Сабақтың тақырыбы: 4-ті қосу кестесі.
Сабақтың мақсаты: А) 4-ті қосу кестесімен таныстыру. Есептер жайлы білімдерін
кеңейте
түсу;
Ә) Ауызша есептеу арқылы ойлау қабілеттерін,
белсенділігін арттыру.
Б) Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге баулу.
Еңбексүйгіштікке,
табиғатты қорғауға баулу.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, салыстыру, сұрақ-жауап, талдау.
Сабақтың көрнекілігі: Сөзжұмбақ, алма гүлдің суреті, кесте, карточка, тест
сұрақтары.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру
кезеңі. Қызығушылықты
ояту.
а) Психологиялық дайындық жасау..
Есептеуге жуйрік болсаң жасыңнан,
Математикаға орын берсен басынан.
Барлық ғылым саған үйір болады,
Досың солар табылатын қасыңнан.
Дегендей қазір бізде қай
сабақ болады?
-
Математика сабағы
Бүгінгі сабағымыз жарыс сабағы болады. Сондықтан 3 топ болып
бөлініп, жарысамыз.
1- топ Алғырлар
тобы.
Білімдіге дүние жарық,
Білімсіздің күні кәріп.
2-топ Тапқырлар.
Ақыл арбайды,
Білім тозбайды.
3-топ Білгілер.
Оқу білім бұлағы,
Білім өмір шырағы.
ІІ. Үй тапсырмасын
сұрау.
№1.
Шығармашылық жұмыс. Тақтамен жұмыс.
Әйнекшеге >,<,= таңтаңбалар жаз.
6-4 4+2 9-2 4+3 3+5
4+2
5+3 4 -3 8-3 9-6 9 - 6
9 - 4
Партадағы оқушылармен «көршісін ата» ойынын ойнаймыз.
№2 тапсырма
«Кім көп біледі». Алдымда гүлдің
жапырақтары бар, соның артындағы сұраққа дұрыс жауап берсек әдемі
гүл жасаймыз.
-
Санды немен
белгілейміз?
-
Қосудың компаненттерін
ата.
-
Азайтудың компаненттерін
ата.
-
Заттарды біріктіргенде,
қандай амал қолданамыз?
-
Заттарды бөліп алғанда
қандай амал қолданамыз?
-
Қандай геометриялық
фигураларды білесіңдер?
-
Гауһарда 6 сәбіз.
Домада 3 сәбіз.
Барлығын қосқанда
Неше сәбіз болады ? ( 9 сәбіз )
-
9 сәбіздің екеуін
Досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолында қалады? ( 7 сәбіз )
ІІІ. Жаңа сабақ.
а) Ой қозғау «
Сөзжұмбақ шешу » Сөзжұмбақты дұрыс шешкенде, ерекше торкөзден бүгінгі
сабағымыздың тақырыбын оқып аламыз.
1. 2
мен 2- нің қосындысы неге тең?
2.
Сандарды және амал таңбаларын пайдаланып орнындағы жазу қалай
аталады? Өрнек
3. Аптаның 3- ші күні
қалай аталады?
4. 6
мен 2- нің айырмасы неге тең?
ә) Мағынаны ашу.
№
1
Кітаппен жұмыс. Тақтамен
жұмыс.
Оқулықты оқып
беру.
0+4=4 2+4=6 4+4=6
1+4=5 3+4=7 5+4=6
№
2.
Тақтамен жұмыс. Қосу кестесін
құр.
|
4
|
5
|
6
|
+ 4
|
|
|
|
№
3. Дәптермен
жұмыс.
Азайтушы 4 болатын айырмаларды жазу.
№
4. « Кім зерек » ойынын
ойнау.
Әр топтан бір бала келіп,
геометриялық фигураның ішінен 2 фигураны табу.
№
5. Сергіту
сәті.
№
6. « Кім тапқыр » ойынын
ойнау.
Өрнектің мәнін
табамыз.
=3
=…
=…
=…
=…
=…
=…
=…
=…
=….
№
7. Шығармашылық
жұмыс.
1 топ 2 топ 3 топ
5 теңсіз
5 теңдік 5 теңсіздік
3 < 4
5 = 5 7 < 6
5 < 4 7 = 7 9 <
10
№
8 «
Ойлан, тап » ойынын ойнау. Өрнектің мәніне ..........
себеттерге
саңырауқұлақтарыды
салу.
№
9 Тест
тапсырмаларын орындау. Әйнекше өрнектерің мәнін
жазу.
9 +
0= 9 – 3= 7 – 3=
4
+ 4= 6 - = 10 - =
8
- = 10 – 1= 9 + 1=
Қорыту: - Балалар
сабақ
ұнады ма? Ендеше сабаққа қатысқан топтардың барлығы
үшін
« сөзді
тап » ойынын ойнаймыз. Дұрыс орындасаңдар, жақсы сөзге ие
боласыңдар.
Ы 6 - 4
Р 4 + 2
Ж 5 - 1
С 6 - 5
Й 2 + 1
А 7 - 2
Ң 4 + 3
Үйге тапсырма: 3 , 5
мысал.
Бағалау.