|
Сабақ математика |
Мектеп №50 орта мектеп Тексерілді |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 8.10. 2018 ж |
Мұғалімнің аты –жөні Дуйсенова Жанна Жайлаубековна |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып 4 «Д » |
Қатысқандар -20 |
Қатыспағандар -0 |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы Көлемнің бірліктері және үлестер. Көлемнің үлесін табуға берілген есептер және оларға кері есептер |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты |
Дененің көлемі және көлемнің өлшем бірліктері туралы түсініктерін қалыптастыру; көлемнің жаңа өлшем бірліктерімен таныстыру. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Критерий |
1.Көлемді біледі. 2. Көлемнің формуласымен есептеп таба алады. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Әдісі |
Сұрақ-жауап, түсіндіру. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Маркер, стикер, плакат |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Мұғалім іс- әрекеті |
Оқушы іс -әрекеті |
||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
1.Тренинг «Саңырау телефон» -шеңберге тұрып, бір оқушының құлағына сөз айтамын, ол оқушы әрі қарай бұл сөзді басқаларына жеткізеді. 2. Топқа бөлу (қиық қағаздар арқылы) 1.Тренинг арқылы тілдерін жаттықтырады, бір – біріне сыйластықпен қарап, сабаққа кіріседі. 2.Оқушылар қиық қағаздарды таңдап, топқа бөлінеді. |
Психологиялық дайындық жасалады Топқа бөлінеді |
||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын тексеру |
«Мен саған, сен маған» әдісі №8 Теңдеулерді шешу Х : 5 = 30 150 : х = 30 Х * 5 = 150 Х = 30 * 5 Х = 150 : 30 Х = 150 : 5 Х = 150 Х = 5 Х = 30 150 : 5 = 30 150 : 5 = 30 30 * 5 = 150 30 = 30 30 = 30 150 = 150
-Қандай
кластармен таныстық? - Мыңдықтар класы? - Миллиондар класы? |
«Мен саған, сен маған» әдісімен үй тапсырмасын оқиды |
||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа дайындық |
Математикалық диктант |
Математикалық диктантты жазады |
||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ |
Тақырыбымыз Көлемнің бірліктері және үлестер.Көлемнің үлесін табуға берілген есептер және оларға кері есептер Түсіндіру, еске түсіру, қайталау. -Бұлар – тік бұрышты параллелепипедтер. Оның үш өлшемі: ұзындығы, ені және биіктігі болады. а – ұзындығы, в – ені, с – биіктігі, V – көлемі. Көлемді табу: V = а * в * с Текшенің көлемін табу: V = а * а * а №1. 1, 2 топқа жәшіктің көлемін дм.куб және см.кубпен орындауды тапсыру Ш: а – 5 дм в – 2 дм с – 1 дм V = ? Ш: V = 5 дм * 2 дм * 1 дм = 10 куб.дм 10 куб.дм = 100 куб.см Ж: V = 10 куб.дм №2. 3, 4 топқа қораптың көлемін дм.куб және см.кубпен орындауды тапсыру Ш: а – 5 дм в – 3 дм с – 2 дм V = ? Ш: V = 5 дм * 3 дм * 2 дм = 30 куб.дм 30 куб.дм = 300 куб.см Ж: V = 30 куб.дм №3. Аквариумның көлемін есептеп табу Ш: а – 9 дм в – 4 дм с – 6 дм V = ? Ш: V = 9 дм * 4 дм * 6 дм = 216 куб.дм Ж: V = 216 куб.дм Кестемен жұмыс №4. Кестені толтыру. (Жәшік)
№9. А) Аквариумның көлемі - 64 дм3 - 1/8 бөлігі 64 дм3 = 8 дм Ә) Хауыздың көлемі – 20 м3 Бұл хауыздың 1/3 бөлігін құрайды. 20 м3 * 1/3 = 60 м3 |
Геометриялық пішіндер мен денелерді салыстырады.
1, 2 топтың оқушылары жәшіктің көлемін табады.
3, 4 топтың оқушылары қораптың көлемін табады.
Аквариумның көлемін табады. Есепті орындау арқылы талдау жасайды, көшбасшылық қабілеті артады
. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты бекіту |
1. Кез келген санды бірге көбейткенде, қандай сан шығады?(сан шығады) 2. Санды сол санның өзіне бөлсе, неше шығады?(1 шығады) 3. Нөлді санға бөлгенде, неше шығады?(0 шығады) 4. Санды нөлге бөлуге бола ма?(болмайды) 5. 2-ге қалдықсыз бөлінетін сандар қалай аталады? (Жұп) 6. 2-ге қалдықсыз бөлінбейтін сандар қалай аталады? (тақ) 7. Егер есепте қосу мен көбейту амалы келсе, алдымен қандай амалды орындаймыз? (көбейту) |
сұрақтарға жауап береді |
||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
«Бес саусақ» Қағазға алақанның суретін салып, әр саусаққа сабақтағы жасаған жұмыстарды жазу. |
Кері байланыс жасалады |
||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Қалыптастырушы бағалау |
Қалыптастырушы бағалау |
||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
№7 |
№ 7 |
||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көлемнің бірліктері және үлестер. Көлемнің үлесін табуға берілген есептер және оларға ке
Көлемнің бірліктері және үлестер. Көлемнің үлесін табуға берілген есептер және оларға ке
|
Сабақ математика |
Мектеп №50 орта мектеп Тексерілді |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 8.10. 2018 ж |
Мұғалімнің аты –жөні Дуйсенова Жанна Жайлаубековна |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып 4 «Д » |
Қатысқандар -20 |
Қатыспағандар -0 |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы Көлемнің бірліктері және үлестер. Көлемнің үлесін табуға берілген есептер және оларға кері есептер |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты |
Дененің көлемі және көлемнің өлшем бірліктері туралы түсініктерін қалыптастыру; көлемнің жаңа өлшем бірліктерімен таныстыру. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Критерий |
1.Көлемді біледі. 2. Көлемнің формуласымен есептеп таба алады. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Әдісі |
Сұрақ-жауап, түсіндіру. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Маркер, стикер, плакат |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Мұғалім іс- әрекеті |
Оқушы іс -әрекеті |
||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
1.Тренинг «Саңырау телефон» -шеңберге тұрып, бір оқушының құлағына сөз айтамын, ол оқушы әрі қарай бұл сөзді басқаларына жеткізеді. 2. Топқа бөлу (қиық қағаздар арқылы) 1.Тренинг арқылы тілдерін жаттықтырады, бір – біріне сыйластықпен қарап, сабаққа кіріседі. 2.Оқушылар қиық қағаздарды таңдап, топқа бөлінеді. |
Психологиялық дайындық жасалады Топқа бөлінеді |
||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын тексеру |
«Мен саған, сен маған» әдісі №8 Теңдеулерді шешу Х : 5 = 30 150 : х = 30 Х * 5 = 150 Х = 30 * 5 Х = 150 : 30 Х = 150 : 5 Х = 150 Х = 5 Х = 30 150 : 5 = 30 150 : 5 = 30 30 * 5 = 150 30 = 30 30 = 30 150 = 150
-Қандай
кластармен таныстық? - Мыңдықтар класы? - Миллиондар класы? |
«Мен саған, сен маған» әдісімен үй тапсырмасын оқиды |
||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа дайындық |
Математикалық диктант |
Математикалық диктантты жазады |
||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ |
Тақырыбымыз Көлемнің бірліктері және үлестер.Көлемнің үлесін табуға берілген есептер және оларға кері есептер Түсіндіру, еске түсіру, қайталау. -Бұлар – тік бұрышты параллелепипедтер. Оның үш өлшемі: ұзындығы, ені және биіктігі болады. а – ұзындығы, в – ені, с – биіктігі, V – көлемі. Көлемді табу: V = а * в * с Текшенің көлемін табу: V = а * а * а №1. 1, 2 топқа жәшіктің көлемін дм.куб және см.кубпен орындауды тапсыру Ш: а – 5 дм в – 2 дм с – 1 дм V = ? Ш: V = 5 дм * 2 дм * 1 дм = 10 куб.дм 10 куб.дм = 100 куб.см Ж: V = 10 куб.дм №2. 3, 4 топқа қораптың көлемін дм.куб және см.кубпен орындауды тапсыру Ш: а – 5 дм в – 3 дм с – 2 дм V = ? Ш: V = 5 дм * 3 дм * 2 дм = 30 куб.дм 30 куб.дм = 300 куб.см Ж: V = 30 куб.дм №3. Аквариумның көлемін есептеп табу Ш: а – 9 дм в – 4 дм с – 6 дм V = ? Ш: V = 9 дм * 4 дм * 6 дм = 216 куб.дм Ж: V = 216 куб.дм Кестемен жұмыс №4. Кестені толтыру. (Жәшік)
№9. А) Аквариумның көлемі - 64 дм3 - 1/8 бөлігі 64 дм3 = 8 дм Ә) Хауыздың көлемі – 20 м3 Бұл хауыздың 1/3 бөлігін құрайды. 20 м3 * 1/3 = 60 м3 |
Геометриялық пішіндер мен денелерді салыстырады.
1, 2 топтың оқушылары жәшіктің көлемін табады.
3, 4 топтың оқушылары қораптың көлемін табады.
Аквариумның көлемін табады. Есепті орындау арқылы талдау жасайды, көшбасшылық қабілеті артады
. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты бекіту |
1. Кез келген санды бірге көбейткенде, қандай сан шығады?(сан шығады) 2. Санды сол санның өзіне бөлсе, неше шығады?(1 шығады) 3. Нөлді санға бөлгенде, неше шығады?(0 шығады) 4. Санды нөлге бөлуге бола ма?(болмайды) 5. 2-ге қалдықсыз бөлінетін сандар қалай аталады? (Жұп) 6. 2-ге қалдықсыз бөлінбейтін сандар қалай аталады? (тақ) 7. Егер есепте қосу мен көбейту амалы келсе, алдымен қандай амалды орындаймыз? (көбейту) |
сұрақтарға жауап береді |
||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
«Бес саусақ» Қағазға алақанның суретін салып, әр саусаққа сабақтағы жасаған жұмыстарды жазу. |
Кері байланыс жасалады |
||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Қалыптастырушы бағалау |
Қалыптастырушы бағалау |
||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
№7 |
№ 7 |
||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













