Көлемнің бірліктері және үлестер. Көлемнің үлесін табуға берілген есептер және оларға ке

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Көлемнің бірліктері және үлестер. Көлемнің үлесін табуға берілген есептер және оларға ке

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл саабағымнан әдіс-тәсілдерді алады деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ математика

Мектеп №50 орта мектеп Тексерілді

Күні: 8.10. 2018 ж

Мұғалімнің аты –жөні Дуйсенова Жанна Жайлаубековна

Сынып 4 «Д »

Қатысқандар -20

Қатыспағандар -0

Сабақтың тақырыбы Көлемнің бірліктері және үлестер.

Көлемнің үлесін табуға берілген есептер және оларға кері есептер

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты

Дененің көлемі және көлемнің өлшем бірліктері туралы түсініктерін қалыптастыру; көлемнің жаңа өлшем бірліктерімен таныстыру.

Критерий

1.Көлемді біледі.

2. Көлемнің формуласымен есептеп таба алады.

Әдісі

Сұрақ-жауап, түсіндіру.

Ресурстар

Маркер, стикер, плакат

Сабақ барысы

Жоспарланған уақыт есебі

Мұғалім іс- әрекеті

Оқушы іс -әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі

1.Тренинг «Саңырау телефон» -шеңберге тұрып, бір оқушының құлағына сөз айтамын, ол оқушы әрі қарай бұл сөзді басқаларына жеткізеді.

2. Топқа бөлу (қиық қағаздар арқылы)

1.Тренинг арқылы тілдерін жаттықтырады, бір – біріне сыйластықпен қарап, сабаққа кіріседі.

2.Оқушылар қиық қағаздарды таңдап, топқа бөлінеді.

Психологиялық дайындық жасалады


Топқа бөлінеді

Үй тапсырмасын тексеру

«Мен саған, сен маған» әдісі

8 Теңдеулерді шешу

Х : 5 = 30 150 : х = 30 Х * 5 = 150

Х = 30 * 5 Х = 150 : 30 Х = 150 : 5

Х = 150 Х = 5 Х = 30

150 : 5 = 30 150 : 5 = 30 30 * 5 = 150

30 = 30 30 = 30 150 = 150

-Қандай кластармен таныстық? 
- Бірліктер класы қандай разрядтардан тұрады?

- Мыңдықтар класы?

- Миллиондар класы?







«Мен саған, сен маған» әдісімен үй тапсырмасын оқиды

Жаңа сабаққа дайындық

Математикалық диктант
1. Қыры 3 см текшенің көлемі неге тең?
2. Тіктөртбұрышты параллелепипедтің неше қыры бар?
3. Текшенің неше жағы бар?
4. Қыры а см болатын текшенің көлемі неге тең?

Математикалық диктантты жазады

Жаңа сабақ

Тақырыбымыз Көлемнің бірліктері және үлестер.Көлемнің үлесін табуға берілген есептер және оларға кері есептер

Түсіндіру, еске түсіру, қайталау.

-Бұлар – тік бұрышты параллелепипедтер. Оның үш өлшемі: ұзындығы, ені және биіктігі болады.

а – ұзындығы, в – ені, с – биіктігі, V көлемі.

Көлемді табу: V = а * в * с

Текшенің көлемін табу: V = а * а * а

1. 1, 2 топқа жәшіктің көлемін дм.куб және см.кубпен орындауды тапсыру

Ш: а – 5 дм в – 2 дм с – 1 дм

V = ?

Ш: V = 5 дм * 2 дм * 1 дм = 10 куб.дм

10 куб.дм = 100 куб.см

Ж: V = 10 куб.дм

2. 3, 4 топқа қораптың көлемін дм.куб және см.кубпен орындауды тапсыру

Ш: а – 5 дм в – 3 дм с – 2 дм

V = ?

Ш: V = 5 дм * 3 дм * 2 дм = 30 куб.дм

30 куб.дм = 300 куб.см

Ж: V = 30 куб.дм

3. Аквариумның көлемін есептеп табу

Ш: а – 9 дм в – 4 дм с – 6 дм

V = ?

Ш: V = 9 дм * 4 дм * 6 дм = 216 куб.дм

Ж: V = 216 куб.дм

Кестемен жұмыс

4. Кестені толтыру. (Жәшік)

a

6 дм

6 дм

5 дм

4 дм

6 дм

b

2 дм

3 дм

4 дм

3 дм

4 дм

c

1 дм

1 дм

2 дм

2 дм

3 дм

V

12 см3

18 см3

40см3

24см3

72 см3

9. А) Аквариумның көлемі - 64 дм3 - 1/8 бөлігі

64 дм3 = 8 дм

Ә) Хауыздың көлемі – 20 м3 Бұл хауыздың 1/3 бөлігін құрайды. 20 м3 * 1/3 = 60 м3




Геометриялық пішіндер мен денелерді салыстырады.




1, 2 топтың оқушылары жәшіктің көлемін табады.






3, 4 топтың оқушылары қораптың көлемін табады.



Аквариумның көлемін табады. Есепті орындау арқылы талдау жасайды, көшбасшылық қабілеті артады


.


Сабақты бекіту

1. Кез келген санды бірге көбейткенде, қандай сан шығады?(сан шығады)

2. Санды сол санның өзіне бөлсе, неше шығады?(1 шығады)

3. Нөлді санға бөлгенде, неше шығады?(0 шығады)

4. Санды нөлге бөлуге бола ма?(болмайды)

5. 2-ге қалдықсыз бөлінетін сандар қалай аталады? (Жұп)

6. 2-ге қалдықсыз бөлінбейтін сандар қалай аталады? (тақ)

7. Егер есепте қосу мен көбейту амалы келсе, алдымен қандай амалды орындаймыз? (көбейту)



сұрақтарға жауап береді

Кері байланыс

«Бес саусақ»

Қағазға алақанның суретін салып, әр саусаққа сабақтағы жасаған жұмыстарды жазу.

Кері байланыс жасалады

Бағалау

Қалыптастырушы бағалау

Қалыптастырушы бағалау

Үйге тапсырма

7

7













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.10.2018
1248
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі