Батырбек Өтеп атындағы
мамандандырылған «Өнер» мектеп-интернаты
кмм
Ашық
сабақ
"Кез келген
бұрыштың
тригонометриялық
функциялары "
(алгебра,9-сынып)
Математика пәні
мұғалімі:
Г.А.Даткаева
Шымкент
2020
Пән
: алгебра Сынып 9 а,ә,б,в
Күні:27.01.2020ж.
Тақырыбы:
Кезкелген
бұрыштың тригонометриялық
функциялары
Мақсаты: Кезкелген бұрыштың негізгі
тригонометриялық функцияларын есептерді шығаруда қолдану
біліктілігін
қалыптастыру
Міндеттері:
1.
Білімділік:қайталау,өткен тақырыпты
пысықтау,оқушылардың білімін тексеру;
2.
Дамытушылық: пәнге
қызығушылығын,математикалық көзқарасын және алгебра есептерін
талдау біліктілігін дамыту;
3
Тәрбиелік: оқушыны ұқыптылыққа,өз білімін
дұрыс бағалап,қойылған мақсатқа жете білуге
тәрбиелеу
Сабақтың түрі: ашық
сабақ
Сабақтың типі: өтілген тақырыпты пысықтау
және қорытындылау
сабағы.
Сабақты өту тәсілі: оқытудағы жаңа
тәсілдер,ой толғау,жеке және топтық жұмыс,деңгейлік тапсырмаларды
орындау
Көрнекілік құралдар :оқу құралдары, таратпа
материалдар
Күтілетін нәтиже: Пәнге қызығушылығы артады,
кезкелген бұрыштың
негізгі
тригонометриялық функцияларын есеп шығаруда
қолдану біліктілігі қалыптасады,
шығарылған
есептерді талдауды
игереді.
Сабақтың
жоспары:
1. Ұйымдастыру
кезеңі:
а) оқушылармен сәлемдесу!Олардың сабаққа
деген көңіл күйін
анықтау.
(қасындағы оқушының көңіл күйін қысқаша
сипаттау)
ә) сабақтың мақсатын жариялау: сабағымыз
өткен тақырыпты пысықтауға арналған болып, жеті басқыштан
тұрады:
I.Үй тапсырмасын
тексеру.
II.Кроссворд шешу(топтық
жұмыс).
III.Өзіндік жұмыс
орындау.
IV.Кітаппен жұмыс(деңгейлік тапсырмаларды
орындау)
V.Семантикалық картаны
толтыру.
VI.Тест тапсырмаларын
орындау.
2.Үй тапсырмасын тексеру: (қателерін
тауып,өзін-өзі бағалау критериі:барлығы дұрыс-5 балл,екі қате-4
балл, төрт қате- 3 балл, одан артық болса-2
балл.)
Қайталауға арналған
сұрақтар:
-
Шеңбер нүктесінің
ординатасының радиусқа қатынасы бұрышының
…синусы деп
аталады
-
Шеңбер нүктесінің
абсциссасының радиусқа қатнасы бұрышының… косинусы деп
аталады
-
Шеңбер нүктесінің
ординатасының оның абциссасына
қатнасы бұрышының…тангенсі деп
аталады
-
Шеңбер нүктесінің
абсциссасының оның ординатасына
қатнасы бұрышының…котангенсі деп
аталады
№1 тапсырма
Үй жұмысын тексеріп,бағалау .
№20.1 №20.2
Сабақтың
тақырыбы
|
«Кез келген бұрыштың
тригонометриялық функциялары»
|
Сабақтың
мақсаты
|
Кезкелген
бұрыштың негізгі тригонометриялық функцияларын есептерді шығаруда
қолдану біліктілігін
қалыптастыру
|
Міндеттері
|
1.
Білімділік:
қайталау,өткен тақырыпты пысықтау,оқушылардың білімін
тексеру; 2.
Дамытушылық:
пәнге қызығушылығын,математикалық көзқарасын және алгебра есептерін
талдау біліктілігін дамыту;
3
Тәрбиелік:
оқушыны
ұқыптылыққа,өз білімін дұрыс бағалап,қойылған мақсатқа жете білуге
тәрбиелеу.
|
Күтілетін
нәтиже
|
Пәнге қызығушылығы артады, кезкелген бұрыштың
негізгі тригонометриялық функцияларын есеп шығаруда қолдану
біліктілігі қалыптасады, шығарылған есептерді талдауды
игереді
|
Сабақтың түрі: ашық
сабақ
Сабақтың типі: өтілген тақырыпты пысықтау
және қорытындылау
сабағы
Сабақты өту тәсілі:оқытудағы жаңа тәсілдер,ой
толғау,,деңгейлік тапсырмаларды
орындау
Көрнекілік:оқу құралдары, таратпа
материалдар,есептерді шешу
кестелері
|
Сабақтың
жоспары
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушы
әрекеті
|
Күтілетін
нәтиже
|
1.Сабақты
ұйымдастыру
|
Оқушылармен сәлемдесу!Олардың сабаққа деген
көңіл күйін
анықтау.
(қасындағы оқушының көңіл күйін қысқаша
сипаттау)
Сабақтың
мақсатын айту
2 мин
|
Орындарын тауып, сабаққа
дайындалады
|
Оқушы
күнделікті
тәртіпке
үйренеді
сабақтағы көңіл-күйін
білдіреді
|
Тапсырмалар
|
1.Үй тапсырмасын
тексеру
|
Тапсырма
№1
|
Тапсырманы
тексеріп,бағалайды
|
Қателермен
жұмыс
|
2.Кроссворд
шешу
Топтық
жұмыс
|
Тапсырма
№2
|
шешімін тауып, бірін-бірі
бағалайды
|
Ой толғауды үйренеді, көшбасшы басқаларға
үлгі көрсетеді
|
3. Жұптық
жұмыс
|
Тапсырма
№3
|
|
Өз бетімен жұмыс жа-сап бағалауды
үйренеді
|
4.Кітаппен
жұмыс
|
№20.8
(1,2,3,4) А
деңгей
№20.12(
1,2,3) В деңгей
|
Деңгейлік тапсырмаларды
орындайды
|
Білім деңгейін баға лауды
үйренеді
|
5.Семантика
лық картаны
толтыру
Өзіндік
жұмыс
|
Тапсырма
№5
таратады
|
Картаны
толтырады
|
Кестедегі мәндерді
сәйкестендіру,
бағалау
|
6.Тест
Жеке
жұмыс
|
Тест тапсырмаларын
таратады
|
Тест тапсырманы
орындайды
|
Өз бетімен жұмыс жасап бағалауды
үйренеді
|
7.Ой
толғау
|
1.Ширек дегеніміз не? Неліктен
олар төртеу?
|
Сұрақтарға жауап
беру
|
Сыни тұрғыдан ойлауды
үйренеді
|
Үйге
тапсырма
|
№20.8 (3)
№20.12 (3)
|
Күнделікке жазып
қояды
|
Білімді үйде
пысықтайды
|
Сабақты
қорыту
|
Тапсырмаларды орындау нәтижесін
талдап,оқушыларды
бағалайды
3мин
|
Күнделік
ұсыну
|
Жасаған еңбегінің нәтижесін
білу
|
№3
тапсырма Жұптық
жұмыс
2) тапсырма: өрнектің мәнін
тап:
№3
тапсырма Жұптық
жұмыс