|
Күні: 27.09.2017 жыл Сабақтың тақырыбы: Қолөнер – зор өнер |
Мұғалімнің есімі: Шынтемирова Зәуре Пірманбекқызы |
||||||
|
СЫНЫП: 7 «б,в» |
Қатысқандар саны:24 |
Қатыспаған саны:0 |
|||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
7.1.3.1. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. 7.4.2.1. Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||||
|
|||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||
|
|||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||
|
|||||||
|
Алдыңғы оқу |
Өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында, талқылау, сұрақтар қою арқылы оқушыларды диалогқа түсіру. |
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Жоспарлан ған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||
|
Басталуы (Кіріспе) ( 3 мин) |
Шаттық шеңбері Психологиялық
даярлық Оқушылар бір – біріне жақсы тілектер айтады Топқа бөліну 1-топ:
«Шеберлер» 4-топ: «Ұсталар» |
|
|||||
|
.Қазақ халқының қолөнері - халық тұрмысымен бірге жасасып келе жатқан, ұзақ тарихы бар ежелгі өнер. Қазақ халқының сәндік қолданбалы өнерінің көп ғасырлық тарихы бар. Халық қолөнерінің бай мұралары бүгінгі күннің алтын қорына айналып отыр. Қолөнері түрлері көп. Жүннен, киізден жасалатын бұйымдар, өрмек тоқу, тері өңдеу, ши тоқу, кілем тоқу, ер- тұрман жасау, ағаш бұйымдары, кесте және көркем тігу, зергерлік өнер, Шебер -ағаштан әр түрлі бұйымдар жасайтын адам. Қазақ халқының шеберлері де өнерге өзіндік үлестерін қосып келеді. Ағаш шеберлерінің ағаш бұйымдарын дайындаудағы өнері ең жоғарғы дәрежеде дамыды Ұста-қару-жарақ, ер-тұрман, сауыт-сайман жасаумен шұғылданатын адам. Ұсталық пен зергерлік өнер әр түрлі металдардан сан алуан үй бұйымдары, сәндік әшекейлер жасаумен байланысты. Зергер – алтынмен аптап, күміспен күптеп сырға, білезік, алқа жасайтын адамдар. Қазақтың ұста, зергерлері көркем құйма, бедерлеу, соғу, қаптау, күмістеу, термелеу, бұрау, үзбелеу тәсілдерін терең меңгерген. |
мәтін |
||||||
|
Ортасы (33 мин) |
Оқылым . Мәтінді оқып, стиль түрін анықтау Әдеби тіл нормалары. Логикалық екпін 1 – тапсырма: Оқылым мәтінінен бірнеше сөйлемді логикалық екпінге түсіріп жазу |
|
|||||
|
|
2 – тапсырма Сөйлемдерге сұрақ қоя отырып, логикалық екпінді сөздерді табу 3 – тапсырма (топтық жұмыс) І -
топ: Өлеңді көшіріп жазып, бастауышты тауып, астын
сызу. ІІ – топ: 1.Зат есім
……….
маған
амандасты. ІІІ – топ: «Адасқан сөздер» Сөздерді ретімен орналастырып мақал- мәтелді құрастыру(Тақтада сөздер ретсіз орналасып, ілінеді. ) Шешенің сөзі мерген , ісіне сен, күшіңе сенбе , шебердің көзі мерген. Дұрыс жауабы: Шешенің сөзі мерген, шебердің көзі мерген Күшіңе сенбе , ісіңе сен. ІҮ – топ: Талдау –табыс
кілті. |
|
|||||
|
|
|||||||
|
Рефлексия ( 2 мин) |
Екі жұлдыз , бір тілек стикерлерді толтыру , оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазу, ББҮ кестесін толтыру |
||||||
|
Аяқталуы ( 2 мин) Қорытынды |
Сабақты аяқтау үй тапсырмасын беру |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Киелі киіз үй Сабақ жоспары
Киелі киіз үй Сабақ жоспары
|
Күні: 27.09.2017 жыл Сабақтың тақырыбы: Қолөнер – зор өнер |
Мұғалімнің есімі: Шынтемирова Зәуре Пірманбекқызы |
||||||
|
СЫНЫП: 7 «б,в» |
Қатысқандар саны:24 |
Қатыспаған саны:0 |
|||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
7.1.3.1. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. 7.4.2.1. Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||||
|
|||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||
|
|||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||
|
|||||||
|
Алдыңғы оқу |
Өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында, талқылау, сұрақтар қою арқылы оқушыларды диалогқа түсіру. |
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Жоспарлан ған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||
|
Басталуы (Кіріспе) ( 3 мин) |
Шаттық шеңбері Психологиялық
даярлық Оқушылар бір – біріне жақсы тілектер айтады Топқа бөліну 1-топ:
«Шеберлер» 4-топ: «Ұсталар» |
|
|||||
|
.Қазақ халқының қолөнері - халық тұрмысымен бірге жасасып келе жатқан, ұзақ тарихы бар ежелгі өнер. Қазақ халқының сәндік қолданбалы өнерінің көп ғасырлық тарихы бар. Халық қолөнерінің бай мұралары бүгінгі күннің алтын қорына айналып отыр. Қолөнері түрлері көп. Жүннен, киізден жасалатын бұйымдар, өрмек тоқу, тері өңдеу, ши тоқу, кілем тоқу, ер- тұрман жасау, ағаш бұйымдары, кесте және көркем тігу, зергерлік өнер, Шебер -ағаштан әр түрлі бұйымдар жасайтын адам. Қазақ халқының шеберлері де өнерге өзіндік үлестерін қосып келеді. Ағаш шеберлерінің ағаш бұйымдарын дайындаудағы өнері ең жоғарғы дәрежеде дамыды Ұста-қару-жарақ, ер-тұрман, сауыт-сайман жасаумен шұғылданатын адам. Ұсталық пен зергерлік өнер әр түрлі металдардан сан алуан үй бұйымдары, сәндік әшекейлер жасаумен байланысты. Зергер – алтынмен аптап, күміспен күптеп сырға, білезік, алқа жасайтын адамдар. Қазақтың ұста, зергерлері көркем құйма, бедерлеу, соғу, қаптау, күмістеу, термелеу, бұрау, үзбелеу тәсілдерін терең меңгерген. |
мәтін |
||||||
|
Ортасы (33 мин) |
Оқылым . Мәтінді оқып, стиль түрін анықтау Әдеби тіл нормалары. Логикалық екпін 1 – тапсырма: Оқылым мәтінінен бірнеше сөйлемді логикалық екпінге түсіріп жазу |
|
|||||
|
|
2 – тапсырма Сөйлемдерге сұрақ қоя отырып, логикалық екпінді сөздерді табу 3 – тапсырма (топтық жұмыс) І -
топ: Өлеңді көшіріп жазып, бастауышты тауып, астын
сызу. ІІ – топ: 1.Зат есім
……….
маған
амандасты. ІІІ – топ: «Адасқан сөздер» Сөздерді ретімен орналастырып мақал- мәтелді құрастыру(Тақтада сөздер ретсіз орналасып, ілінеді. ) Шешенің сөзі мерген , ісіне сен, күшіңе сенбе , шебердің көзі мерген. Дұрыс жауабы: Шешенің сөзі мерген, шебердің көзі мерген Күшіңе сенбе , ісіңе сен. ІҮ – топ: Талдау –табыс
кілті. |
|
|||||
|
|
|||||||
|
Рефлексия ( 2 мин) |
Екі жұлдыз , бір тілек стикерлерді толтыру , оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазу, ББҮ кестесін толтыру |
||||||
|
Аяқталуы ( 2 мин) Қорытынды |
Сабақты аяқтау үй тапсырмасын беру |
||||||
шағым қалдыра аласыз













