Киім түрлері және талғам

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Киім түрлері және талғам

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге қажет,сабақта қолданаы
Материалдың қысқаша нұсқасы

ІІ бөлім. Киіну. Сән.Талғам.

Мерзімі 13.10.2017ж Сабақ№18

Сабақтың тақырыбы: Киім түрлері және талғам

Мектеп «А.Розыбакиев атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Мұғалім З.Б.Сатыбалдинова

Сынып: 5 қазақ тілі

Қатысқандар- Қатыспағандар-

Осы сабақ арқылы

жүзеге асатын оқу мақсаттары

5.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.

5.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

5.О1.Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Мәтінді оқи алады, сұрақтарға жауап береді, өз ойларын білдіреді.

Сән тақырыбы бойынша есте қалған сөздерін жаза алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Берілген мақал-мәтелдерді қатыстырып мәтін жаза алады, мәтінге одағай сөздерді қатыстыра алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Сән тақырыбындағы мәтіндерден сөздер сөз тіркестерін жаза алады, қаратпа, қыстырма сөздердің жұмсалуын ажырата алады.

Бағалау критерийлері

-мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап береді,

-жинақы мәтін жазады,

Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: қаратпа, қыстырма, одағай сөздерге мысал келтіре алады, мәтінді оқиды, сұрақтарға жауап береді, өзара диалогқа түседі

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Мәті би, Тайлан, қамқа, манат, мауыты, торқа, батсайы, дүрия, қыжым

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Жақсы сөз –жарым ырыс, бас аман болса, бөрік табылады,

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • «Жақсы сөз-жарым ырыс» мақалының мағынасын білесің бе?

  • Киімге қатысты қандай мақал-мәтелдерді білеміз?

Ишара: жест, ым-ишара, қол сигналдары

Құндылықтарға баулу

Тіл, мәдениет, ұлттық құндылықтар

Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиеті, Қазақстан тарихы

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Сәндік киімдер, сән, талғам туралы ақпараттар көзі

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурс

тар

Басы 5минут

Қызығушы

лықты ояту

«Күзетшілер мен тұтқындар»

Сабақ мақсатын, орындалатын тапсырмаларды хабарлау, бағалау жолдарын талқылау

Сабақ мақсаты жазыл

ған

үлестір

ме

Ортасы

30минут

1-тапсырма

5 минут

2-тапсырма

10 минут





3-тапсырма

5 минут


5-тапсырма, 38-бет

5 минут


7-тапсырма, 5минут

1-тапсырма, 37-бет

  • «Жақсы сөз-жарым ырыс» мақалының мағынасын білесің бе?

Киімге қатысты қандай мақал-мәтелдерді білеміз?

2-тапсырма, 37-бет

Төмендегі мақал-мәтелдерді қатыстырып мәтін жаз. Мәтінде одағай сөздер болсын.

Бас аман болса, бөрік табылады. Жамап киген киімнің де буы болады. Кісінің кісілігі киімінде емес, білімінде. Орамал тон болмайды, жол болады.

. 3-тапсырма, 37-бет

Дәптеріңе кесте сызып, оны сән тақырыбында ғы мәтіндерден есте қалған сөздермен толтыр.

5-тапсырма, 37-38-бет

Мәтінді оқы, мәтіндегі қаратпа сөздердің қолданысына назар аудар.

7-тапсырма

1.Кейіпкерлердің сөзін қалай түсінгеніңді айт

2. Кейіпкерлердің сөзін үндестік заңын сақтай отырып жеткіз.

Оқулық

31-32-бет

Соңы

5 минут





Үйге тапсырма

Ойтаразы

Сөйлеген сөзің мен жазған мәтініңде қанша қате жіберіпсің?

Тыныс белгілерді дұрыс қойдың ба?

Мақал-мәтелді қатыстырып мәтін құрауда не қиын болды?

Бүгінгі сабақ бойынша қай тапсырма сен үшін өте жеңіл болды?

6-тапсырма, 38-бет

9-тапсырма, 39-бет

кесте

Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түсіндіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік

АКТ- мен байланыс

Бағыттаушы, жетелеуші сұрақтар қою арқылы кедергілердің алдын аламын.

Сабақтың өн бойында комментарий арқылы, «Үш шапалақ» арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.


Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?


Бүгін оқушылар не үйренді?


Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?


Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?)


Уақытты қалай пайдаландым?


Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе(оқыту мен оқуға қатысты)

1:



2:


Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді

(оқыту мен оқуға қатысты)

1:


2:











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.10.2018
2384
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі