Кинетикалық энергия. Потенциалдық энергия

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Кинетикалық энергия. Потенциалдық энергия

Материал туралы қысқаша түсінік
Механикалық энергияның екі түрін ажыратады
Материалдың қысқаша нұсқасы


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Энергия


Мектеп:


Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:


7


Қатысқандар:


Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы

Кинетикалық энергия. Потенциалдық энергия

Оқу мақсаты

7.2.3.2 – механикалық энергияның екі түрін ажырату

Ойлау деңгейлері

Білу, түсіну, талдау, қолдану

Сабақ мақсаты

Механикалық энергияның екі түрін ажыратады

Бағалау критерийлері


1) кинетикалық және потенциалдық энергияларды ажыратады

2) потенциалдық және кинетикалық энергияның неге тәуелді екенін біледі

Тілдік мақсаттар



Сабақ барысында кездескен терминдерді түрлі мақсаттарда қолдану

Энергияның пайда болу себебін түсіндіру. Кинетикалық және потенциалдық энергиялардың анықтамасын өз сөзімен жазу. Сабақ соңында ой қорыту.

Терминология :

Энергия – энергия – energy

Жылдамдық – скорость – speed

Биіктік – высота –

Еркін түсу үдеуі – ускорение свободного падения – acceleration of gravity

Академиялық тіл сақталады

Құндылықтарға баулу


Индустрияландыру мен инновацияға негізделген экономикалық өсу (EXPO – 2017 Future Energy)

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану, география, математика

Алдынғы білім

Энергия ұғымын біледі. Энергия мен жұмыстың байланысын біледі.

Жоспарланған сабақ әдістері

Сабақ барысы

Ресурстар


Сабақтың басы

3 мин

1. Ұйымдастыру кезеңі. (Оқушыларды сабаққа дайындау)

2. Психологиялық ахуал тудыру.

"Ыстық алақан"тренингі.

Оқушылар бір -бірімен қол алысып амандасады. Бір -біріне жақсы тілектер айтады.

3. «Жұмыс », «Қуат» формулалары арқылы 2 топқа бөлу.


Формула жазылған парақшалар

Үй жұмысын тексеру

7 мин

Сабақтың ортасы

15минут (барлығы)

Білу, түсіну



Сұрақтарға жауап беру. (екі топ бір- біріне кезекпен үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қойып, бір-біріне жауап береді.)

Топтық жұмыс

1) Оқушылар тақырыпты оқып, «Түртіп алу» әдісі арқылы

«V» - маған таныс;

«+» - мен үшін жаңа;

«-» - мен білетін түсінікке сәйкес келмейді;

«?» - бұл туралы тереңірек білгім келеді, деп бөледі,

өз бетінше оқыған мәтіннің нәтижесін әуелі жұпта, сосын топта талқылау. Оқушылардың деңгейін сұрақ қою арқылы бағалаймыз

Ойлау деңгейі

Бағалау критерийі:

Дескрипторлар

Білу, түсіну, талдау

Кинетикалық және потенциалдық энергияларды ажыратады

1) Энергия ұғымын біледі

2) Пайда болу себебін түсіндіреді


Оқулық



Электрондық

оқулық


Потенциалдық және кинетикалық энергияның неге тәуелді екенін біледі


Қозғалыстағы денелердің істеген жұмысы сол денелердің массаларына тәуелді.

Дененің істеген жұмыс сол дененің жылдамдығына да тәуелді.
Дененің жұмыс істеу қабілетін нақты көрсететін физикалық шама энергия деп аталады.
Энергия бірлігі 1 Джоуль=ватт·секунд.
Тұрмыста энергияның өлшем бірлігі ретінде
1 киловатт·сағат=3600000 Вт·с=3600000 Дж

Ойлау деңгейі

Бағалау критерийі:


Дескрипторлар

Талдау

потенциалдық және кинетикалық энергияның неге тәуелді екенін біледі

1) «масса», «жылдамдық», «уақыт» ұғымдарын біледі

2) энергияның түрленуін түсінеді


а) деңгейі

  1. Энергия дегеніміз не?

  2. Жұмыс пен энергияның бірліктері қандай?

Б) деңгейі

  1. Энергияның қандай түрлері бар?

  2. Потенциалдық энергия мен кинетикалық энергия деп қандай энергияларды айтады?

С) деңгейі

  1. Энергия қалай түрленеді ?

  2. Толық механикалық энергия дегеніміз не?







Алған білімді бекіту


10 мин















Сабақтың соңы

5 мин

"Білім ағашы"тақырып бойынша түсінгендерін стикерге жазып ағашқа жабыстыру.


Стикерлер

Саралау

Бағалау


Денсаулықжәне қауіпсіздік техникасын сақтау

-Қолдау көрсету «смайлик», «бас бармақ»

- Топтық жұмыс

- а, б, с деңгейлі сұрақ қою арқылы бағалаймыз

«Сен керемет жауап бердің»

«Сен жақсы жауап бердің»

«Жақсы бірақ барлық мүмкіндіктерді пайдаланбадың»

«Алған бағытың жақсы, келесі сабақта жақсырақ дайындалып кел»


Жұмыс істеу барысындағы қауіпсіздік ережесін түсіндіреміз.

Сабақ бойынша рефлексия

«Түртіп алу» әдісі арқылы

«V» - маған таныс;

«+» - мен үшін жаңа;

«-» - мен білетін түсінікке сәйкес келмейді;

«?» - бұл туралы тереңірек білгім келеді, деп бөлдік және

"Білім ағашы"тақырып бойынша түсінгендерін стикерге жазып ағашқа жабыстыру арқылы кері байланыс жасадық





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
765
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі