Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ жоспары
|
Сабақ: Киім – мінез айнасы |
Мектеп:Еңбекту ОМ |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Абишева А.Н |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
5.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру. 5.Ж3. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Мәтінді тыңдайды Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша өз ойын сипаттайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Мәтінді тыңдап, мазмұны негізінде сұрақтарға жауап береді. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша сөйлем құрайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап береді, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіреді. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік дағды деңгейі: |
Білу, түсіну, қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
Оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Мінез,бедел, дәреже,стиль |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Адамның көркі, сән үлгісі, адам болмысы, өмірге қызығушылығы |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Неліктен киімді мінез айнасы дейміз? Киімнің жарасымды,сәнді болуы маңызды ма? |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Не себепті деп ойлайсыз? |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Адам көркі-шүберек |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Ишара: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Алақан түйістіру |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Менің дизайнер болғым келеді |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Басы 15 минут |
«Ыстық алақан» арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Оқушылар бір-бірінің
алақандарын түйістіріп, жылы лебіздерін
тілейді. |
Суреттер. Түрлі-түсті қағаздар конверт |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Сұрақ-жауап арқылы тақырыпты ашу. «Сандарды сөйлет» әдісі арқылы тақырыпты болжау.
1-тапсырма Мәтінді мұқият тыңдаңыз. Мәтін мазмұны бойынша жұбыңызға 2 сұрақ қойыңыз. Мәтіндегі өзекті мәселелер бойынша өз ойыңызды дәлелдермен келтіріңіз. Киім - мінез айнасы Киім адамзат үшін сыртқы ортаның әсерінен қорғаныс пен жылыну құралы ғана емес. Бұл адамның беделінің, қоғамдағы дәрежесінің бірден-бір көрсеткіші. "Адам көркі шүберек" демекші, ортамыз бізді киген киімімізге қарап бағалайды. Жігіттердің шалбарына қарап, мінезін тануға болатыны туралы айтқан едік. Ал жалпы киім өзінің қожайыны жайлы не айта алады? Тігіншілер мен сәнді дизайнерлер жылдан-жылға мыңдаған киім түрлерін ойлап шығаруда. Соның арқасында әр адамның өз бейнесін өзгертіп, біркелкі болып қалмауына мүмкіндігі бар. Алайда киімнің осындай түрлілігі арасында әр адам өзіне тән стиль таңдайды. Бұл сіздің мінезіңіз бен өміріңіздегі қызуғышылықтарыңызға байланысты болады екен. Сондықтан мына ақпаратты білетін адам қасындағы досының киіміне қарап, бірден оның мінезіне баға бере алады. Классикалық үлгідегі киімді өзіне сенімді адамдар таңдайды деген пікір қалыптасқан. Бұл рас, алайда классикаға құмар жандар қатарына өз таңдауын жасауға қорқып, классикалық киімді кисем, қателеспеймін-ау дегендер де енеді екен. Бұл екі топты ажырататын айқын белгілер бар. Ол адамның осы киімде өзін-өзі ұстауы. Әсіресе адамның пиджакты қалай киіп жүретіндігіне назар аударыңыз. Өзіне сенімді кісі пиджагын кішкене ұқыпсыз киеді, оны еш уақытта барлық түймелеріне түймелемейді. Ал интровертер керісінше пиджагын соңына дейін түймелеп, қорғаныс ретінде қолданады екен. Дәстүрге сай, тұрақтылықты қолдайтын адамдар екі қатар түймесі бар пиджактарды таңдайды. Ал бірқатар түймесі бар пиджактың иесі жайдары, ашық жүзді кісі болады. Спорттық үлгідегі киімді тек спортшылар киеді деп кім айтты? Жоқ, спорттық киімдерді көп нәрсеге көңіл бөле бергісі келмейтіндер де сүйіп киеді екен. Джинсы шалбары, кеды не кроссовкалар, жалпы спорттық киім қазіргі жастардың дертіне айналды. Психологтардың айтуынша бұндай киім үлгілерін ауырдың астымен, жеңілдің үстімен жүретін, қиналғысы келмейтін адамдар таңдайды екен. Басқа жақтан қарағанда, бұндай "жеңіл жол" қазіргі үлкен қалалардағы өмірге сай ыңғайлы әрі жеңіл болады. Этно үлгісіне сай киінетін адамдар саяхаттауды жақсы көреді екен. Біртүрлі шалбарлар, үнді сариі, қызықты суреттер. Осындай ерекшеліктері бар киімді таңдайтын жандар батыл, ашық, өнерпаз адамдар болады. Олар көпшіліктің арасынан көрініп, көзге түседі. Алайда кейде арманға беріліп, бастаған істерін соңына дейін істемеуі мүмкін.
2-тапсырма
«Пазл» әдісі арқылы әңгіме құрастырады Топқа біріктірген суреттерді құрастырып,сурет бойынша әңгіме жазады.
3-тапсырма
Тірек
сөздер: сенімді,батыл,ашық,өнерпаз.
Тірек сөздер: тігіншілер,
бедел, таңдайды, мінез.
|
АКТ
Кубик
Сурет
Флипчарт Маркерлер Қима суреттер |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы
|
Сергіту сәті. «Қаражорға биі»
Кері байланыс «Желкенді кеме» әдісі
|
Кеме суреті Стикерлер
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша мәлімет
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
|
Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементтері) |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Қабілетті оқушыларға ой дамыту үшін ашық сұрақтар беру. |
Желекенді кеме,бағалау парақшасы.
|
Бейнелеу,математика, музыка, дене шынықтыру, информатика, әдебиет. Адами құндылықтарға баулу. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Киім - мінез айнасы
Киім адамзат үшін сыртқы ортаның әсерінен қорғаныс пен жылыну құралы ғана емес. Бұл адамның беделінің, қоғамдағы дәрежесінің бірден-бір көрсеткіші. "Адам көркі шүберек" демекші, ортамыз бізді киген киімімізге қарап бағалайды. Жігіттердің шалбарына қарап, мінезін тануға болатыны туралы айтқан едік. Ал жалпы киім өзінің қожайыны жайлы не айта алады? Тігіншілер мен сәнді дизайнерлер жылдан-жылға мыңдаған киім түрлерін ойлап шығаруда. Соның арқасында әр адамның өз бейнесін өзгертіп, біркелкі болып қалмауына мүмкіндігі бар. Алайда киімнің осындай түрлілігі арасында әр адам өзіне тән стиль таңдайды. Бұл сіздің мінезіңіз бен өміріңіздегі қызуғышылықтарыңызға байланысты болады екен. Сондықтан мына ақпаратты білетін адам қасындағы досының киіміне қарап, бірден оның мінезіне баға бере алады.
Классикалық үлгідегі киімді өзіне сенімді адамдар таңдайды деген пікір қалыптасқан. Бұл рас, алайда классикаға құмар жандар қатарына өз таңдауын жасауға қорқып, классикалық киімді кисем, қателеспеймін-ау дегендер де енеді екен. Бұл екі топты ажырататын айқын белгілер бар. Ол адамның осы киімде өзін-өзі ұстауы. Әсіресе адамның пиджакты қалай киіп жүретіндігіне назар аударыңыз. Өзіне сенімді кісі пиджагын кішкене ұқыпсыз киеді, оны еш уақытта барлық түймелеріне түймелемейді. Ал интровертер керісінше пиджагын соңына дейін түймелеп, қорғаныс ретінде қолданады екен. Дәстүрге сай, тұрақтылықты қолдайтын адамдар екі қатар түймесі бар пиджактарды таңдайды. Ал бірқатар түймесі бар пиджактың иесі жайдары, ашық жүзді кісі болады.
Спорттық үлгідегі киімді тек спортшылар киеді деп кім айтты? Жоқ, спорттық киімдерді көп нәрсеге көңіл бөле бергісі келмейтіндер де сүйіп киеді екен. Джинсы шалбары, кеды не кроссовкалар, жалпы спорттық киім қазіргі жастардың дертіне айналды. Психологтардың айтуынша бұндай киім үлгілерін ауырдың астымен, жеңілдің үстімен жүретін, қиналғысы келмейтін адамдар таңдайды екен. Басқа жақтан қарағанда, бұндай "жеңіл жол" қазіргі үлкен қалалардағы өмірге сай ыңғайлы әрі жеңіл болады.
Этно үлгісіне сай киінетін адамдар саяхаттауды жақсы көреді екен. Біртүрлі шалбарлар, үнді сариі, қызықты суреттер. Осындай ерекшеліктері бар киімді таңдайтын жандар батыл, ашық, өнерпаз адамдар болады. Олар көпшіліктің арасынан көрініп, көзге түседі. Алайда кейде арманға беріліп, бастаған істерін соңына дейін істемеуі мүмкін
Толығырақ: https://massaget.kz/kyizdarga/psihologiya/2330/
Материалды көшіріп басқанда Massaget.kz сайтына гиперсілтеме
міндетті түрде қойылуы тиіс. Авторлық құқықты
сақтаңыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кинетикалық энергия. Потенциалдық энергия
Кинетикалық энергия. Потенциалдық энергия
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ жоспары
|
Сабақ: Киім – мінез айнасы |
Мектеп:Еңбекту ОМ |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Абишева А.Н |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
5.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру. 5.Ж3. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Мәтінді тыңдайды Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша өз ойын сипаттайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Мәтінді тыңдап, мазмұны негізінде сұрақтарға жауап береді. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша сөйлем құрайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап береді, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіреді. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік дағды деңгейі: |
Білу, түсіну, қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат: |
Оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Мінез,бедел, дәреже,стиль |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Адамның көркі, сән үлгісі, адам болмысы, өмірге қызығушылығы |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Неліктен киімді мінез айнасы дейміз? Киімнің жарасымды,сәнді болуы маңызды ма? |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Не себепті деп ойлайсыз? |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Адам көркі-шүберек |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Ишара: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Алақан түйістіру |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Менің дизайнер болғым келеді |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Басы 15 минут |
«Ыстық алақан» арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Оқушылар бір-бірінің
алақандарын түйістіріп, жылы лебіздерін
тілейді. |
Суреттер. Түрлі-түсті қағаздар конверт |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Сұрақ-жауап арқылы тақырыпты ашу. «Сандарды сөйлет» әдісі арқылы тақырыпты болжау.
1-тапсырма Мәтінді мұқият тыңдаңыз. Мәтін мазмұны бойынша жұбыңызға 2 сұрақ қойыңыз. Мәтіндегі өзекті мәселелер бойынша өз ойыңызды дәлелдермен келтіріңіз. Киім - мінез айнасы Киім адамзат үшін сыртқы ортаның әсерінен қорғаныс пен жылыну құралы ғана емес. Бұл адамның беделінің, қоғамдағы дәрежесінің бірден-бір көрсеткіші. "Адам көркі шүберек" демекші, ортамыз бізді киген киімімізге қарап бағалайды. Жігіттердің шалбарына қарап, мінезін тануға болатыны туралы айтқан едік. Ал жалпы киім өзінің қожайыны жайлы не айта алады? Тігіншілер мен сәнді дизайнерлер жылдан-жылға мыңдаған киім түрлерін ойлап шығаруда. Соның арқасында әр адамның өз бейнесін өзгертіп, біркелкі болып қалмауына мүмкіндігі бар. Алайда киімнің осындай түрлілігі арасында әр адам өзіне тән стиль таңдайды. Бұл сіздің мінезіңіз бен өміріңіздегі қызуғышылықтарыңызға байланысты болады екен. Сондықтан мына ақпаратты білетін адам қасындағы досының киіміне қарап, бірден оның мінезіне баға бере алады. Классикалық үлгідегі киімді өзіне сенімді адамдар таңдайды деген пікір қалыптасқан. Бұл рас, алайда классикаға құмар жандар қатарына өз таңдауын жасауға қорқып, классикалық киімді кисем, қателеспеймін-ау дегендер де енеді екен. Бұл екі топты ажырататын айқын белгілер бар. Ол адамның осы киімде өзін-өзі ұстауы. Әсіресе адамның пиджакты қалай киіп жүретіндігіне назар аударыңыз. Өзіне сенімді кісі пиджагын кішкене ұқыпсыз киеді, оны еш уақытта барлық түймелеріне түймелемейді. Ал интровертер керісінше пиджагын соңына дейін түймелеп, қорғаныс ретінде қолданады екен. Дәстүрге сай, тұрақтылықты қолдайтын адамдар екі қатар түймесі бар пиджактарды таңдайды. Ал бірқатар түймесі бар пиджактың иесі жайдары, ашық жүзді кісі болады. Спорттық үлгідегі киімді тек спортшылар киеді деп кім айтты? Жоқ, спорттық киімдерді көп нәрсеге көңіл бөле бергісі келмейтіндер де сүйіп киеді екен. Джинсы шалбары, кеды не кроссовкалар, жалпы спорттық киім қазіргі жастардың дертіне айналды. Психологтардың айтуынша бұндай киім үлгілерін ауырдың астымен, жеңілдің үстімен жүретін, қиналғысы келмейтін адамдар таңдайды екен. Басқа жақтан қарағанда, бұндай "жеңіл жол" қазіргі үлкен қалалардағы өмірге сай ыңғайлы әрі жеңіл болады. Этно үлгісіне сай киінетін адамдар саяхаттауды жақсы көреді екен. Біртүрлі шалбарлар, үнді сариі, қызықты суреттер. Осындай ерекшеліктері бар киімді таңдайтын жандар батыл, ашық, өнерпаз адамдар болады. Олар көпшіліктің арасынан көрініп, көзге түседі. Алайда кейде арманға беріліп, бастаған істерін соңына дейін істемеуі мүмкін.
2-тапсырма
«Пазл» әдісі арқылы әңгіме құрастырады Топқа біріктірген суреттерді құрастырып,сурет бойынша әңгіме жазады.
3-тапсырма
Тірек
сөздер: сенімді,батыл,ашық,өнерпаз.
Тірек сөздер: тігіншілер,
бедел, таңдайды, мінез.
|
АКТ
Кубик
Сурет
Флипчарт Маркерлер Қима суреттер |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы
|
Сергіту сәті. «Қаражорға биі»
Кері байланыс «Желкенді кеме» әдісі
|
Кеме суреті Стикерлер
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша мәлімет
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
|
Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементтері) |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Қабілетті оқушыларға ой дамыту үшін ашық сұрақтар беру. |
Желекенді кеме,бағалау парақшасы.
|
Бейнелеу,математика, музыка, дене шынықтыру, информатика, әдебиет. Адами құндылықтарға баулу. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Киім - мінез айнасы
Киім адамзат үшін сыртқы ортаның әсерінен қорғаныс пен жылыну құралы ғана емес. Бұл адамның беделінің, қоғамдағы дәрежесінің бірден-бір көрсеткіші. "Адам көркі шүберек" демекші, ортамыз бізді киген киімімізге қарап бағалайды. Жігіттердің шалбарына қарап, мінезін тануға болатыны туралы айтқан едік. Ал жалпы киім өзінің қожайыны жайлы не айта алады? Тігіншілер мен сәнді дизайнерлер жылдан-жылға мыңдаған киім түрлерін ойлап шығаруда. Соның арқасында әр адамның өз бейнесін өзгертіп, біркелкі болып қалмауына мүмкіндігі бар. Алайда киімнің осындай түрлілігі арасында әр адам өзіне тән стиль таңдайды. Бұл сіздің мінезіңіз бен өміріңіздегі қызуғышылықтарыңызға байланысты болады екен. Сондықтан мына ақпаратты білетін адам қасындағы досының киіміне қарап, бірден оның мінезіне баға бере алады.
Классикалық үлгідегі киімді өзіне сенімді адамдар таңдайды деген пікір қалыптасқан. Бұл рас, алайда классикаға құмар жандар қатарына өз таңдауын жасауға қорқып, классикалық киімді кисем, қателеспеймін-ау дегендер де енеді екен. Бұл екі топты ажырататын айқын белгілер бар. Ол адамның осы киімде өзін-өзі ұстауы. Әсіресе адамның пиджакты қалай киіп жүретіндігіне назар аударыңыз. Өзіне сенімді кісі пиджагын кішкене ұқыпсыз киеді, оны еш уақытта барлық түймелеріне түймелемейді. Ал интровертер керісінше пиджагын соңына дейін түймелеп, қорғаныс ретінде қолданады екен. Дәстүрге сай, тұрақтылықты қолдайтын адамдар екі қатар түймесі бар пиджактарды таңдайды. Ал бірқатар түймесі бар пиджактың иесі жайдары, ашық жүзді кісі болады.
Спорттық үлгідегі киімді тек спортшылар киеді деп кім айтты? Жоқ, спорттық киімдерді көп нәрсеге көңіл бөле бергісі келмейтіндер де сүйіп киеді екен. Джинсы шалбары, кеды не кроссовкалар, жалпы спорттық киім қазіргі жастардың дертіне айналды. Психологтардың айтуынша бұндай киім үлгілерін ауырдың астымен, жеңілдің үстімен жүретін, қиналғысы келмейтін адамдар таңдайды екен. Басқа жақтан қарағанда, бұндай "жеңіл жол" қазіргі үлкен қалалардағы өмірге сай ыңғайлы әрі жеңіл болады.
Этно үлгісіне сай киінетін адамдар саяхаттауды жақсы көреді екен. Біртүрлі шалбарлар, үнді сариі, қызықты суреттер. Осындай ерекшеліктері бар киімді таңдайтын жандар батыл, ашық, өнерпаз адамдар болады. Олар көпшіліктің арасынан көрініп, көзге түседі. Алайда кейде арманға беріліп, бастаған істерін соңына дейін істемеуі мүмкін
Толығырақ: https://massaget.kz/kyizdarga/psihologiya/2330/
Материалды көшіріп басқанда Massaget.kz сайтына гиперсілтеме
міндетті түрде қойылуы тиіс. Авторлық құқықты
сақтаңыз
шағым қалдыра аласыз
















