Материалдар / Киіз үйдің кереметі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Киіз үйдің кереметі

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің ұсынып отырған материалым ұстаздарға керек.Жаңартылған бағдарлама бойынша құрастырылған.Тақырыбы:"Киіз үйдің кереметі"Қазақ тілі пәнінен .7-сыныптарға арналған тақырып.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
518
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ : 12

Мектеп: Қазақ орта мектебі

Күні: 13.10.2017

Мұғалімнің есімі: Ерманова Гаухар Темиралиевна

Сынып: 7 «В»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Тақырыбы

«Киіз үйдің кереметі»

Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)

7.О3.Мақала құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату

7.Ж1Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып,күрделі жоспар құру.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады:

Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді,тақырыпты меңгереді.

Оқушылардың басым бөлігі орындай алады:

Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Оқулықтан тыс берілген тапсырмаларды орындайды.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Тілдік мақсат



Оқушылар орындай алады:

Мақала құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажыратады.

Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып,күрделі жоспар құрады.

Пәнге қатысты сөздік пен терминдер:

Сықырлауық,туырлық,бақан

Сыныптағы диалог /жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Жеті уық шаншылғанша,жетесіз ғана сөйлейді.


Бағалау критериийлері

1.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді.

2.Топтық жұмысты бірлесе орындайды.

3.Оқулықтан тыс берілген тапсырмаларды орындайды,

қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Дескриптор

-мазмұнын түсінеді.

-тақырыпты меңгереді.

-жұмысты бірлесе орындайды.

-тапсырмаларды орындайды.

- мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Алдыңғы оқу

«Қабырғадағы сурет» әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді«Көшпелілер даласы»

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз )

Ресурстар


Басталуы

3 минут

Шаттық шеңберін құрып,топқа бөлу.

I топ Шаңырақ

II топ Кереге

III топ Уық

IV топ Сықырлауық

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Төбедегі көзіне

Күн сәулесі түседі

Бұрышы жоқ төрінен

Самал еркін еседі (Киіз үй)

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.


шаңырақ,ке-реге,уық,сы-қырлауық-тың суреті


Ортасы


20 минут









2 минут

Сабақтың барысы:

1.Бейне мәліметке назар аударту.

«Сұхбат» әдісі арқылы тыңдалған мәтіннің мазмұнын ашады.

2.»Сөздерді бейнеле»әдісі

1-топ Кластер қорғайды.

2-топ Киіз үйдің бөлшектерін атайды.

3-топ «Венн диаграмма»әдісі арқылы киіз үй мен қазіргі үйдің айырмашылығы мен ұқсастықтарын табады.

4-топ Сөзжұмбақ құрастырады.

3.Сергіту сәті:

Орнымыздан тұрайық

Керегені құрайық

Уық болып иіліп

Шаңыраққа киіліп

Киіз үйді құрайық

«Тізбектелген оқиға» әдісі

Берілген сөздерден мәтін құрастырады.

Бейнетаспа,

микрофон



А3,маркер













Сөздер жазылған А4



Аяқталуы

12 минут



















3 минут

Қорыту.

«Мина» әдісі арқылы сабақты қорытындылау.

Бағалау парақшасы арқылы өзара және өзін өзі бағалайды.

Оқу

шы

ның аты-жөні:

«Қа-бырға-дағы сурет» әдісі

«сұх-бат» әдісі

«сөздерді бейнеле» әдісі

«тізбектелген оқиға» әдісі

Қоры

тын

ды

Мұға-

лімнің бағасы






























9Блок-схема: ручное управление 1

Дескриптор 10-балл

«2»-Толық жауап

«1»-жартылай жауап

«0»-жауап бере алмады


-10-«5»

7-8-«4»

5-6-«3»

3-4-«2»




Кері байланыс.

«Бес саусақ» тәсілі арқылы сұрақтарға жауап жазыңдар.
Бас бармақ – басты мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды?
Балаң үйрек – бірлесу. Мен топта/жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Кімді риза қылдым?
Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?
Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?
Кішкентай бөбек – көңіл күй ахуалы. Мен өзімді сабақта қалай сезіндім?
Үйге тапсырма:»Көшпелі қазақтың баспанасы» тақырыбына эссе жазу


Бағалау парақшасы




















Стикер бес бармақ









Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау парақшасы арқылы өзін және өзара бағалау.

Мадақтау,ынталандыру арқылы

Пәнаралық байланыс –

Әдебиет,қазақ тілі,тарих



Рефлекция

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?




Қорытынды бағалау


Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)


1:


2:




Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?


1:


2:





Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекеленген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?


1:


2:





















«Шамалған станциясындағы қазақ орта мектебі мектепке дейінгі шағын

орталықпен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі



Бекітемін

Мектеп директоры: Б.Досаева







Аудандық семинар

Ашық сабақ тақырыбы: «Киіз үйдің кереметі»

Shape1 Shape2 Shape3


Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі:

Ерманова Г.Т






















2017-2018 оқу жылы







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!