Балалар
, бұл жол басы даналыққа
Келіңдер
, түсіп байқап , қаралық па ?!
Бұл
жолмен бара жатқан өздеріңіздей көп
.
Соларды
көре тұра , қалалық па ?!
Даналық – өшпес жарық ,
кетпес байлық ,
Жүріңіздер , іздеп тауып
алалық та ?
( Осы кезде кітап бейнесін
мойнына ілген машықкер кіреді ).
Мұғалім
: Балалар енді біз бәріміз
бірігіп бүгінгі сабағымыздың қонағы Кітап
мырзаны ортаға шақырайық .
(Балалармен бірге Кітапты шақыру)
Кітап
: Сәлеметсізде ме сүйімді
балақайлар . Сендерге қонаққа келгеніме
өте
қуаныштымын. Балалар мен
бүгінгі сабақтан кейін сендермен дос болып
қайтатыныма сенімдімін
!
Мұғалім
: Қош келдіңіз , қымбатты
досымыз – кітап . Жоғары шығыңыз .
(Кітапты төрге отырғызу )
.
Мұғалім
: Балалар бүгінгі сабағымызды
бастайық . Қазір мен сендерге бірнеше
жұмбақ жасырамын , ал
сендер сол жұмбақтың шешімін тауып
алуларын керек
.
-
Үндемес серік , ақылы берік
( кітап )
-
Қабат – қабат қаптама ,
ақылың болса аттама . ( кітап )
-
Бір ғажап бар , тілі жоқ ,
сөйлесем десең міні жоқ ( кітап )
(Оқушылар жұмбақтарды
шешеді )
-
Жарайсыңдар ! Жұмбақтарды
тез әрі дұрыс шештіндер . Құрметті балалар, мен жұмбақпен тегін
бастап тұрған жоқпын . Бүгінгі әңгімеміздің өзі кітап жөнінде
болмақ . Балалар , кім біледі! « Кітап » деген сөз қайдан шыққан?
Қандай мағына береді ? Кітап туралы не
білесіздер?
( Оқушылардың жауаптарын
тыңдау )
Кітап сөзі , « жазба » , ал
түрікше «дәптер » , « мерзімді баспасөз
басылымы» деген
сөз.
Кітап өмір айнасы , заман
сыры , тарих шежіресі , оқу , тәрбие құралы
.
Ежелгі заманда кітаптың түр
түрі болған . Қазір біздің қонағымыз Кітап
бізді кітаптардың шығу
тарихына байланысты шағын саяхатқа апарады.Кітап : Ал ,
балалар саяхатқа шығуға дайынсыңдар ма ? Онда
назарларыңызды
тақтаға аударыныздар
.
( презентация
көрсету)
Кітап
:
1 слайд
: « Папирус » кітабы
.
Мысырда жазуға папирус
қолданыла бастады . Кітап « Папирус » деп аталатын су өсімдігінен
дайындалған материалға жазылып , жұмыр таякшаларға шиыршықтап
оралды .
2 слайд
: « Пергамент » кітабы
.
3 слайд
: Кітап басу цехы
.
Алғашқы кітап баспасы
ағаштан жасалды . Қазақ кітап баспасы Ресейге қосылған соң
қалыптасты .
Мұғалім
: Құрметті Кітап мәліметіңіз
үшін үлкен рақмет . Балала сендерге
Кітаптың шығу тарихына
байланысты шағын саяхат ұнады ма ?
( балалардың
жауаптары)
Жағдаятты шешу
:
Мұғалім
: Енді балалар келесі
тапсырманы шешуге кірісейік . Қазір мен
сендерге бі тапсырманы оқып
шығамын , ал сендер сол тақырыпқа
байланысты өз ой –
пікірлерінізбен бөлінесіздер . Жарай ма ?
Жақсы . Ендеше
назарларыңызды тақтаға аударып , мұқият
тыңданыздар
.
-
Тақтада екі кітап
көрсетілген . Оның бірі жана , ал екіншісі ескі , кір , парақтары
жыртылып майысқан . Осы екі кітаптың қайсысына жаныңыз ашиды ? Не
себептен? Қалай ойлайсындар оқулықтын қай жері ауырады? Бұл
оқулықты қандай оқушы ұстаған ? Ол оқушыға ризасындар ма
?
(оқушылардың
жауаптары)
|