Материалдар / Кітап –білім көзі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Кітап –білім көзі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2018
556
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Өзiн-өзiтану сабағының жоспары


Мектеп_ «Шорнақ» Мерзiм_10.10.2018__________№ 6сабақ_____

Тақырып: Кітап –білім көзі

Құндылық:Дұрыс әрекет.

Қасиеттер: Сүйіспеншілік, мейірім, достық.

Мұғалiм: Сапарова Сынып: 3 «А»


Сабақ мақсаты:Оқушыларға кітаптің адам өміріндегі маңызын ұғындыру арқылы сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.

Міндеттері:

Білімділік: Оқушыларға кітаптің білім көзі екендігінұғындыра отырып іздемпаздық қасиеті туралы түсінік беру;

Дамытушылық: Білімге,оқуға қызығушылықтарын арттыру

Тәрбиелік:Жақсы оқуға,еңбексүйгіштікке тәрбиелеу



Сабақ барысы:Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгерту.

Сабақтың түрі: аралас

Сабақтың әдісі: ойын

Пәнаралық байланыс: дене шынықтыру

Көрнекі құралдар: дәптер,үнтаспа

1.Ұйымдастыру кезеңi.

Сәлемдесу, оқушылардың көңіл-күйін сұрау, сабаққа қатысуды тексеру.

2.Тыныштық сәтi.

-Әрқайсымыз оң қолымызбен жүрегімізді ұстап көрейік.Өз жүрегіміздің жылылығын сезініп.жүрек жылуымызды адамдарға, айналамызға жекізу үшін іштей оларға жақсы тілектер тілейік.

3.Үй тапсырмасын тексеру.

Білім туралы мақал жазып келу.

Сабақ барысын талқылау:

4.Дәйексөз. «Кітап білім -бұлағы»

Сабақтың тақырыбының мәнін ашу мақсатында дәйексөзді сұраққа берілген жауаптарды толықтыру арқылы түсіндіремін.


5.Әңгiмелеу (сұхбат).Құрманбай Толыбаевтың «Қайнар» әңгімесімен танысу,сурақтар арқалы мәтінді талдау.

-Имантай би балаларының кітап оқуына қалай тексеретін еді?

-Атасы Қанышқа «Оқығанды көкейіне тоқұын да керек»деп неліктен айтты?

-Кітап оқу Қанышты қандай ісерге бөледі?


6.Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.

1-тапсырма «Менің сүйікті кітабым»оқыған кітап аттарын жазады

2-тапсырма.Әр бір бала өз сүйікті кітапшасын жасайды,беттерін безендіреді

3-тапсырма .Кітапқа ризашылықтарын білдіріб ,алғыс сөз жазу

Ойын Оқушылардың білім туралы мақал-мәтелдерді білуін байқау мақсатында «Алғырлар мен Білгірлер»атты ойын ұйымдастыру.

Ақыл тозбайтын тон,... (Білім таусылмайтын кен.)

Білімдіге дүние жарық,... (Білімсіздің күні-ғаріп.)

Дәптермен жұмыс

-Дәптердегі тапсырмада берілген «Білім мен байлық»кестесіне әңгіме мәтіні бойынша білімнің байлықтан артықшылықтарын тауып жазу.

-Жұмбақтарда айтылған ойдың мәнін ұғынып,шешуін табу.

Білім: сені бағады,досыңды көбейтеді,

жұмсағанмен азаймайды,ел құрмет тұтады.

Ашық дала,қара дән,

Сепкен дәнін түсінуге жараған (әріптер)



7.Топпен ән айту. И.Нүсіпбаевтың «Мен әдепті баламын»


8.Үй тапсырмасы.

Дәптерге білім туралы мақал мәтелдер жазып келу.


9.Қорытындылау, соңғы тыныштық сәтi.

-Міне,балалар,білімнің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндік.

Білім оқу арқылы жинақталғанын ұғындық.Білім арқылы өмірдің ақиқатына көз жеткізесің.Өйткені білім-ақиқат бастауы.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!