Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Күні:

    Мектеп:

    Сынып: 7

    Оқушылар саны:

    Қатыспаған оқушылар саны:

    Мұғалім:


    Сабақ тақырыбы:

    КЕЗ КЕЛГЕН ПІШІНДЕГІ ДЕНЕЛЕРДІҢ КӨЛЕМІН ЕСЕПТЕУ.

    Сабақ түрі:

    Жаңа тақырыпты түсіну және өтілген тақырып бойынша дағыдыларды қалыптастыру.

    Сабақтың оқу мақсаттары:

    • Көлем түсінігін қалыптастыру;

    • Бұрыс пішінді дененің көлемін анықтау тәсілін нақты мысалдарда көрсету;

    • Бұрыс пішінді дененің көлемін нақты мысалдармен анықтап үйрену.

    Сабақтың міндеттері:

    • Оқушылар қарапайым тәжірибелер жасайды;

    • Жасалған жұмысқа талдау жасайды;

    • Тапсырма шарты бойынша талқылайды.

    Жетістік критериялары

    • Қатты дененің көлеміне анықтама бере алады;

    • Кез келген пішіндегі дененің көлеміне анықтама бере алады;

    • Шамалардың өзгеруі қандай параметрлерге тәуелді болатындығын сипаттай алады;

    • Көлемді мензурканың көмегімен анықтай алады.

    Құндылықтарды дарыту:


    • Оқушылардың танымын кеңейту;

    • Оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын дамыту;

    • Оқуда өзінділік пен жауапкершілікті дамыту;

    • Логикалық ойлау, салыстыру, өздігінен қорытынды жасау дағдыларын дамыту;

    • Белсенділік, шығармашылық қызығушылық ояту.

    Тілдік мақсаттар:

    Оқушылар дұрыс, дұрыс емес пішінді қатты дененің көлемін анықтау әдісін ауызша немесе жазбаша сипаттайды

    Арнайы пәндік лексикалық терминология:

    көлем, биіктік, ұзындық, ен, масса, сұйық, газ, қатты дене, тығыздық, таразы, мензурка

    Пәнаралық байланыс:

    Математика сабақтарында оқушылар дұрыс пішінді денелердің (куб, параллелепипед) көлемдерін есептеді, ұзындық, ен, биіктік ұғымдарын біледі.

    Алдыңғы білім:

    Алдыңғы сабақтарда оқушылар құралдардың бөлік құны ұғымын, тура өлшеулерді қателіктерді ескере отырып жазуды үйренген. Мәліметтерді жинау барысында кесте толтыру ережелерімен таныс.


    ЖОСПАР


    Сабақтың кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    0-2 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Сабаққа психологиялық даярлық.

    Сабақ мақсатымен таныстыру.

    Дұрыс және бұрыш пішінді денелердің көлемдерін анықтауды үйрену.


    (G) Бір немесе бірнеше оқушы өткен сабақта не өткендігін айтады, негізгі ұғымдар мен формулалар тақтаға жазылады.

    Маркер, тақта

    5-10 мин.

    (Т) Қайталау. Дұрыс пішінді денелердің көлемін анықтау.

    Өткізілетін жұмыстың мақсаты: көлем ұғымын еске түсіру, V=a×b×c формуласымен көлемді есептеу. Жауапты әр жұп сынып алдында талқылайды.


    ( G) Тапсырма

    Сызғыштың көмегімен қораптың көлемін анықтаңыз.


    Оқушылар жауабы тақтаға жазылады. Шамалардың өлшем бірліктеріне баса назар аударыңыз, қажет болған жағдайда басқа да өлшем бірліктерді қайталаңыз.

    Оқушылар жауаптарында көп айырмашылық болса, бұның не себепті болғандығы туралы сұраңыз, оқушылар әр түрлі болжамдар жасаулары қажет (мысалы, сызғыш дұрыс орналастырылмады, сызғышқа дұрыс жағынан қаралмады және т.б.).


    Өлшеулер мен есептеулер жүргізілген соң оқушыларға қойылатын сұрақтар:

    1. Қандай шамаларды өлшедіңіз? (ұзындық, ені, биіктік)

    2. Қораптың көлемін қалай анықтадыңыз? (көлемді есептеу формуласын қолдандым)

    3. Қаламның көлемін табу үшін осы формуланы қолдануға бола ма? (жоқ, себебі қалам бұрыс пішінді)

    4. Бұрыс пішінді денелердің көлемін анықтаудың қандай әдісін ұсына аласыз?


    *Ескерту: Егер сіріңке қорабы жоқ болса, кітаптың немесе басқа бір төртбұрыш пішінді дененің көлемін анықтаңыз.

    Сіріңке қорабы, сызғыш

    11-12 мин.

    (Т) Ұйымдастыру кезеңі, зерттеуге дайындық, сабаққа қажетті қауіпсіздік техникасы.


    Өлшеуді қалай жүргізу керек?

    Оқушыларға өлшеуге қажетті құрал жабдықтарды лаборант үстелінен өздері таңдап алуын ұсыныңыз. Бұл олардың өзіндік жұмыс істеу қабылеттерін арттырады.



    13-30 минут























































    30-35 мин.


    (G/LAB) Көелмді өлшеу.

    Тапсырманы орындау барысында мұғалім әрбір оқушының жұмысын қадағалап, қиындық туындаған жағдайда сұрақтар қою арқылы оқушының тақырыпты өздігінен меңгеруіне жағдай жасап кері байланыс беріп отыруы қажет.

    Өлшеуіш цилиндрдің көмегімен көлемді анықтау

    Мақсаты: Өлшеуіш цилиндрдің бөлік құнын анықтау, оның көмегімен сұйықтың көлемі мен бұрыс пішінді денердің көлемін анықтауды үйрену.

    Құрал-жабдықтар: өлшеуіш цилиндр, суы бар стакан, басқа ыдыстар, дене.

    Жұмыс барысы:

    1. Мензурканың бөлік құнын анықтаңыз. Б.қ.=………………………см3

    2. Мензуркаға су құйып, оның көлемін өлшеңіз. Нәтижесін аспап қателігін ескере отырып жазыңыз.

    V1=…………..…………………….см3

    1. Басқа ыдыстардағы суды мензуркаға кезек-кезек құя отырып, көлемдерін анықтаңыз.

    2. Өлшеулер нәтижесін кестеге енгізіңіз.

    Зерттелетін дене

    Ыдыстағы сұйықтың көлемі

    V , см3

    Ыдыстағы сұйықтың көлемі

    V , м3

    мензурка




    пробирка




    көпіршік





    1. Мензуркаға дене толық бататындей етіп су құйыңыз да осы құйылған судың V1 көлемін анықтаңыз:

    V1=…………………см3

    1. Д енені жібінен ұстап тұрып суға толық батырып судың V2 көлемін анықтаңыз: (суретке қараңыз)

    V2=………………………..см3

    1. Дененің көлемін есептеңіз: V = V2 - V1.

    2. Өлшеулер нәтижесін кестеге жазыңыз:


    Дененің атауы

    Мензуркадағы судың бастапқы көлемі

    V1 / см3

    Мензуркадағы су мен дененің көлемі

    V2 / см3

    Дененің көлемі

    V=V2-V1

    /см3








    Қорытынды:

    1. Мен бүгін

    …………………………………………………өлшедім.

    1. Мынадай мәндер алдым: ………………………………………………………

    2. Егер дене дұрыс пішінді болса, дененің көлемін ........................................................................... білу арқылы анықтауға болады.

    3. Бұрыс пішінді шағын денелердің көлемін ..................................... көмегімен анықтауға болады.<

      Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Табыс Тілеубек
      18 Желтоқсан 2022
      417
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      КЕЗ КЕЛГЕН ПІШІНДЕГІ ДЕНЕЛЕРДІҢ КӨЛЕМІН ЕСЕПТЕУ.

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      КЕЗ КЕЛГЕН ПІШІНДЕГІ ДЕНЕЛЕРДІҢ КӨЛЕМІН ЕСЕПТЕУ.

      Материал туралы қысқаша түсінік
      Жаңа тақырыпты түсіну және өтілген тақырып бойынша дағыдыларды қалыптастыру. • Көлем түсінігін қалыптастыру; • Бұрыс пішінді дененің көлемін анықтау тәсілін нақты мысалдарда көрсету; • Бұрыс пішінді дененің көлемін нақты мысалдармен анықтап үйрену.
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Күні:

      Мектеп:

      Сынып: 7

      Оқушылар саны:

      Қатыспаған оқушылар саны:

      Мұғалім:


      Сабақ тақырыбы:

      КЕЗ КЕЛГЕН ПІШІНДЕГІ ДЕНЕЛЕРДІҢ КӨЛЕМІН ЕСЕПТЕУ.

      Сабақ түрі:

      Жаңа тақырыпты түсіну және өтілген тақырып бойынша дағыдыларды қалыптастыру.

      Сабақтың оқу мақсаттары:

      • Көлем түсінігін қалыптастыру;

      • Бұрыс пішінді дененің көлемін анықтау тәсілін нақты мысалдарда көрсету;

      • Бұрыс пішінді дененің көлемін нақты мысалдармен анықтап үйрену.

      Сабақтың міндеттері:

      • Оқушылар қарапайым тәжірибелер жасайды;

      • Жасалған жұмысқа талдау жасайды;

      • Тапсырма шарты бойынша талқылайды.

      Жетістік критериялары

      • Қатты дененің көлеміне анықтама бере алады;

      • Кез келген пішіндегі дененің көлеміне анықтама бере алады;

      • Шамалардың өзгеруі қандай параметрлерге тәуелді болатындығын сипаттай алады;

      • Көлемді мензурканың көмегімен анықтай алады.

      Құндылықтарды дарыту:


      • Оқушылардың танымын кеңейту;

      • Оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын дамыту;

      • Оқуда өзінділік пен жауапкершілікті дамыту;

      • Логикалық ойлау, салыстыру, өздігінен қорытынды жасау дағдыларын дамыту;

      • Белсенділік, шығармашылық қызығушылық ояту.

      Тілдік мақсаттар:

      Оқушылар дұрыс, дұрыс емес пішінді қатты дененің көлемін анықтау әдісін ауызша немесе жазбаша сипаттайды

      Арнайы пәндік лексикалық терминология:

      көлем, биіктік, ұзындық, ен, масса, сұйық, газ, қатты дене, тығыздық, таразы, мензурка

      Пәнаралық байланыс:

      Математика сабақтарында оқушылар дұрыс пішінді денелердің (куб, параллелепипед) көлемдерін есептеді, ұзындық, ен, биіктік ұғымдарын біледі.

      Алдыңғы білім:

      Алдыңғы сабақтарда оқушылар құралдардың бөлік құны ұғымын, тура өлшеулерді қателіктерді ескере отырып жазуды үйренген. Мәліметтерді жинау барысында кесте толтыру ережелерімен таныс.


      ЖОСПАР


      Сабақтың кезеңдері

      Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

      Ресурстар

      0-2 мин.

      Ұйымдастыру кезеңі.

      Сабаққа психологиялық даярлық.

      Сабақ мақсатымен таныстыру.

      Дұрыс және бұрыш пішінді денелердің көлемдерін анықтауды үйрену.


      (G) Бір немесе бірнеше оқушы өткен сабақта не өткендігін айтады, негізгі ұғымдар мен формулалар тақтаға жазылады.

      Маркер, тақта

      5-10 мин.

      (Т) Қайталау. Дұрыс пішінді денелердің көлемін анықтау.

      Өткізілетін жұмыстың мақсаты: көлем ұғымын еске түсіру, V=a×b×c формуласымен көлемді есептеу. Жауапты әр жұп сынып алдында талқылайды.


      ( G) Тапсырма

      Сызғыштың көмегімен қораптың көлемін анықтаңыз.


      Оқушылар жауабы тақтаға жазылады. Шамалардың өлшем бірліктеріне баса назар аударыңыз, қажет болған жағдайда басқа да өлшем бірліктерді қайталаңыз.

      Оқушылар жауаптарында көп айырмашылық болса, бұның не себепті болғандығы туралы сұраңыз, оқушылар әр түрлі болжамдар жасаулары қажет (мысалы, сызғыш дұрыс орналастырылмады, сызғышқа дұрыс жағынан қаралмады және т.б.).


      Өлшеулер мен есептеулер жүргізілген соң оқушыларға қойылатын сұрақтар:

      1. Қандай шамаларды өлшедіңіз? (ұзындық, ені, биіктік)

      2. Қораптың көлемін қалай анықтадыңыз? (көлемді есептеу формуласын қолдандым)

      3. Қаламның көлемін табу үшін осы формуланы қолдануға бола ма? (жоқ, себебі қалам бұрыс пішінді)

      4. Бұрыс пішінді денелердің көлемін анықтаудың қандай әдісін ұсына аласыз?


      *Ескерту: Егер сіріңке қорабы жоқ болса, кітаптың немесе басқа бір төртбұрыш пішінді дененің көлемін анықтаңыз.

      Сіріңке қорабы, сызғыш

      11-12 мин.

      (Т) Ұйымдастыру кезеңі, зерттеуге дайындық, сабаққа қажетті қауіпсіздік техникасы.


      Өлшеуді қалай жүргізу керек?

      Оқушыларға өлшеуге қажетті құрал жабдықтарды лаборант үстелінен өздері таңдап алуын ұсыныңыз. Бұл олардың өзіндік жұмыс істеу қабылеттерін арттырады.



      13-30 минут























































      30-35 мин.


      (G/LAB) Көелмді өлшеу.

      Тапсырманы орындау барысында мұғалім әрбір оқушының жұмысын қадағалап, қиындық туындаған жағдайда сұрақтар қою арқылы оқушының тақырыпты өздігінен меңгеруіне жағдай жасап кері байланыс беріп отыруы қажет.

      Өлшеуіш цилиндрдің көмегімен көлемді анықтау

      Мақсаты: Өлшеуіш цилиндрдің бөлік құнын анықтау, оның көмегімен сұйықтың көлемі мен бұрыс пішінді денердің көлемін анықтауды үйрену.

      Құрал-жабдықтар: өлшеуіш цилиндр, суы бар стакан, басқа ыдыстар, дене.

      Жұмыс барысы:

      1. Мензурканың бөлік құнын анықтаңыз. Б.қ.=………………………см3

      2. Мензуркаға су құйып, оның көлемін өлшеңіз. Нәтижесін аспап қателігін ескере отырып жазыңыз.

      V1=…………..…………………….см3

      1. Басқа ыдыстардағы суды мензуркаға кезек-кезек құя отырып, көлемдерін анықтаңыз.

      2. Өлшеулер нәтижесін кестеге енгізіңіз.

      Зерттелетін дене

      Ыдыстағы сұйықтың көлемі

      V , см3

      Ыдыстағы сұйықтың көлемі

      V , м3

      мензурка




      пробирка




      көпіршік





      1. Мензуркаға дене толық бататындей етіп су құйыңыз да осы құйылған судың V1 көлемін анықтаңыз:

      V1=…………………см3

      1. Д енені жібінен ұстап тұрып суға толық батырып судың V2 көлемін анықтаңыз: (суретке қараңыз)

      V2=………………………..см3

      1. Дененің көлемін есептеңіз: V = V2 - V1.

      2. Өлшеулер нәтижесін кестеге жазыңыз:


      Дененің атауы

      Мензуркадағы судың бастапқы көлемі

      V1 / см3

      Мензуркадағы су мен дененің көлемі

      V2 / см3

      Дененің көлемі

      V=V2-V1

      /см3








      Қорытынды:

      1. Мен бүгін

      …………………………………………………өлшедім.

      1. Мынадай мәндер алдым: ………………………………………………………

      2. Егер дене дұрыс пішінді болса, дененің көлемін ........................................................................... білу арқылы анықтауға болады.

      3. Бұрыс пішінді шағын денелердің көлемін ..................................... көмегімен анықтауға болады.<

        Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Физика Сабақ жоспары 7 сынып
        18.12.2022
        417
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Табыс Тілеубек
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации