Командалық спорттық ойындар. Баскетбол добын беру техникасын жетілдіру.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Командалық спорттық ойындар. Баскетбол добын беру техникасын жетілдіру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Командалық спорттық ойындар. Баскетбол добын беру техникасын жетілдіру. Дене шынықтыру сабағының қысқа мерзімді жоспары. Сабақтың мақсаты: Бір қатар дене жаттығуларының тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын түсінуге және қолдана білуге үйрету
Материалдың қысқаша нұсқасы

Дене шынықтыру сабағының қысқа мерзімді жоспары


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

2 бөлім: Командалық спорттық ойындар

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Баскетбол добын беру техникасын жетілдіру.

Оқу мақсаттары

6.1.5.1. Бір қатар дене жаттығуларының тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын түсіну және қолдана білу

Сабақ мақсаттары

Бір қатар дене жаттығуларының тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын түсінуге және қолдана білуге үйрету

Бағалау критерийлері

Баскетболдағы тактикаларды, стратегияларды түсіне және қолдана біледі.

Дескрипторлар

  • Баскетбол сабағындағы қауіпсіздік ережелерін біледі және сақтайды;

Баскетболдағы тактикаларды және стратегияларды қолданады;

  • Тосқауыл қою кезінде әріптестерімен жақсы әрекеттеседі.

Тілдік мақсаттар


Ойындар олардың физикалық және спорттық дағдыларын дамытуға көмектесетіндігі туралы өз түсініктерін көрсете және сипаттай алады.

Мыналарды қамтиды:

  • лақтыру, қағып алу, допты алып жүру

  • тактика, мәселе, мәселені шешу

  • қауіпсіздік

  • рөлі мен орны: қорғаушы/шабуылшы, ойыншы, қапталдағы төреші.

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Баскетболмен айналысқан кезде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет? Өздеріңіздің практикалық білімдеріңізді және дағдыларыңызды күнделікті өмірде қалай қолданасыздар?

  • Баскетболдағы дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру тәсілдерін түсіндіріңіз?

  • Бұл тапсырмада қандай арнайы спорттық қозғалыс әрекеттері қолданылды?

Құндылықтарға баулу

Жеке жауапкершілік, көшбасшылық қасиеттері, өмір бойы оқу, бір-біріне көмектесу.

Пәнаралық байланыстар

Ғылыммен байланыс – денсаулық және тән, қауіпсіздік, салмақ динамикасы. Информатикамен (ғаламтордан ақпарат іздеу және өңдеу), математикамен (айналу осі, кеңістік, бағыт пен бұрыштар), психологиямен (кіші топта жұмыс жасау дағдылары), биологиямен (ағзадағы биохимиялық өзгерістер), физикамен ( жылдамдық, салмақ, энергия) байланысы.

АКТ қолдану дағдылары

Шағын құрылғылармен сабақты түсіру, ғаламтордан қажетті ақпаратты іздеу үшін ноутбукты қолдану.

Алдын ала білімі

Білім алушылар алдыңғы сыныптарда сабақтарда және оқу бағдарламасынан тыс алған спорт ойындары туралы алдын ала білімдер мен дағдыларды меңгереді деп күтіледі.





Сабақтың барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы (тайм-менеджмент)

0-7 мин


Сабақтың басында өтетін тақырыппен таныстырып, білім алушылармен бірге оқу мақсаты және сабақтың соңында күтілетін нәтиже анықталады. Білім алушылар, бір орында, қозғалыста және жүгіру кезінде ЖДДЖ орындайды.

Шаттық шеңбері. Мұғалім ортада тұрып оқушыларға доп беру арқылы сұрақтар қояды.

  1. Қысқы спорт ойындарын ата?

  2. Волейбол ойынын неше адам ойнайды?

  3. Баскетбол ойында неше адам ойнайды?

  4. Ұлттық ойындардын түрлерін ата?

  5. Илья Ильин қандай спорт түрінен чемпион?

  6. СССР кезеңінде греко – рим олипиада чемпионы?

  7. Данияр Елеусинов қандай спорт түрінен олимпиада чемпионы?

Қ.Б. Мұғалім береді

Доп, сұрақтар, ысқырық

Сабақтың ортасы

(тайм-менеджмент)


30 мин


































  1. Презентация.

Оқушылар тақтаға назар аударады. Берілген суреттерді қарап, тақырыпты ашады.


Жеке жұмыс. Оқушыларға сұрақтар:

-Тақтада не көрсетілген? Қандай ойын техникасы көрсетілген?

-Оқушылар жауап береді, сабақтың тақырыбын ашады.

2. Практикалық жаттығулар:

1.«Линиямен допты алып жүру»


Қ.Б. Жалаулар

2.«Қиялап жүгіру»

Қ.Б. Мұғалім береді

3. Баскетбол әдіс – тәсілдерден құрылған эстафета ойыны.

Топқа бөлу. «Пазл» ойыны


Қ.Б. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»



Презентация


Қауіпсідік ережесі


























Доп, жалаулар

Сабақтың соңы

(тайм-менеджмент)

3 мин

Сабақ соңында білім алушылар демді қалыпқа келтіру жаттығуларын орындап, рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім?

- нені толық түсінбедім?

- немен жұмысты жалғастыру қажет?- деген сұрақтары бар парақшаға жауап береді.

Сабақ уақытында орындаған жұмыстарын бағалау үшін білім алушыларға дескрипторлар арқылы бірін-бірі бағалау ұсынылады.

Үйге тапсырма:

Баскетбол ойының әдіс – тәсілін интернет жүйесінде қарау.

Стикерлер






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.11.2024
211
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі