Кластан тыс
шара
Тақырыбы: Цифрлық әлемге – кемел
біліммен
Мақсаты: цифрлық сауаттылыққа баули
отырып, оқушылардың бойында білімге қызығушылықтарын
ояту
Шара
барысы:
Ұйымдастыру:
6 кластар бойынша 3 оқушыдан
жинақталған команда құрау. Командалармен амандасып, бүгінгі шараға,
қатысушыларға сәттілік тілеу. «Өзіме не тілесім...» тренингі.
Экранда көрсетілген әріппен басталатын сөздер арқылы қатысушылар
бір-біріне сәттілік тілейді.
Шараға қатысушыларды шара
мақсатымен тапсырмалар ретімен таныстыру. Тапсырмалардың барлығы
ноутбуктағы сілтемеден өту арқылы цифрлық технология әдістерін
қолдану бойынша жасалады. Әрбір команданың жинаған балдары экранда
көрсетіліп, жеңімпаздар мен қатысушылар
марапатталады.
1-тапсырма: Сәйкестендіру. https://learningapps.org/watch?v=pqqstrpit24
Білім бастауы тәрбиеде дей
отырып, қатысушылардың бойында еліміздегі мерекелер туралы
мәліметтерді сәйкестендіруді орындау арқылы елге деген
сүйіспеншілік құндылығын қалыптастыру. (5
мин)

2-тапсырма: Сыңарын
тап! https://learningapps.org/watch?v=pgqer648t24
Математикада орындалатын
амалдардың программалау тілінде қолданылуы бойынша орналастыру
арқылы стандарттық білімдерін жетілдіру (5
мин)

3-тапсырма: Программалауды үйренгім
келеді.
https://learningapps.org/watch?v=ptpdqofmc24
Берілген әріптерден
программалау тілдерінің операторын табыңыз.(8
мин)

4-тапсырма: Жан-жақты болғым
келеді. (12
мин)
https://learningapps.org/watch?v=pk209uesk24

5-тапсырма. Мақал – мәтел
орталығы. Бұл кезеңде
топ
мүшелеріне
компьютерге
қатысты
құрастырылған
мақал
-
мәтелдер
беріледі,
осы
мақал
-
мәтелдердің
күнделікті
өмірде
қолданылатын
нұсқаларын
табу
қажет.
1. Жігітті
компьютеріне қарап,
бағала.
(Жігітті досына қарап,
бағала)
2. Байт
биттен құралады
(Теңге тиыннан құралады)
3.
Вирустан қорыққан,
Интернетке шықпас
(Шегірткеден қорыққан,
егін екпес)
4.
Компьютерде екі колонка, дауысы жер
жарады
(Айдағаны бес ешкі, ысқырғы жер жарады)
5. Білмесең, «анықтама»-
дан сұра
(Білмесең білгеннен сұра)
6. Бір
ядролы процессор жақсы, ал екі ядролы одан да жақсы
(Бір
ақылдан, екі ақыл артық)
7. Антивирусы күштіні - Вирус ала алмайды
(Досы
күштіні - жау алмайды)
8.
Компьютердің
жұмысы, иесіне мәлім
(Аттың
сыры, иесіне мәлім)
6-тапсырма. Кім
жылдам. Бұл кезеңде екі топқа М,
Д,
П әріптері таңдау арқылы беріледі.
Таңдаған әріптен басталатын информатикалық сөздер жазу керек.
Қайсы топтан көп жазады,
сол жеңіске жетеді.
Модем,
монитор, маркер, меню, микропроцессор, микрофон, масштаб,
меңзер, мәтін т.б.
Диск,
дискжетек, дискета, драйвер, дисковод, диспетчер, диаграмма,
документтер, деректер т.б.
Процессор,
программа, принтер, пернетақта, перне, пиксель, паскаль, процедура,пайдаланушы
т.б.
Рефлексия:
https://padlet.com/mira_0905_m/padlet-q6fjnuoox66ht7jo

Қорытынды: Марапаттау