Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Кірістірілген шарттарды программалау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Бөлім: |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Python (пайтон) программалау тілінде программа құруда if-elif-еlse құрылымын қолданады Шартты оператордың толық құрылымын қолданып, блок-схема құрады |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы:
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану |
|
ЕББҚ сипаттамасы |
ПМПК қорытындысы бойынша оқушы диагнозы: Психикалық дамуының тежелуі (жеке күтімді қажет етпей өз бетінше жүріп тұрады, тез шаршайды, ақыл есінде ауытқушылық жоқ). |
|
ЕББҚ бар оқушыға арналған сабақ мақсаты |
Python (пайтон) программалау тіліндегі кірістірілген шартты операторлардың толық құрылымын сипаттайды |
|
ЕББҚ бар оқушыға арналған ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың
басы 3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі 1.Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгендеу 2. Топқа бөлу. «Атом-молекула» әдісі 1-топ. «IF» 2-топ. «ELIF» 3-топ. «ELSE»
3.Өткен тақырыпқа шолу. Тармақталу алгоритмі тақырыбында оқушылардың бұрынғы білімдерін жаңғырту мақсатында GoogleForms-та тест сұрақтарға жауап беруді ұсыну. |
1.Мұғаліммен амандасу 2.Оқушылар ортаға жиналып, ережеге сәйкес топтарға бөлінеді Әр қатысушы- жеке атомдар. Жүргізушінің айтуы бойынша атомдар қозғалысқа түседі , бір-бірімен жеңіл қақтығысқа түседі . Жүргізуші қанша атомның қосындысынан молекула құралатынын айтады , сол кезде сол санға сай бірігіп тұра қалу керек . Молекула құрамына кірмей қалғандар ойыннан шығады 3.Сілтеме арқылы GoogleForms-та берілген тест сұрақтарына жауаптарын белгілеп жібереді |
3. GoogleForms-та автоматты түрде жинаған баллдарын шығарады |
Топ аттары жазылған парақшалар
https://forms.gle/bKGEAfrMEGMzMW4s6
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 3 мин
2 мин
2 мин
8 мин
8 мин
10 мин
Сабақтың соңы 4 мин
3 мин
|
4. «Ой қозғау» әдісі. Оқушыларды жаңа сабақтың тақырыбын анықтау мақсатында ұсынылады. Интербелсенді тақтада слайд көрсетіледі. Проблемалық сұрақ: Сіз демалыс күні достарыңызбен орманға серуенге шығуды жоспарладыңыз.Ауа райы бұзылуы байқалады. Осы суретке қарап қандай әрекет болатынын болжаңыз.
Жетелеуші сұрақтар:
Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын таныстыру Жаңа сабақ. 5. Интербелсенді тақтада мұғалімнің таныстырылымы. Оқушыларға Python программалау тілінде толық тармақталу else блогының қосылуымен жүзеге асатынын, кірістірілген шарттардың құрылымымен таныстыру. if-elif-еlse операторының құрылымы слайдта көрсетілген.
6. Топтық жұмыс. « Кезбе тілші » әдісі Әр топтан тілшіні сайлау. Тілші топ мүшелерінен «Менің болашақ мамандығым» тақырыбында сұхбат алады. «Егер мен .......... , деп бірінші оқушы шарт қойса, онда...... ... болар едім, деп екінші оқушы жалғастырса, әйтпесе......боламын» деп үшінші оқушы аяқтайды. Дескриптор
7. Жұптық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс!» әдісі Ғылыми- жаратылыстану сауаттылық тапсырмасы Қызықты география Ардақ география пәнінен өзінің жобалық жұмысы үшін физикалық карта көмегімен жер бедерінің ерекшеліктерін зерттеуі қажет болды. Ардақ физикалық картаны қолданып, жер бедерін және таулардың биіктігі бойынша таудың қандай категориясына жататынын анықтауы керек. Жер бедерінің картада бейнелену ерекшелелігі 1-кестеде берілген. 1-кесте.
Осы деректерді қолданып, таудың биіктігі мен картада түстік белгіленуіне қарай қандай тауға жататынын анықтауға арналған программа құруға көмектесіңіз. Дескриптор
h = int(input()) tus = str(input()) if h <= 200: tus == "жасыл" print("ойпат") elif 200 <= h <= 400: tus == "сары" print("қырат") elif 500 <= h <= 1000: tus == "ашық қоңыр" print("аласа тау") elif 1000 <= h <= 2000: tus == "қоңыр" print("орташа тау") elif h <= 2000: tus == "қанық қоңыр" print("биік тау") else: print ("қате")
Дескриптор - шартқа сәйкес айнымалыға мән береді - нәтижесін жұбымен бөліседі 8. Жеке жұмыс (Практикалық жұмыс) Қабілеті жоғары оқушыларға арналған тапсырма (Оқушы қалауы бойынша орындайтын тапсырма) Математикалық сауаттылық тапсырмасы Ойын алаңы Самат балалар ойнайтын ойын алаңын салуды жоспарлады. Ол сәулетшімен кездесіп, алаңның ауданына қатысты өз шарттарымен таныстырды.Алаңның ені 7 метрден артық, 12 метрден кем және ұзындығы енінен 2 есе артық екенін айтты. Сәулетші қандай ауданды қамтитын алаң салатынын болжа. Тапсырма. Python программалау тілінде шарттарды ескеріп, алаңның ауданын табатын, айнымалы 0-ге тең болса «мүмкін емес»,басқа жағдайда « қате» хабарламасы шығатындай программа құр.
Дескриптор
EББҚ тапсырмасы (білу деңгейінде) Кестедегі операторларды мен оның түсініктемесімен сәйкестендір 2-кесте
_______________________________
Дескриптор
9. Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары Оқу мақсаты: 7.3.3.2 Python (пайтон) программалау тіліндегі кірістірілген шарттарды қолдану Бағалау критерийі: Кірістірілген шартты операторлардың толық құрылымын қолданып, блок-сызбасын құрады. Ойлау дағдыларының деңгейі : Қолдану Тапсырма. Спорт жаттықтырушысы жарысқа балаларды дайындап жатыр. 3-кестеде баланың дене салмағы мен спорт түрі көрсетілген.
3-кесте
Дескриптор - Python программалау ортасында айнымалыларды енгізеді - шарттарды жазады - нәтижесін экранға шығарады - айнымалыға мән береді және нәтижесін көреді - блок-схемасын құрады 10. Сабақты бекіту «Серпілген сауал» әдісі Оқушыларға бүгінгі сабақтың тақырыбын бекіту мақсатында сұрақтар беріледі.
11. Рефлексия «Блок-схема» әдісі арқылы сабақтың қаншалықты табысты болғанына және келесі сабақты қалай жоспарлау керек екендігіне көз жеткіземін.
12. Үй тапсырмасы Дәптерге if –elif –else құрылымын қолданатындай программалық код жаз |
4. Оқушылар слайдқа қарап, өз болдамдарын айтады. ЕББҚ ететін оқушы суретке қарап, өз болжамын айтады
Оқушылар жетелеуші сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын болжайды. Оқушылар мұғалімнің қойған сұрақтарына жауаптарын береді. Оқулықты ашып, тақырыпты дәптерге жазады.
5. Оқушылар мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды, кірісітірліген шарттың программалау ортасындағы жазылуы if-elif-еlse құрылымына сәйкес мысалдарды талқылайды.
ЕББҚ ететін оқушы топпен жұмыс жасайды 6. « Кезбе тілші » әдісі арқылы оқушылардың барлығы сұхбат беру барысында өз ойларын білдіреді және кірістірілген шарттар құрады.
7. «Ойлан, жұптас, бөліс!» әдісі бойынша шағын топ мүшелері жұпқа бірігеді.
Жұптағы оқушылар ғылыми-жаратылыстану тапсырмасының оқиғасын оқиды. Сонан соң тапсырманы орындау үшін кестені зерделейді.Кестедегі деректерді пайдаланып, шартын құрады. Python программалау ортасында таудың биіктігі мен картадағы бейнелену түсін енгізу арқылы таудың категориясын анықтайтын программасын құрады. Прогаммалық кодын экранға шығарып, айнымалыға шартқа сәйкес мән беріп, нәтижесімен бөліседі.
ЕББҚ оқушы берілген программалық кодқа қарап, шартқа сәйкес айнымалыға мән береді. Нәтижесін жұбымен бөліседі.
Қабілеті жоғары оқушылар математикалық сауаттылық тапсырмасы негізінде PYTHON программалау ортасында кірістірілген шарттарды қолданып, программа құрады. Айнымалыларға мән беріп, нәтижелерін экранға шығарады.
EББҚ бар оқушы 2-кестедегі операторларды түсініктемесімен сәйкестендіреді.
9. Оқушылар кестедегі мәліметтерді пайдаланып, Python программалау ортасында программа құрады. Құрылған программаның блок-схемасын сызады.
10. Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
11. Оқушылар таратылған рефлексия парақтарына сабақтағы көңіл-күйлерін, қаншалықты қиын, жеңіл болғанын және өз ұсыныстарын жазады.
12. Оқушылар үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.
|
4. Оқушыларды ауызша кері байланыс беріп, мадақтау
5. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі оқушының жауаптарының екі ұнаған жақтарын, бір жақсартуды қажет ететін жақтарын айту арқылы бағалау.
6. Оқушыларды мадақтау сөздер арқылы ауызша кері байланыс беру
7. Жұптар бір-бірін дескрипторлар арқылы бағалайды
«Бағдаршам» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау
ЕББҚ оқушыны мадақтау
Оқушыларды дескрипторлар арқылы бағалау
EББҚ бар оқушыны үнемі қолдау көрсету арқылы смайлик бағалау
9. Оқушылар дескрипторлар арқылы өзін-өзі бағалау
Ауызша кері байланыс беру
|
слайд 1
Жұлдызшалар, жүрекшелер салынған қима қағаздар
7. Ғылыми-жаратылыстану сауаттылық тапсырмасы бар парақтар Интербелсенді тақта, компьютерлер
Компьютерлер
рефлексия парақтары
|
Өткен сабаққа шолу
1-қосымша
https://forms.gle/bKGEAfrMEGMzMW4s6
Жаңа тақырыпты ашу
2-қосымша
Оқушыларды жаңа сабақтың тақырыбын анықтау мақсатында ұсынылады. Интербелсенді тақтада слайд көрсетіледі.
Проблемалық сұрақ: Сіз демалыс күні достарыңызбен орманға серуенге шығуды жоспарладыңыз.Ауа райы бұзылуы байқалады. Осы суретке қарап қандай әрекет болатынын болжаңыз
Жаңа сабақ таныстырылымы
3-қосымша
Оқушыларға Python программалау тілінде толық тармақталу else блогының қосылуымен жүзеге асатынын, кірістірілген шарттардың құрылымымен таныстыру. if-elif-еlse операторының құрылымы слайдта көрсетілген
Жұптық жұмыс
Ғылыми- жаратылыстану сауаттылық тапсырмасы (4-қосымша)
Таудың биіктігі |
Тау категориялары |
Физикалық картадағы бейнелену түсі |
100-200м |
Ойпат |
|
200-400м |
Қырат |
|
500-1000м |
Аласа тау |
|
1000-2000м |
Орташа тау |
|
2000м-ден жоғары |
Биік таулар |
|
(Практикалық жұмыс)
Осы деректерді қолданып, таудың биіктігі мен картада түстік белгіленуіне қарай қандай тауға жататынын анықтауға арналған программа құруға көмектесіңіз.
ЕББҚ оқушы тапсырмасы
5-қосымша
Арнайы ресурс «Программалық код» берілген. Оқушыға программалық кодта берілген шартқа сәйкес айнымалыға мән беріп, нәтижесін шығару ұсынылады.
Жеке жұмыс (Практикалық жұмыс)
Python программалау тілінде шарттарды ескеріп, алаңның ауданын табатын, айнымалы 0-ге тең болса «мүмкін емес»,басқа жағдайда « қате» хабарламасы шығатындай программа құр.
6-қосымша
EББҚ тапсырмасы (білу деңгейінде)
Кестедегі операторларды мен оның түсініктемесімен сәйкестендір
операторлар |
түсініктемесі |
||||
1 |
elif |
|
а |
егер |
|
2 |
else |
б |
онда |
||
3 |
if |
в |
әйтпесе |
7-қосымша
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары
Оқу мақсаты 7.3.3.2 Python (пайтон) программалау тіліндегі кірістірілген шарттарды қолдану
Бағалау критерийі Кірістірілген шартты операторлардың толық құрылымын қолданып, блок-сызбасын құрады.
Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану
Тапсырма. Спорт жаттықтырушысы жарысқа балаларды дайындап жатыр. 3-кестеде баланың дене салмағы мен спорт түрі көрсетілген.
-
Кірістірілген шартты операторлардың толық құрылымын қолданып, программа құрыңыз
-
Дене салмағы (масса), кг |
Спорт түрі |
14 кг-дан артық немесе тең және 20 кг-дан кем немесе тең |
дзюдо |
21 кг-нан артық немесе тең және 25 кг-нан кем немесе тең |
бокс |
25 кг-нан артық |
күрес |
8-қосымша
«Блок-схема» әдісі арқылы сабақтың қаншалықты табысты болғанына және келесі сабақты қалай жоспарлау керек екендігіне көз жеткіземін.
9-қосымша