Сабақ
жоспар
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Практикалық жұмыс 21-22.
Коллаж. «Той тамақтары»
|
Модуль /пән
атауы
|
КМ 03 «Мәтіндік
құжаттарды, кестелерді, презентацияларды мазмұнның деректер қорын,
цифрлық бейнедегі объектілерді, мультимедияны, графикалық
редакторлардың құрал саймандарын және офистік қосымшалар үшін
бағдарламалық өнімдер әзірлеу және
өңдеу»
КМ03.3.«Компьютерлік
графика»
|
Дайындаған
педагог
|
Арнайы пән оқытушысы
Түктібаева Л.Ө.
|
Күні, айы,
жылы:
|
13.10.2021ж
|
І.
Жалпы
мәліметтер
|
Оқу
жылы
|
2021/2022
|
Сабақ
типі
|
практикалық
|
ІІ. Мақсаты,
міндеттері
|
Білімділік
|
Коллаж дегеніміз – бірнеше
қиындыдан мағынасы бар сурет, плакат, жарнама
құрастыру.
|
Дамытушылық
|
Оқушылардың логикалық
және фантазиялық ойлау қабілеттерін әр түрлі суреттерді,
геометриялық фигураларды салу арқылы
дамыту.
|
Тәрбиелік
|
Оқушылардың ғылыми
көзқарастарын тәрбиелеу, өздігінен және топпен жұмыс істеуге
дағдыландыру, өзара көмек беруге тез ойлауға, өз пікірін айта
білуге тәрбиелеу.
|
2.1.Оқу сабақтары
барысында білім алушылар игеретін кәсіби біліктердің
тізбесі
|
|
ІІІ. Сабақты
жабдықтау
|
3.1. Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық
әдебиеттер
|
Сөздік/ауызша
түсініктер,әңгіме, кітаппен жұмыс/ СӨЖ, сөздік /әңгіме,пікірлесу,
лекция/,
көрнекілік/иллюстрация,
оқытушының оқу әдістемелік жұмыстары, өзіндік оқу жұмысының
әдістемесі,ауызша бақылау жұмысы, жазбаша бақылау жұмысы ж/е
т.б
|
3.2. Техникалық
құралдар, материалдар
|
Интерактивті
тақта,ноутбук, электрондық оқулық, таратылатын карточкалар,
видеоролик,әдістемелік
оқулық.
|
ІҮ.Сабақ
барысы:
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі.
Студенттермен
амандасамын, түгелдеймін, сабаққа дайындығын
тексеремін,студенттерді жаңа сабақ мақсатына бағыттаймын, жаңа
сабақты баяндаймын.
2.Үй жұмысын жан жақты
тексеру кезеңі.
3. Жаңа сабақты
қабылдау кезеңі. Студенттер жаңа сабақ
тақырыбымен желілік кабель таңдайды және
құрылысы туралы танысады.Мазмұнды материалдарды
конспектіге түсіреді.
Коллаж дегеніміз – бірнеше
қиындыдан мағынасы бар сурет, плакат, жарнама
құрастыру.
Мектепте көптеген
ұйымдастырушылық жұмыстар жүргізіледі.
Мысалы Тамақтарды жарнамалау конкурсы өтті
делік. Енді сіз жасаған тағамды жарнамалау үшін Photoshop
бағдарламасында оның үлгісін жасап, көрсетуге болады. Ең алдымен
үстел жасалынып, оның үстіне тамақтар қойылуы тиіс. Осыны жасап
көрейік.
Өзіндік
жұмыс:
-
Photoshop бағдарламасын іске
қосу.
-
Файл – Новый командалық тізбекті орындай
отырып, жаңа файл құру.
-
Жаңа файлдың енін – 800, биіктігін 600 етіп
орнату.
-
Прямоугольник құралын пайдаланып үстелді жасау.
Үстелді жанынан тұрғандай болу үшін, шамалы
қисайту.
-
Форма пользователя құралын пайдаланып, оның
аяқтарын жасаңыз. Үстелдің аяқтарын да шамалы қисайтыңыз. Егер
аяқтары алдыңғы жақты тұрса, оларды Слой – Расположение – На задний
план командасы арқылы артқа қарай
жіберу.
-
Енді үстелдің үстін тамақтарға толтырайық. Ол
үшін Жұмыс файлдары қапшығының ішіндегі Тамақтар қапшығынан қажетті
тамақтарды таңдап, оларды ерекшелеп қиып алыңыз да үстелдің үстін
жайната беру.
Тамақтарды қиып алу үшін оларды Photoshop
бағдарламасында алдымен өңдеуге ашып, сонан соң Той тамақтары
файлына көшіру.
-
Байқасақ, үстеліміз де жайнап кетіпті. Үстелді
жайнату сіздің талғамыңыза
қарай.
Үлгіге қарап жасауыңа
болады.
-
Файлды
сақтау.
Өзіндік
жұмыс:
-
Photoshop бағдарламасын іске қосып, жаңа файл
құру.
-
Жұмыс Файлдары қапшығының
ішіндегі Коллаж-1 қапшығынан суреттерден үйлесімді коллаж
құрастыру.
-
Файлды
сақтау.
Үлгіге қарсаңыз
болады.
4.
Білім алушылардың жаңа
материалды түсініп және белсенді игеру үшін бекіту
кезеңі.
Студенттер сұрақ- жауап
әдісімен арқылы өтілген материалдың және жаңа сабақ
материалдың құрылыс өндірісінің
ерекшеліктері бойынша сипаттама береді.
|
Ү.Сабақ
бойынша рефлексия
|
Мен нені
үйрендім?
|
Мектепте көптеген
ұйымдастырушылық жұмыстар жүргізіледі. Мысалы Тамақтарды жарнамалау
конкурсы өтті делік. Енді сіз жасаған тағамды жарнамалау үшін
Photoshop бағдарламасында оның үлгісін жасап, көрсетуге болады. Ең
алдымен үстел жасалынып, оның үстіне тамақтар қойылуы
тиіс.
|
Маған не жеңіл
болды?
|
Термин-сөздіктермен
танысу.
|
Маған не қиын болып
көрінді?
|
Қазіргі кезде
компьютерлік графикасыз жұмыс істеу өте қиын. Ол тек мультфильм,
компьютерлік ойын, көркем иллюстрация жасайтын мамандардың ғана
емес, көптеген адамдардың іскерлік, ғылыми және инженерлік
қызметінің ажырамас бөлігі.
|
Менің келесі сабақта нені
білгім келеді?
|
Компьютерлік
графикада мәліметтерді сақтау үшін аз дегенде файлдардың отыз шақты
форматтары қолданылады. Бірақ солардың ішінде бірнешеуі ғана
көпшілік программада қолданылып, стандарт ретінде қалыптасқан.
Ережеге сай, сәйкес келмейтін форматтар растрлық, векторлық, үш
өлшемді бейнелі файлдар болып келеді, дегенмен әр түрлі класқа
жататын мәліметтерді сақтауға мүмкіндік беретін форматтар да жоқ
емес. Көптеген қосымшалар өзінің жеке «өзіне тән» (спецификалық)
форматтармен ғана жұмыс істейді; олардың файлдарын өзге
программаларға ауыстыру арнайы фильтрлерді қолдануға немесе бейнені
«стандартты» форматқа алмастыруға
мәжбүрлейді.
|
ҮІ. Үй
тапсырмасы
|
-
Photoshop бағдарламасын іске
қосып, жаңа файл құру.
-
Жұмыс
Файлдары қапшығының ішіндегі Коллаж-1 қапшығынан
суреттерден үйлесімді коллаж
құрастыру.
-
Файлды
сақтау.
|