Материалдар / Көбейту және бөлу тәсілдері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көбейту және бөлу тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Тамыз 2018
592
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні:

Математика


Сабақтың тақырыбы:

Ауызша көбейту және бөлу тәсілдері 34*2, 68:2


Жалпы мақсат:

Оқушыларды ауызша көбейту және бөлуге үйрету


Оқу нәтижелері:

Оқушылардың есеп шығару дағдылары жетіледі, сыни тұрғыдан ойлай білуге дағдыланады, туған жерді құрметтеуге үйренеді.


Қолданатын материалдар:

Оқулық, бор, А4 қағаздары,ауыл бейнесі бейнеленген плакат,киіз үй.


Әдіс тәсілдер:

Топтық, жеке, жұптық, кері байланыс. Сыни тұрғыдан ойлау. АКТ ны қолдану.


Дереккөздері:

Математика оқулығы.


Сабақ барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Жұмыс түрі

І.Ширату

-Балалар,қазір бізде математика сабағы.Бүгін ерекше сабақ болғалы тұр.Ауылға саяхатқа шығамыз.Қай ауылға баратынымызды өзіміз таңдап алайық.Сабағымызды жақсы көңіл күймен бастау үшін билейміз.Музыка тоқтаған кезде қалаған киіз үйлеріңнің жанына тұра қаласыңдар.

Музыка ойналады. Музыканы тоқтату.(топ құрылады)

Қолымызға киіз үйді алайық.Бүгінгі сабаққа тілек айтамыз.

Орнымызға отырамыз.Ауылымызға ат қойып партаның үстіне жазып қоямыз.

Бүгінгі сабақтың мақсаты ауызша көбейту мен бөлуді үйрену.

Ауыл десем, мал елестер көзіме,

Ауыл десем, дән елестер көзіме.

Ауыл десем, ер саламын құр атқа,

Ауыл десем, ән естілер құлаққа.


Ауылымызды көркейтейік !

Атадан мал қалғанша тал қалсын ” демекші,киіз үйдің ішіндегі тапсырманы орындап, киіз үйдің маңына неғұрлым көп тал отырғызған топ жеңімпаз болады.


Көңіл күйлерін сабаққа аудару





Оқушылар

билейді.

Тілек айту

Жекелей

ІІ.Мағынаны ашу

«Иә,жоқ» ойыны.

  1. Текшенің көлемін табу үшін ені мен ұзындығын қосамыз. Жоқ

  2. 4 пен 6-ның көбейтіндісі 24-ке тең. Иә

  3. Көбейтудің ауыстырымдылық,терімділік,үлестірімділік қасиеттері бар. Иә

  4. 23 = 8 Иә

  5. Фигураның ауданын табу үшін биіктігін,енін,ұзындығын көбейтеміз. Жоқ

  6. 64-тің 8-ге бөліндісі 8-ге тең. Жоқ

  7. Ең кіші үш таңбалы сан-100. Иә

  8. Тіктөртбұрыштың ұзындығы 4 см,ені 2 см.Периметрі 20-ға тең. Жоқ

  9. 3 ондықты 5 есе арттырса,150 шығады. Иә

  10. 25- тің 1/5 бөлігі 3 –ке тең. Жоқ

  11. 30 бен 5-тің көбейтіндісі немесе 5-тің 30-ға көбейтіндісі көбейтудің үлестірімділік қасиеті. Жоқ

  12. 9 2 81-ге тең . Иә

Әр топқа 1 ағаштан беру.

Оқушы ауызша сұрақтарға жауап береді

Ұжыммен

ІІІ. Жаңа сабақ

Көбейту және бөлу. 34*2 және 68:2

34·2

1-қадам. Разрядтық қосылғыштарға жікте:

34=30+4

2 қадам. Көбейтіндіні жаз

(30+ 4) * 2=


3-қадам.Әр қосылғышты 2-ге көбейт.

(30+ 4) ·2=30·2+4·2=

4-қадам.Көбейтінділердің мәндерін қос.

(30+ 4) ·2=30·2+4·2=60+8=68





68:2

1-қадам. Разрядтық қосылғыштарға жікте:

68=60+8

2-қадам. Бөліндіні жаз:

(60+ 8) : 2=

3-қадам.Әр қосылғышты 2-ге бөл.

(60+ 8) :2=60:2+8:2=34

4-қадам.Көбейтінділердің мәндерін қос.

(60+ 8) :2=60:2+8:2=30+4=34


«Бағдаршам» әдісі арқылы кері байланыс


Әр топқа бір ағаштан беру.

Түсінеді, дәптермен жұмыс

Ұжыммен

ІV. Ой қозғау

2 .Тақтада орындау.

23*3=69, 42*2=84, 31*2=62, 21*3=63

69/3=23, 84/2=42, 62/2=31, 63/3=31

Мұғалім бағалайды. «Бес саусақ» әдісі.

Әр топқа бір ағаштан беру.

3.Топтық жұмыс.

Құс фермасында түске дейін 320 жұмыртқа,ал түстен кейін 400 жұмыртқа жиналды.Барлық жұмыртқа 8 жәшікке тең бөлініп салынды.Әр жәшікке неше жұмыртқа салынды?

(320 + 400) :8=90

5.

300+500 =100*8

300: 3‹ 150-30

898 – 98= 750+50

22*2 › 44 : 2

Әр топқа бір ағаштан беру.

Есеп шығарады

Топпен жұмыс

Сергіту сәті

1.Бұл шеңберде нүкте нешеу,

Сонша қолыңды көтер дереу.

2.Қанша шаршы көріп тұрмыз,

Сонша алға еңкейеміз.

3.Кесінді нешеу болса,

Шапалақта сонша.

4.Үшбұрышты салайық,

Сонша отырып тұрайық.

5. Шар тәрізді ұшайық,

Орнымызға қонайық.




4. «Қарлы кесек» ойыны.

32:2+65:5=16+13=29 29·2-45:3=58-15=43

43·2+36:9=86+4=90 18·2+23·2 =36+46=82

50:5-72:8=10-9=1 69:3+44:4 =23+11=34

Дәптер алмасу арқылы бір-бірін тексереді.

Әр топқа бір ағаштан беру.

Көбейту және бөлуге берілген есептерді шығару

Жұптық


6.Теңдеу шешу.

с·2 = 180 с·3= 90 180 : а = 20 90 :а =30

Талдау. Не белгісіз?Қалай табамыз?

Әр топқа бір ағаштан беру.

Пысықтайды

Ұжымдық

ІХ. Үйге тапсырма

3 (ә),7 есеп, 55 бет

Күнделікке жазады


Х. Бағалау

-бағаларын айтамын

Оқушылар ой- түйіні


ХІ. Рефлексия

Оқушылар бір- біріне жақсы пікірлерін білдіреді




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!