Б
ілім беру саласы:
Коммуникация Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:
Драма Күні:
19.11.2018 Тақырыбы: «Көкөністер мен
жемістер туралы ертегі» Мақсаты:
Білімділігі: ілікпе сөз бен фразаларды
айтуда тыныс алуды реттеу; дыбыстарды түрлі екпінде анық және дұрыс
айту, сыбырлап және қатты айту. Дамытушылығы: интонацияларды ажырата алу
және оларды айту, тірі организм мен заттардың бейнелерін ым-ишара
және дененің ырғақты қимылы арқылы жасау.
Тәрбиелігі: өз ойын құрдастарының
ортасында білдіру, басқалардың пікірін тыңдай білу, басқа
кейіпкерлермен рөлдік қарым-қатынасқа түсу.
Көптілділік: дәрумен – витамин –
vitamin, жеміс – фрукты – fruit, көгөніс – овощ –
vegetable
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы
Іздену- ұйымдастыру Рефлексифті– коррекциялау |
Шаттық шеңбері Кел, балалар, қанекей
Парақтайық әліпби. Талай қызық күтуде, Бәрімізді әлемде. Жалықпа
сен, жалықпа Оқы, тоқы арманда. Бәрін білген балаға, Жақын болар
алыста. -Балалар қазір жылдың қай
мезгілі? Абай Құнанбаев «Күз»
өлеңі Бейне тақтаға назар аударайық.
Біз нелерді көріп, тамашаладық? - Алдымен кітабымызды ашайық. Бұл сабақтан бізге көмекке кімдер келетін еді? -Бүгін балалар, сол Айсұлу мен Қуаныштың тапсырмаларын орындай отырып, ертегімізбен танысамыз. Алдымен бейнеленген мультфильм кейпіндегі көкөністер мен жемістерді тауып атап көрейікші. -Бұлардың адамға қандай пайдасы бар, білеміз бе? -Олар дәрумендерге бай.Көкөністер мен жемістерді көп жесек денсаулығымыз мықты болады, ауырмаймыз. -Балалар көкөністер қайда өседі? -Жемістер ше? -Көкөністермен жемістердің атауын үш тілде айтайық -Балалар енді бір сергіп алайықшы. Сергіту сәті: «Бала бала
балақан» -Балалар, бізге Айсұлу мен Қуаныш күзгі сиқырлы сандықша жіберген екен, міне, бірақ ашылмайды. Айсұлудың дауысы: Балалар, алдымен менің шартым бар соны орындайық. -Ол қандай шарт? Айсұлудың 1 тапсырмасы -Білеміз бе? -Жемістер туралы не айта аласыңдар? -Әрине, бұл туралы да біледі, балалар. Айсұлудың дауысы: -Тамаша, сендерге риза болдым, балалар. Қуаныш дауысы: -Балалар, актёр сахнада өзін қалай ұстауы керек? -Олай болса, бірге жаттығу жасайық -Керемет, балалар сендерге ризамын. Сиқырлы сандықшамды тамашалауға болады. -Алақай, күзгі сандық ашылды. Ішінде не бар екен. Қандай тамаша, өнімдер екен! Мінекей, балалар Қуаныш пен Айсұлудың жіберген өнімдері ертегіні бізге тыңдауға мүмкіндік берді. «Көкөністер мен жемістер дауы»
ертегісі. Бақшашы: Өнім биыл тамаша! Көз
тоймайды қараса: Сәбіз, бұршақ, шалқанда, өрік пенен алмұртта, қып
- қызыл піскен қызанақ, қырыққабатқа қарашы! Көкөністер:- Жиналып қаппыз
бәріміз, Тәрбиеші: Ызаланғаннан қызылша
қып - қызыл болып кетті. Тәрбиеші: сөзге қырыққабат
араласты. Қырыққабат: Нұрсұлу Мақтанғаннан не пайда Тәрбиеші: жеміс шырыны алмаға тіл бітті. Алма: Жансұлу Нарттай қызыл алмамын, Мәз болады алғандар. Жазда әдемі киінем, Тілді балдай үйірем. Тәрбиеші: Қияр үндемей тұра
алмады. Қияр: Айса Дәмім тілді үйірген Шалқан: Інжу Кім білмейді
шалқанды? Тәрбиеші: бойын көтерген
сәбізде өз ойын білдірді. Сәбіз: Аружан Кім бар сәбіз шырынын Алмұрт: Линда Мен алмұртпын, алмұртпын. Күзде жинап алатын, Балбыраған біреуін Жесең тойып қалатын Тәрбиеші: тыңдап тұрған қызанақ, шыдап тұра алмады. Қызанақ: Қарақат Піскен кезде
қызанақ; Пияз: Інжу Боламын мен
дәмдеуіш, Өрік: Айша Көктемде ерте гүлдеймін, Кешігуді білмеймін. Уылжыған өрікпін, Бау-бақшаға көрікпін. Тәрбиеші: бұл сөздер қауын мен қарбызға ұнай қоймады Қарбыз: Айым Көрсең егер бақшада, Доп екен деп қалмағын. Шөл қандырар қарбызбын, Ерте үзіп алмағын. Қауын: Адия Иісім жұпар аңқыған, Бақшадағы шырынмын. Жеп көргендер тамсанған, Балдай тәтті қауынмын. Тәрбиеші: бәрін тыңдаған анар әрі қарай сөз жалғады Анар: Айша Мен тәп-тәтті
анармын, Көкөністер: - Жиналып қаппыз
бәріміз, Тәрбиеші: Көкөністе,
жемісте, -Өте жақсы, балалар кітаптың келесі бетіндегі тапсырмаға назар аударайық. -Көкөністер мен жемістерге дене мүшелерін салып, мультфильм кейіпіне айналдырамыз. -Мінекей, балалар бүгінгі оқу қызметі драмадан қандай ертегімен таныстық? -Олардың адамға пайдасы барма
екен? Ал бүгінгі оқу қызметінде өте жақсы кейіпкерлерге көңіл күй мадақтамасы бар. |
Әнге қосылып, қимылмен көрсетеді. Күз мезгілі. 3 ай бар. Күзде күн суыта бастайды. Ағаштардың жапырақтары сарғайып жерге түседі. айнала сап сары алтындай түске енеді, Аспанды сұр бұлт басады, жаңбыр жиі жауады, күн қысқарып, түн ұзарады. Айсұлу мен Қуаныш Әліппе дәптер Қызанақ, асқабақ, шалғам, пияз, шие. Көкөністерде дәрумендер мол болады Бақшада. Бақта дәрумен – витамин – vitamin, жемістер – фрукты – fruit, көгөністер – овощи – vegetable Көкөністер пайдасы туралы Асқабақ әңгімелеп береді. Жемістер пайдасы туралыАлма әңгімелеп береді. Өздерін еркін ұстайды. Өз кейіпкері бейнесіне еніп, рөлдерді тамаша сомдап шығуға тырысуы керек. Ша-ша-ша, Есік алды бақша. Із-із-із, Бақшадағы сәбіз. Ет-ет-ет, Алма толы себет. Баяу музыка қойылады Көк ала костюм киеді, Күннің көзін сүйеді. Ол не? (қарбыз) Көктемде Ақ гүлге оранады, Күзде Қолға доп боп оралады (Алма) Қалың киімді ұнатады, Шешіндірсең жылатады. Ол не? (пияз) Доптар жатыр желісі бар, Қабат-қабат терісі бар. (Капуста) «Көкөністер мен жемістер» туралы ертегі Дәрумендерге бай 1. Өз жұмысына көңілі толса, көңілді бетперденің суретін бояйды. 2. Өз жұмысына көңілі толмаса, көңілсіз бетперденің суретін бояйды. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Көкөністер мен жемістер туралы ертегі"
"Көкөністер мен жемістер туралы ертегі"
Б
ілім беру саласы:
Коммуникация Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:
Драма Күні:
19.11.2018 Тақырыбы: «Көкөністер мен
жемістер туралы ертегі» Мақсаты:
Білімділігі: ілікпе сөз бен фразаларды
айтуда тыныс алуды реттеу; дыбыстарды түрлі екпінде анық және дұрыс
айту, сыбырлап және қатты айту. Дамытушылығы: интонацияларды ажырата алу
және оларды айту, тірі организм мен заттардың бейнелерін ым-ишара
және дененің ырғақты қимылы арқылы жасау.
Тәрбиелігі: өз ойын құрдастарының
ортасында білдіру, басқалардың пікірін тыңдай білу, басқа
кейіпкерлермен рөлдік қарым-қатынасқа түсу.
Көптілділік: дәрумен – витамин –
vitamin, жеміс – фрукты – fruit, көгөніс – овощ –
vegetable
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушы
Іздену- ұйымдастыру Рефлексифті– коррекциялау |
Шаттық шеңбері Кел, балалар, қанекей
Парақтайық әліпби. Талай қызық күтуде, Бәрімізді әлемде. Жалықпа
сен, жалықпа Оқы, тоқы арманда. Бәрін білген балаға, Жақын болар
алыста. -Балалар қазір жылдың қай
мезгілі? Абай Құнанбаев «Күз»
өлеңі Бейне тақтаға назар аударайық.
Біз нелерді көріп, тамашаладық? - Алдымен кітабымызды ашайық. Бұл сабақтан бізге көмекке кімдер келетін еді? -Бүгін балалар, сол Айсұлу мен Қуаныштың тапсырмаларын орындай отырып, ертегімізбен танысамыз. Алдымен бейнеленген мультфильм кейпіндегі көкөністер мен жемістерді тауып атап көрейікші. -Бұлардың адамға қандай пайдасы бар, білеміз бе? -Олар дәрумендерге бай.Көкөністер мен жемістерді көп жесек денсаулығымыз мықты болады, ауырмаймыз. -Балалар көкөністер қайда өседі? -Жемістер ше? -Көкөністермен жемістердің атауын үш тілде айтайық -Балалар енді бір сергіп алайықшы. Сергіту сәті: «Бала бала
балақан» -Балалар, бізге Айсұлу мен Қуаныш күзгі сиқырлы сандықша жіберген екен, міне, бірақ ашылмайды. Айсұлудың дауысы: Балалар, алдымен менің шартым бар соны орындайық. -Ол қандай шарт? Айсұлудың 1 тапсырмасы -Білеміз бе? -Жемістер туралы не айта аласыңдар? -Әрине, бұл туралы да біледі, балалар. Айсұлудың дауысы: -Тамаша, сендерге риза болдым, балалар. Қуаныш дауысы: -Балалар, актёр сахнада өзін қалай ұстауы керек? -Олай болса, бірге жаттығу жасайық -Керемет, балалар сендерге ризамын. Сиқырлы сандықшамды тамашалауға болады. -Алақай, күзгі сандық ашылды. Ішінде не бар екен. Қандай тамаша, өнімдер екен! Мінекей, балалар Қуаныш пен Айсұлудың жіберген өнімдері ертегіні бізге тыңдауға мүмкіндік берді. «Көкөністер мен жемістер дауы»
ертегісі. Бақшашы: Өнім биыл тамаша! Көз
тоймайды қараса: Сәбіз, бұршақ, шалқанда, өрік пенен алмұртта, қып
- қызыл піскен қызанақ, қырыққабатқа қарашы! Көкөністер:- Жиналып қаппыз
бәріміз, Тәрбиеші: Ызаланғаннан қызылша
қып - қызыл болып кетті. Тәрбиеші: сөзге қырыққабат
араласты. Қырыққабат: Нұрсұлу Мақтанғаннан не пайда Тәрбиеші: жеміс шырыны алмаға тіл бітті. Алма: Жансұлу Нарттай қызыл алмамын, Мәз болады алғандар. Жазда әдемі киінем, Тілді балдай үйірем. Тәрбиеші: Қияр үндемей тұра
алмады. Қияр: Айса Дәмім тілді үйірген Шалқан: Інжу Кім білмейді
шалқанды? Тәрбиеші: бойын көтерген
сәбізде өз ойын білдірді. Сәбіз: Аружан Кім бар сәбіз шырынын Алмұрт: Линда Мен алмұртпын, алмұртпын. Күзде жинап алатын, Балбыраған біреуін Жесең тойып қалатын Тәрбиеші: тыңдап тұрған қызанақ, шыдап тұра алмады. Қызанақ: Қарақат Піскен кезде
қызанақ; Пияз: Інжу Боламын мен
дәмдеуіш, Өрік: Айша Көктемде ерте гүлдеймін, Кешігуді білмеймін. Уылжыған өрікпін, Бау-бақшаға көрікпін. Тәрбиеші: бұл сөздер қауын мен қарбызға ұнай қоймады Қарбыз: Айым Көрсең егер бақшада, Доп екен деп қалмағын. Шөл қандырар қарбызбын, Ерте үзіп алмағын. Қауын: Адия Иісім жұпар аңқыған, Бақшадағы шырынмын. Жеп көргендер тамсанған, Балдай тәтті қауынмын. Тәрбиеші: бәрін тыңдаған анар әрі қарай сөз жалғады Анар: Айша Мен тәп-тәтті
анармын, Көкөністер: - Жиналып қаппыз
бәріміз, Тәрбиеші: Көкөністе,
жемісте, -Өте жақсы, балалар кітаптың келесі бетіндегі тапсырмаға назар аударайық. -Көкөністер мен жемістерге дене мүшелерін салып, мультфильм кейіпіне айналдырамыз. -Мінекей, балалар бүгінгі оқу қызметі драмадан қандай ертегімен таныстық? -Олардың адамға пайдасы барма
екен? Ал бүгінгі оқу қызметінде өте жақсы кейіпкерлерге көңіл күй мадақтамасы бар. |
Әнге қосылып, қимылмен көрсетеді. Күз мезгілі. 3 ай бар. Күзде күн суыта бастайды. Ағаштардың жапырақтары сарғайып жерге түседі. айнала сап сары алтындай түске енеді, Аспанды сұр бұлт басады, жаңбыр жиі жауады, күн қысқарып, түн ұзарады. Айсұлу мен Қуаныш Әліппе дәптер Қызанақ, асқабақ, шалғам, пияз, шие. Көкөністерде дәрумендер мол болады Бақшада. Бақта дәрумен – витамин – vitamin, жемістер – фрукты – fruit, көгөністер – овощи – vegetable Көкөністер пайдасы туралы Асқабақ әңгімелеп береді. Жемістер пайдасы туралыАлма әңгімелеп береді. Өздерін еркін ұстайды. Өз кейіпкері бейнесіне еніп, рөлдерді тамаша сомдап шығуға тырысуы керек. Ша-ша-ша, Есік алды бақша. Із-із-із, Бақшадағы сәбіз. Ет-ет-ет, Алма толы себет. Баяу музыка қойылады Көк ала костюм киеді, Күннің көзін сүйеді. Ол не? (қарбыз) Көктемде Ақ гүлге оранады, Күзде Қолға доп боп оралады (Алма) Қалың киімді ұнатады, Шешіндірсең жылатады. Ол не? (пияз) Доптар жатыр желісі бар, Қабат-қабат терісі бар. (Капуста) «Көкөністер мен жемістер» туралы ертегі Дәрумендерге бай 1. Өз жұмысына көңілі толса, көңілді бетперденің суретін бояйды. 2. Өз жұмысына көңілі толмаса, көңілсіз бетперденің суретін бояйды. |
шағым қалдыра аласыз













