Көбейту мен бөлуді тексеру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Көбейту мен бөлуді тексеру

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика 3-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мерзімі:



Мұғалімі:


Сыныбы:

3

Пәні:

Математика


Тақырыбы:

Көбейтуді және бөлуді тексеру


Мақсаты:

Амалдардың керілігі негізінде көбейту мен бөлу амалдарын тексеру білігін қалыптастыру. Көбейту мен бөлу амалдарының компоненттерін табу білімі мен білігін қайталау. Іс-тәжірибеде есептеу техникасын дамыту.


Сілтеме:

Оқулық, кеспе қағаздар, интерактивті тақта, электронды оқулық.

Әдісі:

Түсіндіру, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, топтық жұмыс, жұптық жұмыстар.

Жүрісі:








Психологиялық дайындық:

Шырылдады қоңырау

Біз сабақты бастаймыз

Партамызға отырып

Өзара көз тастаймыз.

Табыс тілеп көзбенен

Жаңа білім алуға

Алға қадам аттаймыз.

Топқа бөлу:

Топқа бөлу үшін осы шақтағы жыл мезгілін қолднау.

Яғни, жапырақ, бұлт, және бидай суретін пайдалану.

Оқушылар аталған суреттерді таңдайды, бірдей сурет алғандар бір топ болады.

І топ – жапырақтар

ІІ топ – бұлттар

ІІІ топ – бидайлар

Өткен тақырыпты бекіту:








Үйге берілген тапсырманы пысықтау:

9-есеп


Төрттен бір бөлік (Ширек)

-Санның төрттен бір бөлігін қалай табамыз?

Дәлелдеп бер.




(308-104)+275=479 700-(312+88) =300





-Санның төрттен бір бөлігін табу үшін 4-ке көбейту және бөлу кестесін пайдаланымыз

Мысалы : 4 см кесіндінің төрттен бір бөлігі 1 см ге тең.




(113+264)-130=247 218+(176+24) =41


4*5+46=66

(54-47)*4=28


Сұрақ-жауап:



Оқушылар өрнектің мәні дұрыс не бұрыс екенін қандай тәсіл арқылы тексеруге болады?

Жауап алу және толықтыру. Жаңа тақырыпты ашу.

Мағынаны тану:

Оқушылар қосындының мәнін азайту амалы арқылы , айырманың мәнін қосу арқылы тексеруді білеміз.

Енді бүгінгі тақырыбымызда біз көбейтуді және бөлуді тексеруді үйренеміз.

Ол үшін сызбанұсқаға назар аударайық!

Сызбанұсқа арқылы жаңа материалды түсіндіру:

1

:3 *3

Shape2 Shape1


12 ? 2 ?

Shape4 Shape3


*3 :3


Жаңа ұғымды түсіндіру және оқушылар жалғастыру

2

Үлгі:

1Shape5 2:3=4 10:2= 18:3= 14:2 36:4=

Shape6 4*3=12 *2=10 ....... ....... .........

Тақтамен жұмыс:

Әр топтан екі оқушы

3 Амалдарды орында және оларды тексер

4*8 9*2 4*9 3*8 3*4 2*6

14:7 21:3 16:4 32:4 10:5 28:4

Өзіндік жұмыс:

4 Бос орындарға тиісті сандарды қой:

Shape7 Shape8 Shape9


Shape10 Shape11 Shape12








Қосымша тапсырма:

Семантикалық картаны пайдалану.


Жауаптар


Тапсырма


4


см


28+а


0

Ұзындық бірлігі





Әріпті өрнек





1мен 0-дің көбейтіндісі





16 мен 4 тің көбейтіндісі








Сергіту сәті:

Бір дегенде иілеміз

Екі дегенде шалқаямыз

Үш дегенде алақанды соғамыз

Төрт дегенде қол бұлғап

Бес дегенде отырамыз.




Топтық жұмыс:


5-6 есептерді әр топқа бөліп беру.


Жапырақ тобы - №5 есептің 1-тапсырмасы

Шешуі:

35-25-(25-20)=5

Жауабы: қалды 5 кг

Бұлт тобы- № 5есептің

2-тапсырмасы

Шешуі: 63+24+(63+24)=174

Жауабы:174 гүлді аралады

Бидай тобы - № 6 тапсырма


Шешуі: 4*18-18=54

Жауабы: қалды 54 кг

Геометриялық мазмұнды жаттығулар:

Ені суреттегі шаршы қабырғасының ұзындығына тең, ал ұзындығы шаршының қабырғасының ұзындығынан 4 см артық тік төртбұрыш сыз. Шаршының және тіктөртбұрыштың периметрлерін тап.

Shape13 3см

3см Р=3см*4

Р=12см




Shape14 7см

3см Р=7см*2+3см*2

Р=20см







Күрделілігі жоғары тапсырма:


Топтық жұмыс

10

Бірдей үш құймақты 4 балаға тең бөліп беру керек.

Шешуі:



1-бәліш 2-бәліш 3-бәліш

Shape20 Shape17 Shape16 Shape18 Shape15


Shape21





Бақылауға арналған тапсырма:

11 Тексер

16:2=8 15:3=5 28:4=8

20:4=4 18:3=6 12:3=4


Қай баған дұрыс?

Қай баған бұрыс?

Дұрыс жауабын атаңдар.

Үй жұмысы:

8 (76бет)

Қорыту:

Бағалау.

Оқушыны және топты бағалау.

Кері байланыс:

Не білдім?

Не білемін?

Білгім келеді?

























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.06.2018
1702
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі