Материалдар / Кестелерді түзету
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Кестелерді түзету

Материал туралы қысқаша түсінік
информатика пәнінің мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Маусым 2018
554
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Информатика

Сыныбы: 6 сынып

Сабақтың тақырыбы: Кестелерді түзету

Сілтеме:

  • 6-сынып оқулығы;

  • Сайт беттері;

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға кестенің құрылымын өзгертіп үйрету;

Практикалық дағдыларын дамыту, өз бетінше жұмыс жасауда білімдерін пайдалана білуге, пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру.

Ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа, шығармашылыққа тәрбиелеу

Нәтиже:

  • Кестелер арасында ауысып үйренеді;

  • Кестеге баған қосып үйренеді;

  • Жол қосып үйренеді;

  • Кестені ерекшелеп үйренеді;

  • Кестенің бағандарын, жолдарын өзгертіп үйренеді;

  • Кестедегі мәтін бағытын өзгертіп үйренеді.

Сабақтың түрі:

Жаңа сабақ

Әдіс-тәсілдері:

АКТ, топтық жұмыс, постер, деңгейлік тапсырмалар, үлестірме парақшалар тест.

Пәнаралық байланыс:

Орыс тілі, математика

Ұйымдастыру кезеңі (2 мин.)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

  1. Сәлемдесу.

  2. Ұйымдастыру.

  3. Сабақ барысымен таныстыру..

  4. Балалардың назарын сабаққа аудару.

  • Сәлемдесу

  • Өздерін ретке келтіру

  • Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру

Ұйымдастыру

Сыныпқа кірген ұстаздармен амандасу, сабаққа даярлану. Оқушыларды компьютерге отырғызып, жинақтау

Сабақты байланыстыра отырып алдарындағы парақтар бойынша 3топқа бөлу.

1.Ұяшықтар

2. Бағандар

3.Жолдар

Үй тапсырмасын тексеру

жеке жұмыс компьютермен

Компьютерде үй тапсырмасын еске түсіру мақсатында learningapps сайтында сөзжұмбақ шешу. https://learningapps.org/display?v=ppfq3z96t18

Жаңа сабақ барысы

Bilimland.kz сайты арқылы бейнеролик көрсетіледі.

«Кестелерді түзету»

3 топқа постер қорғату

1.топ Кестенің жолдары мен бағандарының мөлшерін өзгерту.

2.топ Кестенің элементтерін ерекшелеу.

3.топ Кестенің құрылымын өзгерту.

Кестені құрғанан кейін мәтіндік процессор жолаққа кестелермен жұмыс істейтін: Конструктор және Макет бөлімдерін қосады. Конструктор кестені әрлеуді өзгеруге арналған, ал Макеттің қызметі-кестенің құрылымын түзету.

Кестенің жолдары мен бағандарының мөлшерін өзгерту.

Құрылғанан кейін кестенің барлық ұяшықтарының мөлшері бірдей болады. Толтырған кезде жолдардың биіктігі онда орналасқан мәтіннің мөлшері бойынша автоматты түрде ұлғайып отырады. Бағандардың енін тінтуірдің көмегімен қолмен реттеп отыруға болады. Таңдалған ұяшықтың енін ұлғайтудың немесе кішірейтудің 2 тәсілі бар.

Shape1 Shape2 1 тәсіл. Тінтуірідің сілтемесін бағандар арасындағы шекараға ол ек бағыттағы сілтеме түрін қабылдайтындай етіп орналастыру керек: Тура осылай жолдардың биіктігін де өзгертеді. Тінтуірдің сілтемесінжолдардың арасындағы шекараға мынадай түр қабылдайтынгдай етіп орналастырып, тінтуірмен жолдың қажетті биіктігін таңдайды.

2 тәсіл. Меңзер кестесінің ішінде орналасқанда, пішімдеу сызығышы кесте бағандарының шекараларын көрсететін бөлшектері бар бөліктерге бөлінеді.




Оқушылар зейін қойып тыңдайды

Әр топ постер қорғайды.


Сабақты бекіту. Тәжірибелік жұмыс

А деңгейінің тапсырмасы.

Төмендегі суреттегідей «Кітапханадағы мәліметтер қоры» атты кесте құр:

Кітаптың атауы

Баспасы

Шыққан жылы

Бағасы

Таралымы

1

Информатика

Атамұра

2010

350

5

2

Математика

Келешек-2030

2012

550

5

В деңгейінің тапсырмасы.

  1. А деңгейінде құрған кестеге «Таралымы» бағанынан кейін «Бет саны» бағанын қос.

  2. Қосылған баған үшін мынадай мәліметтер енгіз: информатика кітабының бет саны -250, математика кітабы үшін – 360.

  3. 3-ші жолды қосып, «Қазақ тілі» пәнін жаз.

  4. Қазақ тілі пәні үшін баспасы «Атамұра», шыққан жылы - 2000, бағасы- 500, таралымы -6 дана, бет саны -160.

  5. Кестені деңгей атауымен сақта.

Нәтижесінде:

Кітаптың атауы

Баспасы

Шыққан жылы

Бағасы

Таралымы

Бет саны

1

Информатика

Атамұра

2010

350

5

250

2

Математика

Келешек-2030

2012

550

5

360

3

Қазақ тілі

Атамұра

2000

500

6

160

С деңгейінің тапсырмасы.

  1. В деңгейінде құрған кестені ашып, төмендегі кестедегідей қылып өзгерт:

Кітаптың атауы

Баспасы

Шыққан жылы

Бағасы

Таралымы

Бет саны

1

Информатика

Атамұра

2010

350

5

250

2

Математика

Келешек-2030

2012

550

5

360

3

Қазақ тілі

Атамұра

2000

500

6

160

Оқушыларды ғаламторды қолдана отырып, төмендегі кестені толтырыңыз


Аты-жөні

Ашқан жаңалығы

Қай елдің ғалымы

1

Паскаль



2

Ньютон



3

Аристотель






Өзіндік тапсырмаларды компьютерде орындайды.














































Қорытындылау кезеңі . Күтілетін нәтиже


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Венн диаграмма. Ұқсастық пен даралық

Shape3

MS WORD

Shape4

WORD PAD











Оқушылар интертақтада орындайды.

Бағалау

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бақылайды, бағалайды. Тәжірибелік жұмыстарын тексереді.


Топ басшысы жеке және топтық жұмыс бойынша бағалайды

Үйге тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Үйге 156 беттердегі тест жұмысы

§23 . «Кестелерді түзету » тақырыбын оқып келу.

Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады.

Кері баайланыс

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату.

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазып почтаға жібереді.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!