2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / "Көбейту кестесі"
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

"Көбейту кестесі"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Көбейту кестесі"
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сабақтың тақырыбы: 4-ті қосу кестесі.

Сабақтың мақсаты: А) 4-ті қосу кестесімен таныстыру. Есептер жайлы білімдерін кеңейте

түсу;

Ә) Ауызша есептеу арқылы ойлау қабілеттерін, белсенділігін арттыру.

Б) Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге баулу. Еңбексүйгіштікке,

табиғатты қорғауға баулу.

Сабақтың әдісі: түсіндіру, салыстыру, сұрақ-жауап, талдау.

Сабақтың көрнекілігі: Сөзжұмбақ, алма гүлдің суреті, кесте, карточка, тест сұрақтары.

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі. Қызығушылықты ояту.

а) Психологиялық дайындық жасау..

Есептеуге жуйрік болсаң жасыңнан,

Математикаға орын берсен басынан.

Барлық ғылым саған үйір болады,

Досың солар табылатын қасыңнан.

Дегендей қазір бізде қай

сабақ болады?

- Математика сабағы

Бүгінгі сабағымыз жарыс сабағы болады. Сондықтан 3 топ болып бөлініп, жарысамыз.

1- топ Алғырлар тобы.

Білімдіге дүние жарық,

Білімсіздің күні кәріп.

2-топ Тапқырлар.

Ақыл арбайды,

Білім тозбайды.


3-топ Білгілер.

Оқу білім бұлағы,

Білім өмір шырағы.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.

1. Шығармашылық жұмыс. Тақтамен жұмыс.

Әйнекшеге >,<,= таңтаңбалар жаз.


6-4  4+2 9-2  4+3 3+5  4+2

5+3 4 -3 8-3  9-6 9 - 6  9 - 4


Партадағы оқушылармен «көршісін ата» ойынын ойнаймыз.


№2 тапсырма «Кім көп біледі». Алдымда гүлдің жапырақтары бар, соның артындағы сұраққа дұрыс жауап берсек әдемі гүл жасаймыз.

  1. Санды немен белгілейміз?

  2. Қосудың компаненттерін ата.

  3. Азайтудың компаненттерін ата.

  4. Заттарды біріктіргенде, қандай амал қолданамыз?

  5. Заттарды бөліп алғанда қандай амал қолданамыз?

  6. Қандай геометриялық фигураларды білесіңдер?

  7. Гауһарда 6 сәбіз.

Домада 3 сәбіз.

Барлығын қосқанда

Неше сәбіз болады ? ( 9 сәбіз )

  1. 9 сәбіздің екеуін

Досың сұрап алады.

Айтшы сонда нешеуі

Өз қолында қалады? ( 7 сәбіз )

ІІІ. Жаңа сабақ.

а) Ой қозғау « Сөзжұмбақ шешу » Сөзжұмбақты дұрыс шешкенде, ерекше торкөзден бүгінгі сабағымыздың тақырыбын оқып аламыз.

1. 2 мен 2- нің қосындысы неге тең?

2. Сандарды және амал таңбаларын пайдаланып орнындағы жазу қалай аталады? Өрнек

3. Аптаның 3- ші күні қалай аталады?

4. 6 мен 2- нің айырмасы неге тең?
























  • Ерекше торкөзден қандай сөз келді?

  • Төрт. Яғни, бүгін 4- ті қосу кестесімен таныс боламыз.


ә) Мағынаны ашу.

1 Кітаппен жұмыс. Тақтамен жұмыс.

Оқулықты оқып беру.

0+4=4 2+4=6 4+4=6

1+4=5 3+4=7 5+4=6

2. Тақтамен жұмыс. Қосу кестесін құр.


DrawObject1

4

5

6

DrawObject2

+ 4





3. Дәптермен жұмыс.


Азайтушы 4 болатын айырмаларды жазу.


4. « Кім зерек » ойынын ойнау.

Әр топтан бір бала келіп, геометриялық фигураның ішінен 2 фигураны табу.


5. Сергіту сәті.


6. « Кім тапқыр » ойынын ойнау.

Өрнектің мәнін табамыз.

DrawObject3

DrawObject11 DrawObject10 DrawObject9 DrawObject8 DrawObject7 DrawObject6 DrawObject5 DrawObject4

DrawObject12





DrawObject17 DrawObject18 DrawObject19 DrawObject20 DrawObject21 DrawObject22 DrawObject16 DrawObject15 DrawObject14 DrawObject13

DrawObject31 DrawObject30 DrawObject29 DrawObject28 DrawObject27 DrawObject26 DrawObject25 DrawObject24 DrawObject23



DrawObject32

=3

=…

=…

=…

=

=…

=…

=…

=…


DrawObject33

=.


7. Шығармашылық жұмыс.

1 топ 2 топ 3 топ

5 теңсіз 5 теңдік 5 теңсіздік

3 < 4 5 = 5 7 < 6

5 < 4 7 = 7 9 < 10


8 « Ойлан, тап » ойынын ойнау. Өрнектің мәніне .......... себеттерге

саңырауқұлақтарыды салу.


DrawObject36 DrawObject35 DrawObject34


DrawObject39 DrawObject38 DrawObject37





9 Тест тапсырмаларын орындау. Әйнекше өрнектерің мәнін жазу.



9DrawObject42 DrawObject41 DrawObject40 + 0= 9 – 3= 7 – 3=

4DrawObject46 DrawObject45 DrawObject47 DrawObject43 DrawObject44 + 4= 6 - = 10 - =

8DrawObject50 DrawObject51 DrawObject49 DrawObject48 - = 10 – 1= 9 + 1=


Қорыту: - Балалар сабақ ұнады ма? Ендеше сабаққа қатысқан топтардың барлығы үшін

« сөзді тап » ойынын ойнаймыз. Дұрыс орындасаңдар, жақсы сөзге ие боласыңдар.

Ы 6 - 4

DrawObject53 DrawObject52





Р 4 + 2

Ж 5 - 1

DrawObject55 DrawObject54



С 6 - 5

Й 2 + 1

DrawObject57 DrawObject56





А 7 - 2


Ң 4 + 3

DrawObject58






4

5

6

5

3

1

2

7










Үйге тапсырма: 3 , 5 мысал.

Бағалау.









27 Желтоқсан 2018
457
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі