Материалдар / Киев Русін қалай өзгертті ?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Киев Русін қалай өзгертті ?

Материал туралы қысқаша түсінік
Киев
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
757
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тарих пәнінен сабақ жоспары

4 сабақ


Сабақтың тақырыбы:

Киев Русінің құрылуы

Ауызша және жазбаша жұмыстарының көлемі мен мазмұны:

Қолданылатын технологиялар:


Жаңа ұғымдар:

Сармат –савромат,

Дах, дай, даг, Гирканилер, Дайлар - адайлар

Сынып:

7 «а»

көлемі әр деңгейге және бағдарламаға сәйкес келеді.

Топтық жұмыс, СТО технологиясы-

ның стратегиялары (зымыран сұрақтар)

Көрнекіліктер: тақта, бор, Карта карточкалар.

Күні:

05.12.2017 ж.




Топ

Мақсаты

Нәтиже



А (жоғары деңгей)


В (орта деңгей)


С (төмен деңгей)


Киев Русінің орналасу территориясы мен жорықтары және тарихшылардың зертеулерімен танысып, алғашқы қауымдық құрылыс ыдырап, мүлік теңсіздігі шықандығын түсінеді. кәзіргі зерттеудегі қазба жұмыстың сапасын арттыру жағдайларын айқындайды.

Киев байланысын салыстыра отырып, тарихшылардың сарматтар туралы жазған еңбектерінің маңыздылығын қолданып түсінеді.





Сабақтың барысы

Кезеңнің мақсаты:

Уақыты:

Әдіс-тәсілдер:

Мұғалімнің іс-әрекеттері

Оқушылардың іс-әрекеттері


  1. Ұйымдастыру кезеңі


  1. Психологиялық дайындық

Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.


3 мин.


Оқушыларды түгендеу.

Сыныпты 4 топқа (түстер арқылы бөліну) бөліу.

Сәлемдесу

( Әр топ жұппен тұрып бір-бірінің қолдарын ұстап, бастарын изеп, ілтипат білдіру арқылы сәлем беру, қонақтарға сәлем беру, және мұғалімге сәлем беру.)

Сабағымызды бастамас бұрын кейбір қағидаларды қайталайық.

Басқаның пікірін сыйла

Біреу сөйлегенде оның сөзін бөлме.

Басқаның пікіріне құлақ сал

Ойлағаныңды ортаға сал.


Сондықтан сабаққа белсене қатысу керек.

Сендерге мен әр оқушы жақсы нәтижеге жетсін деп тілектеспін!

(топ басшысына бағалау парағын беріп, бағалауды түсіндіру)


Мұғаліммен амандасып, 4 топқа бөлініп, отырады.


Оқушылар бір-бірімен амандасып, сабаққа кіріседі.


Топта жұмыс істеу ережелерін еске түсіреді.




  1. Үй тапсырмасын тексеру


Үйге берілген тапсырмаларды орындалуын,

оқушылардың

бұрын алған білімдерін тексеру.

8 мин

«Зымыран сұрақтар»


ауызша тапсырмалар.


Әр топта 1-2 оқушының үй тапсырмасын тексеремін. Қалған оқушыларды осы оқушылар тексеріп шығады.

Барлық топқа сұрақтар қою.

А тобы

В тобы

С тобы


«Зымыран сұрақтар»

  1. Ғұндқай кезең аралығын қамтиды ? (б.з.б.3-4ғ)

Дәптерлерді ашып, үй тапсырмасын көрсетеді. 1-3 оқушы мазмұнын айтады .

Қалған оқушылар сұрақтарға жауап береді.

  1. Жаңа сабақ


Параграф бойынша берілген мәтінмен танысып, топбасшы сыныптастарына жеткізу.

1-2 мин









16 мин

(10 мин мәтінмен танысу,

6 мин қорғау)

Сұрақ-жауап


«Бейнефильм»

(Киев туралы )





Топтық жұмыс (оқулықпен жұмыс)

Суреттерге, сөздерге қарап, бүгінгі сабақтың тақырыпты анықтау. (сақ, үйсін, қаңлы, ғұн, сармат)

Киев Русінің құрылуы

«Киев » еліміздің батыс аумағын б.з.б 8 ғасыр мен б.з-дың 5 ғасырында мекендеген.

«Киев Русінің»- бұл... ?

(ежелгі тайпалардың бірі)



Бүгінгі сабақтың тақырыбымыз – Киев Русінің құрылуы.

Мақсатымыз – Киев орналасқан жерін, жорықтарын қоғамдық құрылысын түсіну.


А тобы – «Киев орналасқан жері»

§ 4

В тобы – «Славяндар» § 4

С тобы – «Славяндардың шаруашылығы § 4.

Ғұн тобы – «Ярослав Мудрыйң билігі»

§ 4

Оқушылардың жауаптардын қажет болса толықтыру.

Айтылған ақпараттар бойынша қорытынды жасап кету.


Сұраққа жауап беріп, бүгінгі сабақтың тақырыбын және мақсатын ұсынады.












Оқушылар мәтінді оқып, постер құрайды. (кесте, сызбанұсқа, т.б. түрінде)



Тақырыпты қорғайды.

  1. Сергіту сәті



2 мин


,, Кел билейік бәріміз,,


  1. Сабақты бекіту


Осы сабақта алған білімдерін жинақтау, жүйелеу, меңгеру.

7 мин

Топтық жұмыс

«Тірек сөздер»

Әр топқа «Тірек сөздер» топтамасы беріледі.


І тобы – «Тарих мозаика» берілген сөздерден

сөйлем құра? (сөйлеген скиф өте тіліне савроматтар Геродоттың жақын айтуынша тілде)


І тобы – «Көне заман авторлары

Киев Русі туралы» сызбасын аяқта.

Көне заман авторлары





ІІ тобы – Славяндар жөнінде жазып

қалдырған грек тарихшысы ата.

Сарматтарды картадан аумағын көрсету.


ІІІ тобы

Кесте толтыру

Тайпалар

Орналасқан аймағы

кезеңі

Киев

Арал-Каспий

Аралығында


Б.з.б.8ғ - б.з 5ғ



Оқушылар жауабын қағазға жазып, бір оқушы бұны жинақтап айтады.





Берілген тапсырмаларды орындайды.

  1. Рефлексия


Оқушының өз-өзіне баға беру және қажеттілігін анықтау.

1 мин


Стикерге өз атыңды жазып, «жеміс ағашына» орналастырыңдар.

  1. Тақырыпты түсіндім, басқа оқушыларға көмек бере аламын.

  2. Тақырыпты толық түсінген жоқпын, маған көмек керек.

  3. Тақырыпты түсінген жоқпын. Тақырып өте қиын болды.

Стикерді жапсырады.

«Жеміс ағашына»

  1. Бағалау

Әділ бағаларды қою.

5 мин


Бағаларды түсіндіріп қорытындылау.



  1. Үйге тапсырма

Деңгейлік тапсырмаларды беру.

1 мин


§ 4 оқу.

  1. Кескін картаға «Киев аумағын түсіру» (Қызыл)

  2. 5-сұраққа жауа беру (сары)

  3. 5 тест тапсырманы орындау ( жасыл)



Күнделіктерге үй тапсырмасын жазып алады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!