Материалдар / Кірістірілген шарттарды программалау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Кірістірілген шарттарды программалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Функционалдық сауаттылыққа негізделген тапсырмалармен қамтылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2024
71
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:


PYTHON тілінде алгоритмдерді программалау

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Есхожаева Гүлназ Иманжүсіпқызы

Күні:



Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:


Кірістірілген шарттарды программалау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


7.3.3.2 Python (пайтон) программалау тіліндегі кірістірілген шарттарды қолдану

Сабақтың мақсаты

Python (пайтон) программалау тілінде программа құруда if-elif-еlse құрылымын қолданады

Шартты оператордың толық құрылымын қолданып, блок-схема құрады

Бағалау критерийі

Білім алушы:

  • Python (пайтон) программалау тіліндегі кірістірілген шартты құрады

  • if-else-elif құрылымын қолданады

  • Шартты оператордың толық құрылымын қолданып, блок-схема құрады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

ЕББҚ сипаттамасы

ПМПК қорытындысы бойынша оқушы диагнозы: Психикалық дамуының тежелуі (жеке күтімді қажет етпей өз бетінше жүріп тұрады, тез шаршайды, ақыл есінде ауытқушылық жоқ).

ЕББҚ бар оқушыға арналған сабақ мақсаты

Python (пайтон) программалау тіліндегі кірістірілген шартты операторлардың толық құрылымын сипаттайды

ЕББҚ бар оқушыға арналған ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы
2 мин















3 мин



Ұйымдастыру кезеңі

1.Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

2. Топқа бөлу. «Атом-молекула» әдісі

1-топ. «IF»

2-топ. «ELIF»

3-топ. «ELSE»










3.Өткен тақырыпқа шолу. Тармақталу алгоритмі тақырыбында оқушылардың бұрынғы білімдерін жаңғырту мақсатында GoogleForms-та тест сұрақтарға жауап беруді ұсыну.


1.Мұғаліммен амандасу

2.Оқушылар ортаға жиналып, ережеге сәйкес топтарға бөлінеді

Әр қатысушы- жеке атомдар. Жүргізушінің айтуы бойынша атомдар қозғалысқа түседі , бір-бірімен жеңіл қақтығысқа түседі . Жүргізуші қанша атомның қосындысынан молекула құралатынын айтады , сол кезде сол санға сай бірігіп тұра қалу керек . Молекула құрамына кірмей қалғандар ойыннан шығады

3.Сілтеме арқылы

GoogleForms-та берілген тест сұрақтарына жауаптарын белгілеп жібереді








3. GoogleForms-та автоматты түрде жинаған баллдарын шығарады

Топ аттары жазылған парақшалар







https://forms.gle/bKGEAfrMEGMzMW4s6






Сабақтың ортасы

3 мин











2 мин









2 мин





















































8 мин





































































8 мин































































10 мин























Сабақтың соңы

4 мин













3 мин


















4. «Ой қозғау» әдісі. Оқушыларды жаңа сабақтың тақырыбын анықтау мақсатында ұсынылады. Интербелсенді тақтада слайд көрсетіледі.

Проблемалық сұрақ: Сіз демалыс күні достарыңызбен орманға серуенге шығуды жоспарладыңыз.Ауа райы бұзылуы байқалады. Осы суретке қарап қандай әрекет болатынын болжаңыз.


Жетелеуші сұрақтар:

  1. Ол әрекетті орындауға не ықпал етті?

  2. Шарт дегенімізді қалай түсінесің?

  3. Шартты оператордың құрылымы қандай?

Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын таныстыру

Жаңа сабақ.

5. Интербелсенді тақтада мұғалімнің таныстырылымы.

Оқушыларға Python программалау тілінде толық тармақталу else блогының қосылуымен жүзеге асатынын, кірістірілген шарттардың құрылымымен таныстыру. if-elif-еlse операторының құрылымы слайдта көрсетілген.



6. Топтық жұмыс. « Кезбе тілші » әдісі

Әр топтан тілшіні сайлау. Тілші топ мүшелерінен «Менің болашақ мамандығым» тақырыбында сұхбат алады. «Егер мен .......... , деп бірінші оқушы шарт қойса, онда...... ... болар едім, деп екінші оқушы жалғастырса, әйтпесе......боламын» деп үшінші оқушы аяқтайды.

Дескриптор

  • - білім алушылар өз ойларымен бөліседі

  • - кірістірілген шарттарды құрады

7. Жұптық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс!» әдісі

Ғылыми- жаратылыстану сауаттылық тапсырмасы

Қызықты география


Ардақ география пәнінен өзінің жобалық жұмысы үшін физикалық карта көмегімен жер бедерінің ерекшеліктерін зерттеуі қажет болды. Ардақ физикалық картаны қолданып, жер бедерін және таулардың биіктігі бойынша таудың қандай категориясына жататынын анықтауы керек. Жер бедерінің картада бейнелену ерекшелелігі 1-кестеде берілген.

1-кесте.

Таудың биіктігі

Тау категориялары

Физикалық картадағы бейнелену түсі

100-200м

Ойпат

Равнобедренный треугольник 1

200-400м

Қырат

Равнобедренный треугольник 2

500-1000м

Аласа тау

Равнобедренный треугольник 4

1000-2000м

Орташа тау

Равнобедренный треугольник 5

2000м-ден жоғары

Биік таулар

Равнобедренный треугольник 8

Тапсырма. (Практикалық жұмыс)

Осы деректерді қолданып, таудың биіктігі мен картада түстік белгіленуіне қарай қандай тауға жататынын анықтауға арналған программа құруға көмектесіңіз.

Дескриптор

  • - Python программалау ортасында айнымалыны енгізеді

  • - Шарттарды жазады

  • - Нәтижесін экранға шығарады

  • - Айнымалыға мән береді және нәтижесін көреді

ФС түрі

Ғылыми- жаратылыстану сауаттылық

Типтері

Мазмұнды білім

Мәнмәтін

Жергілікті/ұлттық

Деңгейі

Төменгі деңгей

ЕББҚ оқушы тапсырмасы

Shape1

h = int(input())

tus = str(input())

if h <= 200:

tus == "жасыл"

print("ойпат")

elif 200 <= h <= 400:

tus == "сары"

print("қырат")

elif 500 <= h <= 1000:

tus == "ашық қоңыр"

print("аласа тау")

elif 1000 <= h <= 2000:

tus == "қоңыр"

print("орташа тау")

elif h <= 2000:

tus == "қанық қоңыр"

print("биік тау")

else:

print ("қате")















Арнайы ресурс «Программалық код» берілген. Оқушыға программалық кодта берілген шартқа сәйкес айнымалыға мән беріп, нәтижесін шығару ұсынылады.





















Дескриптор

- шартқа сәйкес айнымалыға мән береді

- нәтижесін жұбымен бөліседі

8. Жеке жұмыс (Практикалық жұмыс)

Қабілеті жоғары оқушыларға арналған тапсырма (Оқушы қалауы бойынша орындайтын тапсырма)

Математикалық сауаттылық тапсырмасы

Ойын алаңы

Самат балалар ойнайтын ойын алаңын салуды жоспарлады. Ол сәулетшімен кездесіп, алаңның ауданына қатысты өз шарттарымен таныстырды.Алаңның ені 7 метрден артық, 12 метрден кем және ұзындығы енінен 2 есе артық екенін айтты. Сәулетші қандай ауданды қамтитын алаң салатынын болжа.

Тапсырма.

Python программалау тілінде шарттарды ескеріп, алаңның ауданын табатын, айнымалы 0-ге тең болса «мүмкін емес»,басқа жағдайда

« қате» хабарламасы шығатындай программа құр.


Дескриптор

  • - Python программалау ортасында айнымалыларды енгізеді

  • - Шарттарды жазады

  • - Тіктөртбұрыштың ауданын табу формуласын жазады.

  • - Айнымалыға мән беріп, нәтижесін анықтайды





ФС түрі

Математикалық сауаттылық

Мазмұндық саласы

Кеңістік және пішін

Мәнмәтін

Тұлғалық

Ойлау процестері

Ойлау және тұжырымдау

Жауап форматы

Толық жауапты

EББҚ тапсырмасы (білу деңгейінде)

Кестедегі операторларды мен оның түсініктемесімен сәйкестендір

2-кесте


операторлар

түсініктемесі

1

elif


а

егер

2

else

б

онда

3

if

в

әйтпесе

_______________________________


Дескриптор

  • 1-операторларды оның түсініктемесімен сәйкестендіреді

  • 2-операторларды оның түсініктемесімен сәйкестендіреді

  • 3-операторларды оның түсініктемесімен сәйкестендіреді

9. Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары

Оқу мақсаты: 7.3.3.2 Python (пайтон) программалау тіліндегі кірістірілген шарттарды қолдану

Бағалау критерийі: Кірістірілген шартты операторлардың толық құрылымын қолданып, блок-сызбасын құрады.

Ойлау дағдыларының деңгейі : Қолдану

Тапсырма. Спорт жаттықтырушысы жарысқа балаларды дайындап жатыр. 3-кестеде баланың дене салмағы мен спорт түрі көрсетілген.

  1. Кірістірілген шартты операторлардың толық құрылымын қолданып, программа құрыңыз

  2. Блок-схемасын сызыңыз.

3-кесте

Дене салмағы (масса), кг

Спорт түрі

14 кг-дан артық немесе тең және 20 кг-дан кем немесе тең

дзюдо

21 кг-нан артық немесе тең және 25 кг-нан кем немесе тең

бокс

25 кг-нан артық

күрес

Дескриптор

- Python программалау ортасында айнымалыларды енгізеді

- шарттарды жазады

- нәтижесін экранға шығарады

- айнымалыға мән береді және нәтижесін көреді

- блок-схемасын құрады

10. Сабақты бекіту

«Серпілген сауал» әдісі

Оқушыларға бүгінгі сабақтың тақырыбын бекіту мақсатында сұрақтар беріледі.

  1. 1. if –elif –else құрылымы қандай жағдайда қолданылады?

  2. 2. if –elif –else құрылымының синтаксисі қандай?

  3. 3. Толық тармақталуды кірістірілген шартты оператор көмегімен жүзеге асырудың маңызы қандай?

11. Рефлексия

«Блок-схема» әдісі арқылы сабақтың қаншалықты табысты болғанына және келесі сабақты қалай жоспарлау керек екендігіне көз жеткіземін.

12. Үй тапсырмасы

Дәптерге if –elif –else құрылымын қолданатындай программалық код жаз

4. Оқушылар слайдқа қарап, өз болдамдарын айтады.

ЕББҚ ететін оқушы суретке қарап, өз болжамын айтады




Оқушылар жетелеуші сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын болжайды.

Оқушылар мұғалімнің қойған сұрақтарына жауаптарын береді.

Оқулықты ашып, тақырыпты дәптерге жазады.


5. Оқушылар мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды, кірісітірліген шарттың программалау ортасындағы жазылуы if-elif-еlse құрылымына сәйкес мысалдарды талқылайды.

  • Кірістірілген шарттарға әр топ өз мысалдарын ұсынады.

ЕББҚ ететін оқушы топпен жұмыс жасайды

6. « Кезбе тілші » әдісі арқылы оқушылардың барлығы сұхбат беру барысында өз ойларын білдіреді және кірістірілген шарттар құрады.


7. «Ойлан, жұптас, бөліс!» әдісі бойынша шағын топ мүшелері жұпқа бірігеді.





Жұптағы оқушылар ғылыми-жаратылыстану тапсырмасының оқиғасын оқиды. Сонан соң тапсырманы орындау үшін кестені зерделейді.Кестедегі деректерді пайдаланып, шартын құрады. Python программалау ортасында таудың биіктігі мен картадағы бейнелену түсін енгізу арқылы таудың категориясын анықтайтын программасын құрады. Прогаммалық кодын экранға шығарып, айнымалыға шартқа сәйкес мән беріп, нәтижесімен бөліседі.







































ЕББҚ оқушы берілген программалық кодқа қарап, шартқа сәйкес айнымалыға мән береді. Нәтижесін жұбымен бөліседі.
























Қабілеті жоғары оқушылар математикалық сауаттылық тапсырмасы негізінде PYTHON программалау ортасында кірістірілген шарттарды қолданып, программа құрады. Айнымалыларға мән беріп, нәтижелерін экранға шығарады.









































EББҚ бар оқушы 2-кестедегі операторларды түсініктемесімен сәйкестендіреді.































9. Оқушылар кестедегі мәліметтерді пайдаланып, Python программалау ортасында программа құрады. Құрылған программаның блок-схемасын сызады.

































10. Оқушылар сұрақтарға жауап береді.











11. Оқушылар таратылған рефлексия парақтарына сабақтағы көңіл-күйлерін, қаншалықты қиын, жеңіл болғанын және өз ұсыныстарын жазады.







12. Оқушылар үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.



4. Оқушыларды ауызша кері байланыс беріп, мадақтау











5. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі оқушының жауаптарының екі ұнаған жақтарын, бір жақсартуды қажет ететін жақтарын айту арқылы бағалау.

6. Оқушыларды мадақтау сөздер арқылы ауызша кері байланыс беру


















































7. Жұптар бір-бірін дескрипторлар арқылы бағалайды















«Бағдаршам» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау



ЕББҚ оқушыны мадақтау















































Оқушыларды дескрипторлар арқылы бағалау























EББҚ бар оқушыны үнемі қолдау көрсету арқылы смайлик бағалау

















































9. Оқушылар дескрипторлар арқылы өзін-өзі бағалау

















Ауызша кері байланыс беру



























слайд 1









Жұлдызшалар, жүрекшелер салынған қима қағаздар



















7. Ғылыми-жаратылыстану сауаттылық тапсырмасы бар парақтар

Интербелсенді тақта, компьютерлер































Компьютерлер

































































































































































































рефлексия парақтары





Өткен сабаққа шолу

1-қосымша

https://forms.gle/bKGEAfrMEGMzMW4s6











Жаңа тақырыпты ашу

2-қосымша


Оқушыларды жаңа сабақтың тақырыбын анықтау мақсатында ұсынылады. Интербелсенді тақтада слайд көрсетіледі.

Проблемалық сұрақ: Сіз демалыс күні достарыңызбен орманға серуенге шығуды жоспарладыңыз.Ауа райы бұзылуы байқалады. Осы суретке қарап қандай әрекет болатынын болжаңыз




Жаңа сабақ таныстырылымы



3-қосымша

Оқушыларға Python программалау тілінде толық тармақталу else блогының қосылуымен жүзеге асатынын, кірістірілген шарттардың құрылымымен таныстыру. if-elif-еlse операторының құрылымы слайдта көрсетілген





Жұптық жұмыс

Ғылыми- жаратылыстану сауаттылық тапсырмасы (4-қосымша)

Таудың биіктігі

Тау категориялары

Физикалық картадағы бейнелену түсі

100-200м

Ойпат

Равнобедренный треугольник 3

200-400м

Қырат

Равнобедренный треугольник 6

500-1000м

Аласа тау

Равнобедренный треугольник 7

1000-2000м

Орташа тау

Равнобедренный треугольник 9

2000м-ден жоғары

Биік таулар

Равнобедренный треугольник 10



















(Практикалық жұмыс)

Осы деректерді қолданып, таудың биіктігі мен картада түстік белгіленуіне қарай қандай тауға жататынын анықтауға арналған программа құруға көмектесіңіз.

ЕББҚ оқушы тапсырмасы

5-қосымша

Арнайы ресурс «Программалық код» берілген. Оқушыға программалық кодта берілген шартқа сәйкес айнымалыға мән беріп, нәтижесін шығару ұсынылады.









Жеке жұмыс (Практикалық жұмыс)

Python программалау тілінде шарттарды ескеріп, алаңның ауданын табатын, айнымалы 0-ге тең болса «мүмкін емес»,басқа жағдайда « қате» хабарламасы шығатындай программа құр.


6-қосымша



EББҚ тапсырмасы (білу деңгейінде)

Кестедегі операторларды мен оның түсініктемесімен сәйкестендір



операторлар

түсініктемесі

1

elif


а

егер

2

else

б

онда

3

if

в

әйтпесе



7-қосымша























Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары

Оқу мақсаты 7.3.3.2 Python (пайтон) программалау тіліндегі кірістірілген шарттарды қолдану

Бағалау критерийі Кірістірілген шартты операторлардың толық құрылымын қолданып, блок-сызбасын құрады.

Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану



Тапсырма. Спорт жаттықтырушысы жарысқа балаларды дайындап жатыр. 3-кестеде баланың дене салмағы мен спорт түрі көрсетілген.

  1. Кірістірілген шартты операторлардың толық құрылымын қолданып, программа құрыңыз

  2. Блок-схемасын сызыңыз.

Дене салмағы (масса), кг

Спорт түрі

14 кг-дан артық немесе тең және 20 кг-дан кем немесе тең

дзюдо

21 кг-нан артық немесе тең және 25 кг-нан кем немесе тең

бокс

25 кг-нан артық

күрес

8-қосымша





«Блок-схема» әдісі арқылы сабақтың қаншалықты табысты болғанына және келесі сабақты қалай жоспарлау керек екендігіне көз жеткіземін.





9-қосымша



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!