Сабақ жоспары
«Тексерілді»: ...........................
ӘБ жетекшісі:
|
Бөлім 3 Физикалық география Бөлімше: 3.1 Атмосфера |
Мектеп: |
|
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні:
|
|
|
Сынып: |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақ тақырыбы |
Климаттың адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсері Адамзат әрекетінің атмосфера мен климатқа әсері |
|||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.3.2.5 климаттың адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсеріне баға береді (жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде) 8.3.2.6 адамзат әрекетінің атмосфера мен климатқа тигізетін кері әсерін топтастырып, шешу жолдарын ұсынады |
|||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
климаттың адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсерін анықтайды адамзат әрекетінің атмосфера мен климатқа тигізетін кері әсерін топтастырып, шешу жолдарын ұсынады |
|||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
климаттың адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсеріне баға бере алады. адамзат әрекетінің атмосфера мен климатқа тигізетін кері әсерін топтастырып, шешу жолдарын ұсына алады |
|||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология:
|
|||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады. |
|||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Биология, физика, математика пәндерімен байланыс жасайды. |
|||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
АКТ дағдыларын дамыту өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және карталар мен презентация қолдану барысында жүзеге асады. |
|||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Климаттық белдеулерді аудандастыру |
|||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||
|
кезеңдер |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 0-10 мин |
Жалпы өткен сабақты қайталау |
|
||||||||||||||||
|
10-15 15-20 20-30 30-35 |
«Миға шабуыл» Климаттық құбылыстар туралы бейнеролик көрсетіледі «атмосфералық құбылыстардың адамзат шаруашылығына тигізетін қандай кері әсерін білесіңдер» деп оқушыларға сұрақ қойылады Тапсырма 1. Топтық жұмыс. Оқушылар 4 топқа бөлінеді 1.топ: көктайғақ 2 топ: үсік 3 топ: құйын 4 топ: нөсер жауын Мәтінмен және өз тәжірибелерін пайдалана отырып, климаттың адамзат шаруашылығына тигізетін әсеріне баға береді.
Топтық жұмыс: https://www.youtube.com/watch?v=JUD4xnyoD1s 1 минут https://www.youtube.com/watch?v=m5f-_AS7TZk 55 сек https://www.youtube.com/watch?v=trE5juArZT8 2 минут https://www.youtube.com/watch?v=2RX7R1Yie5g 3 минут
Атмосфералық ауаның ластануынан пайда болатын қауіптер таныстырылады Оқушылар бейнефильм мен суреттерден алған ақпараттарды қолдана отырып, адамзат әрекетінің атмосфера мен климатқа тигізетін кері әсерлерін топтастырып, шешу жолдарын ұсынады.
Бағалау: Оқушылар бір бірін бағалайды
|
Видео
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 35-40 |
Рефлексия: Бүгінгі сабақта не білдім? Не білгім келеді? Үй жұмысы: Жалпы атмосфера тақырыбын қайталау |
|
||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
||||||||||||||||
|
Қабілеті жоғары оқушыларға. Қосымша тапсырма беруге болады
|
Бағалау критерийлері арқылы бағалау; Өзін-өзі бағалау; Өзара топтық бағалау |
Техникалық қауіпсіздік ережелерін ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдануда сақ болу. |
||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Климаттың адам тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсері
Климаттың адам тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсері
Сабақ жоспары
«Тексерілді»: ...........................
ӘБ жетекшісі:
|
Бөлім 3 Физикалық география Бөлімше: 3.1 Атмосфера |
Мектеп: |
|
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні:
|
|
|
Сынып: |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақ тақырыбы |
Климаттың адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсері Адамзат әрекетінің атмосфера мен климатқа әсері |
|||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.3.2.5 климаттың адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсеріне баға береді (жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде) 8.3.2.6 адамзат әрекетінің атмосфера мен климатқа тигізетін кері әсерін топтастырып, шешу жолдарын ұсынады |
|||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
климаттың адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсерін анықтайды адамзат әрекетінің атмосфера мен климатқа тигізетін кері әсерін топтастырып, шешу жолдарын ұсынады |
|||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
климаттың адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсеріне баға бере алады. адамзат әрекетінің атмосфера мен климатқа тигізетін кері әсерін топтастырып, шешу жолдарын ұсына алады |
|||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология:
|
|||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады. |
|||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Биология, физика, математика пәндерімен байланыс жасайды. |
|||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
АКТ дағдыларын дамыту өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және карталар мен презентация қолдану барысында жүзеге асады. |
|||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Климаттық белдеулерді аудандастыру |
|||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||
|
кезеңдер |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 0-10 мин |
Жалпы өткен сабақты қайталау |
|
||||||||||||||||
|
10-15 15-20 20-30 30-35 |
«Миға шабуыл» Климаттық құбылыстар туралы бейнеролик көрсетіледі «атмосфералық құбылыстардың адамзат шаруашылығына тигізетін қандай кері әсерін білесіңдер» деп оқушыларға сұрақ қойылады Тапсырма 1. Топтық жұмыс. Оқушылар 4 топқа бөлінеді 1.топ: көктайғақ 2 топ: үсік 3 топ: құйын 4 топ: нөсер жауын Мәтінмен және өз тәжірибелерін пайдалана отырып, климаттың адамзат шаруашылығына тигізетін әсеріне баға береді.
Топтық жұмыс: https://www.youtube.com/watch?v=JUD4xnyoD1s 1 минут https://www.youtube.com/watch?v=m5f-_AS7TZk 55 сек https://www.youtube.com/watch?v=trE5juArZT8 2 минут https://www.youtube.com/watch?v=2RX7R1Yie5g 3 минут
Атмосфералық ауаның ластануынан пайда болатын қауіптер таныстырылады Оқушылар бейнефильм мен суреттерден алған ақпараттарды қолдана отырып, адамзат әрекетінің атмосфера мен климатқа тигізетін кері әсерлерін топтастырып, шешу жолдарын ұсынады.
Бағалау: Оқушылар бір бірін бағалайды
|
Видео
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 35-40 |
Рефлексия: Бүгінгі сабақта не білдім? Не білгім келеді? Үй жұмысы: Жалпы атмосфера тақырыбын қайталау |
|
||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
||||||||||||||||
|
Қабілеті жоғары оқушыларға. Қосымша тапсырма беруге болады
|
Бағалау критерийлері арқылы бағалау; Өзін-өзі бағалау; Өзара топтық бағалау |
Техникалық қауіпсіздік ережелерін ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдануда сақ болу. |
||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













