|
Мерзімі: |
|
|
|
Мұғалімі: |
|
|
|
Сыныбы: |
3 |
|
|
Пәні: |
Математика |
|
|
Тақырыбы: |
Көбейтуді және бөлуді тексеру |
|
|
Мақсаты: |
Амалдардың керілігі негізінде көбейту мен бөлу амалдарын тексеру білігін қалыптастыру. Көбейту мен бөлу амалдарының компоненттерін табу білімі мен білігін қайталау. Іс-тәжірибеде есептеу техникасын дамыту. |
|
|
Сілтеме: |
Оқулық, кеспе қағаздар, интерактивті тақта, электронды оқулық. |
|
|
Әдісі: |
Түсіндіру, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, топтық жұмыс, жұптық жұмыстар. |
|
|
Жүрісі: |
Психологиялық дайындық: Шырылдады қоңырау Біз сабақты бастаймыз Партамызға отырып Өзара көз тастаймыз. Табыс тілеп көзбенен Жаңа білім алуға Алға қадам аттаймыз. |
|
|
Топқа бөлу: |
Топқа бөлу үшін осы шақтағы жыл мезгілін қолднау. Яғни, жапырақ, бұлт, және бидай суретін пайдалану. Оқушылар аталған суреттерді таңдайды, бірдей сурет алғандар бір топ болады. І топ – жапырақтар ІІ топ – бұлттар ІІІ топ – бидайлар |
|
|
Өткен тақырыпты бекіту: Үйге берілген тапсырманы пысықтау: №9-есеп |
Төрттен бір бөлік (Ширек) -Санның төрттен бір бөлігін қалай табамыз? Дәлелдеп бер. (308-104)+275=479 700-(312+88) =300 |
-Санның төрттен бір бөлігін табу үшін 4-ке көбейту және бөлу кестесін пайдаланымыз Мысалы : 4 см кесіндінің төрттен бір бөлігі 1 см ге тең.
(113+264)-130=247 218+(176+24) =41
4*5+46=66 (54-47)*4=28 |
|
Сұрақ-жауап: |
Оқушылар өрнектің мәні дұрыс не бұрыс екенін қандай тәсіл арқылы тексеруге болады? Жауап алу және толықтыру. Жаңа тақырыпты ашу. |
|
|
Мағынаны тану: |
Оқушылар қосындының мәнін азайту амалы арқылы , айырманың мәнін қосу арқылы тексеруді білеміз. Енді бүгінгі тақырыбымызда біз көбейтуді және бөлуді тексеруді үйренеміз. Ол үшін сызбанұсқаға назар аударайық! |
|
|
Сызбанұсқа арқылы жаңа материалды түсіндіру: |
№1 :3 *3
12 ? 2 ?
*3 :3 |
|
|
Жаңа ұғымды түсіндіру және оқушылар жалғастыру |
№2 Үлгі:
1
|
|
|
Тақтамен жұмыс: Әр топтан екі оқушы |
№3 Амалдарды орында және оларды тексер 4*8 9*2 4*9 3*8 3*4 2*6 14:7 21:3 16:4 32:4 10:5 28:4 |
|
|
Өзіндік жұмыс: |
№4 Бос орындарға тиісті сандарды қой:
|
|
|
Қосымша тапсырма: |
Семантикалық картаны пайдалану.
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті: |
Бір дегенде иілеміз Екі дегенде шалқаямыз Үш дегенде алақанды соғамыз Төрт дегенде қол бұлғап Бес дегенде отырамыз.
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Топтық жұмыс:
№5-6 есептерді әр топқа бөліп беру.
|
Жапырақ тобы - №5 есептің 1-тапсырмасы |
Шешуі: 35-25-(25-20)=5 Жауабы: қалды 5 кг |
|||||||||||||||||||||||||
|
Бұлт тобы- № 5есептің 2-тапсырмасы |
Шешуі: 63+24+(63+24)=174 Жауабы:174 гүлді аралады |
||||||||||||||||||||||||||
|
Бидай тобы - № 6 тапсырма
|
Шешуі: 4*18-18=54 Жауабы: қалды 54 кг |
||||||||||||||||||||||||||
|
Геометриялық мазмұнды жаттығулар: |
Ені суреттегі шаршы қабырғасының ұзындығына тең, ал ұзындығы шаршының қабырғасының ұзындығынан 4 см артық тік төртбұрыш сыз. Шаршының және тіктөртбұрыштың периметрлерін тап.
3см Р=3см*4 Р=12см
3см Р=7см*2+3см*2 Р=20см
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Күрделілігі жоғары тапсырма: Топтық жұмыс |
№10 Бірдей үш құймақты 4 балаға тең бөліп беру керек. Шешуі: 1-бәліш 2-бәліш 3-бәліш
|
|
Бақылауға арналған тапсырма: |
№11 Тексер 16:2=8 15:3=5 28:4=8 20:4=4 18:3=6 12:3=4 Қай баған дұрыс? Қай баған бұрыс? Дұрыс жауабын атаңдар. |
|
Үй жұмысы: |
№8 (76бет) |
|
Қорыту: |
Бағалау. Оқушыны және топты бағалау. |
|
Кері байланыс: |
Не білдім? Не білемін? Білгім келеді? |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көбейту мен бөлуді тексеру
Көбейту мен бөлуді тексеру
|
Мерзімі: |
|
|
|
Мұғалімі: |
|
|
|
Сыныбы: |
3 |
|
|
Пәні: |
Математика |
|
|
Тақырыбы: |
Көбейтуді және бөлуді тексеру |
|
|
Мақсаты: |
Амалдардың керілігі негізінде көбейту мен бөлу амалдарын тексеру білігін қалыптастыру. Көбейту мен бөлу амалдарының компоненттерін табу білімі мен білігін қайталау. Іс-тәжірибеде есептеу техникасын дамыту. |
|
|
Сілтеме: |
Оқулық, кеспе қағаздар, интерактивті тақта, электронды оқулық. |
|
|
Әдісі: |
Түсіндіру, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, топтық жұмыс, жұптық жұмыстар. |
|
|
Жүрісі: |
Психологиялық дайындық: Шырылдады қоңырау Біз сабақты бастаймыз Партамызға отырып Өзара көз тастаймыз. Табыс тілеп көзбенен Жаңа білім алуға Алға қадам аттаймыз. |
|
|
Топқа бөлу: |
Топқа бөлу үшін осы шақтағы жыл мезгілін қолднау. Яғни, жапырақ, бұлт, және бидай суретін пайдалану. Оқушылар аталған суреттерді таңдайды, бірдей сурет алғандар бір топ болады. І топ – жапырақтар ІІ топ – бұлттар ІІІ топ – бидайлар |
|
|
Өткен тақырыпты бекіту: Үйге берілген тапсырманы пысықтау: №9-есеп |
Төрттен бір бөлік (Ширек) -Санның төрттен бір бөлігін қалай табамыз? Дәлелдеп бер. (308-104)+275=479 700-(312+88) =300 |
-Санның төрттен бір бөлігін табу үшін 4-ке көбейту және бөлу кестесін пайдаланымыз Мысалы : 4 см кесіндінің төрттен бір бөлігі 1 см ге тең.
(113+264)-130=247 218+(176+24) =41
4*5+46=66 (54-47)*4=28 |
|
Сұрақ-жауап: |
Оқушылар өрнектің мәні дұрыс не бұрыс екенін қандай тәсіл арқылы тексеруге болады? Жауап алу және толықтыру. Жаңа тақырыпты ашу. |
|
|
Мағынаны тану: |
Оқушылар қосындының мәнін азайту амалы арқылы , айырманың мәнін қосу арқылы тексеруді білеміз. Енді бүгінгі тақырыбымызда біз көбейтуді және бөлуді тексеруді үйренеміз. Ол үшін сызбанұсқаға назар аударайық! |
|
|
Сызбанұсқа арқылы жаңа материалды түсіндіру: |
№1 :3 *3
12 ? 2 ?
*3 :3 |
|
|
Жаңа ұғымды түсіндіру және оқушылар жалғастыру |
№2 Үлгі:
1
|
|
|
Тақтамен жұмыс: Әр топтан екі оқушы |
№3 Амалдарды орында және оларды тексер 4*8 9*2 4*9 3*8 3*4 2*6 14:7 21:3 16:4 32:4 10:5 28:4 |
|
|
Өзіндік жұмыс: |
№4 Бос орындарға тиісті сандарды қой:
|
|
|
Қосымша тапсырма: |
Семантикалық картаны пайдалану.
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті: |
Бір дегенде иілеміз Екі дегенде шалқаямыз Үш дегенде алақанды соғамыз Төрт дегенде қол бұлғап Бес дегенде отырамыз.
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Топтық жұмыс:
№5-6 есептерді әр топқа бөліп беру.
|
Жапырақ тобы - №5 есептің 1-тапсырмасы |
Шешуі: 35-25-(25-20)=5 Жауабы: қалды 5 кг |
|||||||||||||||||||||||||
|
Бұлт тобы- № 5есептің 2-тапсырмасы |
Шешуі: 63+24+(63+24)=174 Жауабы:174 гүлді аралады |
||||||||||||||||||||||||||
|
Бидай тобы - № 6 тапсырма
|
Шешуі: 4*18-18=54 Жауабы: қалды 54 кг |
||||||||||||||||||||||||||
|
Геометриялық мазмұнды жаттығулар: |
Ені суреттегі шаршы қабырғасының ұзындығына тең, ал ұзындығы шаршының қабырғасының ұзындығынан 4 см артық тік төртбұрыш сыз. Шаршының және тіктөртбұрыштың периметрлерін тап.
3см Р=3см*4 Р=12см
3см Р=7см*2+3см*2 Р=20см
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Күрделілігі жоғары тапсырма: Топтық жұмыс |
№10 Бірдей үш құймақты 4 балаға тең бөліп беру керек. Шешуі: 1-бәліш 2-бәліш 3-бәліш
|
|
Бақылауға арналған тапсырма: |
№11 Тексер 16:2=8 15:3=5 28:4=8 20:4=4 18:3=6 12:3=4 Қай баған дұрыс? Қай баған бұрыс? Дұрыс жауабын атаңдар. |
|
Үй жұмысы: |
№8 (76бет) |
|
Қорыту: |
Бағалау. Оқушыны және топты бағалау. |
|
Кері байланыс: |
Не білдім? Не білемін? Білгім келеді? |
шағым қалдыра аласыз















