1.Иттің иесіболса,
2.Ауыл иті ала болса да,
3. Қасқырды қанша асырасаң
да,
4. Қасқырды сұрлығы үшін
емес,
ұрлығы үшін
ұрамыз.
бөрі келгенде
бірігеді.
бөрінің тәңірісі
бар.
орманға қарап
ұлиды.
Берілген мақалдарға
ортақ мәселе қандай?
1-тапсырма.Берілген үзінділерді
әңгіме желісіне сәйкес оқиға
ретімен
белгілеңіздер.
1.Жып-жылы мықты тұсаулар
мойнынан, жотадан ұстап бар күшікті сыртқа
алып
шықты.Жетікүшіктіңбесеуінкөздерінеқарапотырыпөлтірді
де, екікішкенесін
тіріқалдырды.
Кетердебұныңбіреуініңтірсегінқиыпқалдырды да,
екіншібіреуін–
еңкенжесіналыпжүріпкетті.
Қалғанжалғызкүшіктітістелепалып,
екіқасқыржоқболды.
Інқаңырапқалды.
2.Бір күнітүстеҚұрмашКөксеректітысқаалыпшығып, ас
құйыпжалатыптұрғанда,
анаданшылапшынныңсалдырынестігенқара ала
төбетүйдіңкөлеңкесіненшығып
алып,адымдықойыпеді. Екпіндегенбетімен,
жолындажасқаптұрған
Құрмашқақарамастан,келе —
Көксеректібүйіржағынанкеліпарсетіпқауыптүсті.
3.Кейде сондайжердеұсталып, таяқ та жейді.
Талайретоқыстатөбесінетаңқетіп
тигеноқтаубойынтызылдатып, шыпыртыптигенқамшыны
да татты.
Бұныңжауабы —
езуінғанаыржитады.
4.Бір күніекеуібірқозыныжепкележатыреді.
Індерініңүстіненкөпүлкенжаулар
кетіпбарадыекен. Қамысарасына
бұқты. Жауозғансоңінгекелді.
Бір-аққана
күшікқалған, бұралыптұраалмайды, арт жағын баса алмайды.
Аққасқыр
тістепәкеліпқамысқатықты.Екеуі қайтадан
Қараадырға бет қойды.
2-тапсырма.
Берілген үзінділердің
негізінде “Көксерек” шығармас
ындағы
көтерілген мәселені
жазыңыз, дәлел, себептерін анықтаңыз, шешімін
жазыңыз.

3-тапсырма.Шығармадағы Көксеректің
ауыл тұтқынына айналған сәтін өз
бетіңізше қайта жазып
көріңіз (оқиға желісін қолдана отырып,
өзгертуіңізге,
өзіндік түсінігіңізбен
түйін жасауыңызға болады).
Оқу тапсырмасы.
«Қасқырды қанша асырасаң да, орманға қарап
ұлиды»
деген даналық ойда
қандай мағына бар? Ойыңызды «Төрт сөйлем»
тәсілі
арқылы
қорытындылап айтыңыз.
1. Пікір. Даналық ойға өзіндік пікірін
білдіреді. 2.
Дәлел. Өз пікірін 1-2 сөйлеммен
дәлелдейді. 3.
Мысал. Зерттеушілер пікірімен
байланыстырып, өмірмен байланыстырып
дәлелді мысалдар
келтіреді. 4.
Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды
тұжырымын айтады.
|