Материалдар / Көлік инфрақұрылымы

Көлік инфрақұрылымы

Материал туралы қысқаша түсінік
Көлік инфрақұрылымы атты жаңартылған сабақ жоспарында жалпы қазіргі көлік қатынастары туралы, оның алар орыны туралы айтылған. Осы тақырыпты ізденушіліерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2018
1871
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Әлеуметтік-экономикалық ресурстар Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 7- сынып Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбыКөлік инфрақұрылымы
Оқыту мақсаттары7.5.2.1 Көлік инфрақұрылымының элементтерін сипаттап, маңыздылығына баға береді ( қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде)

Сабақтың мақсатыОқушылар көліктің түрлерімен танысады және оны өмірде қолдана біледі.Барлығы: Көлік инфрақұрылымының элементтерін біледі.Көпшілігі: Көліктің қолданылу аймақтарын анықтайды.Кейбірі: Көліктің маңыздылығын сипаттайды.
Сабақтың ортақ мақсатыИнфрақұрылым салаларын біледі және оның таралу аймақтарын картадан көрсете алады.
Бағалау критерийлеріБілу: Көлік инфрақұрылымының элементтерін біледі.Түсіну: Көліктің қолданылу аймақтарын анықтайды.Талдау: Көліктің маңыздылығын сипаттайды.

Құндылықтарға баулуКөлік және коммуникация кешендері туралы толық ақпарат алу, еліміздегі маңызды көлік тораптары мен олардың экономикадағы атқаратын рөлін білу, көліктің пайдасы мен зиянын ажырата алу. Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбек пен шығармашылық, ашықтық және өмір бойы оқып-үйрену.

Тілдік мақсаттароқылым: Мәтіндегі негізгі тақырыптарды оқиды.айтылым: Көліктің түрлерін айтады, топтық талқылауда бір-бірімен пікір алмасады.жазылым: түйінді ой мен негізгі терминдерді жазады. Пән бойынша сөздер мен терминдер: Негізгі ұғымдарды меңгереді: инфрақұрылым, көлік жүйесі, көлік желісінің жиілігі.
Пәнаралық байланысФизика- көлік құралдарының жылдамдығына байланысты.Экология- көлік құралдарының ауаны ластауы.
Алдыңғы біліміКөліктің түрлерін және оның айырмашылықтарын біледі.
Сабақтың кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлеріРесурстар
Сабақтың басы10 мин-Оқушылармен амандасып, түгендеу; психологиялық жағымды ахуал тудыру; бір-бірлеріне жақсы тілектер айту, сергіту сәті «Жүректен жүрекке».(5 минут)- Бүгін сабаққа қандай мақсатпен келдіңдер? Сабақ мақсаты туралы пікірлерін айтады.(2 минут)- Топқа бөлу (1,2,3 сандар арқылы) (2 минут)1 топ – Құрлық көлігі2 топ – Су көлігі3 топ – Әуе көлігі- Күтілетін нәтиже: Көліктің түрлерін біледі, көліктің қолданылу аймақтарын анықтайды, көліктің маңыздылығын біледі.Сұрақ: Көліксіз адам өмірін көз алдарыңызға елестетіп көріңіздер. Әр топтан құнды ой айтады. (1минут)

Сабақтың ортасы
  • мин
  • Мәтінмен жұмыс: оқушылар «Көлік инфрақұрылымы» тақырыбы бойынша мәтінмен танысады.(С) «Бірлесе оқу стратегиясы» оқушылар мәтінді оқиды, термин сөздерді теріп жазады.(10 мин)Дескриптор:- Мәтіннен көліктің түрлері туралы мәлімет алады.- Көліктің таралу аймақтарын біледі.- Көлік түрлерінің Қазақстан аумағында таралуын біледі.- Термин сөздерді қолдана біледі.Қалыптастырушы бағалау:«Жеміс ағашы» (оқушылар мәтін бойынша тақырыпты түсінгендерін жемістер бойынша қояды (қышқыл жемістер – түсініктері орташа деңгей, тәтті жемістер – түсініктері жоғары деңгейде).

    (Т) 1-тапсырма. «Сөйлемді аяқта» әдісі (15 минут)Берілген суретке қарап отырып, көліктің, телекоммуникацияның негізгі түрлерін жазыңыз. Мысалы: су ...., ...... ,........ , .......... .Дескриптор: Сурет бойынша көлік түрлерінің элементтерін ажыратады.Қалыптастырушы бағалау смайликтер арқылы(Т) 2 тапсырма «Ой толғаныс» стратегиясы Көлік түрлерінің Қазақстан аумағында таралуын талдаңыз.1 топ.Осы көліктің түрлері Қазақстанның қай аймақтарында басым болып келеді?2 топ.Қай көліктің түрі климатқа тәуелді?3 топ. Атласты қолдана отырып анықтаңыз, себебін жазыңыз.Дескриптор:- осы көлік түрлерінің Қазақстанның қай аймақтарында басымдығын анықтайды.- Көліктің қай түрінің климатқа тәуелділігін анықтап, себебін жазады.Қалыптастырушы бағалау «бас бармақ» арқылы(Ж) 3 тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі Көлік түрлерінің маңызын талдаңыз.Дүниежүзілік көлік пен Қазақстанның көлік инфрақұрылымының болашағы жайлы шағын эссе жазу.Дескриптор: - күнделікті өмірде көліктің қай түрінің маңыздылығын анықтайды.- саяхатқа шыққанда көліктің қай түрі қолданылатынын анықтайды.- жұмыс бабымен іс-сапарға барғанда көліктің қай түрі қолданылатынын сипаттайды.- Көлік инфрақұрылымының болашағына болжам жасайды.Қалыптастырушы бағалау – «қолпаштау» әдісі
    Дүниежүзінің экономикалық картасы, Қазақстанның экономикалық картасы, оқулық мәтіні, көлік суреттері.



































    Егорина А.В.,Нүркенова С.А., Шимина Е.Т.7-сынып География«Атамұра» баспасы

























    Bilimger.kzAziaavto.kzhttps://www.youtube.com
    Сабақтың соңы



    Кері байланыс

    10 мин
    Оқушылардың рефлексиясы Нені білді, нені үйренді? Не әлі түсініксіз?Оқушылардың орындаған тапсырмаларын қай жерден қателескенін талдайды? (2 минут)

    Берілген  сөз тіркесін  таңдап, пікірмен аяқта.Маған ең  қызықты болғаны ………Маған  ой салғаны……..Мен  мынадай  сезімде  болдым……..Мені мазалағаны…..Бәрінен  кереметі…..(Оқушыларға оқыту) (5 минут)Cабақтың мақсатына жеттік пе? (2минут)Үйге тапсырма беру (1 минут)Қабілеті төмен оқушыларға шағын мәтінді оқу.Қабілеті орташа оқушыларға кескін картаға Қазақстанның теміржол сызбасын түсіріп келу. Дарынды оқушыларға Дүниежүзілік көліктің даму тенденциясы жайлы реферат жазу.


    Саралау- Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?Бағалау-Оқушылардың білімін қалай тексересіз? Дескрипторлар арқылы:











    Пәнаралық байланыс.АКТ қолдану.Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.
    Қабілеті төмен оқушыларға тапсырма орындау кезінде суретпен жұмыс жасауды беруге болады.Қабілеті орташа оқушыларға тапсырма орындау кезінде оқулықтағы мәтінді толыққанды оқып, талдауды ұсыну.Қабілеті жоғары оқушыларға жеке ақпарат көздері арқылы қосымша мәліметтермен танысып келуді ұсыну.

    Сабақ барысында серіктесін бағалау,өзін-өзі бағалау, қалыптастырушы бағалау.

    Сабақ барысында «қолпаштау», «бас бармақ», «смайлик», «жеміс ағашы» бағалау түрлері қолданылады.
    Сабақ жоспарын әзірлеу үшін физика, экология пән мұғалімінің кеңесі қажет болды.АКТ- оқушылар жоғарыда келтірілген сілтемелер бойынша жұмыс жасайды.Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.Сабақтағы шаралар барысы оқушылардың денсаулығымен қауіпсіздіген қатер төндірмейді.
    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/ оқыту мақсаттары шынайы болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді?Оқыту ортасы қандай болды?Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім неліктен?
    Жалпы бағалау



    Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?






    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ