|
Сынып: 6 |
Ашық сабақ |
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Киіз үй - көшпелілердің баспанасы. |
|
|
Пән мұғалімі: |
Г.И.Мадиярова |
|
|
Мақсаты: |
Киіз үй құрылысы мен тарихымен таныстыру. |
|
|
Сабақ мақсаты: |
Білімділік: киіз үй және оның жасау -
жабдықтары туралы түсінік беру. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Қазақ халқының тарихын, рухани-мәдени байлығын және тұрмысын білу,ізгі құндылықтары мен қасиеттерін тануға баулу. Отанға, туған жерге деген сүйіспеншілігін қалыптастыру. |
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу, түсіну, қолдану. |
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Миға шабуыл, «Кіру билеттері», «Сандар сөлейді» «Ізден, оқы, жалықпа» |
|
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ әдебиеті, география |
|
|
Қолданылатын ресурстар |
Флипчарт, маркерлер,слайд, тақта, стикерлер, ноутбук |
|
|
Сабақ барысы |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг |
Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.
|
Мұғаліммен сәлемдеседі. Бір-біріне жылы сөздер айтады. Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады. |
|
Білу Миға шабуыл |
«Кіру билеттері» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. «Сандар сөйлейді» әдісі. |
Оқушылар жауап береді, еске түсіреді, талдайды. |
|
Түсіну Ұлттық брендтер: 1.Киіз үй 2.Ұлттық сусындар 3. Алтын адам 4. Домбыра |
Топқа бөлу. Топ ережесін шығару. Жаңа тақырыпты жұмбақ шешу арқылы ашады. Материалдарға байланысты ресурстар беру, өз беттерінше дайындық жасату.Кітаппен жұмыс жасату.
|
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту. Бейнероликті көреді, өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді, тақырыпты жинақтайды .
|
|
Қолдану «Ізден,оқы, жалықпа» әдісі |
Топқа конверт бойынша тапсырма беріледі, оқып шығып топпен талқылайды. Киіз үйдің сүйегі: 1 тапсырма- Шаңырақ (постер) 2 тапсырма- Уық (жұмбақтар жасыру) 3 тапсырма-Кереге (тест құрастыру) 4 тапсырма-Сықырлауық-есік. (мақал –мәтелдер құрастыру) |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса білу. Топпен жұмыс жасау.
|
|
Талдау |
Оқушыларға тақырыптарды салыстыру білімдерін талдату. Киіз үйдің маңыздылығын талдайды. |
Әр топқа салыстыру парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді. |
|
Жинақтау «Таңда да, таста» әдісі |
«Киіз үйді» безендіреді жинақтайды, бір-бірін бағалайды. |
Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу. |
|
Бағалау |
Әр топқа бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керек. |
Әр топ бағалау парақшасын өздерін бағалайды. |
|
Рефлексия |
Кері байланыс. «Басбармақ» стратегиясы.Стикерлерді толтыру Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойын басбармақпен көрсетеді. |
Оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін жазады. |
|
Үйге тапсырма |
Үй тапсырмасы: § оқу. Киіз үйдің жасау – жабдықтарына қатысты сөзжұмбақ (ребус) құрастыру. |
Күнделіктеріне жазып алады. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Киіз үй құрылысы мен тарихымен таныстыру
Киіз үй құрылысы мен тарихымен таныстыру
|
Сынып: 6 |
Ашық сабақ |
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Киіз үй - көшпелілердің баспанасы. |
|
|
Пән мұғалімі: |
Г.И.Мадиярова |
|
|
Мақсаты: |
Киіз үй құрылысы мен тарихымен таныстыру. |
|
|
Сабақ мақсаты: |
Білімділік: киіз үй және оның жасау -
жабдықтары туралы түсінік беру. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Қазақ халқының тарихын, рухани-мәдени байлығын және тұрмысын білу,ізгі құндылықтары мен қасиеттерін тануға баулу. Отанға, туған жерге деген сүйіспеншілігін қалыптастыру. |
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу, түсіну, қолдану. |
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Миға шабуыл, «Кіру билеттері», «Сандар сөлейді» «Ізден, оқы, жалықпа» |
|
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ әдебиеті, география |
|
|
Қолданылатын ресурстар |
Флипчарт, маркерлер,слайд, тақта, стикерлер, ноутбук |
|
|
Сабақ барысы |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг |
Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.
|
Мұғаліммен сәлемдеседі. Бір-біріне жылы сөздер айтады. Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады. |
|
Білу Миға шабуыл |
«Кіру билеттері» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. «Сандар сөйлейді» әдісі. |
Оқушылар жауап береді, еске түсіреді, талдайды. |
|
Түсіну Ұлттық брендтер: 1.Киіз үй 2.Ұлттық сусындар 3. Алтын адам 4. Домбыра |
Топқа бөлу. Топ ережесін шығару. Жаңа тақырыпты жұмбақ шешу арқылы ашады. Материалдарға байланысты ресурстар беру, өз беттерінше дайындық жасату.Кітаппен жұмыс жасату.
|
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту. Бейнероликті көреді, өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді, тақырыпты жинақтайды .
|
|
Қолдану «Ізден,оқы, жалықпа» әдісі |
Топқа конверт бойынша тапсырма беріледі, оқып шығып топпен талқылайды. Киіз үйдің сүйегі: 1 тапсырма- Шаңырақ (постер) 2 тапсырма- Уық (жұмбақтар жасыру) 3 тапсырма-Кереге (тест құрастыру) 4 тапсырма-Сықырлауық-есік. (мақал –мәтелдер құрастыру) |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса білу. Топпен жұмыс жасау.
|
|
Талдау |
Оқушыларға тақырыптарды салыстыру білімдерін талдату. Киіз үйдің маңыздылығын талдайды. |
Әр топқа салыстыру парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді. |
|
Жинақтау «Таңда да, таста» әдісі |
«Киіз үйді» безендіреді жинақтайды, бір-бірін бағалайды. |
Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу. |
|
Бағалау |
Әр топқа бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керек. |
Әр топ бағалау парақшасын өздерін бағалайды. |
|
Рефлексия |
Кері байланыс. «Басбармақ» стратегиясы.Стикерлерді толтыру Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойын басбармақпен көрсетеді. |
Оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін жазады. |
|
Үйге тапсырма |
Үй тапсырмасы: § оқу. Киіз үйдің жасау – жабдықтарына қатысты сөзжұмбақ (ребус) құрастыру. |
Күнделіктеріне жазып алады. |
шағым қалдыра аласыз


















