Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:Командалық спорттық ойындар.Баскетбол | Күні: Сынып: 5 |
|
|
| Қатысқандар саны: Қатыспағандар: |
Тақырыбы: Спорттық ойындарда тактикалық әрекеттерді қолдану. |
Осы сабақты меңгеруге көмектесетін оқу мақсаттары: | Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құра білу және орындай алу. |
Сабақтын мақсаты: | Оқушылардың барлығы орындай алады: |
| Жаңа білімді түсінеді. Қауіпсіздік техникасымен ережелерін сақтай біледі. Іс жүзінде өздері жасап көреді. Доппен қарапайым жаттығуларды орындай алады.Қимыл-қозғалыс комбинацияларын орындай алады.Ойын ережелерін біледі. |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
| Доппен жаттығуларды орындауға тырысады.Доппен орындалатын жаттығуларды үйлесімді орындау. Топта, жұпта жұмыс істей алады. |
| Оқушылардың кейбірі орындай алады: |
| Қимыл-қозғалыс ойынының барлық шарттарын орындайды.Әр қайсысы өз бетінше қимыл қозғалыс әдістерін орындайды.Топта көшбасшылық жасай алады. |
Тілдік мақсат: | Пәндік терминология |
| Баскетбол добы, баскетбольный мяч; штрафной бросок – айып добы; фол – нарушение правил – ойын ережесін бұзу. |
Диалог: | Талқылауға арналған сұрақтар: Қандай ойындарды білесіздер?Қандай қозғалмалы ойындар сіздерге ұнайды?Сіздер топқа бөлініп ойнағанды ұнатасыздарма?Сабақтан тыс уақытта қандай ойын ойнағанды ұнатасындар.
|
Сабақтың барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы
2 мин
8 минут
|
Оқушыларды сурет арқылы топқа бөліну доп жүргізу,допты беру.
Қоғалмалы ойын «Шекарашылар мен барлаушылар»1 топ шекарашылар2 топ барлаушыларОйының ережесі. Спортзалдын бір жағында доптар болады балалардын санына байланысты. Шекарашылар доптарды қорғау керек барлаушылардан. Барлаушылар доптарды алуға тырысады,барлық доптарды алып болған сон ойын аяқталады. Содан кейін орындар мен ауысады. | СпортзалҚима қағаздар, суреттер.
Ысқырық, доптар.
|
Сабақтың ортасы
2 минут
2 минут
2 минут
2 минут
2 минут
1 минут | Сурет арқылы топтасады.1 ші топ доп жүргізу2ші топ допты беруЕкі топқа суреттер таратылады. Оқушылар сурет арқылы топтарда талқылап , жинақтап оны іс жүзінде қолданады.1.Допты оң және сол қолмен соғу орнында.
2. Допты алып жүру тәсілдері:- оң қолымен жүру;- сол қолымен жүру;- оң және сол қолымен алма кезек жүру.1.Допты беруді орындайды.- Бір орнында тұрып допты екі қолмен кеудеден беру. 2. Орнында допты екі қолмен бір-біріне беріп ұстау.
-Оқушылар топтар мен орындарын ауыстырады. Допты жүргізу және допты беруді жалғастырады |
Баскетбол доптары, суреттер, ысқырғыш.
Аяқ пен қолдың қимылы үйлесімді, допты жүргізу кезінде.Допты қарамай алақанмен сезіну.
Баскетбол доптары, ысқырғыш
Баскетбол доптар. Мұғалім бағыт бағдар беріп отырады. |
Сабақтың аяғы3 минут | Оқушылар стикер толтырады.Сабақ қалай өтті, өзінді қалай бағалайсын.
| Стикер, маркер. |
Саралау
| Бағалау – балалардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлаймыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын қадағалау
|
Дене шынықтыру пәніне деген қызығушылығы артады.Дене шынықтыру сабағында бір-бірімен ой бөлісуі артады. Дайындық қабілеті төмендеу оқушылардың өзінің мүмкіндігіне сенімділігі артады.Оқушы өзін-өзі басқаруы, құрметі, эстетикалық талғамы артады.Оқушының жетістіктері көрінеді. | Сабақта берілген ойын элементтерін орындау техникасын бақылау.Оқушылардың белсенділігі және сабаққа ынтасы.Қозғалыстағы жаттығуларды орындау деңгейі.
| 1.Оқушылардың бір-бірімен соқтығысып қалмауы;2.Доптың ұшар жолын кесіп өтпеу;3.Допты лақтырар кезде аяқты қайшыламау.4. Допты ұстаған кезде саусақтарын ашып ұстау. |
Сабақ бойынша рефлексия: | Сабақ барысында оқушыларға нені үйрете білдім? Сынып оқушылары баскетбол ойынының ережесін, техникалық элементтерін орындауды үйренді. Топпен, жұппен жұмыс істеуді.Формативті бағалауға үйренді.Мұғалім не үйренді?-оқушыны тындауға, бағыт-бағдар беруге, жетекші болуға, кенесші болуға. Нені үйретуім керек?Қимыл-қозғалыс тәсілдеріне жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру.Қызықты, кеңейтілген тапсырмаларды тәжірибеме енгізу.Сабақ өз мақсатына жетті. Оқушылар командалық ойын кезінде бір-біріне көмектесу арқылы ұжымшылдық пен ынтымақтастығын көрсетті. |