жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Кож
ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ПӘНІНЕН 5-СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН
КҮНТІЗБЕЛІК ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
«Дене шынықтыру» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 2 сағат, оқу жылына 68 сағатты құрайды
Ауыспалы тақырыптар |
№ |
Сабақтың тақырыптары |
Оқудың мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескертулер |
||||||||||||
I-тоқсан 16-сағат |
||||||||||||||||||
I-бөлім Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларына оқыту 10 сағат |
1 |
Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын оқу. ӨҚН.Адамның табиғатта өз бетінше өмір сүруі |
5.3.4.1. денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу. |
1 |
|
|
||||||||||||
2 |
Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын оқу.30 м жүгіру. ӨҚН.Медициналық көмек көрсету жолдары |
5.3.4.1. денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу. |
1 |
|
|
|||||||||||||
3 |
Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын оқу. 60 м жүгіру ӨҚН .Жер сілкінісі алдын алуы |
5.3.4.1. денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу. |
1 |
|
|
|||||||||||||
4 |
Орта және алыс қашықтық техникасын үйрету. 200 м жүгіру ӨҚН.Жер сілкінісі алдын алуы |
5.3.3.1 түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білу |
1 |
|
|
|||||||||||||
5 |
Жүгіріп келіп және бір орында ұзындыққа секіру техникасын үйрету. Бір орыннан ұзындыққа секіру |
5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау |
1 |
|
|
|||||||||||||
6 |
Жүгіріп келіп және бір орында ұзындыққа секіру техникасын үйрету. Бір орыннан ұзындыққа секіру. |
5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау |
1 |
|
|
|||||||||||||
7 |
Жүгіріп келіп және бір орында ұзындыққа секіру техникасын үйрету. Жүгіріп келіп ұзындыққа секіру |
5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау |
1 |
|
|
|||||||||||||
8 |
Топтық эстафеталық жұмыс. Эстафетаға 4х60 жүгіру. |
5.1.1.1 аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсіну |
1 |
|
|
|||||||||||||
|
9 |
Топтық эстафеталық жұмыс. Эстафетаға 4х60 жүгіру. |
5.1.1.1 аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсіну |
1 |
|
|
||||||||||||
|
10 |
Топтық эстафеталық жұмыс. Эстафетаға 4х60 жүгіру. |
5.1.1.1 аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсіну |
1 |
|
|
||||||||||||
ІІ-бөлім. Өзгертілген командалық ойын 12 сағат |
11 |
Ойынның қабылдау техникасын үйрету |
5.1.1.1 аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсіну; |
1 |
|
|
||||||||||||
12 |
Ойынның қабылдау техникасын үйрету |
5.1.3.1 қарапайым арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті білу және анықтау; |
1 |
|
|
|||||||||||||
13 |
Негізгі қабылдау тактикасын үйрету |
5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау; |
1 |
|
|
|||||||||||||
14 |
Негізгі қабылдау тактикасын үйрету |
5.1.5.1 аздаған ауқымдағы дене жаттығуларының тактикасын, стратегиясын және құрылымдық идеяларын білу және сипаттау |
1 |
|
|
|||||||||||||
15 |
Ойын кезінде көшбасшылық дағдыны қалыптастыру |
5.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді түсіну; |
1 |
|
|
|||||||||||||
16 |
Ойын кезінде көшбасшылық дағдыны қалыптастыру
|
5.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді түсіну; |
1 |
|
|
|||||||||||||
ІІ тоқсан 16-сағат |
||||||||||||||||||
IІI-бөлім Гимнастика арқылы денсаулықты нығайту 8 сағат
|
17 |
Қауіпсіздік ережесі.Кешенді жалпы дамыту жаттығуларының негізін құру.Саптағы жаттығулар ӨҚН.Жердің опырылуы мен сель, көшкіннің орын алдын алуы |
5.3.2.1 қыздырыну және қалпына келтіру жаттығуларын орындау мен дайындау аясындағы негізгі компоненттерді білу және түсіну |
1 |
|
|
||||||||||||
18 |
Кешенді жалпы дамыту жаттығуларының негізін құру.Гимнастикалық төсеніште жаттығулар жасау. ӨҚН.Дауыл, боран алдын алуы |
5.3.2.1 қыздырыну және қалпына келтіру жаттығуларын орындау мен дайындау аясындағы негізгі компоненттерді білу және түсіну |
1 |
|
|
|||||||||||||
19 |
Кешенді жалпы дамыту жаттығуларының негізін құру. Гимнастикалық көпір жасау арқылы 1 м көтерілу |
5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау |
1 |
|
|
|||||||||||||
20 |
Акробатикалық жаттығулар орындау Гимнастикалық кіші атта жаттығулар жасау |
5.1.5.1 аздаған ауқымдағы дене жаттығуларының тактикасын, стратегиясын және құрылымдық идеяларын білу және сипаттау |
1 |
|
|
|||||||||||||
21 |
Снарядтарда гимнастикалық жаттығудың техникасын үйрету Гимнастикалық әртүрлі биіктіктегі сырықта жаттығулар жасау |
5.1.5.1 аздаған ауқымдағы дене жаттығуларының тактикасын, стратегиясын және құрылымдық идеяларын білу және сипаттау |
1 |
|
|
|||||||||||||
22 |
Снарядтарда гимнастикалық жаттығудың техникасын үйрету Гимнастикалық кермеде жаттығулар жасау |
5.1.4.1 қимыл-қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын білу және анықтау |
1 |
|
|
|||||||||||||
23 |
Снарядтарда гимнастикалық жаттығудың техникасын үйрету Гимнастикалық төсеніште жаттығулар жасау |
5.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді түсіну |
1 |
|
|
|||||||||||||
24 |
Снарядтарда гимнастикалық жаттығудың техникасын үйрету Гимнастикалық кіші атта 120 см биіктікке секіру |
5.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін білу және түсіну, сондай-ақ оны шешудің қарапайым балама жолдарын ұсыну |
1 |
|
|
|||||||||||||
IV-бөлім Қазақ ұлттық ойындары 8 сағат |
25 |
Қазақтың ұлттық ойындары Асық ату және бестас ойыны |
5.3.5.1 басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды білу және орында |
1 |
|
|
||||||||||||
26 |
Қазақтың ұлттық ойындары Асық ату және бестас ойыны |
5.3.5.1 басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды білу және орында |
1 |
|
|
|||||||||||||
27 |
Қазақтың ұлттық ойындары Асық ату және бестас ойыны |
5.3.5.1 басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды білу және орында |
1 |
|
|
|||||||||||||
28 |
Қазақтың ұлттық ойындары Тоғызқұмалақ ойыны |
5.3.5.1 басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды білу және орындау |
1 |
|
|
|||||||||||||
29 |
Қазақтың ұлттық ойындары Тоғызқұмалақ ойыны |
5.3.5.1 басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды білу және орындау |
1 |
|
|
|||||||||||||
30 |
Қазақтың ұлттық ойындары Тоғызқұмалақ ойыны |
5.2.6.1 жарыс іс-әрекеттері және төрелік ету ережелерін білу |
1 |
|
|
|||||||||||||
31 |
Ұлттық ойындар аясындағы тактикалар мен стратегияларды оқып үйрену. Тоғызқұмалақ ойыны. Жүрістің түрлері |
5.2.6.1 жарыс іс-әрекеттері және төрелік ету ережелерін білу |
1 |
|
|
|||||||||||||
32 |
Ұлттық ойындар аясындағы тактикалар мен стратегияларды оқып үйрену. Тоғызқұмалақ ойыны. Жүрістің түрлері |
5.2.6.1 жарыс іс-әрекеттері және төрелік ету ережелерін білу |
1 |
|
|
|||||||||||||
ІІІ-тоқсан 20 сағат |
||||||||||||||||||
V-бөлім Кросс, көркем гимнастика Дайындығы 9 сағат |
33 |
Қауіпсіздік ережесі. Бой қыздыру жаттығулары және қалыпқа келтіру техникасының түрлеріне шолу жасау. ӨҚН.Дауыл, боран алдын алуы |
5.3.4.1. денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу |
1 |
|
|
||||||||||||
34 |
Бой қыздыру жаттығулары және қалыпқа келтіру техникасының түрлеріне шолу жасау. Тамырдың соғу жиілігі (ТСЖ) анықтау. ӨҚН.Әсері мықты улы заттардан уланғанда көрсетілетін алғашқы медициналық көмек көрсету. |
5.3.2.1 қыздырыну және қалпына келтіру жаттығуларын орындау мен дайындау аясындағы негізгі компоненттерді білу және түсіну |
1 |
|
|
|||||||||||||
35 |
Бой қыздыру жаттығулары және қалыпқа келтіру техникасының түрлеріне шолу жасау.Тамырдың соғу жиілігі (ТСЖ) анықтау. ӨҚН.Әртүрлі жарақат алу жағдайындағы алғашқы медициналық көмек |
5.3.2.1 қыздырыну және қалпына келтіру жаттығуларын орындау мен дайындау аясындағы негізгі компоненттерді білу және түсіну |
1 |
|
|
|||||||||||||
36 |
Бой қыздыру жаттығулары және қалыпқа келтіру техникасының түрлеріне шолу жасау. Қыздырыну, қалыпқа келу техникасы. ӨҚН .Жаппай жарақат алу кезіндегі алғашқы медициналық көмек |
5.3.1.1 денсаулықты сақтаудың маңыздылығын білу және түсіну |
1 |
|
|
|||||||||||||
37 |
Қозғалыс техникасының элементтерін үйрету Қыздырыну, қалыпқа келу техникасы |
5.1.4.1 қимыл-қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын білу және анықтау |
1 |
|
|
|||||||||||||
38 |
Қозғалыс техникасының элементтерін үйрету Динамикалық жаттығулар арқылы шыдамдылықты анықтау |
5.1.4.1 қимыл-қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын білу және анықтау |
1 |
|
|
|||||||||||||
39 |
Қозғалыс техникасының элементтерін үйрету Динамикалық жаттығулар арқылы шыдамдылықты анықтау |
5.1.3.1 қарапайым арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті білу және анықтау |
1 |
|
|
|||||||||||||
40 |
Қозғалыс техникасының элементтерін үйрету. Дене қасиеттерінің компоненттері |
5.1.3.1 қарапайым арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті білу және анықтау |
1 |
|
|
|||||||||||||
41 |
Қашықтықтан өту тактикасының негізі. |
5.1.3.1 қарапайым арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті білу және анықтау |
1 |
|
|
|||||||||||||
VI-бөлім Бірлескен іс- әрекеттегі ойын- сауық ойындары. 11 сағат |
42 |
Ойындардағы командалық іс-әрекет және көшбасшылық. |
5.3.4.1. денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу |
1 |
|
|
||||||||||||
43 |
Ойындардағы командалық іс-әрекет және көшбасшылық . |
5.3.4.1. денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу |
1 |
|
|
|||||||||||||
44 |
Ойындардағы командалық іс-әрекет және көшбасшылық |
5.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді түсіну |
1 |
|
|
|||||||||||||
45 |
Ойындардағы командалық іс-әрекет және көшбасшылық |
5.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді түсіну |
1 |
|
|
|||||||||||||
46 |
Ойындардағы командалық іс-әрекет және көшбасшылық |
5.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді түсіну |
1 |
|
|
|||||||||||||
47 |
Ойын арқылы қиындықты шешу жолдарына оқыту. |
5.2.8.1 түрлі қимыл-қозғалыс негіздерімен шарттастырылған рөлдерді анықтай білу |
1 |
|
|
|||||||||||||
48 |
Ойын арқылы қиындықты шешу жолдарына оқыту. |
5.2.8.1 түрлі қимыл-қозғалыс негіздерімен шарттастырылған рөлдерді анықтай білу |
1 |
|
|
|||||||||||||
49 |
Ойын арқылы қиындықты шешу жолдарына оқыту. |
5.2.8.1 түрлі қимыл-қозғалыс негіздерімен шарттастырылған рөлдерді анықтай білу |
1 |
|
|
|||||||||||||
50 |
Ойын арқылы қиындықты шешу жолдарына оқыту. |
5.1.4.1 қимыл-қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын білу және анықтау |
1 |
|
|
|||||||||||||
51 |
Ойын құруға арналған шығармашылық қабілет |
5.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін білу және түсіну, сондай-ақ оны шешудің қарапайым балама жолдарын ұсыну |
1 |
|
|
|||||||||||||
|
52 |
Ойын - сауық ойындарын құру |
5.2.6.1 жарыс іс-әрекеттері және төрелік ету ережелерін білу |
|
|
|
||||||||||||
IV-тоқсан 16 сағат |
||||||||||||||||||
VII-бөлім Ойын кезіндегі басып кіру дағдыларын түсіну және үйрету 8 сағат |
53 |
Қауіпсіздік ережесі Ойын кезінде допты иелену Футбол. Ойын ережелері. ӨҚН.Жаппай жарақат алу кезіндегі алғашқы медициналық көмек |
5.1.1.1 аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсіну |
1 |
|
|
||||||||||||
54 |
Ойын кезінде допты иелену. Футбол. Футбол ойынына қойылатын гигиеналық талаптар. ӨҚН.Жара мен жарақат алу және басқа да келеңсіз жағдайларда алғашқы медициналық көмек көрсету. |
5.1.1.1 аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсіну |
1 |
|
|
|||||||||||||
55 |
Ойын кезінде допты иелену Футбол. Алаңдағы қозғалыстар. ӨҚН.Денсаулық және салауатты өмір салты туралы жалпы түсінік. |
5.3.4.1. денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу. |
1 |
|
|
|||||||||||||
56 |
Ойын кеңістігінде бағдарлау дағдыларына үйрету.Футбол. Қақпашының ролі. ӨҚН.Денсаулық және салауатты өмір салты туралы жалпы түсінік. |
5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау |
1 |
|
|
|||||||||||||
57 |
Ойын кеңістігінде бағдарлау дағдыларына үйрету. |
5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау |
1 |
|
|
|||||||||||||
58 |
Ойын кеңістігінде бағдарлау дағдыларына үйрету. |
5.2.4.1 дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді білу және түсіну |
1 |
|
|
|||||||||||||
59 |
Ойын кеңістігінде бағдарлау дағдыларына үйрету. |
5.2.4.1 дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді білу және түсіну |
1 |
|
|
|||||||||||||
60 |
Ойын стратегиясын құрудағы дағдыны дамыту. |
5.2.8.1 түрлі қимыл-қозғалыс негіздерімен шарттастырылған рөлдерді анықтай білу |
1 |
|
|
|||||||||||||
VIII-бөлім Жеңіл атлетика дағдысын дамыту және шолу 8 сағат |
61 |
Денені қыздыру және тыныс алу жүйесін қалпына келтіру 30 м жүгіру |
5.3.4.1. денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу. |
1 |
|
|
||||||||||||
62 |
Денені қыздыру және тыныс алу жүйесін қалпына келтіру 60 м жүгіру |
5.3.4.1. денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу |
1 |
|
|
|||||||||||||
63 |
Денені қыздыру және тыныс алу жүйесін қалпына келтіру 200 м жүгіру |
5.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін білу және түсіну, сондай-ақ оны шешудің қарапайым балама жолдарын ұсыну |
1 |
|
|
|||||||||||||
64 |
Денені қыздыру және тыныс алу жүйесін қалпына келтіру 800 м жүгіру |
5.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін білу және түсіну, сондай-ақ оны шешудің қарапайым балама жолдарын ұсыну |
1 |
|
|
|||||||||||||
65 |
Қозғалыс белсенділігі арқылы денсаулықты нығайту Бір орыннан ұзындыққа секіру |
5.3.3.1 түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білу |
1 |
|
|
|||||||||||||
66 |
Қозғалыс белсенділігі арқылы денсаулықты нығайту. 150 г кіші допты.қашықтыққа лақтыру |
5.3.3.1 түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білу |
1 |
|
|
|||||||||||||
67 |
Қозғалыс белсенділігі арқылы денсаулықты нығайту 150 г кіші допты нысанаға лақтыру |
5.3.3.1 түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білу |
1 |
|
|
|||||||||||||
68 |
Қозғалыс белсенділігі арқылы денсаулықты нығайту Эстафета 4х60 м |
5.3.3.1 түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білу |
1 |
|
|
Сколько не хватет гб?
ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ПӘНІНЕН 5- СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН
КҮНТІЗБЕЛІК ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
«Дене шынықтыру» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 1 сағат, оқу жылына 34 сағатты құрайды
Ауыспалы тақырыптар |
№ |
Сабақтың тақырыптары |
Оқудың мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескертулер |
I- тоқсан 8 сағат |
||||||
Спорттық ойындар Футбол ойыны 8 сағат |
1 |
Футбол. Ойын ережелері. |
5.1.1.1 аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсіну; |
1 |
|
|
2 |
Футбол. Алаңдағы қозғалыстар.
|
5.1.1.1 аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсіну; |
1 |
|
|
|
3 |
Футбол.Доппен алдап өту тәсілдері |
5.1.3.1 қарапайым арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті білу және анықтау; |
1 |
|
|
|
4 |
Футбол. Шабуылда ойнау техникасы |
5.2.4.1 дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді білу және түсіну |
1 |
|
|
|
5 |
Футбол. Айып добын орындау |
5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау; |
1 |
|
|
|
6 |
Футбол.Командалық шабуыл |
5.1.5.1 аздаған ауқымдағы дене жаттығуларының тактикасын, стратегиясын және құрылымдық идеяларын білу және сипаттау |
1 |
|
|
|
7 |
Футбол.Командалық қорғаныс |
5.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді түсіну; |
1 |
|
|
|
8 |
Футбол. Екі жақты ойын |
5.2.1.1 өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу, қимыл әрекеттермен байланысты білімді білу және түсіну |
1 |
|
|
|
II- тоқсан 8 сағат |
||||||
Спорттық ойындар Баскетбол ойыны 8 сағат |
9 |
Баскетбол. Ойын ережелері. |
5.3.4.1 денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу; |
1 |
|
|
10 |
Баскетбол. Ойыншының алаңдағы қозғалысы. |
5.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді түсіну |
1 |
|
|
|
11 |
Баскетбол. Допты екі қолмен беру және қабылдау әдістері |
5.2.8.1 түрлі қимыл-қозғалыс негіздерімен шарттастырылған рөлдерді анықтай білу |
1 |
|
|
|
12 |
Баскетбол. Допты бір және екі қолмен ұстау |
5.1.4.1 қимыл-қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын білу және анықтау |
1 |
|
|
|
13 |
Баскетбол. Қорғаныста ойнау әдістері |
5.2.3.1 қолайлы оқу ортасын қалыптастыру бойынша, біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын түсіну және анықтау |
1 |
|
|
|
14 |
Баскетбол. Допты торға тастау |
5.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін білу және түсіну, сондай-ақ оны шешудің қарапайым балама жолдарын ұсыну |
1 |
|
|
|
15 |
Баскетбол. Айып добын торға тастау әдістері |
5.2.1.1 өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу, қимыл әрекеттермен байланысты білімді білу және түсіну; |
1 |
|
|
|
16 |
Баскетбол.Екі жақты ойын |
5.2.6.1 жарыс іс-әрекеттері және төрелік ету ережелерін білу |
1 |
|
|
|
ІІІ-тоқсан 10 сағат |
||||||
Спорттық ойындар Волейбол ойыны 10 сағат |
17 |
Волейбол. Ойын ережелері |
5.1.1.1 аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсіну; |
1 |
|
|
18 |
Волейбол. Алаңдағы қозғалыстар. |
5.1.4.1 қимыл-қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын білу және анықтау |
1 |
|
|
|
19 |
Волейбол. Допты ойынға қосу (астынан, жанынан) |
5.2.3.1 қолайлы оқу ортасын қалыптастыру бойынша, біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын түсіну және анықтау |
1 |
|
|
|
20 |
Волейбол. Допты ойынға жоғарыдан қосу әдістері |
5.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін білу және түсіну, сондай-ақ оны шешудің қарапайым балама жолдарын ұсыну |
1 |
|
|
|
21 |
Волейбол. Допты ойыншыға беру әдістері |
5.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін білу және түсіну, сондай-ақ оны шешудің қарапайым балама жолдарын ұсыну |
1 |
|
|
|
22 |
Волейбол. Қорғаныста ойнау әдісі |
5.2.1.1 өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу, қимыл-әрекеттермен байланысты білімді білу және түсіну |
1 |
|
|
|
23 |
Волейбол. Допқа тосқауыл қою |
5.2.1.1 өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу, қимыл-әрекеттермен байланысты білімді білу және түсіну |
1 |
|
|
|
24 |
Волейбол. Шабуылда ойнау тактикасы |
5.1.4.1 қимыл-қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын білу және анықтау |
1 |
|
|
|
25 |
Волейбол. Шабуыл мен қорғаныс |
5.2.3.1 қолайлы оқу ортасын қалыптастыру бойынша, біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын түсіну және анықтау |
1 |
|
|
|
|
26 |
Волейбол.Ойын тактикалары |
5.2.8.1 түрлі қимыл-қозғалыс негіздерімен шарттастырылған рөлдерді анықтай білу |
|
|
|
ІV тоқсан 8 сағат |
||||||
Спорттық ойындар Футбол ойыны 8 сағат |
27 |
Қауіпсіздік ережесі. Ойын кезінде допты иелену |
5.1.1.1 аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсіну; |
1 |
|
|
28 |
Қауіпсіздік ережесі. Ойын кезінде допты иелену |
5.1.1.1 аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсіну; |
1 |
|
|
|
29 |
Ойын кеңістігінде бағдарлау дағдыларына үйрету.
|
5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау; |
1 |
|
|
|
30 |
Ойын кеңістігінде бағдарлау дағдыларына үйрету.
|
5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау; |
1 |
|
|
|
|
31 |
Жеке және командалық ойын әрекеттері
|
5.1.5.1 аздаған ауқымдағы дене жаттығуларының тактикасын, стратегиясын және құрылымдық идеяларын білу және сипаттау |
1 |
|
|
32 |
Жеке және командалық ойын әрекеттері
|
5.1.5.1 аздаған ауқымдағы дене жаттығуларының тактикасын, стратегиясын және құрылымдық идеяларын білу және сипаттау |
1 |
|
|
|
33 |
Ойын стратегиясын құрудағы дағдыны дамыту
|
5.2.8.1 түрлі қимыл-қозғалыс негіздерімен шарттастырылған рөлдерді анықтай білу; |
1 |
|
|
|
34 |
Ойын стратегиясын құрудағы дағдыны дамыту |
5.1.6.1 қимыл-қозғалыс белсенділігімен байланысты қиындықтарды жеңу және қауіп қатерге жауап қайтара білудің қарапайым дағдыларын білу және анықтау |
1 |
|
|

