Көктем сәні ертегісі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Көктем сәні ертегісі

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сыныптар үшін
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ: ІІІ тоқсан

Мектеп:

Күні:17.03.2017ж

Мұғалімнің аты-жөні: Меирманова Н.С


Сынып: 1 Г

Қатысқаноқушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Сабақтыңтақырыбы

Салт- дәстүр және ауыз әдебиеті.

Көктем сәні

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Т. 1.3.3.1 Өлең, жұмбақ және ертегілерді ажырату.

А.1.2..2.1 Сурет бойынша 2-3 сөйлем құрастыру

А.1.3.4.1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым ( не? қандай? ?) сұрақ қоя білу

Ж.1.4.1.1 суретте берілген заттардың атын білдіретін сөздерді жазу/постер құрастыру


Күтілетін нәтиже

Барлық оқушылар: ертегі кейіпкерлерін атай алады,рөлін ойнай алады Оқушылардың көпшілігі: осыға дейін үйренген ертегілерді атай алады,тірек суреттер бойынша ертегі мазмұнын айта алады.

Кейбір оқушылар:ертегі мазмұнын өз сөзерімен айта алады ,

Тілдік мақсаттар

Дағдыларды дамыту.

Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: таза, жылы, сән, су жаңбыр

Сабақтағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл

Қандай ертегі білесің?

Ол қалай аталады?

Ол не туралы?

Қандай кейіпкерлерді білесіңдер?

Жоспар

Уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Дереккөздер

Сабақтың басы

(10минут)







Қызығушылығын ояту.

Шаттық шеңбер.

  • Сәлеметсіңдер ме балалар?

  • Оқушылар екі тілде амандасады.

  • Балалар көңіл- күйлерің қандай?

  • Олай болса, балалар біз бүгін ертегілер еліне саяхат жасаймыз.

Ал енді « Жүрдек пойыз» ойынын ойнайық.

-Балалар барлығымыз пойызға отырып жолға шығайық.

1.пойыз арқылы 1- бекетке келдік Слайд 1

Рисунок 1

- Балалар біз қандай аялдама келдік.

-Бұл қандай ертегі?

- «Мақта қыз бен мысық» ертегісі

- Осы ертегінің басты кейіпкерлерің атайық.

- Жақсы балалар жарайсыңдар.

- Олай болса пойызға отырып ары қарай жүрейік.

2. пойыз арқылы 2- бекетке келдік Слайд 2

-Тақтаға қарайық.

- Қандай аялдамаға келдік.

- Өте жақсы балалар , бұл ертегіні де жақсы білесіңдер екен.

3. ал енді келесі бекетке жету үшін билет алайық.

- Суреттері бар билеттер таратылады.

- Олай болса, балалар үш вагонға бөлініп отырыңдар.

- Алдарыңда қима қағаздар жатыр « сиқырлы көпір» құрастырады. Қандай сөз шықты?

- Ал енді, олай болса бүгінгі сабақтың тақырыбы «Көктем сәні» Слайд3

Осы тақырып бойынша сабақта не істейміз? Оқушылар мақсат айту.

  1. Мұғ мақсатпен таныстырады( Слайд)4


































Сабақтың ортасы


(15 минут)



















5мин





2мин



7 мин



Мағынаны тану кезеңі.

Т. Балалар , қазір мұқият тыңдаймыз.

-Қандай таныс сөздер кездесті?

- Ал енді балалар бұл ертегіні түсіну үшін «тірек сөздерді» пайдаланайық.

- « қапты қағып ал» стратегиясын пайдаланып жаңа сөздерді меңгертемін.

- Әр топқа жақындап қаптардан сөздерді алады.

- Бұл сөзді қалай түсінесіңдер?

Таза, жылы, сән, жаңбыр , су, әр топтан бала шығып сөздерді алады, аударады , хормен қайталайды. Тән дыбыстарға көңіл бөледі.

Оқулықпен. 1-тапсырма. Қандай кейіпкерлер бар?

М. Ж «Суреттер сөйлейді» ойыны бірнеше рет қайталау

Оқушыларға сурет көрсету.

  • Арыстан не деді?

  • Аю не деді?

  • Қасқыр не деді?

  • Қоян не деп айтты?

  • Піл не деді?

  • Жарайсыңдар балалар.

-Олай болса балалар бұл ертегіні рөлге бөліп ойнап көрейік.

«Көктем сәні» ертегісін рөлге бөліп ойнату .



Жетістік критерийлері

Тақырыпқа қатысты сұраққа жауап бере алады. ҚБ жарайсың

2-тапсырма. СЛАЙД 5 Қандай?

«Ойлан –тап» ойыны

Берілген сурет бойынша құрайды? Мысалы Су қандай?

Қ.Б шапалақ

Сергітусәті : Көңілді күн

3-тап . постер құру жанына суреттерді жабыстыру. Астына жазу.

Әр топ қорғайды. Басбармақ Қ.Б



ДЕСКРИПТОРЛАР: 1 сөздерді дұрыс тапты..

. 2. дұрыс жазды


.



Оқулық

Аудио- диск 6.7.1



Кластер

















Би, музыка

Оқулық















Овал 1 Овал 2 Овал 3 Прямоугольник 1 Прямоугольник 2

Сабақтың соңы

(5 минут)

Кері байланыс.

«Дана ағаш» әдісі. Жапырақ дайындау сары , жасыл, қызыл

Смайликтер тарату .

Ауызша кері байланыс




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.11.2018
1413
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі