"Классикалық өнердің үздік туындылары. Қазақстандық суретшілердің шығармашылығы"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Классикалық өнердің үздік туындылары. Қазақстандық суретшілердің шығармашылығы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Классикалық өнердің үздік туындылары. Қазақстандық суретшілердің шығармашылығы.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

1 А Бөлімі: Визуалды өнер

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы


Сабақ түрі

Классикалық өнердің үздік туындылары. Қазақстандық суретшілердің шығармашылығы.


Жаңа сабақты меңгеру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.2.1

Шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу (оның ішінде АКТ қолданып).

Бейнелеу өнерінің жанрларымен танысу

Сабақ мақсаттары

  • Бейнелеу негізіне байланысты ақпарат көздерімен танысу

  • Суретшілер,дизайнерлер,қолөнершілердің идеяларын сипаттау

  • Ақпарат іздеуде АКТ тиімді пайдаланау

  • Бейнелеу өнерінің ережесені сипаттап, зерттеу

Бағалау критерийлері

АКТ арқылы қажетті ақпаратты іздейді

Қалыптастырушы бағалау парақшалары

Рефлексия

Тілдік мақсаттар


Оқушылар:

  • академиялық тілдік дағдыларын қолдана отырып, өзінің шығармашылық жұмыстарын орындалу үдерісінің сатылы кезеңдерін түсіндіреді (сөйлеу дағдылары) және сипаттайды;

  • өзінің іс-әрекетіне және дайын жұмыстарды орындау бойынша нәтижелеріне талдау жасап, таныстыра алады;

Пәнге тән лексика мен терминология:

Қасиеттері, пішін, түр, үдеріс, бояу, құрамы, тепе-теңдік, жанр, карвинг, жабдықтар/құралдар/құрылғылар;

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Мен… үшін таңдадым. Себебі,…

Мен оны…. материалдарынан орындаймын;

Мен ….. пайдалы қасиеттерін білемін.

Мен …. материалдар мен құрал-жабдықтарды қолдандым.

Бұл тағамның ерекшелігі….

Мен … өзгертер едім не жақсартар едім.

Құндылықтарды дарыту



Өзіне және өзгелерге құрмет

Оқушылар мен мұғалім бір-бірімен амандасады. Негізгі ұғымдарды талдау кезінде мұғалім мен оқушылардың және оқушылардың бір-бірінің пікірімен санасып құрмет көрсетуі. Пікірлесу барысында сөйлесу этикасын сақтайды.

Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Ә.Қастеев атындағы өнер музейіжайлы ақпарат жинап, ережесін жасайды

Еңбек және шығармашылық

Жұптық және топтық жұмыс жасауда бірігіп еңбек етеді, оқушылар жаңа идея ұсынады.

Пәнаралық байланыстар

Биология, жаратылыстану,математика,география табиғат ерекшеліктері, қасиеттерін талқылау

АКТ қолдану дағдылары

Тақырып бойынша қажетті ақпараттарды іздеу, өңдеу.

Түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдану

Бастапқы білім


Бастауыш сыныпта өткен бейнелеу өнерінің жанрлары туралы біледі


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

1-3 мин


(С) Амандасу. Оқушылардың қал-жағдайларын сұрау.

Тақтадағы сұрақты қарау және талдау.(презентация 1 слайд)

Бейнелеу өнері дегенде сіз не түсінесіз? Осы сұрақ төңірегінде талдау, талқылау.

Қосымша сұрақтар да қоюға болады:

Қандай жанрларды білесіз?

Сіз қандай өнерді ұнатасыз?

- оқушылармен бірге сабақ мақсаттары мен оқыту мақсатын анықтау

- оқушылардың «жақын даму аймағын», жетістік критерийлерін, сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу

презентация


Сабақтың ортасы

4-15










Жеке жұмыс:


Оқушыларға оқулықтағы суреттер көрсетіледі.Оқушылар сол суреттерден өздеріне ұнаған суретті бейнелейді.

Әрбір оқушы өз салған суреттерін қорғайды (ақпаратын айтады,бояуының құрамын талдайды)

Қорғаған суреттерінің атауын тақтаға жазады.

Көркем өнердің үздік туындыларының репродукцияларын қарастырып,пейзаж түрлерін салыстырады.









Сабақ материалдары: Жұмсақ қарындаштар, түрлі түсті қарындаштар, сурет салу борлары, пастель, фломастерлер, көмірмен салу. Мүсін https:// ru.wikipedia.org/wiki/ кескіндеме https://ru.wikipedia.or g/wiki/ графикаhttps:// ru.wikipedia.org/wiki/

Сабақтың соңы

16-35









Рефлексия

35-40 (5 мин)

Қалыптастырушы бағалау

Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын берілген критерийлер бойынша бағалайды

Зерттеу жұмысын бағалау критерийлері:

  • АКТ арқылы қажетті ақпаратты іздейді

  • Оқушыларды Қайта өркендеу дәуірінен бастап замануи өнерге дейін, сонымен қатар, қазақстандық суретшілердің, мүсіншілердің, дизайнерлердің туындыларымен танысады.

  • Жұмысын дұрыс рәсімдейді

  • Берілген уақытты ұтымды пайдаланады

  • Қорытынды жасайды


Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмысты жалғастыру қажет


http://www.accessart.o rg.uk/tag/stilllife/

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Қабілеті жоғары оқушылар Зерттеу жұмысын толық әрі нақты орындайды. Қосымша ақпараттар қолданады.

Қалыптастырушы бағалау

Өзара бағалау.

Қауіпсіздік техникасы: Ноутбук немесе компьютермен жұмыс жасаған соң міндетті түрде өшіру

Сергіту сәті ретінде сабақ ортасында оқушыларға жаттығу жасатуға немесе бір-біріне жақсы тілектер айтқызуға болады


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

1:

2:




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.10.2018
532
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі