Білім беру саласы: Таным
Оқу -қызметі: Қоршаған ортамен таныстыру
Тақырыбы: Көліктер
Мақсаты:Өздеріне таныс көлік түрлерін салыстырып,ажыратып айтып беруге үйрету . Олардың атқаратын қызметіне және жүретін ортасына қарай (ауада,жерде,суда) топтастыру. Олардың еңбегін бағалауға,құрметпен қарауға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:.Көлік түрлері бейнеленген суреттер, ойыншықтар,бағдаршам,слайд.
Сөздік жұмыс:.көлік,ауа,су,жер көлігі.
Билингвалды компонент: көлік-транспорт
|
Іс-қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-қызметі |
Балалардың іс-қызметі |
|
Мотивацилық қозғаушылық |
Шаттық шеңберге тұрғызу Күндей жарқырап, Айдай арайлап, Жұлдыздай жарқырап, Судай мөлдір,таза көңілмен Бүгінгі күнді бастайық. Ғажайып сәт: Көжек кіреді. Балалар бізге көжек қонаққа келіпті. Тәрбиеші: Иә көжек қайдан жүрсің? Көжек: Мен адасып кеттім жолда әрі-бері жүріп жатқан нәрселерден қорқам. Мен көлік түрлері жайлы білгім келеді. Бүгінгі оқу-қызметі тақырыбы: «Көліктер» Балалар өте ертеде адамдар көлік жоқ кезде жануарларды мініп жүрген. Ал қазір көлік түрлері өте көп олар үш түрге бөленеді. Балалар ұшақ қайда ұшады? Ұшақты кім жүргізеді? Ал кемелер қайда жүреді? Оны кім басқарады? Ал көліктерды ше? Балалар осы көліктер туралы кім тақпақтар айтып береді? Балалар,көліктерді топтастыру арқылы бөліп қоямыз. Шығармашылық орталығы: Екі топқа бөлінеміз. Ауаду,суда,жерде жүретін көліктердіөз орындарына желімдеп жапсырады. Сергіту сәті: Орнымыздан тұрамыз, Қанатымызды жаямыз. Ұшақ болып ұшамыз. Суда жүйіткіп жүземіз Жол тәртібін сақтап, Машинаға мінеміз. Дидактикалық ойын: «Жолдан өте аласың ба?» Шарты: екі топқа бөлініп жолдың шетінде тұрады.Бағдаршам белгілерін көтергенде қызылды көтерсе машина өтеді,жасыл көтергенде балалар жолдан өтеді. -Ал сендер жаңа көшелерден өтіп жүргенде,бізге белгісіз біреу тікұшақпен хат тастап кетіпті. Ашып көреміз бе? Ой балалар мұнда жұмбақтар бар екен,қане мұқият тыңдайық. Төбесінде ебелек, Ұшады өзі керемет.
Табанында жолы бар, Төбесінде қолы бар. Құстан аумайды, Көкке зулайды. Жоқ өзінде бас та,,ауыз да, құлақ та, Бақырайған үш көзі бар бірақ та. |
Балалар шаттық шеңберін жасады. Балалар амандасады. Балалар онын көлік екенін айтады. Балалар мұқият тыңдайды. Аспанда ұшады Ұшқыш Суда Капитан Көлік жүргүзуші. Әлішер: (көлік) Төрт аяғым дөңгелек. Адамсыз мен жүрмеймін Барлық жерге жеткізіп Қаласаңыз апарам. Інжу: (кеме) Теңізде жүрдім балықтай. Дүниені кездім жалықпай. Көліктердің бір түрі. Мен боламын қайықтай. Жаннұр: (ұшақ) Бұлттармен көктегі. Мен боламын туысқан. Озып шығам құстардан Қанат қақпай ұшамын. Ерке: трамвай Бұл-пойыздың інісі Жанға жайлы жүрісі Рельссіз жүре алмай Ренжиді трамвай. Балалар қимыл-қозғалыс арқылы жасайды. Ойынға барлық бала қатысады. Тікұшақ Трамвай Ұшақ Бағдаршам |
|
Рефлексиялық түзетушілік |
Қортындылау: Қандай көлік түрлерімен таныстық? Бұл көліктермен кімдер қайда барады Жақсы қатысқан балаларды мадақтап сабақты аяқтайды. |
Балалар сұрақтарға жауап береді. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек:Көліктердің атқаратын қызметіне қарай ауада,суда, жерде жүретін түрлерін ажырата білуі керек.
Нені игерді: Көлік түрлерін салыстырып,ортақ белгілері туралы айта алады.
Нені білді: Жолда абай болуды білді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Көліктер" ашық оқу қызметі
"Көліктер" ашық оқу қызметі
Білім беру саласы: Таным
Оқу -қызметі: Қоршаған ортамен таныстыру
Тақырыбы: Көліктер
Мақсаты:Өздеріне таныс көлік түрлерін салыстырып,ажыратып айтып беруге үйрету . Олардың атқаратын қызметіне және жүретін ортасына қарай (ауада,жерде,суда) топтастыру. Олардың еңбегін бағалауға,құрметпен қарауға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:.Көлік түрлері бейнеленген суреттер, ойыншықтар,бағдаршам,слайд.
Сөздік жұмыс:.көлік,ауа,су,жер көлігі.
Билингвалды компонент: көлік-транспорт
|
Іс-қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-қызметі |
Балалардың іс-қызметі |
|
Мотивацилық қозғаушылық |
Шаттық шеңберге тұрғызу Күндей жарқырап, Айдай арайлап, Жұлдыздай жарқырап, Судай мөлдір,таза көңілмен Бүгінгі күнді бастайық. Ғажайып сәт: Көжек кіреді. Балалар бізге көжек қонаққа келіпті. Тәрбиеші: Иә көжек қайдан жүрсің? Көжек: Мен адасып кеттім жолда әрі-бері жүріп жатқан нәрселерден қорқам. Мен көлік түрлері жайлы білгім келеді. Бүгінгі оқу-қызметі тақырыбы: «Көліктер» Балалар өте ертеде адамдар көлік жоқ кезде жануарларды мініп жүрген. Ал қазір көлік түрлері өте көп олар үш түрге бөленеді. Балалар ұшақ қайда ұшады? Ұшақты кім жүргізеді? Ал кемелер қайда жүреді? Оны кім басқарады? Ал көліктерды ше? Балалар осы көліктер туралы кім тақпақтар айтып береді? Балалар,көліктерді топтастыру арқылы бөліп қоямыз. Шығармашылық орталығы: Екі топқа бөлінеміз. Ауаду,суда,жерде жүретін көліктердіөз орындарына желімдеп жапсырады. Сергіту сәті: Орнымыздан тұрамыз, Қанатымызды жаямыз. Ұшақ болып ұшамыз. Суда жүйіткіп жүземіз Жол тәртібін сақтап, Машинаға мінеміз. Дидактикалық ойын: «Жолдан өте аласың ба?» Шарты: екі топқа бөлініп жолдың шетінде тұрады.Бағдаршам белгілерін көтергенде қызылды көтерсе машина өтеді,жасыл көтергенде балалар жолдан өтеді. -Ал сендер жаңа көшелерден өтіп жүргенде,бізге белгісіз біреу тікұшақпен хат тастап кетіпті. Ашып көреміз бе? Ой балалар мұнда жұмбақтар бар екен,қане мұқият тыңдайық. Төбесінде ебелек, Ұшады өзі керемет.
Табанында жолы бар, Төбесінде қолы бар. Құстан аумайды, Көкке зулайды. Жоқ өзінде бас та,,ауыз да, құлақ та, Бақырайған үш көзі бар бірақ та. |
Балалар шаттық шеңберін жасады. Балалар амандасады. Балалар онын көлік екенін айтады. Балалар мұқият тыңдайды. Аспанда ұшады Ұшқыш Суда Капитан Көлік жүргүзуші. Әлішер: (көлік) Төрт аяғым дөңгелек. Адамсыз мен жүрмеймін Барлық жерге жеткізіп Қаласаңыз апарам. Інжу: (кеме) Теңізде жүрдім балықтай. Дүниені кездім жалықпай. Көліктердің бір түрі. Мен боламын қайықтай. Жаннұр: (ұшақ) Бұлттармен көктегі. Мен боламын туысқан. Озып шығам құстардан Қанат қақпай ұшамын. Ерке: трамвай Бұл-пойыздың інісі Жанға жайлы жүрісі Рельссіз жүре алмай Ренжиді трамвай. Балалар қимыл-қозғалыс арқылы жасайды. Ойынға барлық бала қатысады. Тікұшақ Трамвай Ұшақ Бағдаршам |
|
Рефлексиялық түзетушілік |
Қортындылау: Қандай көлік түрлерімен таныстық? Бұл көліктермен кімдер қайда барады Жақсы қатысқан балаларды мадақтап сабақты аяқтайды. |
Балалар сұрақтарға жауап береді. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек:Көліктердің атқаратын қызметіне қарай ауада,суда, жерде жүретін түрлерін ажырата білуі керек.
Нені игерді: Көлік түрлерін салыстырып,ортақ белгілері туралы айта алады.
Нені білді: Жолда абай болуды білді.
шағым қалдыра аласыз













