Сынып: 6 | Ашық сабақ |
Сабақ тақырыбы:
| Киіз үй - көшпелілердің баспанасы. |
Пән мұғалімі: | Г.И.Мадиярова |
Мақсаты: | Киіз үй құрылысы мен тарихымен таныстыру. |
Сабақ мақсаты: | Білімділік: киіз үй және оның жасау - жабдықтары туралы түсінік беру.Дамытушылық: баланың жүрегіне ұлттық сана - сезімді ұялату, танымдық қабілетін және ұлттық өнер жайлы білімін кеңейту.Тәрбиелік: сабақ барысында өз ұлтымыздың ғасырлар бойы жинақталған құнды тәжірбиелері мен қолөнерін оқушы бойына сіңіру. Ұлттық қолөнерді қадірлеуге тәрбиелеу. |
Күтілетін нәтиже | Қазақ халқының тарихын, рухани-мәдени байлығын және тұрмысын білу,ізгі құндылықтары мен қасиеттерін тануға баулу. Отанға, туған жерге деген сүйіспеншілігін қалыптастыру. |
Ойлау дағдыларының деңгейлері | Білу, түсіну, қолдану. |
Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Миға шабуыл, «Кіру билеттері», «Сандар сөлейді» «Ізден, оқы, жалықпа» |
Пәнаралық байланыстар | Қазақ әдебиеті, география |
Қолданылатын ресурстар | Флипчарт, маркерлер,слайд, тақта, стикерлер, ноутбук |
Сабақ барысы | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг | Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.
| Мұғаліммен сәлемдеседі. Бір-біріне жылы сөздер айтады.Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады. |
Білу Миға шабуыл | «Кіру билеттері» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. «Сандар сөйлейді» әдісі. | Оқушылар жауап береді, еске түсіреді, талдайды.
|
ТүсінуҰлттық брендтер:1.Киіз үй2.Ұлттық сусындар3. Алтын адам4. Домбыра
| Топқа бөлу. Топ ережесін шығару. Жаңа тақырыпты жұмбақ шешу арқылы ашады. Материалдарға байланысты ресурстар беру, өз беттерінше дайындық жасату.Кітаппен жұмыс жасату.
| Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту. Бейнероликті көреді, өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді, тақырыпты жинақтайды .
|
Қолдану«Ізден,оқы, жалықпа» әдісі | Топқа конверт бойынша тапсырма беріледі, оқып шығып топпен талқылайды.Киіз үйдің сүйегі:1 тапсырма- Шаңырақ (постер)2 тапсырма- Уық (жұмбақтар жасыру)3 тапсырма-Кереге (тест құрастыру)4 тапсырма-Сықырлауық-есік. (мақал –мәтелдер құрастыру) | Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса білу.Топпен жұмыс жасау.
|
Талдау
| Оқушыларға тақырыптарды салыстыру білімдерін талдату. Киіз үйдің маңыздылығын талдайды. | Әр топқа салыстыру парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді. |
Жинақтау«Таңда да, таста» әдісі | «Киіз үйді» безендіреді жинақтайды, бір-бірін бағалайды. | Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу. |
Бағалау
| Әр топқа бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керек. | Әр топ бағалау парақшасын өздерін бағалайды. |
Рефлексия | Кері байланыс. «Басбармақ» стратегиясы.Стикерлерді толтыруОқушылар бүгінгі сабаққа деген ойын басбармақпен көрсетеді. | Оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін жазады. |
Үйге тапсырма | Үй тапсырмасы: § оқу. Киіз үйдің жасау – жабдықтарына қатысты сөзжұмбақ (ребус) құрастыру. | Күнделіктеріне жазып алады. |