Сабақ
2-
сабақ
|
Математика 5сынып
|
|
Сілтеме
|
Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары,
оқулық
|
Сабақ тақырыбы
|
Көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін
пайдаланып, өрнектерді ықшамдау
|
Жалпы мақсаттар
|
Көбейтудің ауыстырымдылық,
терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау туралы ,
есептер шығару арқылы тақырыпты меңгеру, өзгенің пікірін сыйлауға
дағдылану
|
Оқыту нәтижелері
|
Көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін
пайдаланып, өрнектерді ықшамдау туралы түсінік қалыптастырады,
есептер шығару арқылы тақырыпты меңгереді, өзгенің пікірін сыйлауға
дағдыланады
|
Көрнекіліктер
|
Плакаттар, интербелсенді тақта,
карточкалар
|
Дереккөздер
|
Оқулық, «Блум» таксономиясы ,
«Білімділер»сайты
|
Сабақ барысы
|
Уақыты
|
Әдіс-тәсілдер
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау(формативті,
суммативті)
|
Сабақ кезеңдері
1-кезең:
Қызығушылықты
ояту:
-
ұйымдастыру
|
1
мин
|
«Үлкенге де сіз...»
|
Мұғалім ынталандыру мақсатында оқушыларға ран
айтқызады
|
Оқушылар хормен :
Үлкенге де «сіз»
Кішіге де «сіз»
Құрметпенен бәріне
Бас
иеміз біз!
|
|
-
үй тапсырмасын
тексеру;
-қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске
түсіріледі;
|
3 мин
|
«Конверттегі
сұрақ»
|
Үй тапсырмасы бойынша сұрақтар
беріледі:
1-топ:
1.Натурал сандар деп қандай сандарды
айтамыз?
2.Натурал сандарға қандай амалдар қолдануды
білеміз?
2-топ:
1.Санды өрнек деп қандай
өрнекті айтамыз?
2.Әріпті өрнек деп қандай
өрнекті айтамыз?
3-топ:
1.Қосу амалының қандай
қасиеттерін білеміз?
2.Дәреже негізі деген
не?
4-топ:
1.Дәреже көрсеткіші деген
не?
2. Өрнекті оқып, дәреженің
негізін және дәреже көрсеткішін ата:
123 ,
1005 ,
62
|
Оқушылар тапсырманы топпен
орындайды
|
«Бас бармақ»
|
белсенді әрекетке
жұмылдырылады;
-
ойлау жұмысына ынталандырылады
|
2-кезең:
Мағынаны
ажырату:
-
оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік
пен пікір қалыптастырады;
|
10
мин
|
«Кім тапқыр?»
|
Көбейтіндіні табыңдар:
20*15*4*5
1-тәсіл.Көбейткіштерді тізбектеп көбейтіп,
көбейтіндіні табыңдар.
2-тәсіл.Көбейтіндінің мәні толық ондық болатындай
топтап көбейтуді орындаңдар. Көбейтінді өзгерді ме? Қай тәсіл
тиімді ?
Түсіндірме жүргізеді
|
Тапқыр оқушы түсіндіреді
Оқушылар түсіндірмені тыңдайды
|
«ББҮ»
кестесі
|
мин
|
Оқулықпен жұмыс
«Бірге ойлаймыз!»
|
№368 (ауызша есептеу),№369 есептерді топпен
орындауға береді
№371,375,381 есептерді оқытады, талдатады,тақтада,
дәптерде орындатады
№371
Қарға-15м/с. Қараторғай-? 3есе
артық Қараторғай 20 секундта-?
Шешуі: 15м/с*3*20 с=45м/с*20с=900м Жауабы:
900м
№375(1,3,5)
1)7*а*5*в=(7*5)а*в=35ав
3)
15*с*d*4= (15*4)*с*d= 60сd
5)14а*в*5*с=(14*5)авс=70авс
№381(1,3)
2а*7*5в=70ав
5а*9*4в=180ав
15с*4*3d=180сd
12с*2*3d=72сd
7m*8*5n=280mn
125m*7*8n=7000mn
|
№368 (ауызша есептеу),№369 есептерді топпен
орындайды
№371,375,381 есептерді оқиды, талдайды,тақтада,
дәптерде орындайды
|
«Бас бармақ»
|
- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік
қалыптастырады;
|
3-кезең:
Ой-
толғаныс:
-
анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген
мәліметтері арқылы жеткізеді;
-
синтез, бір-бірімен ой
бөліседі.
-
сабақ қорытындысы
|
|
Деңгейлік тапсырмалар
|
Деңгейлік тапсырмалар
береді:
|
Оқушылар тапсырмаларды жеке
орындайды
|
|
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй
тапсырмасы)
|
2
мин
|
№273(1,3)
№ 275(2,4,6) №381(2)
|
|
|
Рефлексия
|
3 мин
«ББҮ»
кестесі
|
«ББҮ» кестесі бойынша не
үйренгендерін сұрайды
|
«ББҮ» кестесі бойынша бүгінгі
сабақтан не үйренгендерін айтады,
түсіндіреді
|
«ББҮ» кестесі Жиынтық
бағалау
|