Материалдар / Киіз үй құрылысы мен тарихымен таныстыру

Киіз үй құрылысы мен тарихымен таныстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
әдіс алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2018
490
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып: 6 Ашық сабақ
Сабақ тақырыбы:

Киіз үй - көшпелілердің баспанасы.
Пән мұғалімі:Г.И.Мадиярова
Мақсаты:Киіз үй құрылысы мен тарихымен таныстыру.
Сабақ мақсаты:Білімділік: киіз үй және оның жасау - жабдықтары туралы түсінік беру.Дамытушылық: баланың жүрегіне ұлттық сана - сезімді ұялату, танымдық қабілетін және ұлттық өнер жайлы білімін кеңейту.Тәрбиелік: сабақ барысында өз ұлтымыздың ғасырлар бойы жинақталған құнды тәжірбиелері мен қолөнерін оқушы бойына сіңіру. Ұлттық қолөнерді қадірлеуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтижеҚазақ халқының тарихын, рухани-мәдени байлығын және тұрмысын білу,ізгі құндылықтары мен қасиеттерін тануға баулу. Отанға, туған жерге деген сүйіспеншілігін қалыптастыру. 
Ойлау дағдыларының деңгейлеріБілу, түсіну, қолдану.
Қолданылатын әдіс-тәсілдерМиға шабуыл, «Кіру билеттері», «Сандар сөлейді» «Ізден, оқы, жалықпа»
Пәнаралық байланыстарҚазақ әдебиеті, география
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер,слайд, тақта, стикерлер, ноутбук
Сабақ барысыМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі



Тренинг
Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.





Мұғаліммен сәлемдеседі. Бір-біріне жылы сөздер айтады.Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.
Білу Миға шабуыл«Кіру билеттері» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. «Сандар сөйлейді» әдісі.Оқушылар жауап береді, еске түсіреді, талдайды.

ТүсінуҰлттық брендтер:1.Киіз үй2.Ұлттық сусындар3. Алтын адам4. Домбыра



Топқа бөлу. Топ ережесін шығару. Жаңа тақырыпты жұмбақ шешу арқылы ашады. Материалдарға байланысты ресурстар беру, өз беттерінше дайындық жасату.Кітаппен жұмыс жасату.













Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту. Бейнероликті көреді, өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді, тақырыпты жинақтайды .















Қолдану«Ізден,оқы, жалықпа» әдісі Топқа конверт бойынша тапсырма беріледі, оқып шығып топпен талқылайды.Киіз үйдің сүйегі:1 тапсырма- Шаңырақ (постер)2 тапсырма- Уық (жұмбақтар жасыру)3 тапсырма-Кереге (тест құрастыру)4 тапсырма-Сықырлауық-есік. (мақал –мәтелдер құрастыру)Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса білу.Топпен жұмыс жасау.

Талдау

Оқушыларға тақырыптарды салыстыру білімдерін талдату. Киіз үйдің маңыздылығын талдайды.Әр топқа салыстыру парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді.
Жинақтау«Таңда да, таста» әдісі «Киіз үйді» безендіреді жинақтайды, бір-бірін бағалайды.Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу.
Бағалау

Әр топқа бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керек.Әр топ бағалау парақшасын өздерін бағалайды.
РефлексияКері байланыс. «Басбармақ» стратегиясы.Стикерлерді толтыруОқушылар бүгінгі сабаққа деген ойын басбармақпен көрсетеді.Оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін жазады.
Үйге тапсырмаҮй тапсырмасы: § оқу. Киіз үйдің жасау – жабдықтарына қатысты сөзжұмбақ (ребус) құрастыру.Күнделіктеріне жазып алады.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ