Материалдар / Кестелер. Кестелерді құру 6-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Кестелер. Кестелерді құру 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәнінің мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Маусым 2018
440
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сыныбы: 6а


Сабақтың тақырыбы


Кестелер. Кестелерді құру

Сабақтың танымдық мақсаты

Кесте дегеніміз не екенін білу. Кесте құру жолдарын түсіну және тәжірибеде қолдану.


Сілтеме

Негізгі ресурс:

Е. А. Вьюшкова, Н.В. Параскун, Б.Қ.Әбенов «Информатика» 6 с. «Арман-ПВ» 2014 ж. 140-143 б.б.

Дереккөздер мен жабдықтар

Интерактивті тақта, компьютер, А3, стикерлер, маркерлер, қоржын.т.б.

Күтілетін нәтиже

Кесте дегеніміз не екенін біледі. Кесте құру жолдарын түсінеді және тәжірибеде қолданады.


Кезеңдері


Уақыты


Мұғалімнің іс-әрекеті



Оқушының іс-әрекеті



Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау

Мотивациялық кезең

10 мин

1-әрекет. топқа бөлу «Компьютер құрылғылары»



2-әрекет. «Серпілген сауал» доп лақтырып сұрақтар қойылады.

  1. Мәтінді немесе оның бөліктерін бірнеше бағанға орналастыру.

  2. Бағандардың мөлшерін қалай баптауға болады?

  3. Қарапайым құжаттан көпба-ғанды мәтін алу тәртібі?

  4. Аралық дегеніміз не?

  5. Мәтіндік құжаттағы емле қателерді қалай тексеруге болады?

  6. Алдын ала қарау бұйрығы не үшін қажет?

  7. Құжатты басып шығару қалай жүргізіледі?

3-әрекет: «Ой қозғау» сөзжұмбақ беріледі.

Компьютер құрылғыларын (процессор, монитор, перне тақта) таңдау арқылы топқа бөлініп, қызметтерін бөлісіп отырады.

Допты қағып алған оқушы сұраққа жауап береді.












Сөзжұмбақты шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашып алады.






Формативті бағаланады




Операциялық кезең


  1. мин

4-әрекет: «ДЖИГСО» әдісі бойынша 3 топқа тақырыпшалар беріледі.

  1. топ: Кестелер. Кестелерді құру

  2. топ: Кестелерді кірістіру және салу

  3. топ: деректерді енгізу және кестелердің бойымен жылжу.



5-әрекет: «Ойлан, бірік, бөліс» (компьютермен жұмыс)

Әр топ берілген тақырыпты алдымен жеке оқиды, содан соң жұптасып бір-біріне түсіндіреді де топ болып талқылайды және сол бойынша постер құрады. Дайын болған постерді әр топтан бір оқушыдан шығып келесі топтарға түсіндіреді.


Берілген тапсырмаларды әр оқушы деңгей бойынша компьютерде орындайды

Топтар бір бірін бағалайды







өзін-өзі бағалау



Рефлексивті кезең

15 мин

6-әрекет: «Сөздер банкісі»



7-әрекет: «БББ» кестесі

Бірінші банкідегі сөздердің ішінен бүгін өтілген сөздерді теріп келесі банкіге салады.

Сабақ бойынша бұрын білетінін, білгісі келетінін және білгенін кестеге толтырады.

Өзін-өзі бағалау



Жиынтық баға қойылады.

Үй тапсырмасы

5 мин

§22 оқу. Тест жұмысын орындау


Сабақтан кейінгі рефлексия


Не сәтті өтті?

Неліктен?


Не сәтсіз өтті?

Неліктен?


Сабақта кездескен қиындықтарды шешу үшін не істеймін?














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!