Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім:

    Энергия

    Педагогтің аты-жөні:

    Самат Еркежан

    Күні:

    02.04.2021

    Сынып:7 А

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Кинетикалық энерия. Потенциалдық энерия


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.2.3.2 – механикалық энергияның екі түрін ажырату;

    7.2.3.3 -кинетикалық энергияның формуласын есеп шығаруда қолдану;


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Оқушылар механикалық энергияның екі түрімен танысып, формуласын өрнектей білу;

    Басым көпшілігі:

    Механикалық энергияның түрлерін ажыратып, анықтама мен формулаларды қолданып есептер шығару;

    Кейбірі:

    Кинетикалық энергияның мәнін жете түсініп, эксперименттік тапсырмаларды орындап, мәнін тұрмыспен байланыстыру;


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар



    5 мин








    5 мин






    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасып, түгендеп, сынып тазалығын, оқу құралдарының түгендігін тексеру.

    Психологиялық ахуал «жылы лебіз»

    Үй тапсырмасын тексеру. «Ыстық орындық» әдісі

    Үй тапсырмасын тексеру (5мин) «Саяхат» әдісі арқылы жүзеге асады. «ТЕХНОДОМ-ға» саяхат.

       

    1.Біздің саяхатымыздан нені байқадыңыздар?

    2.Техникалық құралдарды алар кезде қандай ерекшелікті ескересіз?

    3.Қуаттылығы көп техникалық құрал энергия шығынына тәуелді бола ма?

    5.Қуатты машиналар қандай шамаларға тәуелді болады?

    6.Әр заманға сай техникалық құралдардың қуаттылығының ерекшелігін салыстырыңыз?

    Сәлемдеседі, шаттық шеңберіне тұрып жылы лебіз білдіреді.




    Оқушылар мысалдар келтіреді.









    Оқушылар бір-бірін «Шапалақ » әдісі арқылы

    бағалайды



    Ортасы


    10 мин


    Жаңа сабақ

    Бұл суреттерден қандай ерекшеліктерді байқадыңыз? Бұл суреттерден қандай физикалық шаманы сипаттай аласыз?

    Біз энергияны қайдан аламыз? Энергия дегеніміз не?

    Заводтар мен фабрикалардағы станоктар мен машиналар жұмыс істеу үшін, оларды электр двигатальдері қозғалысқа келтіруі керек, ал электр двигательдері электр энергиясын жұмсайды. Автомобильдер мен самолеттер, тепловоздар мен теплоходтар жанғыш отын энергиясының, гидротурбиналар биіктен құлап аққан судың энергиясын жұмсау арқылы жұмыс істейді. Біз өзіміз өмір сүріп, жұмыс істеу үшін өз энергиямыздың қорын тамақ арқылы ауық - ауық жаңар тып толықтырып отырамыз

    «Энергия» терминін 1807 жылы ағылшын ғалымы Юнг енгізген, грек тілінен аударғанда «қозғалыс» дегенді білдіреді. Энергия – ішкі, жылу, ядролық, механикалық болып бөлінеді. Біз бүгін сіздермен механикалық энергиямен танысамыз. «Энергия» деген сөз күнделікті тұрмыста да жиі қолданылады. Мысалы, көп жұмыс істей алатын адамдарды энергиясы, мол, қайратты адамдар деп атаймыз. Энергия дегеніміз не? Бұл сұраққа жауап беру үшін мысалдар қарастырайық. Сығылған серіппе жазылғанда жұмыс істей алады, мысалы, жүкті көтер алады немесе арбаны итеріп қозғалтады. Жоғары көтеріліп қойылған қозғалмайтын жүк жұмыс істемейді, бірақ егер сол жүк төмен түссе, онда ол жұмыс істейді (мысалы, қазықты жерге қағып жібере алады). Әрбір қозғалыстағы дененің жұмыс істей алатын қабілеті бар. Мысалы, көлбеу жазықтықтан домалаған А болат шар В ағаш цилиндрге соғылып, оны біраз жерге жылжытады. Бұл жағдайда жұмыс істеледі. Егер бір дене немесе өзара әсерлесетін бірнеше дене жұмыс істей алатын болса, онда оларды, энергиясы бар деп айтылады. Энергия - бір дененің қандай жұмыс істей алатындығын көрсететін физикалық шама. Энергияны да жұмыс бірліктерімен, яғни джоульдармен өлшенеді.

    Оқушылар керекті ережелермен формулаларды дәптерлеріне жазып алады.


    Тақырып бойынша дайындалған слайд презентация-лары.

    Сергіту сәті

    3 мин

    «Мен қандаймын?» сергіту сәті. Оқушылар параққа өздерінің 5 саусағын салып, өздерінің мінездерін жазулары керек. Соңында қай оқушы өзін жақсы бағалайтыны анықталады.

    Оқушылар параққа өздерінің 5 саусағын салады, өздерінің мінездерін жазады. Соңында әр оқушы өзін қалай бағалайтынын өзгелерге айтады.

    Жарайсыңдар

    Жасырын нөмірлер салынған парақтар

    5 мин















































































    Сабақты бекіту


    5 мин

    1. Деңгейлік тапсырмалар. Есептер шығару
      1. Массасы 5 кг тас,биіктігі 3 м үйдің төбесіне Жер бетінен 15м биіктіктен құлайды. Ауырлық күшінің жұмысы және екі деңгейдегі потенциалдық энегияны анықтаңыздар?

    2. 2.Массасы 50 тонна реактивті ұшақ Жермен салыстырғанда 300 м/с жылдамдықпен қозғалса, оның кинетикалық энергиясы қандай?

    3. 3.Массасы 3 т ғарыш кемесі Жер бетінен 100 км биіктікке көтерілсе, оның потенциалдық энергиясы қандай шамаға өзгереді?

    4. 4.Массасы 100 т ұшақ 200 м/с жылдамдық алып, 10 км биіктікке көтерілсе, ұшақтың жермен салыстырғандағы механикалық энергиясы қандай?

    5. Массасы . 100 кг дене  10м  биіктіктен  биіктігі 3 м үйдің төбесіне құлап түсті. Ауырлық күшінің істеген жұмысы .

    6. Массасы 800 г  3 м биіктіктенқұлағандағы потенциалдық энергиясын анықта.

    7. Потенциалдық энергиясы 150 Дж, 120 см

    8. Массасы 400 г,потенциал энергиясы 200 Дж дене  қандай  биіктіктен  құлады. Биіктіктен құлаған дененің массасын анықта.

    Критерийлер

    Дискрипторлар

    1)Оқушылар тақырып бойынша дұрыс сұрақ қоюды және ережені, формуламен ұштастыруды біледі

    а)Сұрақтарды дұрыс, мағыналы құрды

    б)Сұрақтарды зерттеушілік тұрғыға бағыттады

    в)Тақырып бойынша маңызды ережелерді білді

    г)Ережелерді өзара саралайды

    д) Формуланы ережемен ұштастырады

    Механикалық энергия мен энергия түрлерінің формуласын қолданып есептерді шығару

    а)Оқушылар кинетикалық, потенциалдық энергияның формуласын білді

    б)Формулаларды тиімді қолданып, түрлендірді

    в)Есеп шығаруда математикалық есептеулерді тиімді жүзеге асырды

    г)Формуланы жүйелендіріп, өлшемдерді айқындады


    1. Дененің жұмыс істеу қабілетін нақты көрсететін физикалық шама не деп аталады ?

    А) жұмыс Б) қуат С) энергия

    2.Механикалық энергияның неше түрі бар ?

    А) 2 Б)3 С)1

    3.  Массасы 20 кг дененің 9 м биіктікте Жерге қатысты потенциалдық энергиясы қандай болады?

    А) 1800 Дж Б) 180 Дж С)18 кДж

    4.Кинетикалық және потенциалдық энергияны анықтау формуласы?

    А) Ek=mv2/4, Ep=mgh Б) Ek=mv2/2, Ep=2mgh С) Ek=mv2/2, Ep=mgh

    5. Массасы 50 т реактивті ұшақ Жерге қатысты 300 м/с жылдамдықпен қозғалады. Оның кинетикалық энергиясын табыңдар

    А) 2250 МДж Б)2,250 Дж С)2250 Дж

    Есептерді дәптерге шығарады




















































































    Тест тапсырмаларды орындайды.









    ҚБ: «Бас бармақ» әдісі





























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Самат Еркежан
    17 Мамыр 2021
    364
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Кинетикалық энерия. Потенциалдық энерия" сабақ жоспары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Кинетикалық энерия. Потенциалдық энерия" сабақ жоспары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мұғалімдерге керек
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім:

    Энергия

    Педагогтің аты-жөні:

    Самат Еркежан

    Күні:

    02.04.2021

    Сынып:7 А

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Кинетикалық энерия. Потенциалдық энерия


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.2.3.2 – механикалық энергияның екі түрін ажырату;

    7.2.3.3 -кинетикалық энергияның формуласын есеп шығаруда қолдану;


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Оқушылар механикалық энергияның екі түрімен танысып, формуласын өрнектей білу;

    Басым көпшілігі:

    Механикалық энергияның түрлерін ажыратып, анықтама мен формулаларды қолданып есептер шығару;

    Кейбірі:

    Кинетикалық энергияның мәнін жете түсініп, эксперименттік тапсырмаларды орындап, мәнін тұрмыспен байланыстыру;


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар



    5 мин








    5 мин






    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасып, түгендеп, сынып тазалығын, оқу құралдарының түгендігін тексеру.

    Психологиялық ахуал «жылы лебіз»

    Үй тапсырмасын тексеру. «Ыстық орындық» әдісі

    Үй тапсырмасын тексеру (5мин) «Саяхат» әдісі арқылы жүзеге асады. «ТЕХНОДОМ-ға» саяхат.

       

    1.Біздің саяхатымыздан нені байқадыңыздар?

    2.Техникалық құралдарды алар кезде қандай ерекшелікті ескересіз?

    3.Қуаттылығы көп техникалық құрал энергия шығынына тәуелді бола ма?

    5.Қуатты машиналар қандай шамаларға тәуелді болады?

    6.Әр заманға сай техникалық құралдардың қуаттылығының ерекшелігін салыстырыңыз?

    Сәлемдеседі, шаттық шеңберіне тұрып жылы лебіз білдіреді.




    Оқушылар мысалдар келтіреді.









    Оқушылар бір-бірін «Шапалақ » әдісі арқылы

    бағалайды



    Ортасы


    10 мин


    Жаңа сабақ

    Бұл суреттерден қандай ерекшеліктерді байқадыңыз? Бұл суреттерден қандай физикалық шаманы сипаттай аласыз?

    Біз энергияны қайдан аламыз? Энергия дегеніміз не?

    Заводтар мен фабрикалардағы станоктар мен машиналар жұмыс істеу үшін, оларды электр двигатальдері қозғалысқа келтіруі керек, ал электр двигательдері электр энергиясын жұмсайды. Автомобильдер мен самолеттер, тепловоздар мен теплоходтар жанғыш отын энергиясының, гидротурбиналар биіктен құлап аққан судың энергиясын жұмсау арқылы жұмыс істейді. Біз өзіміз өмір сүріп, жұмыс істеу үшін өз энергиямыздың қорын тамақ арқылы ауық - ауық жаңар тып толықтырып отырамыз

    «Энергия» терминін 1807 жылы ағылшын ғалымы Юнг енгізген, грек тілінен аударғанда «қозғалыс» дегенді білдіреді. Энергия – ішкі, жылу, ядролық, механикалық болып бөлінеді. Біз бүгін сіздермен механикалық энергиямен танысамыз. «Энергия» деген сөз күнделікті тұрмыста да жиі қолданылады. Мысалы, көп жұмыс істей алатын адамдарды энергиясы, мол, қайратты адамдар деп атаймыз. Энергия дегеніміз не? Бұл сұраққа жауап беру үшін мысалдар қарастырайық. Сығылған серіппе жазылғанда жұмыс істей алады, мысалы, жүкті көтер алады немесе арбаны итеріп қозғалтады. Жоғары көтеріліп қойылған қозғалмайтын жүк жұмыс істемейді, бірақ егер сол жүк төмен түссе, онда ол жұмыс істейді (мысалы, қазықты жерге қағып жібере алады). Әрбір қозғалыстағы дененің жұмыс істей алатын қабілеті бар. Мысалы, көлбеу жазықтықтан домалаған А болат шар В ағаш цилиндрге соғылып, оны біраз жерге жылжытады. Бұл жағдайда жұмыс істеледі. Егер бір дене немесе өзара әсерлесетін бірнеше дене жұмыс істей алатын болса, онда оларды, энергиясы бар деп айтылады. Энергия - бір дененің қандай жұмыс істей алатындығын көрсететін физикалық шама. Энергияны да жұмыс бірліктерімен, яғни джоульдармен өлшенеді.

    Оқушылар керекті ережелермен формулаларды дәптерлеріне жазып алады.


    Тақырып бойынша дайындалған слайд презентация-лары.

    Сергіту сәті

    3 мин

    «Мен қандаймын?» сергіту сәті. Оқушылар параққа өздерінің 5 саусағын салып, өздерінің мінездерін жазулары керек. Соңында қай оқушы өзін жақсы бағалайтыны анықталады.

    Оқушылар параққа өздерінің 5 саусағын салады, өздерінің мінездерін жазады. Соңында әр оқушы өзін қалай бағалайтынын өзгелерге айтады.

    Жарайсыңдар

    Жасырын нөмірлер салынған парақтар

    5 мин















































































    Сабақты бекіту


    5 мин

    1. Деңгейлік тапсырмалар. Есептер шығару
      1. Массасы 5 кг тас,биіктігі 3 м үйдің төбесіне Жер бетінен 15м биіктіктен құлайды. Ауырлық күшінің жұмысы және екі деңгейдегі потенциалдық энегияны анықтаңыздар?

    2. 2.Массасы 50 тонна реактивті ұшақ Жермен салыстырғанда 300 м/с жылдамдықпен қозғалса, оның кинетикалық энергиясы қандай?

    3. 3.Массасы 3 т ғарыш кемесі Жер бетінен 100 км биіктікке көтерілсе, оның потенциалдық энергиясы қандай шамаға өзгереді?

    4. 4.Массасы 100 т ұшақ 200 м/с жылдамдық алып, 10 км биіктікке көтерілсе, ұшақтың жермен салыстырғандағы механикалық энергиясы қандай?

    5. Массасы . 100 кг дене  10м  биіктіктен  биіктігі 3 м үйдің төбесіне құлап түсті. Ауырлық күшінің істеген жұмысы .

    6. Массасы 800 г  3 м биіктіктенқұлағандағы потенциалдық энергиясын анықта.

    7. Потенциалдық энергиясы 150 Дж, 120 см

    8. Массасы 400 г,потенциал энергиясы 200 Дж дене  қандай  биіктіктен  құлады. Биіктіктен құлаған дененің массасын анықта.

    Критерийлер

    Дискрипторлар

    1)Оқушылар тақырып бойынша дұрыс сұрақ қоюды және ережені, формуламен ұштастыруды біледі

    а)Сұрақтарды дұрыс, мағыналы құрды

    б)Сұрақтарды зерттеушілік тұрғыға бағыттады

    в)Тақырып бойынша маңызды ережелерді білді

    г)Ережелерді өзара саралайды

    д) Формуланы ережемен ұштастырады

    Механикалық энергия мен энергия түрлерінің формуласын қолданып есептерді шығару

    а)Оқушылар кинетикалық, потенциалдық энергияның формуласын білді

    б)Формулаларды тиімді қолданып, түрлендірді

    в)Есеп шығаруда математикалық есептеулерді тиімді жүзеге асырды

    г)Формуланы жүйелендіріп, өлшемдерді айқындады


    1. Дененің жұмыс істеу қабілетін нақты көрсететін физикалық шама не деп аталады ?

    А) жұмыс Б) қуат С) энергия

    2.Механикалық энергияның неше түрі бар ?

    А) 2 Б)3 С)1

    3.  Массасы 20 кг дененің 9 м биіктікте Жерге қатысты потенциалдық энергиясы қандай болады?

    А) 1800 Дж Б) 180 Дж С)18 кДж

    4.Кинетикалық және потенциалдық энергияны анықтау формуласы?

    А) Ek=mv2/4, Ep=mgh Б) Ek=mv2/2, Ep=2mgh С) Ek=mv2/2, Ep=mgh

    5. Массасы 50 т реактивті ұшақ Жерге қатысты 300 м/с жылдамдықпен қозғалады. Оның кинетикалық энергиясын табыңдар

    А) 2250 МДж Б)2,250 Дж С)2250 Дж

    Есептерді дәптерге шығарады




















































































    Тест тапсырмаларды орындайды.









    ҚБ: «Бас бармақ» әдісі





























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Сабақ жоспары 7 сынып
    17.05.2021
    364
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Самат Еркежан
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации