Ұйымдастыру-іздестіру
|
(Ғалым көмекшісі
екеуі балалармен
сәлемдеседі.)
Гүлдермен
танысамыз
Бөлме гүлін таныстырып,
әңгімелейді. Гүлдің сабағымен, жапырағымен таныстырып, иіскетіп,
оның «герань» және хлорофитум т.б гүлдер атауларымен және оның
пайдасымен таныстырады.
—
Гүл — өсімдік, ол
табиғатқа жатады?
— Тірі табиғатқа жатады.
— Балалар, гүлдер не үшін керек?
— Гүлдер әдемілік үшін керек гүл туған иесіне, мерекеде аналарға
сыйлау үшін керек. Гүлдер ауаны тазартады, денсаулыққа пайдалы.
Гүлдер қайда өседі? (бейнетаспадан, гүлдердің түрін көрсету)
— Далада, бөлмеде, алаңда, орманда.
Дұрыс, балалар, гүлдер екіге бөлінеді: дала гүлдер, бөлме
гүлдері.
— Гүлдер әдемі болып өсу үшін не қажет?
— Гүлді балшыққа отырғызуға болама?
— Балалар, гүлдер қалай қоректенеді
екен?
Сонымен қатар көктем
мезгілінде топыраққа көкөністер дәндерін
отырғызамыз.
Сендер гүлдерді және
дәндерді(тұқым) отырғызып үйренгілерің
келеме?
Гүлді
күтеміз
Алдарына алжапқыш байлап,
гүлдерді күтіп баптау.
—
Тамыры топырақтың
астында болады, олар көрінбейді, өсімдіктердің су ішуіне
көмектеседі, сондықтан да оларға су құйып тұру қажет. Гүлдердің
тамыры дем алып тұру үшін топырағын
қопсытамыз. Іс-тәжірбие: Стол үстіне бала санына
жететін ыдыстар қойылады.
-Балалар біз не көріп
тұрмыз?
Балалар топырақты
қопсытады, 1 топ гүл отырғызады,2-топ қияр дәндерін отырғызып
үйренеді.
Сергіту сәті
(Көктемге саяхат)
Қағазбен және
музыкамен)
Ғалымдармен
қоштасып топқа оралу.
Сөздік
жұмысы: Гүл-цветок-
flower
Дыбыстық
жаттығу
Ыз-ыз-ыз – гүлдермен
доспыз,
Ыш-ыш-ыш – мен әкелдім су
құйғыш.
Үл-үл-үл – құмырада өсті
гүл,
Ыз-ыз-ыз – гүлді
жұлмаймыз.
Сурет салу: «
Ыдыстарға гүл
отырғызамыз»
Мақсаты: дәстүрлі емес сурет салу әдісі
арқылы шығармашылығын
дамыту.
Мақал –
мәтел
Гүл – жердің
көркі.
Мағынасын қалай түсінетіндерін
сұрайды.
|
Бөлме гүлін мұқият
қарайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
Экраннан суретті
тамашалау.
Алжапқышты киіп, бөлме гүлін
күту жолдарын үйренеді.
Топырақ, күннің көзі, су
қажет.
-сумен,
ауамен.
балалар шығып топырақты
қопсытты, су құйды, гүлді
отырғызды.
Сергіту сәтін іс-қимыл мен
қайталайды.
Жаңа сөздердің мағынасын
түсіндіру.
Дыбыстарын дұрыс, анық
айтады.
Сурет салу әдістерін
үйренеді.
Мақалдың мағынасын
талдайды.
|