Көлдер мен мұздықтар 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Көлдер мен мұздықтар 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар көлдер мен мұздықтар оның түрлері туралы біледі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Көлдер мен мұздықтар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.3.3.5- көлдер мен мұздықтарды жоспар бойынша сипаттайды

Сабақ мақсаттары

көлдер мен мұздықтардың түрлерін білу.

Бағалау критерийлері

Оқушылар істей алады:

көлдер мен мұздықтардың түрлерін сипаттайды.

карта бойынша көлдерді сәйкестендіре алады.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар көлдер мен мұздықтардың түрлерін анықтайды, көлдер мен мұздықтардың маңызын сипаттау үшін мәтіндерді оқиды (айтылым, оқылым, жазылым дағдылары) дамиды.

Пәнге тән лексика мен терминология:

Көл, мұздықтар, лимнология, тау мұздықтары, жабынды мұздықтар.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Көлдердің түрлері................бөлінеді.

Тау мұздықтары ерекшеліктеріне қатысы, оның …………..

Жабынды мұздықтар дегеніміз....

Құндылықтарды дарыту




Сабақ барысында, мұғалім және оқушы бір-бірін тыңдайды және сыйлайды

Жұптық/топтық жұмысты орындау барысында өзара байланысқа түсе отырып берілген сұрақтардың жауабын табады.

Пәнаралық байланыстар

Ғаламтор ресурстарын, бейнематериалдарды қолдану барысында информатика пәнімен тығыз байланыста болады.

АКТ қолдану дағдылары

Ғаламтордан керекті мәліметтерді талдай алады, саралай алады.

Бастапқы білім


7 сыныптағы гидросфера және оның құрамдас бөліктері ұғымын еске түсіреді және құрлық суларының қалыптасуын сипаттайды

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

0-2 мин



2-6 мин












Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу. Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстыру.

Өткен сабақты қайталау. «Ой шақыру»

1. Көл дегеніміз не?

тікелей теңізбен қосылмаған

құрлықтар өңіріндегі суға толы ойыстар.

2. Көл қазаншұңқырларының қандай түрлері бар?

Тектоникалық, қалдық, жанартаулық, мұздықтық, карстты, ескі арна, жасанды.

3. Мұздық дегеніміз не?

жауын-шашындар, әсіресе қар есебінен қалыптасатын ірі мөлшерлі кристалды мұз шоғыры; таулы өлкелерде, қарлы деңгейден жоғары аймақтарда қалыптасады.

Көл мен мұздықтар түрлерін қарастыру, көлдерді сипаттау жоспарымен танысу

Слайд











Слайд








Сабақтың ортасы


6-20 мин












20-25 мин













Көлдердің түрлері:

  • Жасына байланысты;

  • Ауданына байланысты;

  • Ағындылығына байланысты;

  • Тұздылығына байланысты;

  • Көл қазаншұңқырларының пайда болуына байланысты.

(Т) көлдерге сипаттама жасау. Топтарға бөліну:

1-топ – Байкал

2-топ – Каспий

3-топ – Танганьика

4-топ – Атабаска

5-топ - Виктория

Топ жұмысының тапсырмасы:

Тапсырма №1: Көлдерге сипаттама беріңіз.

  1. Көл атауы;

  2. Географиялық орналасуы;

  3. Көл қазаншұңқыры түрі;

  4. Тұздылығы;

  5. Ағындылығы;

  6. Құятын өзендері.

«Буклет әдісі» алған білімдерін жинақтап қалған топ мүшелеріне түсіндіреді. Топ алмасады.

Слайд



























Слайд

Бейнематериалдар

Мәтін

Ғаламтор ресурстары






Сабақтың соңы

38-40 мин






«Менен сұрақ, сізден жауап» әдісі

жаңа сабақты бекіту мақсатында оқушыларға сұрақтар қойылып, жауабы тыңдалады. Оқушы сұрақтарға нақты жауап беру керек.

Кері байланыс. «Бағдаршам» тәсілі бойынша

Қызыл- түсініксіз болды.

Сары- сұрағым бар

Жасыл- бәрі түсінікті

Үйге тапсырма. Кескін картаға Қазақстанның ірі көлдерді түсіріңіздер.

Слайд

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Барлық оқушылар істей алады:

Көлдер мен мұздықтар түрлерін біледі.

Оқушылардың көбісі істей алады:

Жоспар бойынша көлдерді сипаттайды.

Кейбір оқушылар істей алады:

Көлдердің маңыздылығын анықтайды.

Өзен суларының ерекшеліктерін анықтауды бағалау.

Өзендердің еңістігін анықтауда есептер шығара алуын бағалау.

Сабақ барысында оқушылармен қауіпсіздік техникасын сақтауды ескерту.


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2018
2238
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі