Материалдар / Кітап оқу өмірді ұзартады
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Кітап оқу өмірді ұзартады

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі таңда 100%дың 90%ы кітап оқымайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қаңтар 2021
365
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



1-сыныпқа арналған ұзақ мерзімді жоспарлау

Оқу жылының ұзақтығы 1-сыныпта – 33 оқу аптасын құрайды.

1-11 (12) – сыныптардағы демалыс кестесі

Демалыстар

Уақыты

1

күзгі каникул

10 күн (2020 жылғы 5-14 қараша аралығында)


2

қысқы

11 күн (2020 жылғы 31 желтоқсан – 2021 жылғы 10 қаңтарды қоса алғанда) және 7 күн (2021 жылғы

8-14 ақпанды қоса алғанда)


3

көктемгі

12 күн (2021 жылғы 20наурыз – 31 наурыз қоса алғанда)




Оқу жүктемесінің көлемі

Пәндер

аптасына

1-тоқсан

10 апта

2-тоқсан


3-тоқсан


4-тоқсан


жылдық

1

Сауат ашу

6 сағат

49

47

54


48

198 сағат

2

Математика

4 сағат

32

32

36

32

132 сағат

3

Жаратылыстану

1 сағат

8

8

9

8

33 сағат

4

Дүниетану

1 сағат

9

7

9

8

33 сағат

5

Көркем еңбек

1 сағат

9

8

9

8

33 сағат

6

Музыка

1 сағат

8

8

10

7

33 сағат

7

Өзін-өзі тану

1 сағат

8

8

9

8

33 сағат











Сауат ашу


«Сауат ашу» пәнінің маңыздылығы оқушыларда сөйлесім әрекетінің төрт түрін дамыту қажеттілігімен анықталады (тыңдалым, айтылым, оқылым және жазылым). Пәнді оқытуда оқылым және жазылым дағдыларын дамыту жұмысы кіріктіріле жүргізіледі.


Сауат ашу процесінде үш кезеңді көрсетуге болады: әлiппеге дейiнгi, әліппе, әліппеден кейінгі. Сауат ашудың әліппе кезеңі бірінші тоқсанда басталып, үшінші тоқсанда аяқталады. Әліппеден кейінгі кезең 4-тоқсаннан басталады.


Дыбыс және әріппен таныстыруға бөлінетін сағат санын білім алушылардың оқу материалын, оқыту мақсаттарын меңгеру мен әр кезеңнің тапсырмаларын орындау деңгейіне байланысты мұғалім өзі реттеуі мүмкін.


Оқу жылының соңында оқу жылдамдығының нормасы: минутына 25 сөз және белгі; бірінші жартыжылдықта оқу техникасы тексерілмейді.


1-сыныптар үшін жазба жұмыстарының нормасы.


Бірінші жартыжылдықтың соңында: айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді (3-5 сөз), сөйлемдерді (2-3 сөзден тұратын) жазу; баспа әріптермен берілген мәтінді (10-15 сөзден артық емес) көшіру жұмыстарын орындай алуы тиіс.

Екінші жартыжылдықтың соңында: 1) күрделі, айтылуы мен жазылуы әртүрлі сөздерді, құрамында дауыстылар, ұяң, үнді және қатаң дауыссыздар, йотты дауыстылар кездесетін сөздерді тыңдау арқылы жазу (8-10 сөз); 2) сөйлемдерді (3-4 сөзден тұратын), шағын мәтіндерді (10-15 сөз және белгі) тыңдау арқылы жазу; 3) сұрақтарға жауап жазу арқылы мәтіннің мазмұнын жеткізу (15-20 сөз және белгі); белгілі бір тақырыпқа сөйлемдер құрастыру және жазу (2-4 сөйлем) жұмыстарын орындай алуы керек.


«Сауат ашу» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 6 сағат, оқу жылына 198 сағатты құрайды.

























«Сауат ашу» пәні бойынша ұзақ мерзімді жоспарлау

«Сауат ашу» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 6 сағат, оқу жылына 198 сағатты құрайды.



Ортақ

тақырып

Бөлім

Бөлімше

Сабақ тақырыбы

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары


Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау

Негізгі дерек көздер

сағат

мерзімі

І тоқсан 49 сағат

1

Әліппеге дейінгі кезең 1. Өзім туралы




Тыңдалым және айтылым


1.1 Тыңдалған материалдың мазмұнын

түсіну

1-бөлім. Өзім туралы. Сәлем саған мектебім! Сөйлеу.

1.1.1.1 тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну

Сәлемдесу тренингі, қорытынды сұрақ-жауап.

«Жетістік баспалдағы»

Таныстырылым, фильм, суреттер.

1


2

1.2 Мәтіннің тақырыбы мен негізгі

ойын анықтау

Оқушымын мен енді! Сөйлеу.

1.1.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау

Бейнефильм көрсету. АКТ

Топ жұмысы

«Бас бармақ» қалыптастырушы бағалау

Сауат ашу

оқулығы,

түрлі-түсті қағаздар,

маркер, постер.

1


3

1.4 Оқиғаны болжау


Кел,танысайық! Осы менің туған елім! Сөйлем.

1.1.4.1 мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау

Талдау. Топтастыру. Т.Ж.

Жұлдызша арқылы бағалау,

Мұғалімге арналған нұсқаулық

1


4

1.2 Мәтіннің тақырыбы мен негізгі

ойын анықтау

Сыныптағы танысу. Сөйлем.

1.1.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау

«Суреттер сөйлейді».

Мәтінмен жұмыс.

Сөзбен мадақтау.

Смайликтер

Кеспе суреттер, парақшалар.

1


5

1.5 Түрлі жағдаяттарда тілдік нормаларды дұрыс қолдану

Сыныптағы танысу. Сөйлем.

1.1.5.1 түрлі жағдаяттарда этикет сөздерін қолдана білу

Салыстыру,

тест.

Фигуралар арқылы бағалау

Таныстырылым, фильм, суреттер.

1


6

1.4 Оқиғаны болжау


Оқу құралдарымен таныс болайық! Сөз.

1.1.4.1 мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау

Сәлемдесу тренингі, қорытынды сұрақ-жауап.

«Бағалау парағы»

Сауат ашу

оқулығы,

түрлі-түсті қағаздар,

маркер, постер.

1


7

1.5 Түрлі жағдаяттарда тілдік

нормаларды дұрыс қолдану

Әдептілікке үйренейік. Сөз.

1.1.5.1 түрлі жағдаяттарда этикет сөздерін қолдана білу

Бейнефильм көрсету. АКТ

Топ жұмысы

«Жетістік баспалдағы»

Мұғалімге арналған нұсқаулық

1


8

1.3 Тыңдалған материалды мазмұндау

Маған ұнайтын өлеңдер. Сөз.

1.1.3.1 мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін

сақтай отырып баяндау

Талдау. Топтастыру. Т.Ж.

«Бас бармақ» қалыптастырушы бағалау

Кеспе суреттер, парақшалар.

1


9

1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту

Маған ұнайтын өлеңдер. Сөз.

1.1.7.1 тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру (ұнайды/ ұнамайды)

«Суреттер сөйлейді».

Мәтінмен жұмыс.

Жұлдызша арқылы бағалау,

Таныстырылым, фильм, суреттер.

1


10

1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту

Маған ұнайтын өлеңдер. Сөз.

1.1.8.1 берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту

Салыстыру,

тест.

Сөзбен мадақтау.

Смайликтер

Сауат ашу оқулығы,

түрлі-түсті қағаздар,

маркер, постер.

1


11

1.9 Сөздерді, дыбыс-тарды орфоэпиялық

нормаларға сәйкес дұрыс айту

Маған не ұнайды? Буын.

1.1. 9.3 сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау

Сәлемдесу тренингі,қорытын-ды сұрақ-жауап.

Фигуралар арқылы бағалау

Мұғалімге арналған нұсқаулық

1


12

1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпия

лық нормаларға сәйкес дұрыс айту

Маған не ұнайды? Буын.

1.1. 9.3 сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау

Бейнефильм көрсету. АКТ

Топ жұмысы

«Бағалау парағы»

Кеспе суреттер, парақшалар.

1


13

1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпия

лық нормаларға сәйкес дұрыс айту

Мен жақсы көретін жан- жануарлар. Буын.

1.1. 9.3 сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау

Талдау. Топтастыру. Т.Ж.

«Жетістік баспалдағы»

Таныстырылым, фильм, суреттер.

1


14

1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпия

лық нормаларға сәйкес дұрыс айту

Мен жақсы көретін жан- жануарлар. Буын.

1.1. 9.3 сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау

«Суреттер сөйлейді».

Мәтінмен жұмыс.

«Бас бармақ» қалыптастырушы бағалау

Сауат ашу

оқулығы,

түрлі-түсті қағаздар,

маркер, постер.

1


15

1.9.Сөздерді, дыбыстарды орфоэпия

лық нормаларға сәйкес дұрыс айту

Мен ұнататын жыл мезгілі. Дыбыс.

1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар)

ажырату және дұрыс дыбыстау

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!