-
Ұйымдастыру
кезеңі
-
Психологиялық
дайындық
|
Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру.
|
3
мин.
|
|
Оқушыларды түгендеу.
Сыныпты 4 топқа (түстер арқылы бөліну)
бөліу.
Сәлемдесу
( Әр топ жұппен тұрып бір-бірінің қолдарын ұстап, бастарын
изеп, ілтипат білдіру арқылы сәлем беру, қонақтарға сәлем беру,
және мұғалімге сәлем беру.)
Сабағымызды бастамас бұрын
кейбір қағидаларды
қайталайық.
Басқаның пікірін
сыйла
Біреу сөйлегенде оның сөзін
бөлме.
Басқаның пікіріне құлақ
сал
Ойлағаныңды ортаға сал.
Сондықтан сабаққа белсене қатысу
керек.
Сендерге мен әр оқушы жақсы
нәтижеге жетсін деп
тілектеспін!
(топ басшысына бағалау
парағын беріп, бағалауды
түсіндіру)
|
Мұғаліммен амандасып, 4 топқа бөлініп,
отырады.
Оқушылар бір-бірімен амандасып, сабаққа
кіріседі.
Топта жұмыс істеу ережелерін еске
түсіреді.
|
-
Үй тапсырмасын
тексеру
|
Үйге берілген тапсырмаларды
орындалуын,
оқушылардың
бұрын алған білімдерін
тексеру.
|
8
мин
|
«Зымыран сұрақтар»
ауызша тапсырмалар.
|
Әр топта 1-2 оқушының үй тапсырмасын тексеремін. Қалған
оқушыларды осы оқушылар тексеріп
шығады.
Барлық топқа сұрақтар қою.
А тобы
В тобы
С
тобы
«Зымыран
сұрақтар»
-
Ғұндқай кезең
аралығын қамтиды ?
(б.з.б.3-4ғ)
-
|
Дәптерлерді ашып, үй тапсырмасын көрсетеді. 1-3 оқушы
мазмұнын айтады .
Қалған оқушылар
сұрақтарға жауап береді.
|
-
Жаңа сабақ
|
Параграф бойынша
берілген мәтінмен танысып, топбасшы сыныптастарына
жеткізу.
|
1-2 мин
16 мин
(10 мин мәтінмен танысу,
6 мин
қорғау)
|
Сұрақ-жауап
«Бейнефильм»
(Киев
туралы )
Топтық жұмыс (оқулықпен
жұмыс)
|
Суреттерге, сөздерге қарап, бүгінгі сабақтың тақырыпты
анықтау. (сақ, үйсін, қаңлы, ғұн,
сармат)
Киев Русінің
құрылуы
«Киев » еліміздің
батыс аумағын б.з.б 8 ғасыр мен б.з-дың 5 ғасырында
мекендеген.
«Киев Русінің»-
бұл... ?
(ежелгі тайпалардың
бірі)
Бүгінгі сабақтың тақырыбымыз – Киев Русінің
құрылуы.
Мақсатымыз – Киев орналасқан жерін, жорықтарын қоғамдық
құрылысын түсіну.
А тобы – «Киев орналасқан
жері»
§ 4
В тобы – «Славяндар» §
4
С тобы – «Славяндардың
шаруашылығы § 4.
Ғұн тобы – «Ярослав Мудрыйң
билігі»
§ 4
Оқушылардың жауаптардын қажет болса
толықтыру.
Айтылған ақпараттар бойынша қорытынды жасап
кету.
|
Сұраққа жауап беріп, бүгінгі сабақтың тақырыбын және
мақсатын ұсынады.
Оқушылар мәтінді оқып, постер құрайды. (кесте, сызбанұсқа,
т.б. түрінде)
Тақырыпты
қорғайды.
|
-
Сабақты бекіту
|
Осы сабақта алған
білімдерін жинақтау, жүйелеу,
меңгеру.
|
7
мин
|
Топтық жұмыс
«Тірек
сөздер»
|
Әр топқа «Тірек сөздер» топтамасы
беріледі.
І тобы – «Тарих мозаика»
берілген сөздерден
сөйлем құра? (сөйлеген скиф өте тіліне савроматтар
Геродоттың жақын айтуынша тілде)
І тобы – «Көне заман
авторлары
Киев Русі туралы» сызбасын
аяқта.
ІІ тобы – Славяндар жөнінде
жазып
қалдырған грек тарихшысы
ата.
Сарматтарды картадан аумағын
көрсету.
ІІІ тобы
Кесте толтыру
Тайпалар
|
Орналасқан
аймағы
|
кезеңі
|
Киев
|
Арал-Каспий
Аралығында
|
Б.з.б.8ғ - б.з 5ғ
|
|
Оқушылар жауабын қағазға жазып, бір оқушы бұны жинақтап
айтады.
Берілген тапсырмаларды
орындайды.
|
-
Рефлексия
|
Оқушының өз-өзіне баға беру және қажеттілігін
анықтау.
|
1 мин
|
|
Стикерге өз атыңды жазып, «жеміс ағашына»
орналастырыңдар.
-
Тақырыпты түсіндім, басқа оқушыларға көмек бере
аламын.
-
Тақырыпты толық түсінген жоқпын, маған көмек
керек.
-
Тақырыпты түсінген жоқпын. Тақырып өте қиын
болды.
|
Стикерді жапсырады.
«Жеміс ағашына»
|