Климаттың адам тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Климаттың адам тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсері

Материал туралы қысқаша түсінік
климат туралы мәлімет алады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

«Тексерілді»: ...........................

ӘБ жетекшісі:

Бөлім 3 Физикалық география


Бөлімше: 3.1 Атмосфера

Мектеп:

Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Климаттың адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсері Адамзат әрекетінің атмосфера мен климатқа әсері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.3.2.5 климаттың адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсеріне баға береді (жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде)

8.3.2.6 адамзат әрекетінің атмосфера мен климатқа тигізетін кері әсерін топтастырып, шешу жолдарын ұсынады

Сабақ мақсаттары

климаттың адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсерін анықтайды

адамзат әрекетінің атмосфера мен климатқа тигізетін кері әсерін топтастырып, шешу жолдарын ұсынады

Бағалау критерийлері

климаттың адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсеріне баға бере алады.

адамзат әрекетінің атмосфера мен климатқа тигізетін кері әсерін топтастырып, шешу жолдарын ұсына алады

Тілдік мақсаттар


Пәнге тән лексика мен терминология:

  • Климаттық құбылыстар,

  • Атмосфераның ластануы


Құндылықтарды дарыту

Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады.

Пәнаралық байланыстар

Биология, физика, математика пәндерімен байланыс жасайды.

АКТ қолдану дағдылары

АКТ дағдыларын дамыту өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және карталар мен презентация қолдану барысында жүзеге асады.

Бастапқы білім


Климаттық белдеулерді аудандастыру


кезеңдер


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Ресурстар

Сабақтың басы

0-10 мин

  • сәлемдесу

  • түгелдеу

Жалпы өткен сабақты қайталау


10-15



15-20














20-30





30-35






«Миға шабуыл»

Климаттық құбылыстар туралы бейнеролик көрсетіледі «атмосфералық құбылыстардың адамзат шаруашылығына тигізетін қандай кері әсерін білесіңдер» деп оқушыларға сұрақ қойылады

Тапсырма 1. Топтық жұмыс.

Оқушылар 4 топқа бөлінеді

1.топ: көктайғақ

2 топ: үсік

3 топ: құйын

4 топ: нөсер жауын

Мәтінмен және өз тәжірибелерін пайдалана отырып, климаттың адамзат шаруашылығына тигізетін әсеріне баға береді.

Дескрипторлар

Климаттың адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсерін анықтайды

Климаттың адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін оң , теріс әсерлерін сиапттайды

Климаттың адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсеріне баға береді.


Топтық жұмыс:

https://www.youtube.com/watch?v=JUD4xnyoD1s 1 минут

https://www.youtube.com/watch?v=m5f-_AS7TZk 55 сек

https://www.youtube.com/watch?v=trE5juArZT8 2 минут

https://www.youtube.com/watch?v=2RX7R1Yie5g 3 минут

  • Смог

  • Қышқыл жаңбыры

  • Парниктік эффект

  • Озон қабатының бұзылуы

Бағалау

р/с

Дескрипторлар

Атмосфералық ауаның ластануынан пайда болатын қауіптерді талдайды

1

Пайда болуын біледі

2

Шешу жолдарын біледі



Атмосфералық ауаның ластануынан пайда болатын қауіптер таныстырылады

Оқушылар бейнефильм мен суреттерден алған ақпараттарды қолдана отырып, адамзат әрекетінің атмосфера мен климатқа тигізетін кері әсерлерін топтастырып, шешу жолдарын ұсынады.



Адамзат әрекетінің атмосфера мен климатқа тигізетін кері әсерін

Шешу жолдарын ұсынады


Бағалау: Оқушылар бір бірін бағалайды


Видео


Сабақтың соңы

35-40

Рефлексия: Бүгінгі сабақта не білдім? Не білгім келеді?

Үй жұмысы: Жалпы атмосфера тақырыбын қайталау




Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Қабілеті жоғары оқушыларға. Қосымша тапсырма беруге болады


Бағалау критерийлері арқылы бағалау;

Өзін-өзі бағалау;

Өзара топтық бағалау

Техникалық қауіпсіздік ережелерін ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдануда сақ болу.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.12.2018
1613
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі