Материалдар / Көбейту және бөлу 134*2 және 268/2
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көбейту және бөлу 134*2 және 268/2

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер үшін көмегі өте көп.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
485
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: математика

Мектеп: Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі

Күні:


Мұғалімнің аты-жөні: Г.А.Қонарбаева


Сынып: 3

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Көбейту және бөлу 134*2 және 268/2

Сабақ мақсаттары

Қосындыны санға көбейту,бөлу тәсілімен таныстыру

Бағалау критерийлері

1. Тақырыпты түсінеді, талдайды,есептерді шығарады;

2. Көбейтінтіндіні қосумен алмастыра отырып шығарады;

3. Білім деңгейін анықтау мақсатында берілген есептерді шығарады;

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану,қазақ тілі

Сабақтың типі

жаңа білімді меңгеру

Сабақтың түрі

аралас сабақ

Сабақтың көрнекілігі


сызба, тақырыпқа арналған кесте, суреттер.

Алдыңғы меңгерген білім

Көбейту және бөлу



Уақыт

Белсенді жұмыс түрлері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі

1 минут




Психологиялық дайындық

1,2,3

Сынып іші тып-тыныш,

Жалқаулықты тастаймыз

Жаңа сабақ бастаймыз.

Түгендеу


Оқушылармен сәлемдесемін.





Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгендеймін

Мұғаліммен,

сыныптастарымен сәлемдеседі.

Сынып басшысы келмеген оқушыларды айтып шығады.

Сабақтың басы

Білу

5 минут

1.Есіңе түсір!

23*2=46 42:2=21 22*4=88

96:3=32 31*3=93 48:4=12

Оқушыларды мұқият тыңдап жауабын толықтырып отырамын.

Тақтада орындайды

Түсіну

10 минут

1

134*2=268 268:2=134

143*2=286 286:2=143

234*2=468 468:2=234

241*2=482 482:2=241

314*2=628 628:2=628

Оқушыларға бағыт беремін.


Әр топтан бір оқушыдан шығып есептерді шығарады

Сергіту сәті

1 минут

1,2,3,

1,2,3- ал қанекей ұш,

4,5,6,7

4,5,6,7-мынау ауыл шеті,

8,9,10

8,9,10-өз орныңа қон.

Оқушылармен бірге сергіту сәтін орындау.

Оқушылар жатқа айтады.

Қызығушылық танытады.

Сабақтың ортасы


Қолдану

6 минут

2.

1 кітапта-138 бет

2 кітапта-? 2 есе артық

3 кітапта-? 3 есе кем

Жауабы: (138*2):3=92

Жауабы:92 бет бар

Масса және уақыт өлшем бірлігіне байланысты есептерді түрлі әдіспен шығарады

Талдау

5 минут

3

12*3=36 24*4=36 24*3=27

12:3=4 24:4=6 24:3=8

Көмектесіп отырамын

Берілген тапсырманы топта талқылап,

жауап береді.

Жинақтау

5 минут

6

(92-14):6=13

(27+24):3=17

(16*6):4=24

(96:2):3=16

Қосымша тапсырмалар беріледі

Әр топ оқушылары жауап береді.

Бағалау

5 минут

7.

7*8=56

8*8=64

9*8=72


Үйге

4, 92 бет

Рефлексия

2 минут

1.Бүгінгі сабақ қызықты , қызықсыз болды .

2.Мен көп нәрсені үйрендім, үйренгенім аз.

3.Басқаларды мұқият, зейінсіз тыңдадым.

4.Тапсырмаларды орындауға жиі, сирек қатыстым.

5.Өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін.


























Пән: қазақ тілі

Мектеп: Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі

Күні: 09.04.2018


Мұғалімнің аты-жөні: Г.А.Қонарбаева


Сынып: 3

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Негізгі және туынды сын есім

Сабақ мақсаттары


Бағалау критерийлері

1. Сөз таптарын ажырата біледі;

2. Өз бетінше жұмыстарды орындауды біледі;.

3. Сөздерді талдау арқылы ой тұжырымын жасауды біледі

Пәнаралық байланыстар

дүниетану, әдебиет, математика

Сабақтың типі

қайталау

Сабақтың түрі

аралас сабақ

Сабақтың көрнекілігі


сызба, тақырыпқа арналған кесте, суреттер.

Алдыңғы меңгерген білім

Сын есім

Уақыт

Белсенді жұмыс түрлері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі

1 минут




Психологиялық дайындық

Ән айтамыз қөңілді-көңілді,

Күй тартамыз күмбірлі-күмбірлі.

Би билейміз ырғақты-ырғақты,

Біз бастаймыз сабақты-сабақты.

Түгендеу


Оқушылармен сәлемдесемін.




Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгендеймін

Мұғаліммен,

сыныптастарымен сәлемдеседі.

Сынып басшысы келмеген оқушыларды айтып шығады.

Сабақтың басы


Білу

5 минут

1.Есіңе түсір!

негізгі

туынды

таза

өнерлі


Оқушыларды мұқият тыңдап жауабын толықтырып отырамын.

Тақтада орындайды

Түсіну

10 минут

28-жаттығу. Мәтінді дауыстап, түсініп,

мәнерлеп оқу, мағынасын ашу, түсіндіру, сұрақтармен жұмыс ұйымдастыру. Тапсырмаларды орындау: ішінде сын есімі бар сөйлемдерді теріп жазу, сын есімдердің астын сызу.


Оқушыларға бағыт беремін.


Әр топтан бір оқушыдан шығып есептерді шығарады

Сергіту сәті

1 минут

Үлкенге де сіз

Кішіге де сіз

Бар әлемнің баласын

Құрметтейміз біз

Оқушылармен бірге сергіту сәтін орындау.

Оқушылар жатқа айтады.

Қызығушылық танытады.

Сабақтың ортасы


Қолдану

6 минут

29-жаттығу

Біл-білгіш

Жүз-жүзгіш

Тап-тапқыш

Сез-сезгіш

Байқа-байқағыыш

Сөйле-сөйлегіш

Айт-айтқыш

Талдау

5 минут

30-жаттығу

Менің сыныбымда өнегелі оқушылар

оқиды.Суыңыз мұздай екен.Қыздар сенгіш келеді.

Көмектесіп отырамын

Берілген тапсырманы топта талқылап,

жауап береді.

Жинақтау

5 минут

31-жаттығу

Игі істер өлмейді,

Ізгі ойлар өшпейді.

Әр топ оқушылары жауап береді.

Бағалау

5 минут

33-жаттығу

Сәбіз-қызғылт сары,үшкір, үш бұрыш

Қоян-қорқақ,сезімтал,

Үйге

3 34-жаттығу, 191-бет.

Рефлексия

2 минут

1.Бүгінгі сабақ қызықты , қызықсыз болды .

2.Мен көп нәрсені үйрендім, үйренгенім аз.

3.Басқаларды мұқият, зейінсіз тыңдадым.

4.Тапсырмаларды орындауға жиі, сирек қатыстым.

5.Өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін.













































Пән: әдебиеттік оқу

Мектеп: Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі

Күні: 09.04.2018

Мұғалімнің аты-жөні: Г.А.Қонарбаева

Сынып: 3

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

С.Сейфуллин . Дала

Сабақ мақсаттары

Ақынның өмірі,шығармашылығынан жалпы мәлімет бере отырып,өлеңнің тақырыбын идеясын ашу.

Бағалау критерийлері

1. Тақырыпты түсінеді, талдайды

2. Шығарманың идеясын ашады,талдайды
3. Өмірмен байланыстырып, мысал келтіре отырып талдайды

Пәнаралық байланыстар

дүниетану, әдебиет, математика

Сабақтың типі

жаңа білімді меңгеру

Сабақтың түрі

аралас сабақ

Сабақтың көрнекілігі

сызба, тақырыпқа арналған кесте, суреттер.

Алдыңғы меңгерген білім

Дала көрінісін біледі



Уақыт

Белсенді жұмыс түрлері

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті


Ұйымдастыру кезеңі

1 минут




Психологиялық дайындық

Ән айтамыз қөңілді-көңілді,

Күй тартамыз күмбірлі-күмбірлі.

Би билейміз ырғақты-ырғақты,

Біз бастаймыз сабақты-сабақты.

Түгендеу


Оқушылармен сәлемдесемін.


Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгендеймін

Мұғаліммен,

сыныптастарымен сәлемдеседі.

Сынып басшысы келмеген оқушыларды айтып шығады.

Сабақтың басы


Білу

5 минут

С.Сейфуллин өмірін хронологиялық кесте бойынша түсіндіру.

1894ж-Қарашілікте дүниеге келді.

1905ж-Нілді орыс-қазақ мектебіне түсті(Өспен ауылы)

1913ж-Омбы семинариясына түсті.

1916ж-Бұғалы мектебін ашты.

1922ж-«Асау тұлпар»өлеңдер жинағы шықты.

1926ж-Гүлбпаһрам Батырбекқызына үйленді.

1938ж-С.Сейфуллин өмірден өтті.

Оқушыларды мұқият тыңдап жауабын толықтырып отырамын.

Тақтада орындайды

Түсіну

10 минут

Оқулықпен жұмыс 
Кіріспе: тақырыппен таныстыру 
а) Өлеңді мәнерлеп мұғалім оқып шығады. 
ә) Сұрақтарға жауап алу. 
б) Өлеңді тізбектей оқушыларға оқыту. 


Әр топтан бір оқушыдан жұмбақтарды шешеді.

Сергіту сәті

1 минут

Үлкенге де сіз

Кішіге де сіз

Бар әлемнің баласын

Құрметтейміз біз

Оқушылармен бірге сергіту сәтін орындау.

Оқушылар жатқа айтады.

Қызығушылық танытады.

Сабақтың ортасы


Қолдану

6 минут

«Дала» өлеңіндегі сөздікпен жұмыс.

Дала-степь

Құшағын жайған-раскрыл объятия.

Бейне бір жас баладай-как младенец.

Шатттанып-радоваться

Иісін аңқытып-с душистом запахом

Оқушыларға 2-3рет оқыту.

Мәтіннен сызбада

берілген сөздерге қатысты сөздерді тауып жаз.


Талдау

5 минут

-мазмұнына қарай баяндау;

-өз ойларын қосып әңгімелеу;(5мин)


Берілген тапсырманы топта талқылап,

жауап береді.

Жинақтау

5 минут

«Менің далам»тақырыбында 2-3сөйлем немесе тақпақ құрастыру.


Қосымша тапсырмалар беріледі

Әр топ оқушылары жауап береді.

Бағалау

5 минут

- С.Сейфуллин кім?

- Қандай өлеңмен таныстық?

- С.Сейфуллин қай жылы қайтыс болды?

Үйге


Рефлексия

2 минут

1.Бүгінгі сабақ қызықты , қызықсыз болды .

2.Мен көп нәрсені үйрендім, үйренгенім аз.

3.Басқаларды мұқият, зейінсіз тыңдадым.

4.Тапсырмаларды орындауға жиі, сирек қатыстым.

5.Өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!