Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
4.3.4.1 мұғалімнің көмегімен
шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше сын тұрғысынан
бағалау және лексикалық, орфографиялық, пунктуациялық қателерді
тауып түзету
|
Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта
бір-бірімізді сыйлаймыз,
тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене
қатысып, жақсы бағааламыз!
Алдыңғы білімді
еске түсіру (ұжымда)
«Елестету» әдісі
арқылы жаңа тақырыпты
шығару.
Жеке
жұмыс
Сөйлемді үш жақта
жіктеп жаз.
І Мен кім
боламын?
ІІ
?
ІІ
?
ІІІ
?
|
Психологиялық
ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және
жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Ширату
тапсырмасы.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта,
ұжымда)
«Көршіңе
әңгімелеп бер»
Бұл әдіс оқушылар өз ойларын
дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға
уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен
бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы
тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын
ұсыныңыз.
Азамат
бол!
Түсініп
оқы
Азамат
бол!
Болды Аманжол
үлгілі,
Оқуын жақсы
оқыды.
Әкесімен
отырып,
Былай деді бір
күні:
– Әке, маған
қарашы,
Мен өскенде кім
болам?
– Кім болсаң да, өзің
біл,
Айналайын күн
балам!
Шопан болғын мен
құсап,
Еңбекті сүй
жасыңнан.
Ғарышкер бол елге
ұқсап,
Отан даңқын
асырған.
Геолог бол
немесе
Жерден алтын
табатын.
Қызықтарға бөлен
сен,
Бір марқайып
қалатын.
Дұрыс екен
сұрағың,
Кім болсаң да,
еркіңде.
Денсаулық боп,
шырағым,
Жетейік біз сол
күнге.
Арманың көп
білемін,
Айналайын
Аманжол,
Менің сенен
тілерім:
Азамат бол, адам
бол!
Шекербек
Садыханов
Сахнала
Өлеңді рөлге бөліп
оқыңдар.
Дескрипторы:
Өз ойын, сезімін, көзқарасын
өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып
пікір білдіреді.
Берілген тапсырмаларды
орындайды.
Сұрақтарға жауап беріп, өз
пікірін дәлелдейді.
|
Берілген сұраққа
жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта, ұжымда)
«Көршіңе әңгімелеп
бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс
жасайды.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын орындау
|
Форматив
ті
бағалау.
ҚБ: Бас бармақ
арқылы бір-бірін бағалау.
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%BB%
|
Соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
Топтық
жұмыс. «Галлерияда ой
шарлау»
«Ойлан, Жұптас,
Пікірлес»
Оқушыларға қандай да болмасын
сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты орындауға
бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма жазылғаннан
кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт
ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен
жазғанын 3-4 минут талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің екі-үш жұпқа
өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына
болады.
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану.
Ой толғаныс
кезеңі.
Топтық
жұмыс
Мамандық түрлеріне сипаттама
ретінде жұмбақ ойлап,
жазыңдар.
Үлгі:
Самұрық құсты «ерттеп» ұшқан – кім?
Жауабы:
Тапсырма
Қазіргі кезде
қандай жаңа мамандықтар пайда болуда? Үлкендерден сұрап
біл.
|
Тірек сөздермен
жұмыс жасау.
|
ҚБ: Бағдаршам
көздері арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Топтық
тапсырмалар.
|