Команда бойынша

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Команда бойынша

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған білім мазмұны бойынша
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы

Біздің өміріміздегі қадамдар

Мектеп: К.Әзірбаев атындағы жалпы орта мектеп

Күні:19.09.2018ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Ермекбаева Бальнура Кудайбергеновна

Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы

Команда бойынша

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.3.2.2-алгоритмді сөз түрінде ұсыну


Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу, түсіну, талдау, қолдану, жинақтау

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Алгоритмнің сөз түрімен жазылуымен танысу

Көпшілігі: Қарапайым алгоритм құра алу

Кейбірі: Өрнекке сөз түрінде алгоритм құру

Бағалау критерийі

  • Күнделікті өмірден алгоритмге мысал келтіре алады

  • қарапайым алгоритм құра алады.

  • Өрнекке сөз түрінде алгоритм құра алады.

Тілдік мақсаттар




Алгоритм, графика, программа, бағдарлама

Диалог: Алгоритм дегеніміз не?

  • Сөз түрінде алгоритм дегенді қалай түсінеміз?

Жазылым: Алгоритмді сөз түрінде ұсыну- қарапайым сөз түрінде жазылады.

Термин:

Алгоритм-алгоритм-algorithmy

Графика-кескін- graphic

Бағдарлама-программа-programma

Пәнаралық байланыс

Орыс тілі, ағылшын тілі, математика.

Құндылықтарға баулу

- шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;

- жауапкершілік;

- қарым-қатынас жасау қабілеті;

Алдыңғы білім


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар



10 мин


























Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу

Оқушыларды түгелдеу

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында оқушыларға «Сәттілік» сергіту сәтін өткізу, оқушылар бір-біріне сәтілік тілейді.

Топқа біріктіру: Сызықтық, тармақталу, циклдік алгоритмдер арқылы үш топқа бөлемін.


«Тыңшы» әдісін пайдаланып үй тапсырмасын тексеру (сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)

Барлық оқушыларды екі қатарға тұрғызып, бір оқушы сұрақ жауаптарды түсіндіріп өтеді және кез келген оқушы оны қайталайды.

  1. Алгоритм деген не және қандай сөзден шыққан?

  2. Алгоритмнің жазылу түрлерін атаңдар

  3. Алгоритмнің қандай қасиеті орындалу керек?



Оқулық, көрсетілімдер


Сабақтың ортасы



15 мин













































































































«Джгисо» әдісі арқылы жаңа сабақты талқылау Топпен, жұппен, жеке талқылап бір - біріне түсіндіреді.

Оқушыларға оқулықтан әр топқа жаңа тақырып бойынша бөліп беру .


1топ: Алгоритмді сөз түрінде ұсыну


2 топ:Алгоритмнің сөз түрінде ұсынудың арнайы тағайындалған ережелері


1. тапсырма. Өрнектің мәнін анықтау алгоритмін құрыңдар

y=2а- ( x+6 ) y=2x+4-(x+3)

дискриптор

өрнеке алгоритм құра алады



ІІ тапсырма

Техникалық диктант

Сөз түріндегі ______ ұсынып, кез-келген _________ құруға болады. (алгоритм)

__________болмауы (Айқындық, дәлдік)

Көп сөз қолданылуы

Жеке ___________түсініксіз болуы (қадамдардың)

Дискриптор

алгоритм қасиеттерін біледі

ІІІ тапсырма. Сөмкені дайындау және хат жазу алгоритімінің орындалу ретілігін қойыңдар. (жеке жұмыс)







1

Сөмкені дайындау алгоритмін құр.

1. Барлық заттар орнында ма тексер

2. Күнделікті ал.

3. Кітап, дәптер, қарындашты сал.

4. Сөмкеңді жап.

5. Ертеңгі сабақтарды көр.

Жауабын рет-ретімен дұрыс жаз. (Мысалы: 34251)


Жауабы:


2

Хат жазу алгоритмін құр

1. Конвертті клейле.

2. Қағаз, қалам, конверт дайында

3. Хат жаз

4. Тамақ дайында

5. Конвертке хатты сал

6. Кітап жаз

7. Конвертте мекен-жайын жаз

Артығын алып таста, дұрыс жауарты рет-терімен жаз (мысалы: 34251)

Жауап:


Дескриптор

Алгоритімнің орындалу ретілігін біледі

Компьютер

Слайд

Интербелсенді тақта

Тест тапсырмалар

Үлестірме қағаздары, дескрипторлар















Сабақтың соңы

10 мин



















10мин

Қорыту.

«Жылдам жауап» әдісі бойынша әр топтан топ басшын шақырып сұрақ жауап беру арқылы жаңа сабақты қортындылаймын. Топ басшысы жауап бере алмаған жағдайда топ мүшесі жауап береді.

Алгоритмнің қандай формасы бар ?

Алгоритмді сөз түрінде ұсыну деген не?

Алгоитмді сөз түрінде ұсынудың қандай ережелері бар?

Не үшін сөздік алгоритм мәтін түрінде жазылады?


Кері байланыс

Бағалау –

  • Ынталандыру, қолдау көрсету,

  • Оқушылар өзара бағалайды;

  • Ө зін –өзі бағалау жүргізу (Бағалау парақшасына)






Кері байланыс «Табыс сатысы» әдісі:


Үйге «Сөз түріндегі алгоритм» тақырыбын оқып келу.



     

Бағалау парағы, дескриптор, стикер




Саралау – сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?


Бағалау – сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз

Бағалау парағы, дескриптор, стикер

«Джиксо» әдісі арқылы жаңа сабақты талқылау.Топпен, жұппен, жеке талқылап бір - біріне түсіндіреді.

Оқушыларға оқулық бойынша әр топқа, жұпқа, жеке тапсырма бермін. Оқушылардың қажетілігін ескере отырып деңгейлік тапсырма дайындаймын.

«Жылдам жауап» әдісі бойынша әр топтан топ басшын шақырып сұрақ -жауап беру, арқылы уақытты тиімді пайдаланып, жылдам жауап аламын.

Бағалау.

Топбасшыларынан критерий арқылы бағалау қорытындысын сұраймын.

1.Белсенділік танытқаны үшін

2.Маңызды пікір айтқаны үшін

3.Сұраққа жауап бергені үшін

4.Регламентті сақтағаны үшін

Топ басшылары өз топ мүшелерінің жинаған балдарын әдістер бойынша арнайы жасалған бағалау парақшасы арқылы есептеп, бағалайды. Қорытынды бағаны жариялайды.








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.00.2018
660
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі