|
ІІ бөлім. Киіну. Сән.Талғам. Мерзімі 13.10.2017ж Сабақ№18 Сабақтың тақырыбы: Киім түрлері және талғам |
Мектеп «А.Розыбакиев атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Мұғалім З.Б.Сатыбалдинова |
|||||
|
Сынып: 5 қазақ тілі |
Қатысқандар- Қатыспағандар- |
|||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
5.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру. 5.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. 5.О1.Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Мәтінді оқи алады, сұрақтарға жауап береді, өз ойларын білдіреді. Сән тақырыбы бойынша есте қалған сөздерін жаза алады. |
|||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Берілген мақал-мәтелдерді қатыстырып мәтін жаза алады, мәтінге одағай сөздерді қатыстыра алады. |
||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Сән тақырыбындағы мәтіндерден сөздер сөз тіркестерін жаза алады, қаратпа, қыстырма сөздердің жұмсалуын ажырата алады. |
||||||
|
Бағалау критерийлері |
-мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап береді, -жинақы мәтін жазады, Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды. |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: қаратпа, қыстырма, одағай сөздерге мысал келтіре алады, мәтінді оқиды, сұрақтарға жауап береді, өзара диалогқа түседі |
|||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Мәті би, Тайлан, қамқа, манат, мауыты, торқа, батсайы, дүрия, қыжым |
||||||
|
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Жақсы сөз –жарым ырыс, бас аман болса, бөрік табылады, |
||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
||||||
|
||||||
|
Ишара: жест, ым-ишара, қол сигналдары |
||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тіл, мәдениет, ұлттық құндылықтар |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті, Қазақстан тарихы |
|||||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Сәндік киімдер, сән, талғам туралы ақпараттар көзі |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурс тар |
||||
|
Басы 5минут Қызығушы лықты ояту |
«Күзетшілер мен тұтқындар» Сабақ мақсатын, орындалатын тапсырмаларды хабарлау, бағалау жолдарын талқылау |
Сабақ мақсаты жазыл ған үлестір ме |
||||
|
Ортасы 30минут 1-тапсырма 5 минут 2-тапсырма 10 минут 3-тапсырма 5 минут 5-тапсырма, 38-бет 5 минут 7-тапсырма, 5минут |
1-тапсырма, 37-бет
Киімге қатысты қандай мақал-мәтелдерді білеміз? 2-тапсырма, 37-бет Төмендегі мақал-мәтелдерді қатыстырып мәтін жаз. Мәтінде одағай сөздер болсын. Бас аман болса, бөрік табылады. Жамап киген киімнің де буы болады. Кісінің кісілігі киімінде емес, білімінде. Орамал тон болмайды, жол болады. . 3-тапсырма, 37-бет Дәптеріңе кесте сызып, оны сән тақырыбында ғы мәтіндерден есте қалған сөздермен толтыр. 5-тапсырма, 37-38-бет Мәтінді оқы, мәтіндегі қаратпа сөздердің қолданысына назар аудар. 7-тапсырма 1.Кейіпкерлердің сөзін қалай түсінгеніңді айт 2. Кейіпкерлердің сөзін үндестік заңын сақтай отырып жеткіз. |
Оқулық 31-32-бет |
||||
|
Соңы 5 минут Үйге тапсырма |
Ойтаразы Сөйлеген сөзің мен жазған мәтініңде қанша қате жіберіпсің? Тыныс белгілерді дұрыс қойдың ба? Мақал-мәтелді қатыстырып мәтін құрауда не қиын болды? Бүгінгі сабақ бойынша қай тапсырма сен үшін өте жеңіл болды? 6-тапсырма, 38-бет 9-тапсырма, 39-бет |
кесте |
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түсіндіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік АКТ- мен байланыс |
||||
|
Бағыттаушы, жетелеуші сұрақтар қою арқылы кедергілердің алдын аламын. |
Сабақтың өн бойында комментарий арқылы, «Үш шапалақ» арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі. |
|
||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
|
|||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе(оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Киім түрлері және талғам
Киім түрлері және талғам
|
ІІ бөлім. Киіну. Сән.Талғам. Мерзімі 13.10.2017ж Сабақ№18 Сабақтың тақырыбы: Киім түрлері және талғам |
Мектеп «А.Розыбакиев атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Мұғалім З.Б.Сатыбалдинова |
|||||
|
Сынып: 5 қазақ тілі |
Қатысқандар- Қатыспағандар- |
|||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
5.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру. 5.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. 5.О1.Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Мәтінді оқи алады, сұрақтарға жауап береді, өз ойларын білдіреді. Сән тақырыбы бойынша есте қалған сөздерін жаза алады. |
|||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Берілген мақал-мәтелдерді қатыстырып мәтін жаза алады, мәтінге одағай сөздерді қатыстыра алады. |
||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Сән тақырыбындағы мәтіндерден сөздер сөз тіркестерін жаза алады, қаратпа, қыстырма сөздердің жұмсалуын ажырата алады. |
||||||
|
Бағалау критерийлері |
-мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап береді, -жинақы мәтін жазады, Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды. |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: қаратпа, қыстырма, одағай сөздерге мысал келтіре алады, мәтінді оқиды, сұрақтарға жауап береді, өзара диалогқа түседі |
|||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Мәті би, Тайлан, қамқа, манат, мауыты, торқа, батсайы, дүрия, қыжым |
||||||
|
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Жақсы сөз –жарым ырыс, бас аман болса, бөрік табылады, |
||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
||||||
|
||||||
|
Ишара: жест, ым-ишара, қол сигналдары |
||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тіл, мәдениет, ұлттық құндылықтар |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті, Қазақстан тарихы |
|||||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Сәндік киімдер, сән, талғам туралы ақпараттар көзі |
|||||
|
Жоспар |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурс тар |
||||
|
Басы 5минут Қызығушы лықты ояту |
«Күзетшілер мен тұтқындар» Сабақ мақсатын, орындалатын тапсырмаларды хабарлау, бағалау жолдарын талқылау |
Сабақ мақсаты жазыл ған үлестір ме |
||||
|
Ортасы 30минут 1-тапсырма 5 минут 2-тапсырма 10 минут 3-тапсырма 5 минут 5-тапсырма, 38-бет 5 минут 7-тапсырма, 5минут |
1-тапсырма, 37-бет
Киімге қатысты қандай мақал-мәтелдерді білеміз? 2-тапсырма, 37-бет Төмендегі мақал-мәтелдерді қатыстырып мәтін жаз. Мәтінде одағай сөздер болсын. Бас аман болса, бөрік табылады. Жамап киген киімнің де буы болады. Кісінің кісілігі киімінде емес, білімінде. Орамал тон болмайды, жол болады. . 3-тапсырма, 37-бет Дәптеріңе кесте сызып, оны сән тақырыбында ғы мәтіндерден есте қалған сөздермен толтыр. 5-тапсырма, 37-38-бет Мәтінді оқы, мәтіндегі қаратпа сөздердің қолданысына назар аудар. 7-тапсырма 1.Кейіпкерлердің сөзін қалай түсінгеніңді айт 2. Кейіпкерлердің сөзін үндестік заңын сақтай отырып жеткіз. |
Оқулық 31-32-бет |
||||
|
Соңы 5 минут Үйге тапсырма |
Ойтаразы Сөйлеген сөзің мен жазған мәтініңде қанша қате жіберіпсің? Тыныс белгілерді дұрыс қойдың ба? Мақал-мәтелді қатыстырып мәтін құрауда не қиын болды? Бүгінгі сабақ бойынша қай тапсырма сен үшін өте жеңіл болды? 6-тапсырма, 38-бет 9-тапсырма, 39-бет |
кесте |
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түсіндіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік АКТ- мен байланыс |
||||
|
Бағыттаушы, жетелеуші сұрақтар қою арқылы кедергілердің алдын аламын. |
Сабақтың өн бойында комментарий арқылы, «Үш шапалақ» арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі. |
|
||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
|
|||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе(оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: |
||||||
шағым қалдыра аласыз













