Тақырыбы
|
Көлік түрлері
|
Сыныбы
|
күні: мұғалім:
Шерібай Қ.Б.
|
Мақсаты
|
Көліктің
түрлерімен танысыысады, адам баласының көлікті
игерудегі жетістіктері, оның ғылыми маңызы жайында оқушыларға білім
беру
|
Жалпы
мақсат
|
Тақырыпты түсініп оқи білуге
баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген
қызығушылығын арттыру
|
Күтілетін
нәтиже
|
Оқушылардың мәнерлеп оқу,
жаттау дағдысы
қалыптасу
арқылы ,ойлау
қабілеті және сөйлеу тілі дамыйды, тақырыпты талдай білуге
үйренеді
|
7 модульдің
қолданылуы
|
АКТ”, “Оқыту мен
оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”,
“Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және
көшбасшылық”.
|
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
Миға шабуыл,Жигсо2, Автор
орындығы
|
Қолданылатын
ресурстар
|
Флипчарт, маркерлер,
портреттер, тақта, стикерлер,
ноутбук
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Тренинг
|
Оқушыларды сапқа
тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы топқа
бөлу
Алтын ереже құру
қажеттігі туралы айту.
Әр топқа бағалау
парағын таратып беру.
Фигуралармен бағалау
әдісімен бағалау үшін фигуралар таратып
беру
«Сандарды бейнеле»
ойыны
арқылы психологиялық ахуалды
жақсарту
|
Оқушылар топқа
бөлініп, өз топбасшыларын
сайлайды.
Топ ішінде тәртіп
ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін
құрады.
Бағалау парағы
арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап
отырады.
Фигуралар арқылы
топтар өзара бағалайды.
Әртоп өздеріне берілген
сандарды дене мүшелерімен,қимылымен
бейнелеу.
|
Сабақ
кезеңдері
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
Білім
Қызығушылық
тарын
ояту
|
Үй тапсырмасын сұрау арқылы
сұрақ-жауап Миға шабуыл
|
Үйге берілген тапсырманы
сұрақ-жауап арқылы сұрау апқылы оқушыларды диалогқа
түсіру
Слайдта берілген сұрақтарға
жауап беру, топпен тапсырманы орындау
|
Мұғалім берген тапсырмасын
орындау арқылы оқушылардың сабаққа дайындықтарын
тексеру
|
Түсіну
|
Бітеу буын тақырыбын қалай
мегерген бақылау, оның мазмұнын топта , жұпта
әңгімелеп
беру
Олүшін Жигсо 2 әдісін
пайдалану
|
Жұптық және топтық жұмыстарды
ұйымдастыру
Бағалауды
басқару
Жауаптарын қабылдап, бағыт
беру
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой
қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру.Өз
ойларын, пікірлерін ашық айту
|
.Оқушылардың мұндағы мақсаты
берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса
білу
Топпен жұмыс жасау: Оқушылар
көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен
талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы
топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар
құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап
орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің
бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген
материалдарын тиянақты түрде жеткізіп, үйрет
керек
|
Қолдану
|
Оқулық
тақырыбына «Авторлық орындық» әдісі
пайдалану
Тақырыбы: Көлік
түрлері
|
Жаңа тақырыпты оқушыларға
қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа
материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық
жасату, кітаптан жұмыс, топ арқылы пікір
алмасу
|
Оқушылардың мақсаты мұғалімді
тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту
Әдіс бойынша жаңа тақырыпты
меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады.Ортаға тақырыпты жақсы
менгерген оқушы шыгып сабақты түсіндіреді
|
Сергіту
сәті
|
«Кірпі биі» атты жаттығу
жасау
|
Оқушылармен бірге сергіту
сәтін жасау
|
Интербелсеңді тақтадағы
бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
|
Талдау
|
Постермен
жұмыс
Өз ойларын ортаға салады
сабақты талдайды
|
Топтарға жаңа тақырып бойынша
толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол
үшін конвертке салынған сұрақтар
таратылады
|
|
Жинақтау
|
Тақырыпқа
сипатама эссе хат
жазу
|
Мұғалім жаңа тақырыпқа
байланысты кітап қағаздарын таратады
|
Оқушылардың мақсаты берілген
тапсырмаға қатысты өз ойларын қағазға жазады тақырыпты жинақтайды
сұраққа өз ойларын пікір алмас арқылы
жеткізу
|
Бағалау
|
Өзін-өзі бағалау Бағдарша,
бағалау парақшалары
|
Бағалау парақтарын
таратады
Бір-* бірін бақғалауды
қадағалау
|
Топты
бағалау
Өзін өзі
бағалау
|
Рефлексия
|
Стикерлерді
толтыру
|
Оқушыларға стикер толтыруды
ұсыну
|
Ұсынылған стикерді
толтыру
|