Климаттық үдерістер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Климаттық үдерістер

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа арналған жаңартылған білім бойынша сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер

Пәні: Жаратылыстану

Мектеп: «Т.Жароков ат.ЖББОМ» КММ


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Гатауова Ж.Е.

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Климаттық үдерістер

Осы сабақтың көмегімен қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.4.1.1-өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер)

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушы: Климат және ауа –райы ұғымдарын ажырата білу.


Көпшілік оқушы: Климат құраушы факторлардың негізгісін атай алады, себебін түсіндіру

Кейбір оқушы: Климаттың тірі ағзаға әсерін талдау

Бағалау

критерийлері

Климат және ауа райы ұғымдарын ажырата алады;

Температураның тәуліктік өзгерісінің себептерін анықтай алады;

Климат құраушы факторлардың негізгісін атай алады, себебін түсіндіреді;

Климаттың тірі ағзаға әсерін айтып береді;

Жергілікті жердегі табиғат құбылысын бақылайды;

Өзі көрген құбылыстарды талдай алады;

Өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістердің себеп-салдарын ашады;

Табиғаттағы қауіпті апаттардың ебептерін атайды;

Жергілікті жердегі табиғат апаттары кезінде өзін қалай ұстаудың шарттарын атайды.


Тілдік мақсат

Пән лексикасы және терминология:

Климат, ауа райы, бейімделушілік, климат құраушы фактор, табиғи апаттар, олардың түрлері.


Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

  • Климат және ауа райы ұғымдарының арасында қандай ұқсастық және айырмашылық бар?

  • Климат құраушы факторларға не жатады?


Құндылықтарды дарыту


«Мәңгілік ел» құндылығы: жалпы әлемдік және аймақтық мәселелерді шешудегі ұлттық қауіпсіздік пен біздің еліміздің жаһандық қатысуы


Пәнаралық байланыстар

География, биология, химия, физика

Тақырып бойынша алдыңғы білім

5.4.1.1-өлі табиғатта болатын үдерістері табиғатта таудың түзілу және үгілу түрлерін білу.


Жоспар

Сабақтың кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурсы

Сабақтың басы


1 минут



10 минут
























Сабақтың ортасы



15 мин











1 мин










5 мин















5 мин

















Сабақтың соңы


3 мин



Ынтымақтастыру атмосферасын құру. Оқушылармен амандасып, көңіл – күйлерін қалыптастыру.


Үй тапсырмасы мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында «Емен ағашы» әдісі сұрақ-жауап. Емен ағашының жапырақтарындағы сұрақтарға жауап береді.. Ол үшін төмендегі сұрақтарға жауап беруіміз керек. (Оқушыларға жапырақтарды алып, оның артындағы сұрақтарға жауап беру керек)


1. Тау түзілісі д/з не?

2. Таулардың пайда болуы байланысты

3. Геоморфология д/з не?

4. Географиялық қабаттарды атаңдар

5. Тау жыныстарының бұзылуына әсер ететін сыртқы күштер

6. Үгілудің түрлерін ата

7. Желдің, судың және температураның әсерінен болатын үгілудің түрі

8. Биогендік үгілу д/з не?

9. Топырақтың түзілуіне қатысатын үдерістер

10. Топырақтың бұзылу себебі



ҚБ: Мадақтау сөздер арқылы

Жаңа сабақтың тақырыбын суреттерді сөйлету арқылы ашу

«Ойлан. Жұптас, Бөліс» әдісі

Жеке және жұптық тапсырма: Алдымен оқушылар «Түртіп алу» әдісін пайдаланып, тақырып мәтінімен танысып, «БББ» кестесін толтырады және жұпта «не білдім» бөлімін талдайды.

ҚБ: «Бас бармақ» әдісімен көршісін бағалайды.








Білем

Білдім

Білуім керек






«Адасқан әріптер» әдісін пайдаланып,оқушылар екі топқа бөлінеді

І топ-«Ауа -райы», ІІ топ-«Климат»






Т-2. Топтық жұмыс: Венн диагаммасын толтыру

Ауа райы мен климаттың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын толтырады









«Бағдаршам» әдісі.

Т-3. Жеке жұмыс: Кесте толтыру

  1. Климат жағдайының адамдарға әсерін сипаттап, кестеге жазыңыз

  2. Климат жағдайының жануарларға әсерін анықтап, кестеге толтырыңыз

  3. Өсімдікке әсерін кестеге жазыңыз


Адамдар

Жануарлар

Өсімдіктер





Дискрептор

Жауабы

Мәтін бойынша адамға әсерін жазады


Мәтін бойынша жануарларға әсерін жазады


Мәтін бойынша өсімдікке әсерін жазады



ҚБ:Берілген дискрептор бойынша «+»,«-» таңбаларын есептеп өзара баға береді: «жұлдызша», «төртбұрыш, «үшбұрыш»



ІІІ.Сабақты қорытындылау


Рефлексия: «Рефлексия пирамидасын»толтыру.

(барлық оқушылар толтырады,бірнешеуінен сұралады)




Еске сақтау

керек маңызды

бір нəрсе


Сіз көбірек білгіңіз

келетін екі нəрсе


Сіз бұрыннан білетін

үш нəрсе


Сіз үйренген төрт нəрсе


1,2,3,4-нәрселерді атаған оқушыларды «От шашу»

Үйге тапсырма: Терминдер жазу.















Оқулық 5 кл

Ағаштың суреті

Стикерлер





www.twig-bilim.kz





















Оқулық 5 кл

Б.Ш.Әбдіманапов, А.У.Әбілғазиев

БББ кестесі















Әріптер қиындысы











Бағдаршам түстері





























Қосымша ақпарат

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Барлық оқушылар:


Көпшілік оқушылар:


Кейбір оқушылар:





















А У А Р



А Й Ы К



Л И М



А Т

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.11.2018
6237
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі