жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Көктемгі ағаш" ұйымдастырылған оқу әрекетінің технологиялық картасы
Бірінші кіші «Айналайын» тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі.
Өткізу күні:23.04.2018ж.
Тәрбиеші: Зейнуллина А.С
Өтпелі тақырып: Табиғаттың гүлденуі
Білім саласы:Денсаулық .Дене шынықтыру
Тақырыбы: Допты қос қолдап торға лақтыру. Кішкентай қапшықты төбесіне қойып, тақтай үстімен жүру
Мақсаты:
Тәрбиелік:Балаларды бір біріне кедергі жасамай, берілген тапсырмаларды орындауға тәрбиелеу
Дамытушылық: Балаларды арақашықты сақтай білуге дағдыландыру, тепе- теңдік сақтап жүруге үйрету. Допты екі қолымен торға лақтыруға үйрету
Оқыту: Жаттығуды дұрыс ретімен орындауға дағдыландыру.
Педагогикалық технологиялар:денсаулық технологиясы,түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап, сергіту сәті, мадақтау, жеке баламен жұмыс..
Ресурсты қамтамасыз ету: ұзын жолды дорожкалар, доп, кішкентай капшыктар допқа арналған торлы себеттер және т.б. ойынға қажетті заттар.
1.Бір қатар сапқа тұру.
2.Сәлеметсіздер ме,балалар! Мен бүгін балабақшаға келгенде біреу бізге есік қасына қорап тастап кетіпті. Не бар екен? Кім жіберді екен. Балауса тобы жіберіпті
(жаттығу жасап жатқан балалардың суреттері)
Балалар не істеп жатыр? Бізде жаттығу жасасын деп жіберген екен. Жасаймыз ба?
Б: Жасаймыз
(Нұсқалауларды орындау).
Бір тізбекпен жүру.
Балақай-ау, балақай,
Көктем келді алақай!
(Қолды жоғары көтеріп, шапалақтап жүреміз).
Пальтомызды шешеміз,
Тау бөліктерін кеземіз.
(екі қолды екі жанға созамыз, иыққа қоямыз).
Сан қызықты көріп біз,
Сайдан гүлдер тереміз.
(Екі қолды алға созу, оң қолды- оң иыққа, сол қолды сол иыққа жеткізу).
Тайға мініп секіріп,
Велосепед тебеміз. (Баяу жүгіру)
Балаларға әр түсті екі шардан беріп, бірінің соңынан бірін жүргізіп, шеңберге тұрғызу.
1.Жалпы дамыту жаттығулары:
(Таяқшалар).Б.қ.: негізгі тұрыс, таяқшанын екі шетінен ұстаған қол төменде.
1.Екі қолды алға созу.
2.Қолдарын қайшылау.(Таяқшаны оң қолдан сол қолға ауыстырып тұру).
3.Б.қ. келу.
Б.қ. тік тұру, аяқ арасы алшақ, қол төменде.
1. Денені бұрып оңға иілу.
2.Денені бұрып солға иілу.
3.Б.қ. келу.
Б.қ.: аяқ алшақ, қол төменде.
1.Таяқшаны кеуде тұсында ұстау.
2.Алға секіру.
3.Екі жанға секіру.
4.Б.қ. келу.Б.қ.: Отыру аяқты алға созу.
1.Таяқшаны қос қолмен жоғары көтеру.2.Тізеге тигізу.
3.Б.қ. келу
2.Негізгі қимыл жаттығулары:
1. ұзын жолды дорожкалармен кішкентай қапшықты басына қойып тепе теңдікті сақтап жүру.
(жолдардан шығып кетпей,түзу жүру).
2.Допты екі қолмен ұстап торлы себетке лақтыру.
3. Қозғалыс ойын«кім ақырын» ойыны:
1.Ойын шартымен таныстыру.
2.Балалармен бірлесе ойнау.
III.Қорытынды
Тыныс алу:
Аз кимылды ойын
-Аяқ арасы алшақ, шарды қос қолмен жоғары көтеру (ауа жұту);
-шарды тізеге тигізу (дем шығару).
-Балалар бүгін біз қандай тапсырмалар орындадық
Бірінші кіші «Айналайын» тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі.
Өткізу күні:25.04.2018ж.
Тәрбиеші: Зейнуллина А.С
Өтпелі тақырып: Табиғаттың гүлденуі
Білім саласы:Денсаулық .Дене шынықтыру
Тақырыбы: Кішкентай қапшықты төбесіне қойып, тақтай үстімен жүру. Арқанның астынан еңбектеп өту.
Мақсаты:
Тәрбиелік:Балаларды бір біріне кедергі жасамай, берілген тапсырмаларды орындауға тәрбиелеу
Дамытушылық: Балаларды арақашықты сақтай білуге дағдыландыру, тепе- теңдік сақтап жүруге үйрету. Допты екі қолымен торға лақтыруға үйрету
Оқыту: Жаттығуды дұрыс ретімен орындауға дағдыландыру.
Педагогикалық технологиялар:денсаулық технологиясы,түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап, сергіту сәті, мадақтау, жеке баламен жұмыс..
Ресурсты қамтамасыз ету: ұзын жолды дорожкалар, доп, кішкентай капшыктар допқа арналған торлы себеттер және т.б. ойынға қажетті заттар.
1.Бір қатар сапқа тұру.
2.Сәлеметсіздер ме,балалар! Мен бүгін балабақшаға келгенде біреу бізге есік қасына қорап тастап кетіпті. Не бар екен? Кім жіберді екен. Балауса тобы жіберіпті
(жаттығу жасап жатқан балалардың суреттері)
Балалар не істеп жатыр? Бізде жаттығу жасасын деп жіберген екен. Жасаймыз ба?
Б: Жасаймыз
(Нұсқалауларды орындау).
Бір тізбекпен жүру.
Балақай-ау, балақай,
Көктем келді алақай!
(Қолды жоғары көтеріп, шапалақтап жүреміз).
Пальтомызды шешеміз,
Тау бөліктерін кеземіз.
(екі қолды екі жанға созамыз, иыққа қоямыз).
Сан қызықты көріп біз,
Сайдан гүлдер тереміз.
(Екі қолды алға созу, оң қолды- оң иыққа, сол қолды сол иыққа жеткізу).
Тайға мініп секіріп,
Велосепед тебеміз. (Баяу жүгіру)
Балаларға әр түсті екі шардан беріп, бірінің соңынан бірін жүргізіп, шеңберге тұрғызу.
1.Жалпы дамыту жаттығулары:
(Таяқшалар).Б.қ.: негізгі тұрыс, таяқшанын екі шетінен ұстаған қол төменде.
1.Екі қолды алға созу.
2.Қолдарын қайшылау.(Таяқшаны оң қолдан сол қолға ауыстырып тұру).
3.Б.қ. келу.
Б.қ. тік тұру, аяқ арасы алшақ, қол төменде.
1. Денені бұрып оңға иілу.
2.Денені бұрып солға иілу.
3.Б.қ. келу.
Б.қ.: аяқ алшақ, қол төменде.
1.Таяқшаны кеуде тұсында ұстау.
2.Алға секіру.
3.Екі жанға секіру.
4.Б.қ. келу.Б.қ.: Отыру аяқты алға созу.
1.Таяқшаны қос қолмен жоғары көтеру.2.Тізеге тигізу.
3.Б.қ. келу
2.Негізгі қимыл жаттығулары:
1. ұзын жолды дорожкалармен кішкентай қапшықты басына қойып тепе теңдікті сақтап жүру.
(жолдардан шығып кетпей,түзу жүру).
2.Допты екі қолмен ұстап торлы себетке лақтыру.
3. Қозғалыс ойын«мені қуып жетіңдер» ойыны:
1.Ойын шартымен таныстыру.
2.Балалармен бірлесе ойнау.
III.Қорытынды
Тыныс алу:
Аз кимылды ойын
-Аяқ арасы алшақ, шарды қос қолмен жоғары көтеру (ауа жұту);
-шарды тізеге тигізу (дем шығару).
-Балалар бүгін біз қандай тапсырмалар орындадық
Бірінші кіші «Айналайын» тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі.
Өткізу күні:27.04.2018ж.
Тәрбиеші: Зейнуллина А.С
Өтпелі тақырып: Табиғаттың гүлденуі
Білім саласы:Денсаулық .Дене шынықтыру
Тақырыбы: Допты қос қолдап торға лақтыру. Кішкентай қапшықты төбесіне қойып, тақтай үстімен жүру.
Мақсаты:
Тәрбиелік:Балаларды бір біріне кедергі жасамай, берілген тапсырмаларды орындауға тәрбиелеу
Дамытушылық: Балаларды арақашықты сақтай білуге дағдыландыру, тепе- теңдік сақтап жүруге үйрету. Допты екі қолымен торға лақтыруға үйрету
Оқыту: Жаттығуды дұрыс ретімен орындауға дағдыландыру.
Педагогикалық технологиялар:денсаулық технологиясы,түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап, сергіту сәті, мадақтау, жеке баламен жұмыс..
Ресурсты қамтамасыз ету: ұзын жолды дорожкалар, доп, кішкентай капшыктар допқа арналған торлы себеттер және т.б. ойынға қажетті заттар.
1.Бір қатар сапқа тұру.
2.Сәлеметсіздер ме,балалар! Мен бүгін балабақшаға келгенде біреу бізге есік қасына қорап тастап кетіпті. Не бар екен? Кім жіберді екен. Балауса тобы жіберіпті
(жаттығу жасап жатқан балалардың суреттері)
Балалар не істеп жатыр? Бізде жаттығу жасасын деп жіберген екен. Жасаймыз ба?
Б: Жасаймыз
(Нұсқалауларды орындау).
Бір тізбекпен жүру.
Балақай-ау, балақай,
Көктем келді алақай!
(Қолды жоғары көтеріп, шапалақтап жүреміз).
Пальтомызды шешеміз,
Тау бөліктерін кеземіз.
(екі қолды екі жанға созамыз, иыққа қоямыз).
Сан қызықты көріп біз,
Сайдан гүлдер тереміз.
(Екі қолды алға созу, оң қолды- оң иыққа, сол қолды сол иыққа жеткізу).
Тайға мініп секіріп,
Велосепед тебеміз. (Баяу жүгіру)
Балаларға әр түсті екі шардан беріп, бірінің соңынан бірін жүргізіп, шеңберге тұрғызу.
1.Жалпы дамыту жаттығулары:
(Таяқшалар).Б.қ.: негізгі тұрыс, таяқшанын екі шетінен ұстаған қол төменде.
1.Екі қолды алға созу.
2.Қолдарын қайшылау.(Таяқшаны оң қолдан сол қолға ауыстырып тұру).
3.Б.қ. келу.
Б.қ. тік тұру, аяқ арасы алшақ, қол төменде.
1. Денені бұрып оңға иілу.
2.Денені бұрып солға иілу.
3.Б.қ. келу.
Б.қ.: аяқ алшақ, қол төменде.
1.Таяқшаны кеуде тұсында ұстау.
2.Алға секіру.
3.Екі жанға секіру.
4.Б.қ. келу.Б.қ.: Отыру аяқты алға созу.
1.Таяқшаны қос қолмен жоғары көтеру.2.Тізеге тигізу.
3.Б.қ. келу
2.Негізгі қимыл жаттығулары:
1. ұзын жолды дорожкалармен кішкентай қапшықты басына қойып тепе теңдікті сақтап жүру.
(жолдардан шығып кетпей,түзу жүру).
2.Допты екі қолмен ұстап торлы себетке лақтыру.
3. Қозғалыс ойын«кім бірінші» ойыны:
1.Ойын шартымен таныстыру.
2.Балалармен бірлесе ойнау.
III.Қорытынды
Тыныс алу:
Аз кимылды ойын
-Аяқ арасы алшақ, шарды қос қолмен жоғары көтеру (ауа жұту);
-шарды тізеге тигізу (дем шығару).
-Балалар бүгін біз қандай тапсырмалар орындадық
Бірінші кіші «Айналайын» тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі.
Тәрбиеші:Есенеева М.Б.
Өткізу күні: 26 .04.18ж
Өтпелі тақырып: Табиғаттың гүлдеуі
Бөлімі:«Шығармашылық», «Сурет салу»
Тақырыбы:
Көктемгі ағаш
Мақсаты: Мақсаты:Таза, ұқыпты жұмыс жасауға тәрбиелеу.Қылқаламмен және
бояумен сурет салуды жетілдіру, көктемгі ағаштың суретін салуды
үйрету.
Білімділік: Қылқаламмен сурет салуды және де бояумен
сурет салуды
жетілдіру.
Дамытушылық:Түстерді бекіту. Ой қабілеттерін дамыту.
Табиғатқа деген сезімдерін
тудыру.
Тәрбиелілік: Ұқыптылыққа, тазалыққа,
ұжыммен жұмыс жасауға
тәрбиелеу.
Педагогикалық
технологиялар: Сұрақ-жауап, түсіндіру,ақпараттық
технологиясы,ұжымдық
жұмыс.
Ресурсты қамтамасыз
ету:ақ қағаз А3ф, жасыл,
қызыл, сары түсті гуашь, паралон әр түрлі формалар, қылқалам,
сүлгі, су, тәрелкелер, үнтаспа,ара,бейне
таспа.
I.Ұйымдастырушылық оқу қызметінің
барысы
- Балалармен серуенде ағаштарды
бақылап,әңгіме
жүргізу.
-балалар біз кеше далада нені көрдік.?
-ағаштарды
-балалар бізге бүгін ағашты қалай салу керектігін үйренгілерін келе ме?
-ия
-Балалар біз қазір бәріміз суреттерімізді
қоссақ, көп ағаш болады ғой. Көп ағаштан құралған бақ- орман
болады
I.Негізгі
бөлім
- Балалар, қазір ағашты қалай салғанымды
көрсетемін.
1.Үлгі.Балалар суретті салмас бұрын мен сендерге
немен салатынымызды айтып кетемін:балалар бұл қылқалам, сурет
салуға арналған құрал. Сурет салу үшін бізге бояулар керек. Ағаш
түсіне қарап керекті бояуды таңдаймыз Мұқият қарап отырыңдар
(тәрбиеші рет – ретімен салғанын
көрсетеді).
- Балалар, сендер мұқият қарадыңдар ма?
Ендеше, мен сендердің қалай түсінгендеріңді ойын арқылы
көремін.
2. Дидактикалық
ойын:
«ағаш түсін
тап»
Мақсаты: Ой қабілеттерін дамыту. Түстер
арасынан қоңыр түсті тажырата
білу.
- Балалар өте керемет екен! Сендер, мұқият
қарап отырдыңдар. Ендеше суретімізді салуға
кірісейік!
- Балалар, сендердің саусақтарың шаршаған
шығар, ендеше бәріміз саусақтарға арналған жаттығу
жасайық!
3. Саусақ
ойыны: «Біздің
гүлдер»
Біздің күлтелер
ашылады,
(бір - бірімен қосылған саусақтар
ашылады)
Баяу жел
үрледі.
(саусақтарды оң және сол жаққа
еңкейтеміз)
Әдемі гүлдің күлтелері
жабылады,
(саусақтарды бастапқы қалпына
жабамыз)
Бастарын қозғалтады, тәтті ұйқыға
кетеді.
(алға – артқа, оңға – солға
қозғалтады)
(бұл ойынды бірнеше рет
ойнатады)
- Балалар, саусақтарымыз демалды әрі қарай
суреттерімізді аяқтайық.
- Балалар орман қандай болатынын көргілерің
келе ме?
-ияя көргіміз
келеді
- Балалар, ендеше суреттерімізді бір жерге
қояйық. Қанеки қалай көп ағаштар . Өзіміздің топта шағын орман
жасадық.
III.Қорытынды
Іс - әрекетін бағалау
кезеңі
- Балалар біз бүгін не
істедік?
- Біз ненің суретін
салдық?
- Немен
салдық?
- Қандай түстерді
қолдандық?
Бірінші кіші «Айналайын» тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі.
Тәрбиеші:Есенеева М.Б.
Өткізу күні: 26 .04.18ж
Өтпелі тақырып: Табиғаттың гүлдеуі
Бөлімі: «Таным»,
«Жаратылыстану»
Тақырыбы: «Ағаштардың бүршіктерін
бақылау»
Мақсаты: Көктем мезгілінде балаларды
табиғаттың бір бөлігі- ағаштармен
таныстыру.(діңі,бұтағы,жапырағы)Бүршік ағаштың дамуындағы негізгі
кезеңнің бірі екендігін айтып,білімдерін
жалғастыру
Білімділік: Балаларға көктем мезгілі
және ағаштың бүршік жаруы (діңі,бұтағы,жапырағы) туралы түсінік
беру.
Дамытушылық: Ақыл ойын, есте сақтау
қабілетін дамыту.
Тәрбиелілік: Әдептілікке, үлкенді
әсемділікке үйрету.
Педагогикалық
технологиялар: Сұрақ-жауап,
түсіндіру,ақпараттық технологиясы.
I.Ұйымдастырушылық оқу
қызметінің
барысы
Жұмбақ :
Ақ қар еріп, су көбейіп, Сай салаға толады. Ағаш басы бүршік ашып,
Гүл бәйшешекке толады. Бөбектерім айтындаршы Бұл қай мезгіл
болады?
-Дұрыс балалар, қазір көктем
мезгілі.
II.Негізгі
бөлім
-Көктемде табиғат өзгерістері қандай болады? Суретпен жұмыс
-Балалар, даладан бізді қоршап жатқан не?
Ал енді бейнетаспадан ағаштың бүршік жару процесін тамашалау.
-Балалар, ағаш
- ағаш не істеп жатыр? Қандай өзгерістер көріп жатырсындар?
- жапырақ шықты
-балалар жапырақ шықпас бұрын алдымен ағаштарда түйнектер шығады.
Ол бүршік, оның ішінде ағаш жапырақтарының кішкентай балалары
ұйықтап жатыр. Күн жылынып олар оянады. Кейін жапырақтар
шығады
Сергіту
сәті:Тербеледі ағаштар,
Алдымнан жел еседі.
Кіп-кішкентай ағаштар,
Үп-үлкен боп өседі.
III.Қорытынды
-Балалар бүгін сендер н
көрдіңдер?
-Бүршіктен не шығады?

