"Кітап және ғаламтор" дөңгелек үстел

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Кітап және ғаламтор" дөңгелек үстел

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылар мен мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР



Пәні: Қазақ әдебиеті

Сабақтың тақырыбы:

Сайын Мұратбеков « Жусан иісі»



ов «Жусан иісі»

Мектеп: № 25 Тұрар Рысқұлов атындағы мектеп- гимназиясы

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Құдиярова Қ. Ө.

СЫНЫП: 6« А»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

6.3.2.1. Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып, баға беру;

6.3.3.1. Шығармадағы кейіпкерлер қарым қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:


Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып, баға береді. Кейіпкерлер қарым қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, эссе жазады

Кейбір оқушылар орындай алады:


Шығармадағы кейіпкерлер қарым қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, эссе жазады

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:


Берілген тапсырма бойынша кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып, бағалайды. кейіпкерлер қарым қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдайды,эссе жазады.






Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:



Сөз тіркестері: Жарғақ сары, күннің көзі қан талағандай, кезерген ерні.

Терминдер: эссе, « шындық детекторы» « Джигсо» әдісі, кластер құрау, постер қорғау.

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Талқылауға арналған сұрақтар:

«Жусан иіс»і әңгімесіндегі дала тіршілігі

Аян мен ауыл балаларының өмірі

Соғыс жылдарындағы ауыл балаларының тағдыры мен тауқыметі

Адамдар арасындағы қарым қатынас

Не себепті …. деп ойлайсыз?

Автор повесті не себепті « Жусан иісі » деп атайды, себебін сіз қалай деп ойлайсыз?

ишара:


Алдыңғы оқу:


Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

5минут






Шағын эссе

5минут

Салемдесу

« Молекула» әдісі бойынша бір бірлеріне сәттілік тілеу арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Оқушыларға сабақ мақсаттарын түсіндіремін


Шағын эссе жазу әдісін түсіндіремін

Бұл әдістің мақсаты оқушыларға ойындағыны түсіну үшін жазу. Онда оқушының өз бетінше жұмыс істей алуы, жеке тұлға ретінде өзін көрсете алуы (құзіреттілік, белсенділік, жан жақтылық) дискуссияға түсу қабілеті, проблеманы шешудегі өзіндік стилі, дәлелдеу, салыстыру дағдылары бағаланады. Әдетте эссе сыныпта белгілі бір мәселенің талқылауынан соң жазылады. Бес минуттан аспау керек.










Ортасы

15Минут

1-Тапсырма

« Джиксо» әдісі арқылы топпен жұмыс жасаймыз

Әңгіме алдын оқуға беріледі

Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын

өзара салыстырыңыз, бағалаңыз?

Дескриптор:

1. Жусан иісі әңгімесіндегі дала тіршілігі?

2. Адамдар арасындағы қарым қатынас?

3.Аян мен ауыл балаларының өмірі?

4.Соғыс жылдарындағы ауыл балаларының тағдыры?

Берілген cұрақтарды негізге ала отырып,

«Шындық детекторы» әдісі бойынша детектор алға шығып, суреттерге қарап заманауи жанашылдығын салыстырып, бағалап шынайы жауап береді


















Shape1

Екі жақты күнделік




Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын салыстырады

Өзара бағалайды

ҚБ: Тиімді кері байланыс дескрипторға сүйене отырып оқушылардың бір-біріне кері байланыс беруі



10минут

2-тапсырма

Кейіпкерлер қарым қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, эссе жазыңыз

«Ойлан- жұптас- бөліс» әдісі бойынша


Аянның бақытты сәті туралы отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, өз ойыңызды айтыңыз?

( әкесі туралы түс көруі)

Әжесі өлгендегі Аянның көңіл күйін отбасылық құндылық тұрғысынан әңгімелеп талдаңыз?



Дискриптор

  • Кейіпкерлер қарым қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдайды

  • (менің сүйікті кейіпкерім) шағын эссе жазады

ҚБ: Тиімді кері байланыс дескрипторға сүйене отырып оқушылардың бір-біріне кері байланыс беруі








Соңы

5минут


«Бес қадам» ойыны бойынша сұрақтарға жауап беріңіз? Ортаға табан іздері тасталынады, берілген табан іздерін баса отырып, ретімен сұраққа жауап береді

1. Аян ауыл шетіндегі ат қораға не үшін барды?

2. Автор повесті неге Жусан иісі деп атады?

3. Оқиға қай кезде болған?

4. Ауыл балалары Аянды не үшін жақсы көрді?

5. Аянның прототипі Кім?





Бағалау

Бас бармақты жоғары немесе төмен (қолдаймын, қолдамаймын)


Рефлекция

Shape2 Білім ағашы әдісі

Shape3 Не білдім?

Не білуІм керек?







Қосымша ақпарат



















Shape4 4-күн 2-үлестірме материал: Қысқа мерзімді жоспардың

Shape5

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.02.2019
747
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі