Ширату: «Кім
жылдам?» ойыны
(Т) Кіріспе
тапсырма
Сабақты “Күн мен түн”
ойынынан бастаймын. Ойынға үш ойыншы қатысады. Олар орындықтарға
отырады, ал орындықтарға түрлі түсті стикер бекітемін. Жүргізушінің
“Күн!” деген бұйрығы бойынша оқушылар орнынан тұрып, орындықты
айнала қозғалады. Жүргізушінің “Түн!” деген бұйрығы бойынша олар
орындыққа қайта отыруы керек. Мұнда өзі отырған орындығына бір-ақ
рет отыру керек деген шарт қойылады. Қалған оқушылардың барлығы
қойылған шарттың орындалуын бақылайды. Ойын барлық отырудың мүмкін
нұсқалары байқалмайынша жалғаса береді. Барлығы неше нұсқа
болатындығын сұраңыз.
Жауабы:
үш
нұсқа.
Оқушыларға “Түсті тап”
ойынын ойнатамын. Әр оқушы үшін қағаз парағын дайындаймын.
Оқушыларға қорапта үш түрлі — қызыл, жасыл және көк түсті текшелер
бар екенін айтамын. Олар мұнара түрінде жиналған. Сәйкес келетін
түсті шаршылардан текшелер құрастырып, мұнараның суретін салуды
ұсынамын. Сосын қораптан текшелерді біртіндеп алып шығамын.
Текшелердің түсін тура тапқан оқушы жеңімпаз
атанады.
Оқушылар текшелерден
қанша мұнара құрастырса да, салынған суреттердің арасынан оған
ұқсас сурет үнемі табылып, сен әрқашан жеңімпаз
боласың.
Жауабы:
қызыл, жасыл, көк қызыл, көк, жасыл; көк, жасыл,
қызыл; көк, қызыл, жасыл; жасыл, көк, қызыл; жасыл, қызыл,
көк.
Оқушыларды топқа
бөлемін. Топта пікір алмаса отырып, барлық нұсқаның суретін салуды
ұсынамын.
Оқушылардан қазір немен
айналысқанын сұраймын
(текшелердің орнын
ауыстырды). Оқушыларға мұның комбинациялау деп аталатынын
айтамын.
Оларды оқулықтағы
ережемен таныстырыңыз.
(Ж) Сүйікті
ойыншықтар.
Оқушыларға жұппен жұмыс
істеуді ұсынамын. Бірнеше жұптан сұрап
шығамын. Қалған оқушылардан
жолдастарының жауаптарымен келісетінін (келіспейтінін)
сұраймын.
Жауабы:
қуыршақ пен доп,
қуыршақ пен пирамида, пирамида мен
доп.
(Т)
Фотосуреттер.
Мұратта үш фотосурет
бар. Ол фотосуреттерді альбомға қалай орналастырады? Тапсырманы
орындауды топтық жұмыс түрінде ұйымдастырамын. Топтың әр мүшесі өз
нұсқасымен топтың жұмысын толықтырып отыруы керек. Оқушылардан тағы
да қандай нұсқалар барын сұраймын
Жауабы:
а) ұл; ә)
ит;
б) мысық; в) ұл;
г) ит; ғ) мысық.
(Т) Жаңа
киім
Оқушылармен топтық
жұмыс істеуін ұйымдастырамын.
Бірінші
топқа барлық комбинациялар нұсқасын табу үшін зерттеу жүргізуге
арналған көгілдір мен қызғылт шаршы және көгілдір мен қызғылт
дөңгелектерді ұсынамын.
Екінші топқа екі топтаманы ұсынамын: бір түсті баскиім мен
мойынорағыш. Үшінші А4 пішімдегі параққа барлық нұсқаның суретін
салуды ұсынамын. Төртінші топқа
баскиім мен мойынорағыш суреті салынған қағаз беремін. Оларға
комбинациялауға болатын нұсқаларды сызықтармен қосуды
ұсынамын. Тапсырманы орындаған
соң алынған нәтижені салыстырып, қанша нұсқа шыққанын
сұраймын.
Дәптермен жұмыс
Кері байланыс: «Табыс
баспалдағы»
-Балалар, бүгінгі сабақта сендерге не
ұнады?
-Не үйрендіңдер?
Әр оқушыға өзінің
өзіндік жұмысын бағалауды ұсынамын.
Сөздер тізбегін
аяқта:
Мен_________түсіндім.
Мен енді_______
жасай аламын.
Менің
қолымнан_______ келеді.
Менің
.......................... білгім
келеді
|