Материалдар / Көксерек

Көксерек

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 7- сынып
Авторы:
06 Ақпан 2025
158
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Мұғалімнің аты-жөні:

Жомартова

Пән/Сынып:

Қазақ әдебиеті, 7-сынып

Қай аптаның нешінші сабағы

3-тоқсан, 5-апта, №10 сабақ

Тарау немесе бөлім атауы:

3-бөлім: Балалар мен үлкендер

Сабақтың тақырыбы:

«Жалғыз жортуыл» )Қасқырлар тіршілігі

Оқу мақсаттары:

Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу

Сабақ мақсаты:

Көксерек” шығармасындағы көтерілген мәселені ашып, оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу, көтерілген мәселелерді ашып, түсінік беріп, себептерін анықтау, шешімін шығару

Бағалау критериі:

Көксерек” шығармасындағы көтерілген мәселені талдайсыздар;

- себебін анықтайсыздар;

- оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазасыздар;

- шешім жазасыздар

Уақыты

Кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті


Бағалау

Ресурстар


1-2 минут


Ұйымдастыру

Өткен сабақтың тақырыбына шолу

Әңгіме бөлімдерін атаңыздар.



.

Әңгіменің атауларын атайды.




Дескриптор:


-Көксеректің ауыл тұтқынына айналған сәтін қайта жазады;

-оқиға желісін қолданады;

- өз көзқарасын білдіреді

Презентация, оқулық.


4 минут



















10-15 минут

Жаңа сабақ

Қызығушы-лықты ояту













Тапсырмалар

Ой шақыру. Төменде берілген мақалдарды сәйкестендіріңіз


1.Иттің иесіболса,

2.Ауыл иті ала болса да,

3. Қасқырды қанша асырасаң да,

4. Қасқырды сұрлығы үшін емес,


ұрлығы үшін ұрамыз.

бөрі келгенде бірігеді.

бөрінің тәңірісі бар.

орманға қарап ұлиды.


Берілген мақалдарға ортақ мәселе қандай?


1-тапсырма.Берілген үзінділерді әңгіме желісіне сәйкес оқиға ретімен

белгілеңіздер.

1.Жып-жылы мықты тұсаулар мойнынан, жотадан ұстап бар күшікті сыртқа алып

шықты.Жетікүшіктіңбесеуінкөздерінеқарапотырыпөлтірді де, екікішкенесін

тіріқалдырды. Кетердебұныңбіреуініңтірсегінқиыпқалдырды да, екіншібіреуін–

еңкенжесіналыпжүріпкетті. Қалғанжалғызкүшіктітістелепалып,

екіқасқыржоқболды. Інқаңырапқалды.

2.Бір күнітүстеҚұрмашКөксеректітысқаалыпшығып, ас құйыпжалатыптұрғанда,

анаданшылапшынныңсалдырынестігенқара ала төбетүйдіңкөлеңкесіненшығып

алып,адымдықойыпеді. Екпіндегенбетімен, жолындажасқаптұрған

Құрмашқақарамастан,келе — Көксеректібүйіржағынанкеліпарсетіпқауыптүсті.

3.Кейде сондайжердеұсталып, таяқ та жейді. Талайретоқыстатөбесінетаңқетіп

тигеноқтаубойынтызылдатып, шыпыртыптигенқамшыны да татты.

Бұныңжауабы — езуінғанаыржитады.

4.Бір күніекеуібірқозыныжепкележатыреді. Індерініңүстіненкөпүлкенжаулар

кетіпбарадыекен. Қамысарасына бұқты. Жауозғансоңінгекелді. Бір-аққана

күшікқалған, бұралыптұраалмайды, арт жағын баса алмайды. Аққасқыр

тістепәкеліпқамысқатықты.Екеуі қайтадан Қараадырға бет қойды.


2-тапсырма. Берілген үзінділердің негізінде “Көксерек” шығармас ындағы

көтерілген мәселені жазыңыз, дәлел, себептерін анықтаңыз, шешімін жазыңыз.



3-тапсырма.Шығармадағы Көксеректің ауыл тұтқынына айналған сәтін өз

бетіңізше қайта жазып көріңіз (оқиға желісін қолдана отырып, өзгертуіңізге,

өзіндік түсінігіңізбен түйін жасауыңызға болады).



Оқу тапсырмасы. «Қасқырды қанша асырасаң да, орманға қарап ұлиды»

деген даналық ойда қандай мағына бар? Ойыңызды «Төрт сөйлем» тәсілі

арқылы қорытындылап айтыңыз.
1. Пікір.
Даналық ойға өзіндік пікірін білдіреді.
2. Дәлел. Өз пікірін 1-2 сөйлеммен дәлелдейді.
3. Мысал. Зерттеушілер пікірімен байланыстырып, өмірмен байланыстырып

дәлелді мысалдар келтіреді.
4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды тұжырымын айтады.


ұрлығы үшін ұрамыз.

бөрі келгенде бірігеді.

бөрінің тәңірісі бар.

орманға қарап ұлиды.


Сабақты мұқият тыңдауын қадағалау



Презентация





3-4 минут

Қорытынды

  • Аңдар да –табиғат жаратылысы. Олар өмір сүру үшін, ұрпақ сақтап қалу үшін тырысады. Қасқырлар жыртқыш болса да, тіршілік иесі. Адамдар осыны түсіну керек еді. Ал қасқыр апанын бұзу, бөлтіріктерін өлтіру - адамның табиғатқа жасаған қиянаты.

















Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі