева Нуржаныл Маликовна |
|
Оқулық |
10-сынып |
|
Сабақ №3-4 , сабақ тақырыбы |
Кескіндер арқылы заттардың формаларын түрлендіру |
|
Оқу мақсаты (қысқаша) |
10.5.2.1Кеңістіктегі бұйымның проекциялау жазықтығына қатынасын білгенін және түсінгенін көрсетеді 10.5.2.2Кеңістіктегі нысанның қалыпын немесебөліктерінің орнын ауыстырып, сызбасын орындау |
|
Оқушының аты-жөні (оқушы толтырады) |
|
|
Іс-әрекет реті |
Ресурстар (мұғалім толтырады) |
Орындалуы (оқушы толтырады) |
|
Мағынаны таны |
Кеңістіктегі бұйымның проекциялау жазықтығына қатынасын көрсетеді Кеңістіктегі нысанның қалыпын немесе бөліктерінің орнын ауыстырып, сызбасын орындайды |
+ белгісімен танысқан ресурстарыңды белгіле |
|
Жауап бер |
1.Екі немесе бірнеше қарапайым (мысалы, сіріңке қорапшасы) заттар формасын мысалға алып, олардың формаларының түрленуін талдаңыз және қарастырыңыз: Зат бөліктерінің кеңістіктегі өзара қатынасының өзгеруін; Зат қалпының кеңістіктегі өзгеруін. а)Оқушылар тапсырманы талдаңыздар: Заттардың орнын ауыстыру немесе өзгерту арқылы кескіндегі көріністер қалай өзгереді? б) Заттардың кеңістіктегі бөліктер орнын өзгерту немесе кеңістіктегі орнын толықтай өзгерту (бұру жолы) арқылы әртүрлі көріністер тапсырмасын орындаңыз, фронтальды тәжірбиелік жұмыс үшін қажетті (аксонометрия) көрнекілік кескін бойынша, берілген кеңістіктегі негізгі көрініске жетіспейтін көріністерді (үстіңгі және сол жақ) сызып шығыңыз. Дескриптор Білім алушы заттар формаларының түрленуін талдайды және қарастырады;
заттардың кеңістіктегі бөліктер орнын өзгертеді;
заттың кеңістіктегі бөліктерінің қарым- қатынасын бөледі;
заттың бастапқы көрініс орнын белгілейді;
белгілеп алынған көрініс проекциясына байланысты олардың жеке көріністерін сызады;
сызбаны (нобай) тексереді. |
|
|
Орында |
|
|
|
Рефлексия |
Мен бүгін ... білдім |
+ немесе – белгілерін қой |
|
Мен енді ... білемін (бағалау критерийлеріне сәйкес) |
|
|
Мұғалімнен кері байланыс (ауызша кері байланыс немесе жазбаша ұсыныс) |
|
шағым қалдыра аласыз














