«Айгөлек» ортаңғы тобының ұйымдастырылған
ашық оқу қызметі
Тәрбиеші: Ниязова Самал Ерсайновна
Білім беру саласы: «Әлеумет»( Коммуникация,таным,шығармашылық,дене шынықтыру)
Бөлімі: Экология негіздері
Тақырыбы: «Көктемге саяхат»
Мақсаты:
-
Жер,су,ауа қасиеттерімен таныстыру
-
Табиғатты сүйе білуге тәрбиелеу
-
Гүл және тұқым егуді үйрету
-
Есте сақтауын, қиялын дамыту.
Қажетті құрал жабдықтар, көрнекіліктер: Су құйғыш, бөлме гүлдері, қияр тұқымы, табиғат бұрышындағы бала еңбегіне қажет заттар.
Билингвалды компонент: бөлме гүлі – комнатный цветок – flower room, су құйғыш – лейка – watering can.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Мынау менің жүрегім, Бәрі осыдан басталған. Мынау басым ақылды Барлық істі атқарған Мынау менің оң қолым Мынау менің сол қолым Барлық істі атқарған. Теледидардан көктемгі табиғатты тамашалау. -Балалар осы гүлдерді,бау бақшаны қалай өсіретінін жалпы ол қалай бастау алғанын білгілерің келе ме? Ғалымға қонаққа бару. |
Шаттық шеңберін орындайды.
Назарын теледидарға аударады. Балалардың қызығушылығы оянады. |
|
Ұйымдастыру-іздестіру |
(Ғалым көмекшісі екеуі балалармен сәлемдеседі.) Гүлдермен танысамыз Бөлме гүлін таныстырып, әңгімелейді. Гүлдің сабағымен, жапырағымен таныстырып, иіскетіп, оның «герань» және хлорофитум т.б гүлдер атауларымен және оның пайдасымен таныстырады. —
Гүл — өсімдік, ол
табиғатқа жатады? Сонымен қатар көктем мезгілінде топыраққа көкөністер дәндерін отырғызамыз. Сендер гүлдерді және дәндерді(тұқым) отырғызып үйренгілерің келеме? Гүлді күтеміз Алдарына алжапқыш байлап, гүлдерді күтіп баптау. —
Тамыры топырақтың
астында болады, олар көрінбейді, өсімдіктердің су ішуіне
көмектеседі, сондықтан да оларға су құйып тұру қажет. Гүлдердің
тамыры дем алып тұру үшін топырағын
қопсытамыз. -Балалар біз не көріп тұрмыз? Балалар топырақты қопсытады, 1 топ гүл отырғызады,2-топ қияр дәндерін отырғызып үйренеді. Сергіту сәті (Көктемге саяхат) Қағазбен және музыкамен) Ғалымдармен қоштасып топқа оралу. Сөздік жұмысы: Гүл-цветок- flower Дыбыстық жаттығу Ыз-ыз-ыз – гүлдермен доспыз, Ыш-ыш-ыш – мен әкелдім су құйғыш. Үл-үл-үл – құмырада өсті гүл, Ыз-ыз-ыз – гүлді жұлмаймыз. Сурет салу: « Ыдыстарға гүл отырғызамыз» Мақсаты: дәстүрлі емес сурет салу әдісі арқылы шығармашылығын дамыту. Мақал – мәтел Гүл – жердің көркі. Мағынасын қалай түсінетіндерін сұрайды. |
Бөлме гүлін мұқият қарайды.
Сұрақтарға жауап береді.
Экраннан суретті тамашалау.
Алжапқышты киіп, бөлме гүлін күту жолдарын үйренеді. Топырақ, күннің көзі, су қажет. -сумен, ауамен.
балалар шығып топырақты қопсытты, су құйды, гүлді отырғызды.
Сергіту сәтін іс-қимыл мен қайталайды. Жаңа сөздердің мағынасын түсіндіру.
Дыбыстарын дұрыс, анық айтады.
Сурет салу әдістерін үйренеді. Мақалдың мағынасын талдайды. |
|
Рефлексивті-түзетушілік |
Дидактикалық ойын: «Бөлме гүлдерін ата» Мақсаты: Бөлме гүлдерін ажырата танып айта білуге үйрету. Сұрақ қоя отырып, талдап, қорытындылау. Балаларды мадақтап, ашық ұйымдастырылған ашық оқу қызметін аяқтау. Балаларға смайликтер беріледі. |
Карточкалармен жұмыс.
Сұрақтарға жауап береді.
Марапатталады. |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Көктем мезгілінің қасиеттерін.
Нені игереді: бөлме гүлдерін күтіп-баптау жолдарын және көкөністер дәндерін отырғызу жолдарын, денсаулыққа пайдалы екенін.
Істей білу керек: гүлдердің сұлулығын және оның күтіміне қажет заттарды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Көктемге саяхат" ұйымдастырылған ашық оқу қызметі
"Көктемге саяхат" ұйымдастырылған ашық оқу қызметі
«Айгөлек» ортаңғы тобының ұйымдастырылған
ашық оқу қызметі
Тәрбиеші: Ниязова Самал Ерсайновна
Білім беру саласы: «Әлеумет»( Коммуникация,таным,шығармашылық,дене шынықтыру)
Бөлімі: Экология негіздері
Тақырыбы: «Көктемге саяхат»
Мақсаты:
-
Жер,су,ауа қасиеттерімен таныстыру
-
Табиғатты сүйе білуге тәрбиелеу
-
Гүл және тұқым егуді үйрету
-
Есте сақтауын, қиялын дамыту.
Қажетті құрал жабдықтар, көрнекіліктер: Су құйғыш, бөлме гүлдері, қияр тұқымы, табиғат бұрышындағы бала еңбегіне қажет заттар.
Билингвалды компонент: бөлме гүлі – комнатный цветок – flower room, су құйғыш – лейка – watering can.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Мынау менің жүрегім, Бәрі осыдан басталған. Мынау басым ақылды Барлық істі атқарған Мынау менің оң қолым Мынау менің сол қолым Барлық істі атқарған. Теледидардан көктемгі табиғатты тамашалау. -Балалар осы гүлдерді,бау бақшаны қалай өсіретінін жалпы ол қалай бастау алғанын білгілерің келе ме? Ғалымға қонаққа бару. |
Шаттық шеңберін орындайды.
Назарын теледидарға аударады. Балалардың қызығушылығы оянады. |
|
Ұйымдастыру-іздестіру |
(Ғалым көмекшісі екеуі балалармен сәлемдеседі.) Гүлдермен танысамыз Бөлме гүлін таныстырып, әңгімелейді. Гүлдің сабағымен, жапырағымен таныстырып, иіскетіп, оның «герань» және хлорофитум т.б гүлдер атауларымен және оның пайдасымен таныстырады. —
Гүл — өсімдік, ол
табиғатқа жатады? Сонымен қатар көктем мезгілінде топыраққа көкөністер дәндерін отырғызамыз. Сендер гүлдерді және дәндерді(тұқым) отырғызып үйренгілерің келеме? Гүлді күтеміз Алдарына алжапқыш байлап, гүлдерді күтіп баптау. —
Тамыры топырақтың
астында болады, олар көрінбейді, өсімдіктердің су ішуіне
көмектеседі, сондықтан да оларға су құйып тұру қажет. Гүлдердің
тамыры дем алып тұру үшін топырағын
қопсытамыз. -Балалар біз не көріп тұрмыз? Балалар топырақты қопсытады, 1 топ гүл отырғызады,2-топ қияр дәндерін отырғызып үйренеді. Сергіту сәті (Көктемге саяхат) Қағазбен және музыкамен) Ғалымдармен қоштасып топқа оралу. Сөздік жұмысы: Гүл-цветок- flower Дыбыстық жаттығу Ыз-ыз-ыз – гүлдермен доспыз, Ыш-ыш-ыш – мен әкелдім су құйғыш. Үл-үл-үл – құмырада өсті гүл, Ыз-ыз-ыз – гүлді жұлмаймыз. Сурет салу: « Ыдыстарға гүл отырғызамыз» Мақсаты: дәстүрлі емес сурет салу әдісі арқылы шығармашылығын дамыту. Мақал – мәтел Гүл – жердің көркі. Мағынасын қалай түсінетіндерін сұрайды. |
Бөлме гүлін мұқият қарайды.
Сұрақтарға жауап береді.
Экраннан суретті тамашалау.
Алжапқышты киіп, бөлме гүлін күту жолдарын үйренеді. Топырақ, күннің көзі, су қажет. -сумен, ауамен.
балалар шығып топырақты қопсытты, су құйды, гүлді отырғызды.
Сергіту сәтін іс-қимыл мен қайталайды. Жаңа сөздердің мағынасын түсіндіру.
Дыбыстарын дұрыс, анық айтады.
Сурет салу әдістерін үйренеді. Мақалдың мағынасын талдайды. |
|
Рефлексивті-түзетушілік |
Дидактикалық ойын: «Бөлме гүлдерін ата» Мақсаты: Бөлме гүлдерін ажырата танып айта білуге үйрету. Сұрақ қоя отырып, талдап, қорытындылау. Балаларды мадақтап, ашық ұйымдастырылған ашық оқу қызметін аяқтау. Балаларға смайликтер беріледі. |
Карточкалармен жұмыс.
Сұрақтарға жауап береді.
Марапатталады. |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Көктем мезгілінің қасиеттерін.
Нені игереді: бөлме гүлдерін күтіп-баптау жолдарын және көкөністер дәндерін отырғызу жолдарын, денсаулыққа пайдалы екенін.
Істей білу керек: гүлдердің сұлулығын және оның күтіміне қажет заттарды.
шағым қалдыра аласыз













