Кім болам?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кім болам?

Материал туралы қысқаша түсінік
әдебиеттік оқу сабағынан беретін ұстаздарға
Материалдың қысқаша нұсқасы

Педагогтің аты-жөні

Муканова Айнур Баловна

Сынып: 4 «А»



Сабақтың тақырыбы

Кім болам?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.3.4.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше сын тұрғысынан бағалау және лексикалық, орфографиялық, пунктуациялық қателерді тауып түзету

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы бағааламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

«Елестету» әдісі арқылы жаңа тақырыпты шығару.

Жеке жұмыс

Сөйлемді үш жақта жіктеп жаз.

І Мен кім боламын?

ІІ ?

ІІ ?

ІІІ ?

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.



Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.



ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

Ширату тапсырмасы.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

«Көршіңе әңгімелеп бер»

Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз.

Азамат бол!

Түсініп оқы

Азамат бол!

Болды Аманжол үлгілі,

Оқуын жақсы оқыды.

Әкесімен отырып,

Былай деді бір күні:

Әке, маған қарашы,

Мен өскенде кім болам?

Кім болсаң да, өзің біл,

Айналайын күн балам!


Шопан болғын мен құсап,

Еңбекті сүй жасыңнан.

Ғарышкер бол елге ұқсап,

Отан даңқын асырған.

Геолог бол немесе

Жерден алтын табатын.

Қызықтарға бөлен сен,

Бір марқайып қалатын.

Дұрыс екен сұрағың,

Кім болсаң да, еркіңде.

Денсаулық боп, шырағым,

Жетейік біз сол күнге.

Арманың көп білемін,

Айналайын Аманжол,

Менің сенен тілерім:

Азамат бол, адам бол!

Шекербек Садыханов

Сахнала

Өлеңді рөлге бөліп оқыңдар.

Дескрипторы:

Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып пікір білдіреді.

Берілген тапсырмаларды орындайды.

Сұрақтарға жауап беріп, өз пікірін дәлелдейді.





Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.


Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)


«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс жасайды.




Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау






Форматив

ті бағалау.


ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.




ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.






Оқылым, жазылым тапсырмалары.





https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%BB%

Соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»

«Ойлан, Жұптас, Пікірлес»

Оқушыларға қандай да болмасын сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты орындауға бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын 3-4 минут талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің екі-үш жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына болады.

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

Ой толғаныс кезеңі.

Топтық жұмыс

Мамандық түрлеріне сипаттама ретінде жұмбақ ойлап, жазыңдар.

Үлгі: Самұрық құсты «ерттеп» ұшқан – кім?

Жауабы:

Тапсырма

Қазіргі кезде қандай жаңа мамандықтар пайда болуда? Үлкендерден сұрап біл.








Тірек сөздермен жұмыс жасау.



ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.


Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

«Алма ағашы» кері байланыс.












Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді.

«Алма ағашы»

Кері байланыс тақтай

шасы.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.01.2021
620
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі