|
САБАҚ: ІІІ тоқсан |
Мектеп: |
||||
|
Күні:17.03.2017ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Меирманова Н.С
|
||||
|
Сынып: 1 Г |
Қатысқаноқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Бөлім: Сабақтыңтақырыбы |
Салт- дәстүр және ауыз әдебиеті. Көктем сәні |
||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Т. 1.3.3.1 Өлең, жұмбақ және ертегілерді ажырату. А.1.2..2.1 Сурет бойынша 2-3 сөйлем құрастыру А.1.3.4.1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым ( не? қандай? ?) сұрақ қоя білу Ж.1.4.1.1 суретте берілген заттардың атын білдіретін сөздерді жазу/постер құрастыру |
||||
|
Күтілетін нәтиже |
Барлық оқушылар: ертегі кейіпкерлерін атай алады,рөлін ойнай алады Оқушылардың көпшілігі: осыға дейін үйренген ертегілерді атай алады,тірек суреттер бойынша ертегі мазмұнын айта алады. Кейбір оқушылар:ертегі мазмұнын өз сөзерімен айта алады , |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Дағдыларды дамыту. Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: таза, жылы, сән, су жаңбыр Сабақтағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл Қандай ертегі білесің? Ол қалай аталады? Ол не туралы? Қандай кейіпкерлерді білесіңдер? |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Уақыт |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Дереккөздер |
|||
|
Сабақтың басы (10минут)
Қызығушылығын ояту. |
Шаттық шеңбер.
Ал енді « Жүрдек пойыз» ойынын ойнайық. -Балалар барлығымыз пойызға отырып жолға шығайық. 1.пойыз арқылы 1- бекетке келдік Слайд 1
- Балалар біз қандай аялдама келдік. -Бұл қандай ертегі? - «Мақта қыз бен мысық» ертегісі - Осы ертегінің басты кейіпкерлерің атайық. - Жақсы балалар жарайсыңдар. - Олай болса пойызға отырып ары қарай жүрейік. 2. пойыз арқылы 2- бекетке келдік Слайд 2
-Тақтаға қарайық. - Қандай аялдамаға келдік. - Өте жақсы балалар , бұл ертегіні де жақсы білесіңдер екен. 3. ал енді келесі бекетке жету үшін билет алайық. - Суреттері бар билеттер таратылады. - Олай болса, балалар үш вагонға бөлініп отырыңдар. - Алдарыңда қима қағаздар жатыр « сиқырлы көпір» құрастырады. Қандай сөз шықты? - Ал енді, олай болса бүгінгі сабақтың тақырыбы «Көктем сәні» Слайд3
Осы тақырып бойынша сабақта не істейміз? Оқушылар мақсат айту.
|
|
|||
|
Сабақтың ортасы
(15 минут)
5мин
2мин
7 мин
|
Мағынаны тану кезеңі. Т. Балалар , қазір мұқият тыңдаймыз. -Қандай таныс сөздер кездесті? - Ал енді балалар бұл ертегіні түсіну үшін «тірек сөздерді» пайдаланайық. - « қапты қағып ал» стратегиясын пайдаланып жаңа сөздерді меңгертемін. - Әр топқа жақындап қаптардан сөздерді алады. - Бұл сөзді қалай түсінесіңдер? Таза, жылы, сән, жаңбыр , су, әр топтан бала шығып сөздерді алады, аударады , хормен қайталайды. Тән дыбыстарға көңіл бөледі. Оқулықпен. 1-тапсырма. Қандай кейіпкерлер бар? М. Ж «Суреттер сөйлейді» ойыны бірнеше рет қайталау Оқушыларға сурет көрсету.
-Олай болса балалар бұл ертегіні рөлге бөліп ойнап көрейік. «Көктем сәні» ертегісін рөлге бөліп ойнату .
Жетістік критерийлері Тақырыпқа қатысты сұраққа жауап бере алады. ҚБ жарайсың 2-тапсырма. СЛАЙД 5 Қандай?
«Ойлан –тап» ойыны Берілген сурет бойынша құрайды? Мысалы Су қандай? Қ.Б шапалақ Сергітусәті : Көңілді күн 3-тап . постер құру жанына суреттерді жабыстыру. Астына жазу. Әр топ қорғайды. Басбармақ Қ.Б
ДЕСКРИПТОРЛАР: 1 сөздерді дұрыс тапты.. . 2. дұрыс жазды . |
Оқулық Аудио- диск 6.7.1
Кластер
Би, музыка Оқулық
|
|||
|
Сабақтың соңы (5 минут) |
Кері байланыс. «Дана ағаш» әдісі. Жапырақ дайындау сары , жасыл, қызыл Смайликтер тарату . |
Ауызша кері байланыс |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көктем сәні ертегісі
Көктем сәні ертегісі
|
САБАҚ: ІІІ тоқсан |
Мектеп: |
||||
|
Күні:17.03.2017ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Меирманова Н.С
|
||||
|
Сынып: 1 Г |
Қатысқаноқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Бөлім: Сабақтыңтақырыбы |
Салт- дәстүр және ауыз әдебиеті. Көктем сәні |
||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Т. 1.3.3.1 Өлең, жұмбақ және ертегілерді ажырату. А.1.2..2.1 Сурет бойынша 2-3 сөйлем құрастыру А.1.3.4.1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым ( не? қандай? ?) сұрақ қоя білу Ж.1.4.1.1 суретте берілген заттардың атын білдіретін сөздерді жазу/постер құрастыру |
||||
|
Күтілетін нәтиже |
Барлық оқушылар: ертегі кейіпкерлерін атай алады,рөлін ойнай алады Оқушылардың көпшілігі: осыға дейін үйренген ертегілерді атай алады,тірек суреттер бойынша ертегі мазмұнын айта алады. Кейбір оқушылар:ертегі мазмұнын өз сөзерімен айта алады , |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Дағдыларды дамыту. Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: таза, жылы, сән, су жаңбыр Сабақтағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл Қандай ертегі білесің? Ол қалай аталады? Ол не туралы? Қандай кейіпкерлерді білесіңдер? |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Уақыт |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Дереккөздер |
|||
|
Сабақтың басы (10минут)
Қызығушылығын ояту. |
Шаттық шеңбер.
Ал енді « Жүрдек пойыз» ойынын ойнайық. -Балалар барлығымыз пойызға отырып жолға шығайық. 1.пойыз арқылы 1- бекетке келдік Слайд 1
- Балалар біз қандай аялдама келдік. -Бұл қандай ертегі? - «Мақта қыз бен мысық» ертегісі - Осы ертегінің басты кейіпкерлерің атайық. - Жақсы балалар жарайсыңдар. - Олай болса пойызға отырып ары қарай жүрейік. 2. пойыз арқылы 2- бекетке келдік Слайд 2
-Тақтаға қарайық. - Қандай аялдамаға келдік. - Өте жақсы балалар , бұл ертегіні де жақсы білесіңдер екен. 3. ал енді келесі бекетке жету үшін билет алайық. - Суреттері бар билеттер таратылады. - Олай болса, балалар үш вагонға бөлініп отырыңдар. - Алдарыңда қима қағаздар жатыр « сиқырлы көпір» құрастырады. Қандай сөз шықты? - Ал енді, олай болса бүгінгі сабақтың тақырыбы «Көктем сәні» Слайд3
Осы тақырып бойынша сабақта не істейміз? Оқушылар мақсат айту.
|
|
|||
|
Сабақтың ортасы
(15 минут)
5мин
2мин
7 мин
|
Мағынаны тану кезеңі. Т. Балалар , қазір мұқият тыңдаймыз. -Қандай таныс сөздер кездесті? - Ал енді балалар бұл ертегіні түсіну үшін «тірек сөздерді» пайдаланайық. - « қапты қағып ал» стратегиясын пайдаланып жаңа сөздерді меңгертемін. - Әр топқа жақындап қаптардан сөздерді алады. - Бұл сөзді қалай түсінесіңдер? Таза, жылы, сән, жаңбыр , су, әр топтан бала шығып сөздерді алады, аударады , хормен қайталайды. Тән дыбыстарға көңіл бөледі. Оқулықпен. 1-тапсырма. Қандай кейіпкерлер бар? М. Ж «Суреттер сөйлейді» ойыны бірнеше рет қайталау Оқушыларға сурет көрсету.
-Олай болса балалар бұл ертегіні рөлге бөліп ойнап көрейік. «Көктем сәні» ертегісін рөлге бөліп ойнату .
Жетістік критерийлері Тақырыпқа қатысты сұраққа жауап бере алады. ҚБ жарайсың 2-тапсырма. СЛАЙД 5 Қандай?
«Ойлан –тап» ойыны Берілген сурет бойынша құрайды? Мысалы Су қандай? Қ.Б шапалақ Сергітусәті : Көңілді күн 3-тап . постер құру жанына суреттерді жабыстыру. Астына жазу. Әр топ қорғайды. Басбармақ Қ.Б
ДЕСКРИПТОРЛАР: 1 сөздерді дұрыс тапты.. . 2. дұрыс жазды . |
Оқулық Аудио- диск 6.7.1
Кластер
Би, музыка Оқулық
|
|||
|
Сабақтың соңы (5 минут) |
Кері байланыс. «Дана ағаш» әдісі. Жапырақ дайындау сары , жасыл, қызыл Смайликтер тарату . |
Ауызша кері байланыс |
|||
шағым қалдыра аласыз



















