Киелі киіз үй Сабақ жоспары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Киелі киіз үй Сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарламамен жазылған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні: 27.09.2017 жыл


Сабақтың тақырыбы: Қолөнер – зор өнер

Мұғалімнің есімі: Шынтемирова Зәуре Пірманбекқызы

СЫНЫП: 7 «б,в»

Қатысқандар саны:24

Қатыспаған саны:0

Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

7.1.3.1. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу.

7.4.2.1. Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Мәтінді түсінеді. Тақырыпқа сай тілдесімге түсе алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Тірек сөздер мен жетекші сұрақтарды қолдана алады, негізгі ойды анықтай алады.

Кейбір оқушылар:

  • Мәтіндегі сөздердің грамматикалық нормаларын сақтайды.

Алдыңғы оқу

Өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында, талқылау, сұрақтар қою арқылы оқушыларды диалогқа түсіру.

Жоспар

Жоспарлан ған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)


Ресурстар


Басталуы

(Кіріспе)

( 3 мин)




Шаттық шеңбері

 Психологиялық даярлық
Күн көзіндей күлімдеп, 
Көңілді болып жүрейік.
Қазіргі болар сабаққа
Жүректен ақ жол тілейік!

Оқушылар бір – біріне жақсы тілектер айтады


Топқа бөліну

1-топ: «Шеберлер» 
2-топ: «Тоқымашылар» 
3-топ: «Өнерпаздар»

 4-топ: «Ұсталар»




.Қазақ халқының  қолөнері - халық тұрмысымен бірге жасасып келе жатқан, ұзақ тарихы

бар  ежелгі өнер. Қазақ халқының сәндік қолданбалы өнерінің көп ғасырлық тарихы бар. Халық қолөнерінің  бай мұралары бүгінгі күннің алтын қорына айналып отыр. Қолөнері  түрлері көп. Жүннен, киізден жасалатын бұйымдар, өрмек тоқу, тері өңдеу,  ши тоқу,  кілем тоқу, ер- тұрман жасау, ағаш бұйымдары, кесте және көркем тігу, зергерлік өнер,

Шебер -ағаштан әр

түрлі бұйымдар жасайтын адам. Қазақ халқының шеберлері де өнерге өзіндік

үлестерін қосып келеді. Ағаш шеберлерінің ағаш бұйымдарын дайындаудағы өнері ең

жоғарғы дәрежеде дамыды

Ұста-қару-жарақ, ер-тұрман, сауыт-сайман жасаумен

шұғылданатын адам.

Ұсталық пен зергерлік өнер әр түрлі металдардан сан алуан

үй бұйымдары, сәндік әшекейлер жасаумен байланысты.

Зергер – алтынмен

аптап, күміспен күптеп сырға, білезік, алқа жасайтын адамдар.

Қазақтың ұста, зергерлері көркем құйма, бедерлеу, соғу,

қаптау, күмістеу, термелеу, бұрау, үзбелеу тәсілдерін терең меңгерген.


мәтін

Ортасы

(33 мин)




Оқылым . Мәтінді оқып, стиль түрін анықтау

Әдеби тіл нормалары. Логикалық екпін

1 – тапсырма:

Оқылым мәтінінен бірнеше сөйлемді логикалық екпінге түсіріп жазу









2 – тапсырма

Сөйлемдерге сұрақ қоя отырып, логикалық екпінді сөздерді табу


3 – тапсырма (топтық жұмыс)

І - топ: Өлеңді көшіріп жазып, бастауышты тауып, астын сызу.
Төсегіне күн жатты,
Жердің бетін түн жапты.
Маужырады шың - құздар,
Көзін ашты жұлдыздар.
Жылқы жусап далада,
Қой ұйықтады қорада.


ІІ – топ:

1.Зат есім         ……….    маған   амандасты.
2.Есімдік       Ертең  ……….  он үшке келеміз.
3.Сын есім   ……….. –  ісімен  жақсы.
4.Сан есім    ………..  екіге де, үшке де бөлінеді.
5.Есімше  ………..  білер  бір  сөзді.
6.Тұйық  етістік     ………..  оңай, істеу  қиын.
7.Одағай         ………… – жекіру   одағайы.


ІІІ – топ:

«Адасқан сөздер»

Сөздерді ретімен орналастырып мақал- мәтелді  құрастыру(Тақтада  сөздер ретсіз орналасып, ілінеді. )

Шешенің сөзі мерген , ісіне сен, күшіңе сенбе , шебердің

көзі мерген.

Дұрыс жауабы: Шешенің сөзі мерген, шебердің көзі мерген

Күшіңе сенбе , ісіңе сен.

ІҮ – топ:

Талдау –табыс кілті.
Адам баласы ғасырлар бойы мәдениет байлығын жасап келеді. Бұл мұра қазақ елі үшін бағады. Кең байтақ қазақ жері бабаларымыздың өз ұрпақтарына қалдырған мұрасы.




Рефлексия

( 2 мин)

Екі жұлдыз , бір тілек стикерлерді толтыру , оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазу, ББҮ кестесін толтыру

Аяқталуы

( 2 мин)

Қорытынды

Сабақты аяқтау үй тапсырмасын беру



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.06.2018
1616
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі