|
Бөлім: |
Энергия |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Самат Еркежан |
|
|
Күні: |
02.04.2021 |
|
|
Сынып:7 А |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Кинетикалық энерия. Потенциалдық энерия |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.2.3.2 – механикалық энергияның екі түрін ажырату; 7.2.3.3 -кинетикалық энергияның формуласын есеп шығаруда қолдану; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Оқушылар механикалық энергияның екі түрімен танысып, формуласын өрнектей білу; Басым көпшілігі: Механикалық энергияның түрлерін ажыратып, анықтама мен формулаларды қолданып есептер шығару; Кейбірі: Кинетикалық энергияның мәнін жете түсініп, эксперименттік тапсырмаларды орындап, мәнін тұрмыспен байланыстыру; |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 мин 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасып, түгендеп, сынып тазалығын, оқу құралдарының түгендігін тексеру. Психологиялық ахуал «жылы лебіз» Үй тапсырмасын тексеру. «Ыстық орындық» әдісі Үй тапсырмасын тексеру (5мин) «Саяхат» әдісі арқылы жүзеге асады. «ТЕХНОДОМ-ға» саяхат.
1.Біздің саяхатымыздан нені байқадыңыздар? 2.Техникалық құралдарды алар кезде қандай ерекшелікті ескересіз? 3.Қуаттылығы көп техникалық құрал энергия шығынына тәуелді бола ма? 5.Қуатты машиналар қандай шамаларға тәуелді болады? 6.Әр заманға сай техникалық құралдардың қуаттылығының ерекшелігін салыстырыңыз? |
Сәлемдеседі, шаттық шеңберіне тұрып жылы лебіз білдіреді. Оқушылар мысалдар келтіреді. |
Оқушылар бір-бірін «Шапалақ » әдісі арқылы бағалайды |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 мин |
Жаңа сабақ Бұл суреттерден қандай ерекшеліктерді байқадыңыз? Бұл суреттерден қандай физикалық шаманы сипаттай аласыз? Біз энергияны қайдан аламыз? Энергия дегеніміз не?
Заводтар мен фабрикалардағы станоктар мен машиналар жұмыс істеу үшін, оларды электр двигатальдері қозғалысқа келтіруі керек, ал электр двигательдері электр энергиясын жұмсайды. Автомобильдер мен самолеттер, тепловоздар мен теплоходтар жанғыш отын энергиясының, гидротурбиналар биіктен құлап аққан судың энергиясын жұмсау арқылы жұмыс істейді. Біз өзіміз өмір сүріп, жұмыс істеу үшін өз энергиямыздың қорын тамақ арқылы ауық - ауық жаңар тып толықтырып отырамыз «Энергия» терминін 1807 жылы ағылшын ғалымы Юнг енгізген, грек тілінен аударғанда «қозғалыс» дегенді білдіреді. Энергия – ішкі, жылу, ядролық, механикалық болып бөлінеді. Біз бүгін сіздермен механикалық энергиямен танысамыз. «Энергия» деген сөз күнделікті тұрмыста да жиі қолданылады. Мысалы, көп жұмыс істей алатын адамдарды энергиясы, мол, қайратты адамдар деп атаймыз. Энергия дегеніміз не? Бұл сұраққа жауап беру үшін мысалдар қарастырайық. Сығылған серіппе жазылғанда жұмыс істей алады, мысалы, жүкті көтер алады немесе арбаны итеріп қозғалтады. Жоғары көтеріліп қойылған қозғалмайтын жүк жұмыс істемейді, бірақ егер сол жүк төмен түссе, онда ол жұмыс істейді (мысалы, қазықты жерге қағып жібере алады). Әрбір қозғалыстағы дененің жұмыс істей алатын қабілеті бар. Мысалы, көлбеу жазықтықтан домалаған А болат шар В ағаш цилиндрге соғылып, оны біраз жерге жылжытады. Бұл жағдайда жұмыс істеледі. Егер бір дене немесе өзара әсерлесетін бірнеше дене жұмыс істей алатын болса, онда оларды, энергиясы бар деп айтылады. Энергия - бір дененің қандай жұмыс істей алатындығын көрсететін физикалық шама. Энергияны да жұмыс бірліктерімен, яғни джоульдармен өлшенеді. |
Оқушылар керекті ережелермен формулаларды дәптерлеріне жазып алады. |
|
Тақырып бойынша дайындалған слайд презентация-лары. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 3 мин |
«Мен қандаймын?» сергіту сәті. Оқушылар параққа өздерінің 5 саусағын салып, өздерінің мінездерін жазулары керек. Соңында қай оқушы өзін жақсы бағалайтыны анықталады. |
Оқушылар параққа өздерінің 5 саусағын салады, өздерінің мінездерін жазады. Соңында әр оқушы өзін қалай бағалайтынын өзгелерге айтады. |
Жарайсыңдар |
Жасырын нөмірлер салынған парақтар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 мин
Сабақты бекіту
5 мин |
1. Дененің жұмыс істеу қабілетін нақты көрсететін физикалық шама не деп аталады ? А) жұмыс Б) қуат С) энергия 2.Механикалық энергияның неше түрі бар ? А) 2 Б)3 С)1 3. Массасы 20 кг дененің 9 м биіктікте Жерге қатысты потенциалдық энергиясы қандай болады? А) 1800 Дж Б) 180 Дж С)18 кДж 4.Кинетикалық және потенциалдық энергияны анықтау формуласы? А) Ek=mv2/4, Ep=mgh Б) Ek=mv2/2, Ep=2mgh С) Ek=mv2/2, Ep=mgh 5. Массасы 50 т реактивті ұшақ Жерге қатысты 300 м/с жылдамдықпен қозғалады. Оның кинетикалық энергиясын табыңдар А) 2250 МДж Б)2,250 Дж С)2250 Дж |
Есептерді дәптерге шығарады
Тест тапсырмаларды орындайды. |
ҚБ: «Бас бармақ» әдісі
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Самат ЕркежанШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз "Кинетикалық энерия. Потенциалдық энерия" сабақ жоспары
Тақырып бойынша 11 материал табылды
"Кинетикалық энерия. Потенциалдық энерия" сабақ жоспарыМатериал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге керек
Материалдың қысқаша нұсқасы
Сабақтың барысы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


















