Материалдар / Көбейтудің үлестірімділік қасиеті.Жақшаларды ашу.Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Көбейтудің үлестірімділік қасиеті.Жақшаларды ашу.Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге,жас мамандарға керек,сабақ оту барысында көмегі бар деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2018
1208
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Математика Сынып: 6 « А» Мерзімі: 22.12.2017 жСабақтың тақырыбы: Көбейтудің үлестірімділік қасиеті.Жақшаларды ашу.Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығаруСабақтың мақсаты:Білімділік: Оқушыларға айнымалысы бар өрнектің сандық мәнін таба білу,тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелеу. Таңбалары әр түрлі, таңбалары бірдей сандарды көбейтіп, көбейтіндіні таба білуге үйрету;Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру. Ой-өрісін кеңейту. Теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру; Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, тез шешім қабылдай білуге, пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу.Сабақтың түрі: жаңа заманға сай сабақ.Сабақтың типі: қайталау сабағыСабақтың әдісі-тәсілдері: Шаттық шеңбері,Сиқырлы сандар әдісі,топтық жұмыс,көрші стратегиясы,ТестКөрнекілігі: слайд,кестелер,суреттер,кестелер,рефлексия тақтасыСабақтың барысы:1.Ұйымдастыру бөлімі2.Шаттық шеңбері3.Топқа бөлу4.Үй тапсырмасын тексеру:№ 729 (7,8,9), №730(2,3), №731(2,3)5.Постер қорғау6.Ойланайық7.Көрші стратегиясы8. Топтық жұмыс9. Семантикалық кара10.Оқулықпен жұмыс11.Графикалық диктант12.Сергіту сәті13.Рефлексия14.Үйге тапсырма15.Бағалау

1.Ұйымдастыру бөлімі: 2. Шаттық шеңбері«Көбелек жаттығуы »Таңертең көбелек оянды,тартылды,Қанаттарын бұлғады,терең тыныс алды,Аз ғана айналып,барлығына күліп,Қайта гүліне оралды3. Топқа бөлу. Сиқырлы сандар әдісі.1. -2+5=32. 9+(-7)=23. -5+6=14. -3-(-7)=45. 1-(-4)=56. 14+(-8)=67. -4-8=-128. -12+9=-39. 25+(-36)=-1110. 9-(-5)=1411. 45+(-25)=2012.-12-(-10)=-213. 3+(-4)=-114.27+(-14)=1315. 13+(-8)=516. 22+(-10)=121 –топ Тақ сандар2-топ Жұп сандар3-топ Теріс сандар Бағалау парағымен таныстыруТоптарға бағалау парағы таратылады.Сол бойынша сабақтың әрбір кезеңінде оқушыларды топ басшысы бағалап отырады.4.Үй тапсырмасын тексеру:№ 729 (7,8,9), №730(2,3), №731(2,3)№ 729a-(b-c+d)=a-b+c-dx+(y-z+8)=x+y-z+8m-(-2+n+k)=m+2-n-k№7303a-6b=3(a-2b) 6x+10y=2(3x+5y)2c+8d=2(c+4d) 15a-12b=3(5a-4b)5m-15n=5(m-3n) 20c-24d=4(5c-6d)

Әр топ өзіне берілген тапсырма бойынша постер қорғайды.1. Көбейтудің үлестірімділік қасиеті2. Жақшаларды ашу3. Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығаруОйланайықБос орынды толтыру Бос орынды толтыру
  • 1) (0,2+х)· = 0,6+3х (0,2+х)· 3 = 0,6+3х
  • 2) ( + 1,3) · 2 = -2а + ( -а + 1,3) · 2 = -2а + 2,6
  • 3) 4,1 · (-7+в) = +4,1в 4,1 · (-7+в) = -28,7 +4,1в
  • 4) · ( -2 -4х) = -4 - 8х 2 ·( -2 -4х) = -4 - 8х
  • 5) ( -6) · ( - 3 )= - 3х+18 ( х - 6)·( - 3 )= - 3х + 18
  • 6) ( 0,4 - ) 5= -1,5у ( 0,4 - 0,3у ) ·5= 2 - 1,5у


Көрші стратегиясы. Үш топ өздеріне берілген есептерді шығарып,көршілерімен алмасады және бағалайды.Топтық жұмысҚосылғыштардың орнын ауыстырғаннан...? Қосынды өзгермейдіҚандай сандар қарама – қарсы сандар деп аталады? Бір бірінен тек қана таңбаларымен ажыратылатын сандарРационал сандар жиынына қандай сандар кіреді? Бүтін сандар, бөлшек сандар, рационал сандар деп аталадыТеріс санның модулі неге тең? Оған қарама – қарсы санға теңЕкі теріс санды көбейту үшін: Сандардың модулдерін көбейту керекТаңбалары әр түрлі сандарды көбейту: Модулдерін көбейту керек, көбейтіндінің мәнінің алдына << - >> таңбасын қою керек.Айнымалылары бар өрнек дегеніміз не? Құрамында әріптері бар өрнекАйнымалының қабылдайтын мәндері дегеніміз не? Айнымалының берілген өрнектің мағынасы болатын мәндерЖақшаларды ашу дегеніміз не? Жақша ішінде алгебралық қосынды жазылған өрнектерді оған тең жақшасыз өрнектермен алмастырып түрлендіру Оқулықпен жұмыс. 738,740,739Графикалық диктант1.Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең2.0 саны натурал сандар жиынына тиісті3. Екі теріс санның қосындысы- теріс сан4. Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс сан5. Кез келген теріс сан нөлден үлкен6. Оң санның модулі сол санның өзіне тең7. Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады8.Теріс санның модулі сол санның өзіне тең9. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң сан10.Кез келген теріс сан оң саннан үлкенСергіту сәті1. Аукцион«Мен сатушы, сіздерсатып алушыларсыз»5- 750; 7514- 740; 7423- № 732(4-6);737(1,2)Қорытынды бағалау. Сабақ басында ілінген бағалау кестесі бойынша қорытынды баға шығарылып, бағаланады.Рефлекция. Сабақ бойынша ойларын стикерге жазып, қажет деген суреттің тұсына жабыстырады



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!