Білім беру саласы: Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу іс қызметінің түрі: «шебер қолдар»вар.комп.
Тақырыбы : «кірпі қонақта»
Мақсаты: балаларды ериексазбен және табиғы заттарды қолдануға жалғастыру, балаларды әсемдікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Қолданатын көрнекі құралдар: күз мезгілінің суреті, кірпінің суреті,бояулар, қылқалам, қағаз,су,сүлгі.
Қос тілділік компоненті: алма-яблоко, бояуға-красить
|
Қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық Тосын сый: |
Тәтті жеміс жасап көргілерің келе ме? Бүгін сол жұмысты жасап үйренейік. Кірпі. |
Жемістерді естеріне түсіреді. Кірпіге қызыға қарайды. |
|
Ұйымдастыру шылық ізденістік. Рефлексиялық-түзетушілік. |
Күз мезгілінің суреті ілінеді, күз туралы әңгіме. Көркем сөз: Алма кетті домалап, Көше бойын жағалап. Кім алманы табады, Сол ойыннан шығады. -Санамақ не туралы? -Алманың пішіні қандай? -Қандай түсті алмалар болады? -Алмалардың көлемдері қандай болады? -Алма жем көрдіңдер ме, дәмі қандай? -Алманы кім жақсы көреді? Қос тілділік компоненті: алма-яблоко, бояуға-красить Ғажайып сәт: -Мынаны қараңдар, біреу келіпті, не бұл? -Кірпі қайда өмір сүреді? -Үйде ұстауға бола ма? -Ол нені жегенді, ішкенді жақсы көреді? Суретпен жұмыс: -Енді суретті қарайық. Нені көріп тұрсыңдар? -Кірпінің үстінде не бар, ол оны не істейді? Сергіту сәті: Қараймын тауға, Қараймын бауға, Өсіп тұр онда, Қып-қызыл алма. Үлгімен таныстыру. Жұмыспен таныстыру: -Бүгін біз кірпіге қысқа алмалар жасап береміз. Мына қағаздың ортасына дөңгелек салып,бояймыз. Үлгіні дұрыстап қарап алыңдар. Саусақты жаттығу: Добым, добым домалақ, Тұра алмайсың домалап. Үстел үстін бүлдірдің. Тәрелкені сындырдың. Тұрмын сені тепкім кеп. Балалардың жұмысы: Өз беттерімен тәрбиешінің үлгісіне қарап жұмыс жасайды. Қорытынды: Жұмыстарын көрсетеді. Кірпі алғыс айтады. |
Алма туралы әңгімелейді. Сұрақтарға жауап береді. Суреттен түрлі заттарды қарастырады. Демалу. Үлгімен танысады. Саусақтарын жаттықтырады. Жұмыстарының нәтижесін көреді. |
Күтілетін нәтиже:
Қабылдайды: сопақша пішінді бекіту.
Түсінеді: Бояумен жұмыс жасап үйрену.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Кірпі қонақта!
Кірпі қонақта!
Білім беру саласы: Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу іс қызметінің түрі: «шебер қолдар»вар.комп.
Тақырыбы : «кірпі қонақта»
Мақсаты: балаларды ериексазбен және табиғы заттарды қолдануға жалғастыру, балаларды әсемдікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Қолданатын көрнекі құралдар: күз мезгілінің суреті, кірпінің суреті,бояулар, қылқалам, қағаз,су,сүлгі.
Қос тілділік компоненті: алма-яблоко, бояуға-красить
|
Қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық Тосын сый: |
Тәтті жеміс жасап көргілерің келе ме? Бүгін сол жұмысты жасап үйренейік. Кірпі. |
Жемістерді естеріне түсіреді. Кірпіге қызыға қарайды. |
|
Ұйымдастыру шылық ізденістік. Рефлексиялық-түзетушілік. |
Күз мезгілінің суреті ілінеді, күз туралы әңгіме. Көркем сөз: Алма кетті домалап, Көше бойын жағалап. Кім алманы табады, Сол ойыннан шығады. -Санамақ не туралы? -Алманың пішіні қандай? -Қандай түсті алмалар болады? -Алмалардың көлемдері қандай болады? -Алма жем көрдіңдер ме, дәмі қандай? -Алманы кім жақсы көреді? Қос тілділік компоненті: алма-яблоко, бояуға-красить Ғажайып сәт: -Мынаны қараңдар, біреу келіпті, не бұл? -Кірпі қайда өмір сүреді? -Үйде ұстауға бола ма? -Ол нені жегенді, ішкенді жақсы көреді? Суретпен жұмыс: -Енді суретті қарайық. Нені көріп тұрсыңдар? -Кірпінің үстінде не бар, ол оны не істейді? Сергіту сәті: Қараймын тауға, Қараймын бауға, Өсіп тұр онда, Қып-қызыл алма. Үлгімен таныстыру. Жұмыспен таныстыру: -Бүгін біз кірпіге қысқа алмалар жасап береміз. Мына қағаздың ортасына дөңгелек салып,бояймыз. Үлгіні дұрыстап қарап алыңдар. Саусақты жаттығу: Добым, добым домалақ, Тұра алмайсың домалап. Үстел үстін бүлдірдің. Тәрелкені сындырдың. Тұрмын сені тепкім кеп. Балалардың жұмысы: Өз беттерімен тәрбиешінің үлгісіне қарап жұмыс жасайды. Қорытынды: Жұмыстарын көрсетеді. Кірпі алғыс айтады. |
Алма туралы әңгімелейді. Сұрақтарға жауап береді. Суреттен түрлі заттарды қарастырады. Демалу. Үлгімен танысады. Саусақтарын жаттықтырады. Жұмыстарының нәтижесін көреді. |
Күтілетін нәтиже:
Қабылдайды: сопақша пішінді бекіту.
Түсінеді: Бояумен жұмыс жасап үйрену.
шағым қалдыра аласыз













