Сабақтың
басы
|
Жаңа сөздермен
танысу. Сөздерді оқу, қайталау, сөз тіркесін
құрастыру.
Айтылым.
1-тапсырма Суретке қарап, қандай ой түюге
болады?
|
Сөздерді оқиды,
қайталайды, сөз тіркесін құрастырады.
Мысалы:
Суретке
қарап,
қандай ой түюге болатынын
айтады.
|
Мұғалім оқушылардың
жауабына қарай бағалайды.
«Бағдаршам» әдісі арқылы
бағалау
|
Слайд
Сурет
|
Сабақтың
ортасы
|
Тыңдалым.
Айтылым.
2-тапсырма Аудиомәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап
бер.
Жазылым.
3-тапсырма Отбасы мүшелері қандай болуы керек? Кластерге
жаз.
Жазылым.
Айтылым.
4тапсырма Себеп
бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлемдерді тауып, жасалу жолдарын
түсіндір.
Оқылым. Айтылым.
5-тапсырма Мәтінді оқы. Қою қаріппен берілген сөздердің
мағынасын анықта. Себеп бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлемдерді
тап.
|
Аудиомәтінді берілген кувер код арқылы тыңдап, сұрақтарға
жауап береді.
Отбасы мүшелері қандай болуы керек деген сұраққа кластерге
жазады.
Себеп бағыныңқылы
сабақтас құрмалас сөйлем туралы кең мағлұмат
алады.
Себеп бағыныңқылы
сабақтас құрмалас сөйлемдерді тауып, жасалу жолдарын
түсіндіреді.
Мәтінді түсініп оқиды. Қою
қаріппен берілген сөздердің мағынасын анықтап, себеп бағыныңқылы
сабақтас құрмалас сөйлемдерді
табады.
|
ҚБ:«Смайлик» әдісі. Бәрі дұрыс
болса, көңілді смайлик, қате болса көңілсіз смайлик, дұрыс емес
болса , ашулы смайлик.
Басбармақ
Мұғалімнің бағалауы
жүзеге асады.
ҚБ:Қошемет арқылы
бағалау
|
|
Сабақтың
соңы
|
Айтылым.
6-тапсырма
Сұрақтарды талқылап, пікір
айтыңдар.
|
Сұрақтарды өзара талқылап,
пікір айтады.
|
|
|