Ганюшкин мектеп-интернаты
«Кикілжің және
оны болдырмау жолдары»
(пікір-талас)
«Кикілжің және оны болдырмаудың жолдары»
пікір-талас
Мақсаты: Кикілжіңнің шығу себебін анықтап, оны
бодырмау жолдарына кеңес беру. Адамгершілікке, тәртіпті болуға
тәрбиелеу. Кикілжіңнің денсаулыққа әсер ететінін
түсіндіру.
Көрнекілігі: ереже жазылған плакаттар, тест
сұрақтары.
Жүру барысы:
І. Ұйымдастыру. Оқушылрады топқа бөліп
отырғызу.
1. Қызығушылықты ояту.
«Кикілжің» деген сөзді естігенде ойларыңа не
түседі?
Оқушылар ойы…
Стресс
Жүйке жүйесін біртіндеп әлсірететін нәрсе –
стресс. Күйзеліс деп стресстік жағдайды айтады. Стресс деген сөздің
аудармасы зорлану, күштену, ширығу.
Кикілжің бұл-стресс. Ендеше стресстен шығу
жолдарын түсіндіріп өтейін.
-
Кез-келген гимнастикалық жаттығу
жасау.
-
Тыны салу жаттығуын жасау.
-
Салқын суға түсу.
-
Музыкалық аспапта ойнау.
-
Сүйікті кітапты оқу.
-
Күлу.
-
Тәтті тағам жеу.
-
«Өзіңді өзің көндіру» үшін адам өзін тани білуі
керек. Сондықтан төмендегі жұмыстар арқылы «Мен қандаймын?» деген
сұраққа жауап аламыз.
І. Өзің туралы жаз:
Жақсы қасиеттер Жаман қасиеттер
1. Қасыңдағы досың туралы осы қалыпта
жаз.
2. «Өзің ді тани білесің бе?» Тест арқылы
өзімізді бағалаймыз.
ІІ. Кез-келген гимнастикалық жаттығу жасау. Бір
жаттығу үлгісін көрсетейік.
ІІІ. Күлуге тоқталайық.
Дана халқымыздың мына бір мақалын есте ұстайық.
«Егер сен күлсең, бүкіл әлем сенімен бірге күледі, ал егер жыласаң
жалғыз жылайсың».
Қай тәсілді қабылдауға болады?
Бұл адамның өзіне байланысты, өйткені біз әр
түрліміз. Өмір болған соң кикілжіңге толы ситуациялар кездесіп
тұрады. Ешкімге зиян келтірмей, кез келген ситуациядан шығуға
болады. Сондай ситуациялардан шығу жолын қарастырайық.
Төрт топқа түрлі сиуация таратылады.
Мақсаты: Топты жұмыс істей отырып, ортақ пікірге
келуге және өз ойын дәйекті дәлелдеуге үйренеді. Сұрақ қою арқылы
сөйлеу мәдениеті мен тыңдай білу қабілеті артады.
Енді біз мүмкін болатын ситуациядан шығуға
тырысайық. Ол үшін «Айға қону» ойынын ойнаймыз. Мақсаты: эврикалық
ойлау қабілетін арттыру. Топта жұмыс жасай алуын, ұйымдастырғыштық
қабілеттерін анықтау.
Пікір-таласты қорытындылау.