Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ 1- сабақ |
Математика 5сынып |
|
||||
Сілтеме |
Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық |
|||||
Сабақ тақырыбы |
Көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау туралы білімді толықтыру, есептер шығару арқылы тақырыпты меңгеру, ұйымшыл болуға дағдылану |
|||||
Жалпы мақсаттар |
Көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау туралы білімді толықтырады, есептер шығару арқылы тақырыпты меңгереді, ұйымшыл болуға дағдыланады |
|||||
Оқыту нәтижелері |
Көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау туралы түсінік қалыптастырады, есептер шығару арқылы тақырыпты меңгереді, өзгенің пікірін сыйлауға дағдыланады |
|||||
Көрнекіліктер |
Плакаттар, интербелсенді тақта, карточкалар |
|||||
Дереккөздер |
Оқулық, «Блум» таксономиясы , «Білімділер»сайты |
|||||
Сабақ барысы |
Уақыты |
Әдіс-тәсілдер |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау(формативті, суммативті) |
|
Сабақ кезеңдері 1-кезең: Қызығушылықты ояту: - ұйымдастыру |
1 мин |
«Шаттық шеңбері» |
Мұғалім ынталандыру мақсатында оқушыларды шеңберге тұрғызып, ұран айтқызады |
Оқушылар хормен : Ризамыз бүгінге. Ризамыз бүгінге! Ризамыз бүгінге, Ризамыз қазірге! Ризамын, ризамын, ризамын бүгінге! Ризамын, ризамын, ризамын қазірге! |
|
|
- үй тапсырмасын тексеру; -қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі; |
4 мин |
«Домино» |
Өткен тақырып бойынша өрнек құрып мәнін табуға тапсырма береді |
Оқушылар тапсырманы топпен орындайды |
Топтар бірін-бірі бағалау |
|
белсенді әрекетке жұмылдырылады; - ойлау жұмысына ынталандырылады |
||||||
2-кезең: Мағынаны ажырату: - оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады; |
25 мин |
Оқулықпен жұмыс
|
А тобы. №370(1,2,3,4) 1)4а*5=(4*5)*а=20а 2)8в*3=(8*3)в=24в 3)5с*2=(5*2)*с=10с 4)у*3*16=(3*16)*у=48у В тобы. №374(1,3,5) №376(1,3) № 378 №374(1,3,5) 1)21*5*3*2=(21*3)*(5*2)=63*10=630 3)5*11*5*8*5=(5*5*8)*(11*5)=200*55=11000 5)125*4*25*8=(125*8)*(25*4)=1000*100=100000 №376(1,3) 1) 15а*8в, мұндағы а=2, в=5. 15а*8в=(15*8)ав=120ав=120*2*5=1200 3)90а*5в, мұндағы а=6, в=4. 90а*5в=(90*5)ав=450ав=450*6*4=10800 № 378 Қайықтың м.ж-6км/сағ Теплоходтың ж-? 5 есе артық Жаяу адам ж-5км/сағ Мотоциклшінің ж-? 6 есе артық Қайсыларының жылдамдықтары бірдей? Шешуі: 6км/сағ*5=30км/сағ 5км/сағ*6=30км/сағ Жауабы: Теплоходтың жылдамдығы мен мотоциклшінің жылдамдықтары тең. С тобы. № 382 Тест 5-7 минут Кестені толтыру Көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиетін пайдаланып, есептеңдер: А) 3*5*2*7= Ә) 5*5*6*4= Б) 8*х*5=- |
Оқушылар тапсырманы деңгеймен орындайды
|
«Бағдаршам» |
|
- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады; |
||||||
3-кезең: Ой- толғаныс:
|
3 мин |
«Микрофон ұсыну» |
«Гаусс тәсілі» |
Қабілеті жоғары оқушы мини презентация арқылы түсіндіреді |
«Бас бармақ» |
|
7 мин |
Тест |
|
Оқушылар тапсырмаларды жеке орындайды |
өзін-өзі бағалау |
||
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) |
2 мин |
|
|
|
||
Рефлексия |
3 мин «Бес саусақ» |
«Бес саусақ» әдісі бойынша не үйренгендерін, не білгендерін жазуды ұсынады |
«Бес саусақ» әдісі бойынша не үйренгендерін, не білгендерін жазып, оқиды |
Жиынтық бағалау |
Сабақ 2- сабақ |
Математика 5сынып |
|
||||
Сілтеме |
Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық |
|||||
Сабақ тақырыбы |
Көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау |
|||||
Жалпы мақсаттар |
Көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау туралы , есептер шығару арқылы тақырыпты меңгеру, өзгенің пікірін сыйлауға дағдылану |
|||||
Оқыту нәтижелері |
Көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдау туралы түсінік қалыптастырады, есептер шығару арқылы тақырыпты меңгереді, өзгенің пікірін сыйлауға дағдыланады |
|||||
Көрнекіліктер |
Плакаттар, интербелсенді тақта, карточкалар |
|||||
Дереккөздер |
Оқулық, «Блум» таксономиясы , «Білімділер»сайты |
|||||
Сабақ барысы |
Уақыты |
Әдіс-тәсілдер |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау(формативті, суммативті) |
|
Сабақ кезеңдері 1-кезең: Қызығушылықты ояту: - ұйымдастыру |
1 мин |
«Үлкенге де сіз...» |
Мұғалім ынталандыру мақсатында оқушыларға ран айтқызады |
Оқушылар хормен : Үлкенге де «сіз» Кішіге де «сіз» Құрметпенен бәріне Бас иеміз біз! |
|
|
- үй тапсырмасын тексеру; -қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі; |
3 мин |
«Конверттегі сұрақ» |
Үй тапсырмасы бойынша сұрақтар беріледі: 1-топ: 1.Натурал сандар деп қандай сандарды айтамыз? 2.Натурал сандарға қандай амалдар қолдануды білеміз? 2-топ: 1.Санды өрнек деп қандай өрнекті айтамыз? 2.Әріпті өрнек деп қандай өрнекті айтамыз? 3-топ: 1.Қосу амалының қандай қасиеттерін білеміз? 2.Дәреже негізі деген не? 4-топ: 1.Дәреже көрсеткіші деген не? 2. Өрнекті оқып, дәреженің негізін және дәреже көрсеткішін ата: 123 , 1005 , 62 |
Оқушылар тапсырманы топпен орындайды |
«Бас бармақ» |
|
белсенді әрекетке жұмылдырылады; - ойлау жұмысына ынталандырылады |
||||||
2-кезең: Мағынаны ажырату: - оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады; |
10 мин |
«Кім тапқыр?» |
Көбейтіндіні табыңдар: 20*15*4*5 1-тәсіл.Көбейткіштерді тізбектеп көбейтіп, көбейтіндіні табыңдар. 2-тәсіл.Көбейтіндінің мәні толық ондық болатындай топтап көбейтуді орындаңдар. Көбейтінді өзгерді ме? Қай тәсіл тиімді ? Түсіндірме жүргізеді |
Тапқыр оқушы түсіндіреді Оқушылар түсіндірмені тыңдайды |
«ББҮ» кестесі |
|
мин |
Оқулықпен жұмыс «Бірге ойлаймыз!» |
№368 (ауызша есептеу),№369 есептерді топпен орындауға береді №371,375,381 есептерді оқытады, талдатады,тақтада, дәптерде орындатады №371 Қарға-15м/с. Қараторғай-? 3есе артық Қараторғай 20 секундта-? Шешуі: 15м/с*3*20 с=45м/с*20с=900м Жауабы: 900м №375(1,3,5) 1)7*а*5*в=(7*5)а*в=35ав 3) 15*с*d*4= (15*4)*с*d= 60сd 5)14а*в*5*с=(14*5)авс=70авс №381(1,3) 2а*7*5в=70ав 5а*9*4в=180ав 15с*4*3d=180сd 12с*2*3d=72сd 7m*8*5n=280mn 125m*7*8n=7000mn |
№368 (ауызша есептеу),№369 есептерді топпен орындайды №371,375,381 есептерді оқиды, талдайды,тақтада, дәптерде орындайды |
«Бас бармақ» |
||
- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады; |
||||||
3-кезең: Ой- толғаныс:
|
|
Деңгейлік тапсырмалар |
Деңгейлік тапсырмалар береді: |
Оқушылар тапсырмаларды жеке орындайды |
|
|
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) |
2 мин |
№273(1,3) № 275(2,4,6) №381(2) |
|
|
||
Рефлексия |
3 мин «ББҮ» кестесі |
«ББҮ» кестесі бойынша не үйренгендерін сұрайды |
«ББҮ» кестесі бойынша бүгінгі сабақтан не үйренгендерін айтады, түсіндіреді |
«ББҮ» кестесі Жиынтық бағалау |
Сабақ 3- сабақ |
Математика 5сынып |
|
||||||||||||||||||||||
Сілтеме |
Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық |
|||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Қайталау есептерін шығару |
|||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаттар |
Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер шығару, білімді толықтыру, ұйымшыл болуға дағдылану |
|||||||||||||||||||||||
Оқыту нәтижелері |
Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер шығарады, білімді толықтырады, ұйымшыл болуға дағдыланады |
|||||||||||||||||||||||
Көрнекіліктер |
Плакаттар, интербелсенді тақта, карточкалар |
|||||||||||||||||||||||
Дереккөздер |
Оқулық, «Блум» таксономиясы , «Білімділер»сайты |
|||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
Уақыты |
Әдіс-тәсілдер |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау(формативті, суммативті) |
|||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері 1-кезең: Қызығушылықты ояту: - ұйымдастыру |
1 мин |
«Шаттық шеңбері» |
Мұғалім ынталандыру мақсатында оқушыларды шеңберге тұрғызып, ұран айтқызады |
Оқушылар хормен : Ризамыз бүгінге. Ризамыз бүгінге! Ризамыз бүгінге, Ризамыз қазірге! Ризамын, ризамын, ризамын бүгінге! Ризамын, ризамын, ризамын қазірге! |
|
|||||||||||||||||||
- үй тапсырмасын тексеру; -қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі; |
4 мин |
«Өзіңді тексер» Берілген мәлімет жалған ба,әлде шындық па |
Өткен тақырыптар бойынша оқушыларға сұрақтар беріледі |
Оқушылар тапсырманы топпен орындайды |
Топтар бірін-бірі бағалау |
|||||||||||||||||||
белсенді әрекетке жұмылдырылады; - ойлау жұмысына ынталандырылады |
||||||||||||||||||||||||
2-кезең: Мағынаны ажырату: - оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады; |
25 мин |
Оқулықпен жұмыс
|
А тобы. №441(1,2,3,) №442 В тобы. №444(1,3,5) №446(1,) . С тобы. № 449 "Қолжазба күнделігі және өзара тексеру"5 минут
№2
№3
|
Оқушылар тапсырманы деңгеймен орындайды
Оқушылар тапсырманы жеке орындайды |
«Бағдаршам»
|
|||||||||||||||||||
- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады; |
||||||||||||||||||||||||
3-кезең: Ой- толғаныс:
|
3 мин |
«Микрофон ұсыну» |
«Гаусс тәсілін қолданып есептер шығару» |
Қабілеті жоғары оқушылар есептер шығарып түсіндіреді |
«Бас бармақ» |
|||||||||||||||||||
4 мин |
«Сөзжұмбақ шешу»Үш тілде аудару |
«Тәуелсіздікке 25 жыл» |
Оқушылар тапсырмаларды топпен орындайды. |
өзін-өзі бағалау |
||||||||||||||||||||
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) |
2 мин |
|
|
|
||||||||||||||||||||
Рефлексия |
3 мин «Гүл шоқтарын жинау» |
«Гүл шоқтарын жинау» әдісі бойынша не үйренгендерін, не білгендерін ауызша айтады |
«Рефлексивті экран» әдісі бойынша не үйренгендерін, не білгендерін жазады |
Жиынтық бағалау |