Мектеп: «№23 ЖББОМ» КММ Мұғалімнің аты-жөні: Жагай АжарСынып: 8А Қатысқандар: 19 Қатыспағандар:0 |
Сабақтың тақырыбы | For операторКвадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулер |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулерді алгоритмдік тілде жазу және программасын құру, математикалық тілде жазбаша шешімін табу. |
Сабақтың мақсаты
| Барлық оқушылар:квадрат, биквадрат теңдеудің анықтамасын біледі,түбір табу формулаларын біледі, шығару алгоритмін біледі, есептерді алгоритмдік тілде жаза біледі, программа құра біледі.Оқушылардың көпшілігі : формулаға салып теңдеу түбірлерін есептей алады, квадрат теңдеуге берілген есептерді алгоритмдік тілге ауыстара алады..Кейбір оқушылар: Талдап түсіндіре алады
|
Бағалау критерийі | Алгоритмдік тілде жаза отырып,программа құра біледі, теңдеу түбірін формула арқылы таба алады |
Тілдік мақсаттар
| Оқушылар:Программа элементтерін, операторлардың жазылуын тұжырымдап айта алады. Биквадрат теңдеудің анықтамасын және түбір табу алгоритмін айта алады.Пәндік лексика мен терминология: For, do терминдері, программа бөлімдері, sqrt(түбір асты),sqr(квадрат), биквадрат, дискриминант,жаңа айнымалы енгізу, түбірлерДиалог құруға/жазылымға қажетті сөздер топтамасы:Берілген Биквадрат теңдеуді шешу үшін ..................Программа құру үшін................................
|
Құндылықтарға баулу
| Зайырлы қоғам және жоғары руханиятОқушылар ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды. Бір бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады. |
Пән аралық байланыс | Информатика, математика, алгебра |
Алдыңғы білім | Repeat Until операторы, жалпы жазылуы. Квадрат теңдеулердің түрлері. |
Көрнекіліктер | Компьютер, оқулық, интерактивті тақта, Паскаль программасы |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыОқушы зейінін шоғырландыру.
| Ұйымдастыру кезеңі АмандасуТүгелдеу
|
|
Психологиялық ахуал
| «Жақсы істердің бастауы- жақсы сөзден басталады» Топтар бір-бірлеріне сәттілік тілейді
|
|
«Бой сергіту» сұрақтар
| Үй тапсырмасы кезеңіИнформатика пәнінен сұрақтар кою арқылы өткен сабақты еске түсіруПрограмма бөлімдері?Программа басы мен соңы?Repeаt операторы?UNTIL қызметші сөзіне не жазылады?Айнымалы типтерін атаМатематика пәнінен :1-топ: «Квадрат теңдеу»2-топ: «Биквадрат теңдеу»3-топ: «Келтірілген квадрат теңдеу» 4-топ: «Толымсыз квадрат теңдеулер» тақырыптарында постер қорғайды. |
слайд
Маркер, постер
|
Жаңа сабақ
| FOR – DO циклдік операторы қайталау саны алдын ала белгілі болған жағдайда қолданылады. Бұл оператор екі түрлі беріледі. Егер қадам +1 ге тең болса, онда операторда TO, алқадам - 1 – ге тең болса, онда DOWNTO сөзі қолданылады.. Жалпы жазылуы: for <айнымалы> := to do <оператор>; for <айнымалы> := downto do <оператор>;
Мысалы: 1-ден 7 ге дейінгі сандардың көбейтіндісінің программасын құру.Program san1;Var x,s: integer;Begin x:=1;For s:=1 no 7 doS:=x*7;Writiln (S);End. |
Слайд, Паскаль программасы |
«Ой дамыту»
«Ескісіз жаңа болмайды, есепсіз дана болмайды» | Информатика. 1-тапсырма: Теңдеуді программалық тілде жаз
Жауаптары: Программалық тілде
2)D:=*sqr(x)+36 3) 4) A:=*sqr(x)-32Информатика.2- тапсырма: Математикалық теңдеуге программа құр
Математика 3- тапсырма: Теңдеулерді шеш
Жауаптары:
|
Үлестірмелі қағазслайдинтерактивті тақта
Pascal ABC
интерактивті тақта
|
Сергіту сәті | Көзге арналған жаттығу
| Слайдинтерактивті тақта |
Сабақты бекіту |
Информатика4- тапсырма.
|
Pascal ABC
|
Кері байланыс | Инфороматика:For операторы ?For операторында қолданылатын тіркес сөздер?
МатематикаБиквадрат теңдеулерді шешу жолдары?Квадрат теңдеудің формуласы?
| СлайдСұрақтар, интерактивті тақта |
Үй жұмысы
| Информатика: Оқулықтың 92 беті §17 оқу.Математика: есеп №199 (1-4) | Bilimland.kz |
Рефлексия | Оқушылар бүгінгі сабақ туралы өз ойларын білдіреді. | слайд |
Бағалау | Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды бағалау | Bilimal.kz журналы |