Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Кітап асыл қазына
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлімі: |
Мәдени мұра |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Кітап – асыл қазына |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
4.1.3.1 Шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуына болжау, оның себебін түсіндіру 4.2.8.1 Эпизодтар мен оқиғалардың негізінде жатқан маңызды тұстарын талдау және салыстыру |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: Оқушылар ауаны қолданудың тәсілдерін, желдің маңызын, пайдасы мен зиянын түсінеді. Көптеген оқушылар: Ауаның ластану көздерін анықтап, ауа тазалығын сақтау жолдарын және оны тазарту шараларын ұсынады. Кейбір оқушылар: Заттың қасиеттеріне байланысты қолдану аясын анықтайды. |
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс. 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2.Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I-« Алтын асықтар» тобы II –« Күміс асықтар» тобы III– «Қола асықтар» тобы Саралау: Бұл жерде қолданудың «Жіктеу» тәсілі арқылы көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға қолдану еркіндігі беріледі. |
(Ұ) “Кездесу” әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастырады. Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын!» |
Суреттер салынған конверт |
Миға шабуыл. «Жедел жауап» әдісі. Ұжымдық жұмыс.
6 мин. |
Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында экранда көрсетілген суреттерге мұғалімнің көмегімен (бағыт-бағдары, нұсқауымен) жауап береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім экраннан сабақтың тақырыбы мен сабақтың мақсатын таныстырады. |
Сұрақтар: 1 Кітатп оқығанды ұнатасың ба? 2. Мектептегі кітапханаға бардың ба? 3. Бұл жер ұнай ма? Неліктен? Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту. Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Дескриптор: -1-ші сұраққа жауап береді. -2-ші сұраққа жауап береді. -3-ші сұраққа жауап береді.
Жалпы-2балл. Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» «Керемет» «Сенің қолыңнан келеді» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
ДК экраны
Сұрақтар топтамасы.
Оқулық 4-сынып. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу.
Топтық жұмыс. 8 мин.
|
«Мозайка» әдісі. Оқушыларға тақырыпқа байланысты суреттердің қима қағаздары беріледі. |
№ 1 -тапсырма: Суреттер бойынша әңгімелейді. Мұғалімнің атқаратын қызметіне сипаттама береді. Үш топқа үш сурет бөліп беріледі. |
Дескриптор: -Сурет бойынша мектептегі кітапхананы атайды; -Кітапхананы сипаттайды;
Жалпы-1балл. |
ДК экраны 4-сынып оқулығы |
«Түртіп алу» әдісі. Оқулықтағы «Тілдік бағдар» айдарының тапсырмасы беріледі. |
Кәсіби сөздермен танысып, өз дәптерлеріне тапсырманы орындайды. |
Мұғалім сабақ барысында белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!». |
ДК экраны 4-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Топтық жұмыс. 8 мин.
|
№2-тапсырма: Төмендегі суреттерді қатыстырып сөздерді топта талдап, кестені толтыр. Мақсаты: Ауаның адам өміріндегі атқаратын қызметіне қатысты сөздерді ажыратады. Тиімділігі: Тыңдалым мен айтылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Талқылау» тәсілі көрініс табады. |
Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені толтырады. |
Дескриптор: -Кестедегі тапсырмаларды түсінесің; - Мектептегі кітапхананы білесің; Жалпы-1 балл.
|
ДК экраны 4-сынып оқулығы.
|
Жеке жұмыс. 8 мин. |
№3-тапсырма: Кітапханаға қатысты төмендегі кеңестерді оқып, сұрақтарға жауап бер. Мақсаты: Сезім мүшелерінің қызметімен таныстыру. Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады. |
Берілген тапсырма бойынша мәтінді оқиды. Өзіндік ойын тұжырымдайды. Оқып, танысқан кеңестерді басшылыққа алып, сұрақтарға жауап береді. |
Дескриптор: -Кеңестерді оқиды. -Сұрақтарға жауап береді. Жалпы – 1балл. |
ДК экраны 4-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
Жұптық жұмыс. 5 мин.
Жазылым. |
Жұмыс дәптердегі Кестені толтыр. Мақсаты: Берілген сөздердің атқаратын қызметін жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын ажыратады. Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады. |
Төменде берілген сөздердің атқаратын қызметін жазады. 1.Кітапхананың маңыздылығы 2.Термин сөздер 3.Кәсіби сөздер |
Дескриптор: -Кітапханаға байланысты мысал жазады-1б. -Термин сөздерге ереже мен мысал жазады-1б. - Кәсіби сөздерге ереже мен мысал жазады-1б. |
ДК экраны 4-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
Сабақтың соңы. Ой толғаныс. Рефлексия
Жеке жұмыс: 5 мин. |
«Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Пікір: Оқыған мәтін бойынша өз пікіріңді бір сөйлеммен жаз. Дәлел:Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде. Мысал:Пікіріңді өмірмен байланыстырып, бір мысал келтір. Қорытынды: Тақырып бойынша қорытынды жаз. |
Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін сөйлемдер арқылы тұжырымдайды. Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Жұлдыздар шеруі» тәсілі арқылы көрініс табады. |
Дескриптор: «Төрт сөйлем» әдісі бойынша берілген тапсырманы толық орындайды-2б.
Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Жұлдыздар шеруі» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Өте жақсы!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
ДК экраны 4-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
|
|
|
|