Материалдар / КЕЗ КЕЛГЕН ПІШІНДЕГІ ДЕНЕЛЕРДІҢ КӨЛЕМІН ЕСЕПТЕУ.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

КЕЗ КЕЛГЕН ПІШІНДЕГІ ДЕНЕЛЕРДІҢ КӨЛЕМІН ЕСЕПТЕУ.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа тақырыпты түсіну және өтілген тақырып бойынша дағыдыларды қалыптастыру. • Көлем түсінігін қалыптастыру; • Бұрыс пішінді дененің көлемін анықтау тәсілін нақты мысалдарда көрсету; • Бұрыс пішінді дененің көлемін нақты мысалдармен анықтап үйрену.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2022
234
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Мектеп:

Сынып: 7

Оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Мұғалім:


Сабақ тақырыбы:

КЕЗ КЕЛГЕН ПІШІНДЕГІ ДЕНЕЛЕРДІҢ КӨЛЕМІН ЕСЕПТЕУ.

Сабақ түрі:

Жаңа тақырыпты түсіну және өтілген тақырып бойынша дағыдыларды қалыптастыру.

Сабақтың оқу мақсаттары:

  • Көлем түсінігін қалыптастыру;

  • Бұрыс пішінді дененің көлемін анықтау тәсілін нақты мысалдарда көрсету;

  • Бұрыс пішінді дененің көлемін нақты мысалдармен анықтап үйрену.

Сабақтың міндеттері:

  • Оқушылар қарапайым тәжірибелер жасайды;

  • Жасалған жұмысқа талдау жасайды;

  • Тапсырма шарты бойынша талқылайды.

Жетістік критериялары

  • Қатты дененің көлеміне анықтама бере алады;

  • Кез келген пішіндегі дененің көлеміне анықтама бере алады;

  • Шамалардың өзгеруі қандай параметрлерге тәуелді болатындығын сипаттай алады;

  • Көлемді мензурканың көмегімен анықтай алады.

Құндылықтарды дарыту:


  • Оқушылардың танымын кеңейту;

  • Оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын дамыту;

  • Оқуда өзінділік пен жауапкершілікті дамыту;

  • Логикалық ойлау, салыстыру, өздігінен қорытынды жасау дағдыларын дамыту;

  • Белсенділік, шығармашылық қызығушылық ояту.

Тілдік мақсаттар:

Оқушылар дұрыс, дұрыс емес пішінді қатты дененің көлемін анықтау әдісін ауызша немесе жазбаша сипаттайды

Арнайы пәндік лексикалық терминология:

көлем, биіктік, ұзындық, ен, масса, сұйық, газ, қатты дене, тығыздық, таразы, мензурка

Пәнаралық байланыс:

Математика сабақтарында оқушылар дұрыс пішінді денелердің (куб, параллелепипед) көлемдерін есептеді, ұзындық, ен, биіктік ұғымдарын біледі.

Алдыңғы білім:

Алдыңғы сабақтарда оқушылар құралдардың бөлік құны ұғымын, тура өлшеулерді қателіктерді ескере отырып жазуды үйренген. Мәліметтерді жинау барысында кесте толтыру ережелерімен таныс.


ЖОСПАР


Сабақтың кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

0-2 мин.

Ұйымдастыру кезеңі.

Сабаққа психологиялық даярлық.

Сабақ мақсатымен таныстыру.

Дұрыс және бұрыш пішінді денелердің көлемдерін анықтауды үйрену.


(G) Бір немесе бірнеше оқушы өткен сабақта не өткендігін айтады, негізгі ұғымдар мен формулалар тақтаға жазылады.

Маркер, тақта

5-10 мин.

(Т) Қайталау. Дұрыс пішінді денелердің көлемін анықтау.

Өткізілетін жұмыстың мақсаты: көлем ұғымын еске түсіру, V=a×b×c формуласымен көлемді есептеу. Жауапты әр жұп сынып алдында талқылайды.


( G) Тапсырма

Сызғыштың көмегімен қораптың көлемін анықтаңыз.


Оқушылар жауабы тақтаға жазылады. Шамалардың өлшем бірліктеріне баса назар аударыңыз, қажет болған жағдайда басқа да өлшем бірліктерді қайталаңыз.

Оқушылар жауаптарында көп айырмашылық болса, бұның не себепті болғандығы туралы сұраңыз, оқушылар әр түрлі болжамдар жасаулары қажет (мысалы, сызғыш дұрыс орналастырылмады, сызғышқа дұрыс жағынан қаралмады және т.б.).


Өлшеулер мен есептеулер жүргізілген соң оқушыларға қойылатын сұрақтар:

  1. Қандай шамаларды өлшедіңіз? (ұзындық, ені, биіктік)

  2. Қораптың көлемін қалай анықтадыңыз? (көлемді есептеу формуласын қолдандым)

  3. Қаламның көлемін табу үшін осы формуланы қолдануға бола ма? (жоқ, себебі қалам бұрыс пішінді)

  4. Бұрыс пішінді денелердің көлемін анықтаудың қандай әдісін ұсына аласыз?


*Ескерту: Егер сіріңке қорабы жоқ болса, кітаптың немесе басқа бір төртбұрыш пішінді дененің көлемін анықтаңыз.

Сіріңке қорабы, сызғыш

11-12 мин.

(Т) Ұйымдастыру кезеңі, зерттеуге дайындық, сабаққа қажетті қауіпсіздік техникасы.


Өлшеуді қалай жүргізу керек?

Оқушыларға өлшеуге қажетті құрал жабдықтарды лаборант үстелінен өздері таңдап алуын ұсыныңыз. Бұл олардың өзіндік жұмыс істеу қабылеттерін арттырады.



13-30 минут























































30-35 мин.


(G/LAB) Көелмді өлшеу.

Тапсырманы орындау барысында мұғалім әрбір оқушының жұмысын қадағалап, қиындық туындаған жағдайда сұрақтар қою арқылы оқушының тақырыпты өздігінен меңгеруіне жағдай жасап кері байланыс беріп отыруы қажет.

Өлшеуіш цилиндрдің көмегімен көлемді анықтау

Мақсаты: Өлшеуіш цилиндрдің бөлік құнын анықтау, оның көмегімен сұйықтың көлемі мен бұрыс пішінді денердің көлемін анықтауды үйрену.

Құрал-жабдықтар: өлшеуіш цилиндр, суы бар стакан, басқа ыдыстар, дене.

Жұмыс барысы:

  1. Мензурканың бөлік құнын анықтаңыз. Б.қ.=………………………см3

  2. Мензуркаға су құйып, оның көлемін өлшеңіз. Нәтижесін аспап қателігін ескере отырып жазыңыз.

V1=…………..…………………….см3

  1. Басқа ыдыстардағы суды мензуркаға кезек-кезек құя отырып, көлемдерін анықтаңыз.

  2. Өлшеулер нәтижесін кестеге енгізіңіз.

Зерттелетін дене

Ыдыстағы сұйықтың көлемі

V , см3

Ыдыстағы сұйықтың көлемі

V , м3

мензурка




пробирка




көпіршік





  1. Мензуркаға дене толық бататындей етіп су құйыңыз да осы құйылған судың V1 көлемін анықтаңыз:

V1=…………………см3

  1. Д енені жібінен ұстап тұрып суға толық батырып судың V2 көлемін анықтаңыз: (суретке қараңыз)

V2=………………………..см3

  1. Дененің көлемін есептеңіз: V = V2 - V1.

  2. Өлшеулер нәтижесін кестеге жазыңыз:


Дененің атауы

Мензуркадағы судың бастапқы көлемі

V1 / см3

Мензуркадағы су мен дененің көлемі

V2 / см3

Дененің көлемі

V=V2-V1

/см3








Қорытынды:

  1. Мен бүгін

…………………………………………………өлшедім.

  1. Мынадай мәндер алдым: ………………………………………………………

  2. Егер дене дұрыс пішінді болса, дененің көлемін ........................................................................... білу арқылы анықтауға болады.

  3. Бұрыс пішінді шағын денелердің көлемін ..................................... көмегімен анықтауға болады.<

    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!