Материалдар / Кіріктірілген ашық сабақ: "For операторы. Биквадрат теңдеулер"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Кіріктірілген ашық сабақ: "For операторы. Биквадрат теңдеулер"

Материал туралы қысқаша түсінік
информатика мен математика пәндерін біріктіріп кіріктірілген сабақ ретінде өткізу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2018
832
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Мектеп: «№23 ЖББОМ» КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Жагай Ажар

Сынып: 8А Қатысқандар: 19 Қатыспағандар:0

Сабақтың тақырыбы

For оператор

Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулерді алгоритмдік тілде жазу және программасын құру, математикалық тілде жазбаша шешімін табу.

Сабақтың мақсаты








Барлық оқушылар:квадрат, биквадрат теңдеудің анықтамасын біледі,түбір табу формулаларын біледі, шығару алгоритмін біледі, есептерді алгоритмдік тілде жаза біледі, программа құра біледі.

Оқушылардың көпшілігі : формулаға салып теңдеу түбірлерін

есептей алады, квадрат теңдеуге берілген есептерді алгоритмдік тілге ауыстара алады..

Кейбір оқушылар: Талдап түсіндіре алады


Бағалау критерийі

Алгоритмдік тілде жаза отырып,программа құра біледі, теңдеу түбірін формула арқылы таба алады

Тілдік мақсаттар




Оқушылар:

Программа элементтерін, операторлардың жазылуын тұжырымдап айта алады. Биквадрат теңдеудің анықтамасын және түбір табу алгоритмін айта алады.

Пәндік лексика мен терминология: For, do терминдері, программа бөлімдері, sqrt(түбір асты),sqr(квадрат), биквадрат, дискриминант,жаңа айнымалы енгізу, түбірлер

Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер топтамасы:Берілген Биквадрат теңдеуді шешу үшін ..................

Программа құру үшін................................


Құндылықтарға

баулу


Зайырлы қоғам және жоғары руханият

Оқушылар ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.

Пән аралық байланыс

Информатика, математика, алгебра

Алдыңғы білім

Repeat Until операторы, жалпы жазылуы. Квадрат теңдеулердің түрлері.

Көрнекіліктер

Компьютер, оқулық, интерактивті тақта, Паскаль программасы

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушы зейінін шоғырландыру.



Ұйымдастыру кезеңі

  • Амандасу

  • Түгелдеу



Психологиялық ахуал


«Жақсы істердің бастауы- жақсы сөзден басталады»

Топтар бір-бірлеріне сәттілік тілейді



«Бой сергіту» сұрақтар



Үй тапсырмасы кезеңі

  1. Информатика пәнінен сұрақтар кою арқылы өткен сабақты еске түсіру

  • Программа бөлімдері?

  • Программа басы мен соңы?

  • Repeаt операторы?

  • UNTIL қызметші сөзіне не жазылады?

  • Айнымалы типтерін ата

Математика пәнінен :

1-топ: «Квадрат теңдеу»

2-топ: «Биквадрат теңдеу»

3-топ: «Келтірілген квадрат теңдеу»

4-топ: «Толымсыз квадрат теңдеулер» тақырыптарында постер қорғайды.



слайд









Маркер, постер



Жаңа сабақ


FOR – DO циклдік операторы қайталау саны алдын ала белгілі болған жағдайда қолданылады. Бұл оператор екі түрлі беріледі.

Егер қадам +1 ге тең болса, онда операторда TO, алқадам - 1 – ге тең болса, онда DOWNTO сөзі қолданылады..

Жалпы жазылуы:

for <айнымалы> :=<S1> to <S2> do <оператор>;

for <айнымалы> :=<S1> downto <S2> do <оператор>;


Мысалы: 1-ден 7 ге дейінгі сандардың көбейтіндісінің программасын құру.

Program san1;

Var x,s: integer;

Begin x:=1;

For s:=1 no 7 do

S:=x*7;

Writiln (S);

End.




Слайд, Паскаль программасы

«Ой дамыту»


«Ескісіз жаңа болмайды, есепсіз дана болмайды»

Информатика.

1-тапсырма: Теңдеуді программалық тілде жаз


Жауаптары: Программалық тілде

2)D:= *sqr(x)+36

3)

4) A:= *sqr(x)-32

Информатика.

2- тапсырма: Математикалық теңдеуге программа құр

Program tendeu1;

Var c: real;

X:integer;

Begin

Write (‘x’);

Readln (x);

C:= sqr (x)-10*x+16;

Writeln (C);

End.

Нәтижесі: х=2 x=8

0 0

Program tendeu2;

Var A: real;

X:integer;

Begin

Write (‘x’);

Readln (x);

A:= sqr (x) – x - 42;

Writeln (A);

End.

Нәтижесі: х=7 x= - 6

0 0


Математика

3- тапсырма: Теңдеулерді шеш


Жауаптары:

a2 -11а +30=0

D=112-4*30= 121-120=1

а1=

а2=5

=6+7

2х=13

Х=6,5


2х-7=5

2х=12

Х=6


Жауабы: 6,5; 6

2.

D=102 -4*16=100-64=36

X 1=

X 2=


Жауабы: 8;2


3.

D =1+168=169

X1/2 =

X1=7

X2 = -6


Жауабы: 7;-6


a2-23a+126=0

D=232-4*126=529-504=25

a1=

a2 =


D=121+112=233

Z1/2 =

D=121+72=193

Z1/2 =

Жауабы: Z1/2 = ; Z3/4 =







Үлестірмелі қағаз

слайд

интерактивті тақта
















Pascal ABC
















интерактивті тақта


Сергіту сәті

Көзге арналған жаттығу


Слайд

интерактивті тақта


Сабақты бекіту


Информатика

4- тапсырма.

P=1*10 сандарының көбейтінісін For операторында программа түрінде жаз

1-ден 100-ге дейінгі бүтін сандарды For операторының көмегімен программа түрінде жаз

Program san;

Var

A,P : integer;

Begin

P:=1;

For A:= 1 to 10 do

Begin

P:=P*a;

Writeln (‘P=’,P);

End;

End.


Program butin;

Var

i : integer;

Begin

Writeln (‘1 den 100-ge deingi butin san’);

Writeln;

For i:= 1 to 100 do

Write (i:4);

End.






Pascal ABC


Кері байланыс

Инфороматика:

  • For операторы ?

  • For операторында қолданылатын тіркес сөздер?


Математика

  • Биквадрат теңдеулерді шешу жолдары?

  • Квадрат теңдеудің формуласы?


Слайд

Сұрақтар, интерактивті тақта

Үй жұмысы


Информатика: Оқулықтың 92 беті §17 оқу.

Математика: есеп №199 (1-4)

Bilimland.kz

Рефлексия

Оқушылар бүгінгі сабақ туралы өз ойларын білдіреді.

слайд

Бағалау

Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды бағалау

Bilimal.kz журналы



Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?


Оқушылармен программа құру бойынша көп жұмыстар жүргізілуі керек. Қабілеті жоғары оқушылармен арнайы есептер шығарып, Паскаль, С++ программаларымен жұмыс жасауды тереңірек үйрету.


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?



Оқушылармен алдағы сабақтарда есеп шығарып программа құру арқылы тексеремін.











Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Сергіту сәті.


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!